Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w 8 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Informacje o projekcie Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie, a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Instytucją Wdrażającą / Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Realizatorem projektu pod nazwą Edukacja naszą szansą nr WND-POKL.09.01.02-12-100/12 jest Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, a jego wdrożenie w okresie od 02.09.2013 r. do 30.06.2015 r. odbywać się będzie w 11 szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieliczka: SP w Byszycach, SP w Golkowicach, SP w Gorzkowie, SP w Grabiu, SP w Grajowie, SP w Janowicach, SP w Koźmicach Wielkich, SP w Mietniowie, SP w Podstolicach, SP w Raciborsku i SP w Sygneczowie. Łączna wysokość otrzymanego dofinansowania wynosi 3 420 555,55 zł, projekt w całości finansowany ze środków POKL. W ramach projektu będą wykonane zadania mające na celu wyrównanie szans edukacyjnych i zainspirowanie 800 dziewcząt i chłopców w kierunku rozwijania zainteresowań. Uczniowie wezmą udział w następujących zadaniach: - Uczymy się żeby w świat wyruszyć - zajęcia wyrównawcze z j. polskiego, logopedia. Celem zajęć jest zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych oraz wzmocnienie kompetencji w zakresie uczenia się. - Logika i przyroda - koła zainteresowań z matematyki, przyrody, informatyki, wycieczki edukacyjne. Zajęcia mają za zadanie zwiększenie kompetencji matematyczno-przyrodniczych z zastosowaniem technologii komputerowych oraz praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności w środowisku pozaszkolnym.- Języki obce naszą polisą - zajęcia z j. angielskiego i j. niemieckiego oraz organizacja obozu językowego. Celem jest wzmocnienie kompetencji kluczowych w zakresie języków obcych. - W zdrowym ciele zdrowy duch - koła zainteresowań obejmujące zajęcia: taneczne, teatralne, plastyczne muzyczne, sportowe (tenis, narty, mini gry, łyżwy, koszykówka, siatkówka, żeglarstwo) oraz wycieczki do teatrów, muzeów i na koncerty. Zajęcia mają doprowadzić do wzmocnienia kompetencji kluczowych w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej oraz kompetencji społecznych koniecznych do wyrobienia umiejętności spędzania czasu wolnego.W ramach zajęć uczniowie będą brali udział w wycieczkach tematycznych, a w przypadku zajęć językowych w roku 2014 planowana jest organizacja wyjazdowego obozu językowego dla wszystkich uczniów. Do poszczególnych rodzajów zajęć przewidziano zakup pomocy dydaktycznych w tym urządzeń elektronicznych do zajęć z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć projektowych pozalekcyjnych dla beneficjentów ostatecznych projektu Edukacja naszą szansą realizowanego przez Gminę Wieliczka w poniższym zakresie: a) Przygotowanie programu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Asystenta Kierownika (do 7 dni od dnia podpisania umowy - brak zgody Asystenta na przedstawiony przez Prowadzącego program, równoznaczny jest z koniecznością jego niezwłocznej korekty i dostosowania do uwag zgłoszonych przez Asystenta, nieuwzględnienie uwag Asystenta może skutkować rozwiązaniem umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. Plan zajęć w założeniach czytelnie ma przedstawiać sposób prowadzenia zajęć metodami warsztatowymi i/lub aktywizującymi i/lub projektu, w ilości w min. 70% zajęć, co winno zwiększyć skuteczność i uatrakcyjnienie zajęć. b) Przeprowadzenie zajęć projektowych w liczbie 30 godzin w ciągu roku szkolnego z tym że przez godzinę zajęć rozumie się godzinę 45 min. c) Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, tj. dzienników zajęć, list obecności oraz na prośbę Asystenta Kierownika złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, d) Dostarczenie okresowych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników i list obecności (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie danego okresu), e) Wypełnienie okresowych sprawozdań dostarczonych przez koordynatora szkolnego, f) Realizacja zajęć zgodnie z Harmonogramem zajęć ustalonym przez Zespół Zarządzający projektem (w przypadku planowania wprowadzenia jakichkolwiek zmian w terminach realizacji zajęć określonych w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora szkolnego o planowanej zmianie i konieczność uzyskania jego zgody); g) Korzystanie w procesie nauczania z metod warsztatowych, aktywizujących, projektu, nowoczesnych technologii ICT (w szczególności wykorzystywanie zasobów dydaktycznych zakupionych w ramach realizacji projektu), h) Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, i) co najmniej raz na 2 miesiące przekazanie Zamawiającemu informacji na temat zajęć, opinii uczniów, dokumentacji fotograficznej zajęć - w celu wykorzystania do promocji projektu na zewnątrz, 3.3 Powyższe zajęcia pozalekcyjne mają kształtować kompetencje kluczowe oraz wpływać na rozwój zainteresowań uczestników. 3.4 Zajęcia odbywać się będą na terenie Szkół Podstawowych Gminy Wieliczka w Byszycach, Golkowicach, Gorzkowie, Janowicach, Koźmicach Wielkich, Mietniowie, Raciborsku i Sygneczowie. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć opracowanego przez Zespól Zarządzający projektem (dostosowanego do podziału godzin uczniów z danej szkoły, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). 3.5 Wymogi dla osób prowadzących zajęcia dodatkowe (projektowe, pozalekcyjne): Wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauczania danego przedmiotu, a w przypadku zajęć tanecznych - uprawnienia instruktorskie, zajęć z kung fu - uprawnienia instruktorskie sztuk walki Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji poszczególnych osób. Jedna osoba może prowadzić więcej niż jedną grupę zajęć pod warunkiem posiadania wymaganych minimalnych kwalifikacji i minimalnego doświadczenia. 3.6 Opis zajęć i sposobu ich prowadzenia: Wszystkie zajęcia mają za zadanie kształtować podstawowe kompetencje kluczowe. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Ich celem jest wyrównywanie szans, kształtowanie kompetencji kluczowych. Przeznaczone są dla uczniów posiadających określone dysfunkcje, osiągających niskie wyniki edukacyjne. Plan obejmuje treści z podstawy programowej z poszczególnych przedmiotów. Ponadto cykliczne spotkania logopedy z uczniami mające wspomóc uczniów zamkniętych w nauce czytania, pisaniu, rozumowaniu. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - działania na ułamkach, liczby wymierne, itp. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - ortografia, czytanie ze zrozumieniem, wypowiedzi, pisanie, Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - gramatyka, proste konwersacje, rozumienie, Zajęcia logopedyczne - poprawne wysławianie się, Kółko matematyczne - wykorzystanie narzędzi matematycznych w praktyce i w przyrodzie, bryły, przygotowanie do konkursów, Kółko przyrodnicze - doświadczenia praktyczne, eksperymenty, obserwacje, Kółko informatyczne - programy graficzne i edukacyjne, wykorzystanie internetu w edukacji, Zajęcia rozwijające z j. angielskiego - konwersacje zaawansowane, gramatyka, Zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - ćwiczenie gramatyki, konwersacje, Kółko taneczne - współczesny i tradycyjny, Kółko plastyczne - techniki plastyczne, scenografia do sztuk teatralnych, Kółko Kung fu - ćwiczenia praktyczne, formy, Kółko mini gry - gry zespołowe (siatka, kosz, tenis), Kółko koszykówki - zasady gry, ćwiczenia, Kółko siatkówki - zasady gry, ćwiczenia, odbicia dolne i górne, Kółko tenisowe - tenis stołowy i ziemny, zasady gry, ćwiczenia. Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 780 godzin, w tym: - w części I - 90 godzin (w tym: kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko taneczne - 1 grupa,) - w części II - 120 godzin (w tym: zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z kung fu - 1 grupa) - w części III - 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa) - w części IV - 210 godzin (w tym: zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko informatyczne - 1 grupa, zajęcia z siatkówki - 2 grupy, zajęcia z koszykówki - 1 grupa) - w części V - 120 godzin (w tym: kółko informatyczne - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 2 grupy) - w części VI - 30 godzin (kółko informatyczne - 1 grupa) - w części VII - 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa,) - w części VIII - 30 godzin (Kółko tenisowe - 1 grupa) 3.7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80 00 00 00 - 4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80 10 00 00 - 5 usługi szkolnictwa podstawowego
Wieliczka: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w 8 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 196855 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.wieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w 8 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Informacje o projekcie Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie, a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Instytucją Wdrażającą / Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Realizatorem projektu pod nazwą Edukacja naszą szansą nr WND-POKL.09.01.02-12-100/12 jest Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, a jego wdrożenie w okresie od 02.09.2013 r. do 30.06.2015 r. odbywać się będzie w 11 szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieliczka: SP w Byszycach, SP w Golkowicach, SP w Gorzkowie, SP w Grabiu, SP w Grajowie, SP w Janowicach, SP w Koźmicach Wielkich, SP w Mietniowie, SP w Podstolicach, SP w Raciborsku i SP w Sygneczowie. Łączna wysokość otrzymanego dofinansowania wynosi 3 420 555,55 zł, projekt w całości finansowany ze środków POKL. W ramach projektu będą wykonane zadania mające na celu wyrównanie szans edukacyjnych i zainspirowanie 800 dziewcząt i chłopców w kierunku rozwijania zainteresowań. Uczniowie wezmą udział w następujących zadaniach: - Uczymy się żeby w świat wyruszyć - zajęcia wyrównawcze z j. polskiego, logopedia. Celem zajęć jest zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych oraz wzmocnienie kompetencji w zakresie uczenia się. - Logika i przyroda - koła zainteresowań z matematyki, przyrody, informatyki, wycieczki edukacyjne. Zajęcia mają za zadanie zwiększenie kompetencji matematyczno-przyrodniczych z zastosowaniem technologii komputerowych oraz praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności w środowisku pozaszkolnym.- Języki obce naszą polisą - zajęcia z j. angielskiego i j. niemieckiego oraz organizacja obozu językowego. Celem jest wzmocnienie kompetencji kluczowych w zakresie języków obcych. - W zdrowym ciele zdrowy duch - koła zainteresowań obejmujące zajęcia: taneczne, teatralne, plastyczne muzyczne, sportowe (tenis, narty, mini gry, łyżwy, koszykówka, siatkówka, żeglarstwo) oraz wycieczki do teatrów, muzeów i na koncerty. Zajęcia mają doprowadzić do wzmocnienia kompetencji kluczowych w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej oraz kompetencji społecznych koniecznych do wyrobienia umiejętności spędzania czasu wolnego.W ramach zajęć uczniowie będą brali udział w wycieczkach tematycznych, a w przypadku zajęć językowych w roku 2014 planowana jest organizacja wyjazdowego obozu językowego dla wszystkich uczniów. Do poszczególnych rodzajów zajęć przewidziano zakup pomocy dydaktycznych w tym urządzeń elektronicznych do zajęć z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć projektowych pozalekcyjnych dla beneficjentów ostatecznych projektu Edukacja naszą szansą realizowanego przez Gminę Wieliczka w poniższym zakresie: a) Przygotowanie programu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Asystenta Kierownika (do 7 dni od dnia podpisania umowy - brak zgody Asystenta na przedstawiony przez Prowadzącego program, równoznaczny jest z koniecznością jego niezwłocznej korekty i dostosowania do uwag zgłoszonych przez Asystenta, nieuwzględnienie uwag Asystenta może skutkować rozwiązaniem umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. Plan zajęć w założeniach czytelnie ma przedstawiać sposób prowadzenia zajęć metodami warsztatowymi i/lub aktywizującymi i/lub projektu, w ilości w min. 70% zajęć, co winno zwiększyć skuteczność i uatrakcyjnienie zajęć. b) Przeprowadzenie zajęć projektowych w liczbie 30 godzin w ciągu roku szkolnego z tym że przez godzinę zajęć rozumie się godzinę 45 min. c) Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, tj. dzienników zajęć, list obecności oraz na prośbę Asystenta Kierownika złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, d) Dostarczenie okresowych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników i list obecności (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie danego okresu), e) Wypełnienie okresowych sprawozdań dostarczonych przez koordynatora szkolnego, f) Realizacja zajęć zgodnie z Harmonogramem zajęć ustalonym przez Zespół Zarządzający projektem (w przypadku planowania wprowadzenia jakichkolwiek zmian w terminach realizacji zajęć określonych w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora szkolnego o planowanej zmianie i konieczność uzyskania jego zgody); g) Korzystanie w procesie nauczania z metod warsztatowych, aktywizujących, projektu, nowoczesnych technologii ICT (w szczególności wykorzystywanie zasobów dydaktycznych zakupionych w ramach realizacji projektu), h) Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, i) co najmniej raz na 2 miesiące przekazanie Zamawiającemu informacji na temat zajęć, opinii uczniów, dokumentacji fotograficznej zajęć - w celu wykorzystania do promocji projektu na zewnątrz, 3.3 Powyższe zajęcia pozalekcyjne mają kształtować kompetencje kluczowe oraz wpływać na rozwój zainteresowań uczestników. 3.4 Zajęcia odbywać się będą na terenie Szkół Podstawowych Gminy Wieliczka w Byszycach, Golkowicach, Gorzkowie, Janowicach, Koźmicach Wielkich, Mietniowie, Raciborsku i Sygneczowie. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć opracowanego przez Zespól Zarządzający projektem (dostosowanego do podziału godzin uczniów z danej szkoły, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). 3.5 Wymogi dla osób prowadzących zajęcia dodatkowe (projektowe, pozalekcyjne): Wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauczania danego przedmiotu, a w przypadku zajęć tanecznych - uprawnienia instruktorskie, zajęć z kung fu - uprawnienia instruktorskie sztuk walki Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji poszczególnych osób. Jedna osoba może prowadzić więcej niż jedną grupę zajęć pod warunkiem posiadania wymaganych minimalnych kwalifikacji i minimalnego doświadczenia. 3.6 Opis zajęć i sposobu ich prowadzenia: Wszystkie zajęcia mają za zadanie kształtować podstawowe kompetencje kluczowe. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Ich celem jest wyrównywanie szans, kształtowanie kompetencji kluczowych. Przeznaczone są dla uczniów posiadających określone dysfunkcje, osiągających niskie wyniki edukacyjne. Plan obejmuje treści z podstawy programowej z poszczególnych przedmiotów. Ponadto cykliczne spotkania logopedy z uczniami mające wspomóc uczniów zamkniętych w nauce czytania, pisaniu, rozumowaniu. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - działania na ułamkach, liczby wymierne, itp. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - ortografia, czytanie ze zrozumieniem, wypowiedzi, pisanie, Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - gramatyka, proste konwersacje, rozumienie, Zajęcia logopedyczne - poprawne wysławianie się, Kółko matematyczne - wykorzystanie narzędzi matematycznych w praktyce i w przyrodzie, bryły, przygotowanie do konkursów, Kółko przyrodnicze - doświadczenia praktyczne, eksperymenty, obserwacje, Kółko informatyczne - programy graficzne i edukacyjne, wykorzystanie internetu w edukacji, Zajęcia rozwijające z j. angielskiego - konwersacje zaawansowane, gramatyka, Zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - ćwiczenie gramatyki, konwersacje, Kółko taneczne - współczesny i tradycyjny, Kółko plastyczne - techniki plastyczne, scenografia do sztuk teatralnych, Kółko Kung fu - ćwiczenia praktyczne, formy, Kółko mini gry - gry zespołowe (siatka, kosz, tenis), Kółko koszykówki - zasady gry, ćwiczenia, Kółko siatkówki - zasady gry, ćwiczenia, odbicia dolne i górne, Kółko tenisowe - tenis stołowy i ziemny, zasady gry, ćwiczenia. Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 780 godzin, w tym: - w części I - 90 godzin (w tym: kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko taneczne - 1 grupa,) - w części II - 120 godzin (w tym: zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z kung fu - 1 grupa) - w części III - 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa) - w części IV - 210 godzin (w tym: zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko informatyczne - 1 grupa, zajęcia z siatkówki - 2 grupy, zajęcia z koszykówki - 1 grupa) - w części V - 120 godzin (w tym: kółko informatyczne - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 2 grupy) - w części VI - 30 godzin (kółko informatyczne - 1 grupa) - w części VII - 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa,) - w części VIII - 30 godzin (Kółko tenisowe - 1 grupa) 3.7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80 00 00 00 - 4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80 10 00 00 - 5 usługi szkolnictwa podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi dysponować następującymi osobami dla każdej części zamówienia: Część I - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Golkowicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających z j. niemieckiego Kwalifikacje określone w §4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka niemieckiego w szkole podstawowej lub w gimnazjum w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 2 1 osoba do prowadzenia zajęć tanecznych Kwalifikacje instruktora tańca doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć (po 45 min.) z tańca dla dzieci i młodzieży 3 1osoba do prowadzenia kółka matematycznego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z matematyki w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) Część II - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Gorzkowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć wyrównawczych z języka angielskiego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 2 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych Kwalifikacje określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć logopedycznych w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 3 1osoba do prowadzenia kółka matematycznego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z matematyki w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 4 1 osoba do prowadzenia zajęć kung fu Kwalifikacje instruktora sztuk walki Doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 30 godzin zajęć ( po 45 min.) ze sztuk walki dla dzieci i młodzieży Część III - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Janowicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć wyrównawczych z języka angielskiego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 2 1 osoba do prowadzenia kółka plastycznego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych plastycznych w szkole podstawowej w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 3 1 osoba do prowadzenia zajęć z mini gier Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) Część IV - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających z j. niemieckiego Kwalifikacje określone w §4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka niemieckiego w szkole podstawowej lub w gimnazjum w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających z języka angielskiego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka angielskiego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 3 1 osoba do prowadzenia kółka informatycznego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z informatyki w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 4 1 osoba do prowadzenia zajęć z siatkówki Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 5 1 osoba do prowadzenia zajęć z koszykówki Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) Część V- Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Mietniowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia kółka informatycznego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z informatyki w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 2 1 osoba do prowadzenia kółka plastycznego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych plastycznych w szkole podstawowej w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 3 1 osoba do prowadzenia zajęć z mini gier Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) Część VI - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Raciborsku L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia kółka informatycznego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z informatyki w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) Część VII - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Sygneczowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć wyrównawczych z matematyki Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z matematyki w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 2 1 osoba do prowadzenia zajęć wyrównawczych z języka polskiego kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka polskiego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) 3 1 osoba do prowadzenia kółka przyrodniczego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z przyrody w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut) Część VIII - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Byszycach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia kółka tenisowego Kwalifikacje określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego w szkole podstawowej na poziomie klas IV - VI w ilości co najmniej 30 godzin (po 45 minut)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wypełniony Formularz oferty w zakresie części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę - sporządzony według formularza stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ. 3. skazanie tej części zamówienia w obrębie każdej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy- sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ. Niezłożenie załącznika nr 4 do oferty jest rozumiane przez Zamawiającego, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy. 4. Wypełniony formularz cenowy w zakresie części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę sporządzony/e według zał. od nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H do SIWZ. Niezłożenie formularza cenowego dla danej części będzie podstawą do odrzucenia oferty w tej części.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; 2. prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców na podwykonawców o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż podwykonawcy zastępowani; 3. zmiany terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużającego się wykonawstwa z powodu zdefiniowanej siły wyższej tj zdarzenia o charakterze zewnętrznym niezawinionym i niezależnym oraz takim któremu nie można było zapobiec zarówno po stronie Wykonawcy albo Zamawiającego; 4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur związanych z zamówieniami publicznymi lub procedur administracyjnych; 5. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych (w tym zmiany stawki podatku VAT); 6. wszelkich zmian w projekcie zatwierdzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie dotyczących w szczególności terminu i zakresu zadań przewidzianych do realizacji i finansowania projektu; 7. zmiany terminu wykonywania zamówienia w związku ze zmianą harmonogramu realizacji projektu; 8. Zmiany osób wykonujących usługę prowadzenia zajęć dodatkowych w wyjątkowych i nieprzewidzianych przypadkach np. utraty zdolności prawnej do wykonywania usługi poprzez ograniczenie lub utratę praw obywatelskich, utratę kwalifikacji do prowadzenia usługi, długotrwałej udokumentowanej utraty zdrowia, utrata życia, innych nieprzewidzianych okoliczności, przy zastrzeżeniu że osoby zastępujące muszą posiadać nie niższe kwalifikacje i doświadczenie niż wymagane w SIWZ. Wykonawca w takim przypadku jest zobowiązany do przedłożenia dowodów w celu ich oceny i wydania opinii w tej sprawie przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka ul. Sienkiewicza 2 tel. (12) 26 34 331, faks (12) 278-68-60 w godz. 08:00-16:00, magistrat@wieliczka.eu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.09.2014 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Burmistrza Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie, a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp, może być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, natomiast w zakresie art. 24 uPzp każdy z członków konsorcjum lub spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu na jego podstawie. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: złożył dokumenty potwierdzające spełnianie warunków / nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. 5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może się zwrócić do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie III.4.2., oraz listę/informację o której mowa w pkt III.4.4, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty o których mowa w pkt III.4.3.1 Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Część I zamówienia - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Golkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Kółko matematyczne - wykorzystanie narzędzi matematycznych w praktyce i w przyrodzie, Zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - ćwiczenie gramatyki, konwersacje, Kółko taneczne - współczesny i tradycyjny, Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 90 godzin (w tym: kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko taneczne - 1 grupa,).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Część II zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Gorzkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia logopedyczne - poprawne wysławianie się, Kółko matematyczne - wykorzystanie narzędzi matematycznych w praktyce i w przyrodzie, bryły, przygotowanie do konkursów, Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - gramatyka, proste konwersacje, rozumienie, Kółko Kung fu - ćwiczenia praktyczne, formy, Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 120 godzin (w tym: zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z kung fu - 1 grupa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Część III zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Janowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - gramatyka, proste konwersacje, rozumienie,Kółko plastyczne - techniki plastyczne, scenografia do sztuk teatralnych,Kółko mini gry - gry zespołowe (siatka, kosz, tenis), Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Część IV zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia rozwijające z j. angielskiego - konwersacje zaawansowane, gramatyka, Zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - ćwiczenie gramatyki, konwersacje, Kółko informatyczne - programy graficzne i edukacyjne, wykorzystanie internetu w edukacji, Kółko siatkówki - zasady gry, ćwiczenia, odbicia dolne i górne, Kółko koszykówki - zasady gry, ćwiczenia, Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 210 godzin (w tym: zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko informatyczne - 1 grupa, zajęcia z siatkówki - 2 grupy, zajęcia z koszykówki - 1 grupa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Część V zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Mietniowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Kółko informatyczne - programy graficzne i edukacyjne, wykorzystanie internetu w edukacji, Kółko plastyczne - techniki plastyczne, scenografia do sztuk teatralnych, Kółko mini gry - gry zespołowe (siatka, kosz, tenis), Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 120 godzin (w tym: kółko informatyczne - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 2 grupy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Część VI zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Raciborsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Kółko informatyczne - programy graficzne i edukacyjne, wykorzystanie internetu w edukacji, Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 30 godzin (kółko informatyczne - 1 grupa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Część VII zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Sygneczowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki - działania na ułamkach, liczby wymierne, itp. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - ortografia, czytanie ze zrozumieniem, wypowiedzi, pisanie, Kółko przyrodnicze - doświadczenia praktyczne, eksperymenty, obserwacje, Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa,).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Część VIII zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Byszycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Kółko tenisowe - tenis stołowy i ziemny, zasady gry, ćwiczenia. Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 30 godzin (Kółko tenisowe - 1 grupa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Wieliczka: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w 8 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 14711 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 196855 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w 8 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Informacje o projekcie Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie, a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Instytucją Wdrażającą / Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Realizatorem projektu pod nazwą Edukacja naszą szansą nr WND-POKL.09.01.02-12-100/12 jest Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, a jego wdrożenie w okresie od 02.09.2013 r. do 30.06.2015 r. odbywać się będzie w 11 szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieliczka: SP w Byszycach, SP w Golkowicach, SP w Gorzkowie, SP w Grabiu, SP w Grajowie, SP w Janowicach, SP w Koźmicach Wielkich, SP w Mietniowie, SP w Podstolicach, SP w Raciborsku i SP w Sygneczowie. Łączna wysokość otrzymanego dofinansowania wynosi 3 420 555,55 zł, projekt w całości finansowany ze środków POKL. W ramach projektu będą wykonane zadania mające na celu wyrównanie szans edukacyjnych i zainspirowanie 800 dziewcząt i chłopców w kierunku rozwijania zainteresowań. Uczniowie wezmą udział w następujących zadaniach: - Uczymy się żeby w świat wyruszyć - zajęcia wyrównawcze z j. polskiego, logopedia. Celem zajęć jest zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych oraz wzmocnienie kompetencji w zakresie uczenia się. - Logika i przyroda - koła zainteresowań z matematyki, przyrody, informatyki, wycieczki edukacyjne. Zajęcia mają za zadanie zwiększenie kompetencji matematyczno-przyrodniczych z zastosowaniem technologii komputerowych oraz praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności w środowisku pozaszkolnym.- Języki obce naszą polisą - zajęcia z j. angielskiego i j. niemieckiego oraz organizacja obozu językowego. Celem jest wzmocnienie kompetencji kluczowych w zakresie języków obcych. - W zdrowym ciele zdrowy duch - koła zainteresowań obejmujące zajęcia: taneczne, teatralne, plastyczne muzyczne, sportowe (tenis, narty, mini gry, łyżwy, koszykówka, siatkówka, żeglarstwo) oraz wycieczki do teatrów, muzeów i na koncerty. Zajęcia mają doprowadzić do wzmocnienia kompetencji kluczowych w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej oraz kompetencji społecznych koniecznych do wyrobienia umiejętności spędzania czasu wolnego.W ramach zajęć uczniowie będą brali udział w wycieczkach tematycznych, a w przypadku zajęć językowych w roku 2014 planowana jest organizacja wyjazdowego obozu językowego dla wszystkich uczniów. Do poszczególnych rodzajów zajęć przewidziano zakup pomocy dydaktycznych w tym urządzeń elektronicznych do zajęć z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć projektowych pozalekcyjnych dla beneficjentów ostatecznych projektu Edukacja naszą szansą realizowanego przez Gminę Wieliczka w poniższym zakresie: a) Przygotowanie programu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Asystenta Kierownika (do 7 dni od dnia podpisania umowy - brak zgody Asystenta na przedstawiony przez Prowadzącego program, równoznaczny jest z koniecznością jego niezwłocznej korekty i dostosowania do uwag zgłoszonych przez Asystenta, nieuwzględnienie uwag Asystenta może skutkować rozwiązaniem umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. Plan zajęć w założeniach czytelnie ma przedstawiać sposób prowadzenia zajęć metodami warsztatowymi i/lub aktywizującymi i/lub projektu, w ilości w min. 70% zajęć, co winno zwiększyć skuteczność i uatrakcyjnienie zajęć. b) Przeprowadzenie zajęć projektowych w liczbie 30 godzin w ciągu roku szkolnego z tym że przez godzinę zajęć rozumie się godzinę 45 min. c) Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, tj. dzienników zajęć, list obecności oraz na prośbę Asystenta Kierownika złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, d) Dostarczenie okresowych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników i list obecności (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie danego okresu), e) Wypełnienie okresowych sprawozdań dostarczonych przez koordynatora szkolnego, f) Realizacja zajęć zgodnie z Harmonogramem zajęć ustalonym przez Zespół Zarządzający projektem (w przypadku planowania wprowadzenia jakichkolwiek zmian w terminach realizacji zajęć określonych w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora szkolnego o planowanej zmianie i konieczność uzyskania jego zgody); g) Korzystanie w procesie nauczania z metod warsztatowych, aktywizujących, projektu, nowoczesnych technologii ICT (w szczególności wykorzystywanie zasobów dydaktycznych zakupionych w ramach realizacji projektu), h) Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, i) co najmniej raz na 2 miesiące przekazanie Zamawiającemu informacji na temat zajęć, opinii uczniów, dokumentacji fotograficznej zajęć - w celu wykorzystania do promocji projektu na zewnątrz, 3.3 Powyższe zajęcia pozalekcyjne mają kształtować kompetencje kluczowe oraz wpływać na rozwój zainteresowań uczestników. 3.4 Zajęcia odbywać się będą na terenie Szkół Podstawowych Gminy Wieliczka w Byszycach, Golkowicach, Gorzkowie, Janowicach, Koźmicach Wielkich, Mietniowie, Raciborsku i Sygneczowie. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć opracowanego przez Zespól Zarządzający projektem (dostosowanego do podziału godzin uczniów z danej szkoły, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). 3.5 Wymogi dla osób prowadzących zajęcia dodatkowe (projektowe, pozalekcyjne): Wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauczania danego przedmiotu, a w przypadku zajęć tanecznych - uprawnienia instruktorskie, zajęć z kung fu - uprawnienia instruktorskie sztuk walki Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji poszczególnych osób. Jedna osoba może prowadzić więcej niż jedną grupę zajęć pod warunkiem posiadania wymaganych minimalnych kwalifikacji i minimalnego doświadczenia. 3.6 Opis zajęć i sposobu ich prowadzenia: Wszystkie zajęcia mają za zadanie kształtować podstawowe kompetencje kluczowe. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Ich celem jest wyrównywanie szans, kształtowanie kompetencji kluczowych. Przeznaczone są dla uczniów posiadających określone dysfunkcje, osiągających niskie wyniki edukacyjne. Plan obejmuje treści z podstawy programowej z poszczególnych przedmiotów. Ponadto cykliczne spotkania logopedy z uczniami mające wspomóc uczniów zamkniętych w nauce czytania, pisaniu, rozumowaniu. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - działania na ułamkach, liczby wymierne, itp. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - ortografia, czytanie ze zrozumieniem, wypowiedzi, pisanie, Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - gramatyka, proste konwersacje, rozumienie, Zajęcia logopedyczne - poprawne wysławianie się, Kółko matematyczne - wykorzystanie narzędzi matematycznych w praktyce i w przyrodzie, bryły, przygotowanie do konkursów, Kółko przyrodnicze - doświadczenia praktyczne, eksperymenty, obserwacje, Kółko informatyczne - programy graficzne i edukacyjne, wykorzystanie internetu w edukacji, Zajęcia rozwijające z j. angielskiego - konwersacje zaawansowane, gramatyka, Zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - ćwiczenie gramatyki, konwersacje, Kółko taneczne - współczesny i tradycyjny, Kółko plastyczne - techniki plastyczne, scenografia do sztuk teatralnych, Kółko Kung fu - ćwiczenia praktyczne, formy, Kółko mini gry - gry zespołowe (siatka, kosz, tenis), Kółko koszykówki - zasady gry, ćwiczenia, Kółko siatkówki - zasady gry, ćwiczenia, odbicia dolne i górne, Kółko tenisowe - tenis stołowy i ziemny, zasady gry, ćwiczenia. Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 780 godzin, w tym: - w części I - 90 godzin (w tym: kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko taneczne - 1 grupa,) - w części II - 120 godzin (w tym: zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko matematyczne - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z kung fu - 1 grupa) - w części III - 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa) - w części IV - 210 godzin (w tym: zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 1 grupa, kółko informatyczne - 1 grupa, zajęcia z siatkówki - 2 grupy, zajęcia z koszykówki - 1 grupa) - w części V - 120 godzin (w tym: kółko informatyczne - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 2 grupy) - w części VI - 30 godzin (kółko informatyczne - 1 grupa) - w części VII - 90 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa,) - w części VIII - 30 godzin (Kółko tenisowe - 1 grupa) 3.7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80 00 00 00 - 4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80 10 00 00 - 5 usługi szkolnictwa podstawowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Część I zamówienia - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Golkowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk, {Dane ukryte}, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3312,00
Oferta z najniższą ceną:
3312,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4941,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Część II zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Gorzkowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk, {Dane ukryte}, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4788,00
Oferta z najniższą ceną:
4788,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
6588,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Część III zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Janowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk, {Dane ukryte}, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3129,00
Oferta z najniższą ceną:
3129,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4941,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Część IV zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk, {Dane ukryte}, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 11550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7539,00
Oferta z najniższą ceną:
7539,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
11529,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Część V zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Mietniowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk, {Dane ukryte}, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4320,00
Oferta z najniższą ceną:
4320,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
6588,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Część VI zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Raciborsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk, {Dane ukryte}, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1110,00
Oferta z najniższą ceną:
1103,70
/ Oferta z najwyższą ceną:
1800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Część VII zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Sygneczowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk, {Dane ukryte}, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3216,00
Oferta z najniższą ceną:
3216,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4941,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Część VIII zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Byszycach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gabinet Pomocy Psychologicznej Marta Kocęba - Ryś, {Dane ukryte}, 34-652 Nowe Rybie, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1103,70
Oferta z najniższą ceną:
1103,70
/ Oferta z najwyższą ceną:
1647,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 19685520140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-09-15 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 279 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.wieliczka.eu |
Informacja dostępna pod: | Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka ul. Sienkiewicza 2 tel. (12) 26 34 331, faks (12) 278-68-60 w godz. 08:00-16:00, magistrat@wieliczka.eu. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Część I zamówienia - Zajęcia projektowe w Szkole Podstawowej w Golkowicach | Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk Kraków | 2015-02-03 | 3 312,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 312,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 312,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 3 312,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 941,00 zł | |||
Część II zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Gorzkowie | Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk Kraków | 2015-02-03 | 4 788,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 788,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 788,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 4 788,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 588,00 zł | |||
Część III zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Janowicach | Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk Kraków | 2015-02-03 | 3 129,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 129,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 129,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 3 129,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 941,00 zł | |||
Część IV zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich | Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk Kraków | 2015-02-03 | 7 539,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 539,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 539,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 7 539,00 zł Maksymalna złożona oferta: 11 529,00 zł | |||
Część V zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Mietniowie | Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk Kraków | 2015-02-03 | 4 320,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 320,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 320,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 4 320,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 588,00 zł | |||
Część VI zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Raciborsku | Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk Kraków | 2015-02-03 | 1 110,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 110,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 104,00 zł Ilość złożonych ofert: 7 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 1 104,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 800,00 zł | |||
Część VII zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Sygneczowie | Centrum Szkoleniowe OKSJON Agnieszka Hajduk Kraków | 2015-02-03 | 3 216,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 216,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 216,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 3 216,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 941,00 zł | |||
Część VIII zamówienia - Zajęcia projektowe w szkole Podstawowej w Byszycach | Gabinet Pomocy Psychologicznej Marta Kocęba - Ryś Nowe Rybie | 2015-02-03 | 1 103,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-03 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 104,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 104,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 1 104,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 647,00 zł |