Kierownik projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez 1 osobę zadania - kierownika projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, po 80 godzin miesięcznie. Szczegółowe zadania osoby na stanowisku kierownika projektu: 1) zarządzanie projektem, 2) kontrola procedur i modeli, 3) monitorowanie realizacji projektu, 4) promocja projektu, 5) zarządzanie finansami projektu, 6) monitoring realizacji harmonogramu działań w projekcie, 7) koordynowanie działań w ramach projektu, 8) nadzorowanie pracy grupy zarządzającej (akceptacja wykonanej pracy), 9)rozliczanie z wykonanych zadań, 10) merytoryczny nadzór nad postępowaniem w oparciu o Prawo zamówień publicznych, 11) utrzymywanie kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, 12) współpraca i wymiana informacji z zarządem UKW.
Bydgoszcz: Kierownik projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 164937 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, faks 052 3608206 , strona internetowa www.ukw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kierownik projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez 1 osobę zadania - kierownika projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, po 80 godzin miesięcznie. Szczegółowe zadania osoby na stanowisku kierownika projektu: 1) zarządzanie projektem, 2) kontrola procedur i modeli, 3) monitorowanie realizacji projektu, 4) promocja projektu, 5) zarządzanie finansami projektu, 6) monitoring realizacji harmonogramu działań w projekcie, 7) koordynowanie działań w ramach projektu, 8) nadzorowanie pracy grupy zarządzającej (akceptacja wykonanej pracy), 9)rozliczanie z wykonanych zadań, 10) merytoryczny nadzór nad postępowaniem w oparciu o Prawo zamówień publicznych, 11) utrzymywanie kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, 12) współpraca i wymiana informacji z zarządem UKW..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.30.00.00-7, 80.41.00.00-1.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawnaPostępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybuW związku z realizacją projektu: Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy stosujemy tryb zamówienia z wolnej ręki zgodnie art. 5 ust. 1a ustawy o zamówieniach publicznych oraz art. 67 ust 1 pkt 1 lit. b do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym ( usługi edukacyjne i szkoleniowe, usługi szkolnictwa wyższego, różne usługi szkolne mieszczą się w grupie usług o charakterze niepriorytetowym) . Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym, przedmiotowe zamówienie mieści się w wykazie usług niepriorytetowych. Zamawiający ma więc możliwość nie stosować pewnych przepisów ustawy w tym przesłanek wyboru wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na określonych w art. 67 oraz art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach realizacji powyższego projektu zostaną wyodrębnione kategorie ryzyka oraz jego waga (np.: ryzyko właściwe, subiektywne, obiektywne, operacyjne, strategiczne - w zależności od przyjętej w pierwszym miesiącu realizacji projektu metodologii zarządzania ryzykiem [metody ilościowe, jakościowe, mieszane], z uwzględnieniem standardu ITIL). W tym także okresie zostanie wybrany zbiór zasad, norm i procedur, zależny od wybranej metodyki zarządzania ryzykiem. Oprócz analizy SWAT (oraz innych wybranych technik gromadzenia wiedzy) uwzględnia się mechanizm pracy w oparciu o wybór jednej z popularnych metod (np.: OCTAVE, FMEA, CRAMM. COBRA, MEHARI. postępowanie oparte na zgodności z wybranymi normami: ISO/IEC 27001 (PN-ISO/IEC 27001); ISO/IEC 20000 (PN-ISO/IEC 20000); ISO/IEC TR 13335 (PN-I-13335). Ponadto zgromadzone w procesie zarządzania ryzykiem dane mogą zostać użyte do stworzenia wiarygodnej dokumentacji związanej z procesem ewaluacji projektu Podczas analizy działań projektowych jaka odbyła się na etapie konstruowania założeń do ww wniosku (listopad 2011 - styczeń 2012) wyróżniono główne obszary w Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego, które zostaną poddane modelowaniu celem osiągnięcia pożądanego rezultatu. Do obszarów tych możemy zaliczyć obsługę toku studiów i obsługę gospodarki własnej. Modelowaniu w zakresie zarządzania finansami zostanie poddany również obszar badań naukowych. Działania te prowadzą do przebudowy obecnie posiadanych rozwiązań a także wdrożenia nowych systemów klasy ERP (z infrastrukturą BI). Zespół projektowy ustalił, że wpływ działań, tym samym ich oddziaływanie na infrastrukturę uczelni będzie znaczący. Należy nadmienić, że całość prac prowadzona będzie podczas normalnego funkcjonowania instytucji, w momencie kiedy uniwersytet realizuje procesy związane z komunikacją, obecnym zarządzaniem finansami, rekrutacją kandydatów na studia, a także obsługą toku studiów (procesy krytyczne) za pomocą specjalistycznych systemów. Tak głęboka ingerencja w strukturę funkcjonowania według naszych analiz wymaga ciągłego pomiaru ryzyka, jakie może wystąpić podczas realizacji założonych działań. Jakiekolwiek niepowodzenie w trakcie wdrażania systemu klasy ERP oraz obiegu dokumentów może skutkować trwałymi konsekwencjami (łącznie z destabilizacją pracy uczelni). Analiza ryzyka dostarczy ponadto niezbędnych danych, za pomocą których z wyprzedzeniem zdarzenia będzie można podjąć odpowiednie kroki korygujące lub naprawcze, zapewniając poprawną realizację założonych w projekcie celów. Zespół specjalistów, biorących udział w opracowywaniu projektu, analizując dogłębnie warianty jego realizacji ustalił, że zarządzanie ryzykiem powinno odnieść się nie tylko do infrastruktury IT ale także do wszystkich pozostałych aspektów związanych z realizacją projektu (obszary tworzenia i wdrażania nowych modeli). Ustalono ponadto, że pomiar ryzyka powinien odbywać się w sposób ciągły i niezależny w stosunku do wszelkich pozostałych działań projektowych. Oznacza to konieczność powołania specjalisty, który administrował by procesem związanym z zarządzaniem ryzykiem. promowanie filozofii zarządzania ryzykiem wśród kadry zarządzającej i pracowników, analizy raportów z prac zespołu wdrożeniowego IT (konsultacje, zalecenia, rozporządzenia), ciągły kontakt roboczy z liderem grupy IT realizującej projekt, pozostałymi liderami grup oraz władzami i kadrą zarządzającą uniwersytetem (w tym organem Kolegium Rektorskiego), stworzenie procesu odpowiedzialnego za ciągłość zarządzania ryzykiem w zdefiniowanych (w trakcie trwania projektu) obszarach, po zakończeniu realizacji projektu. Pan dr hab Piotr Malinowski prof. nadzw. UKW obecnie pracujący na stanowisku Dziekana Wydziału Matematyki, Fizyki i Techniki spełnia wszystkie wymagania określone na powyższym stanowisku: doświadczenie na stanowisko kierowniczym, 5 lat pracy na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy jest członek Kolegium Rektorskiego, Wobec powyższego, że procedury wyłaniania wykonawcy w przetargu nieograniczonym trwają około miesiąca Zamawiający nie ma możliwości zastosowania innego trybu oraz dopuszczenia do realizacji projektu Wykonawców spoza Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Kierownik projektu będzie pełnił w projekcie odpowiedzialne funkcje, które z uwagi na złożony sposób funkcjonowania Uniwersytetu Kazimierza wielkiego w Bydgoszczy nie pozwalają na przekazanie kompetencji w/w stanowisk podmiotom zewnętrznym. Ponadto powierzenie realizacji zadań podmiotom zewnętrznych w projekcie zajęło by zbyt dużą liczbę cennego czasu, tym bardziej, że projekt zakłada podjęcie bardzo konkretnych działań jeszcze przed terminem jego oficjalnego startu (1 wrzesień 2012). Taka sytuacja powoduje, iż z chwilą 1 września pewne procedury, zwłaszcza te mające charakter techniczny, zaczynają funkcjonować w pełnym zakresie. Według wiedzy, opinii i doświadczenia Zamawiającego wdrożenie podmiotów zewnętrznych, nadanie im odpowiednich uprawnień i kompetencji zajęłoby zbyt dużą ilość cennego czasu. Ponadto już od maja 2012 roku zostały podjęte konkretne działania w celu zabezpieczenia poprawnej realizacji projektu (np. w ramach infrastruktury R&D (B+R) trwają testy zaawansowanego sprzętu i oprogramowania komputerowego, niezbędnego do poprawnego wdrożenia systemu klasy ERP). Ponadto zamawiający obawia się tutaj naruszenia celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, uniemożliwienia terminowej realizacji zadań oraz poniesieniem straty w mieniu publicznym. Ze względu na fakt wykorzystywania w swojej pracy informacji będących tajemnica pracodawcy (określona w ustawie Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. 98.21.94 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz pracy z danymi osobowymi, kierownik projektu musi być pracownikiem UKW i posiadać wiedzę o zasadach jej funkcjonowania. Z uwagi na duże kompetencje oraz wiedzę na temat funkcjonowania Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, doświadczenie zawodowe Zamawiający postanawia powierzyć panu Piotrowi Malinowskiemu zadanie: kierownika projektu Program Rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Wskazany Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu terminowe rozpoczęcie powierzonych zadań, wysoką jakość wykonywanej usługi ze względu na duże doświadczenie na stanowisku kierowniczym, znajomość standardów pracy przyjętych w UKW, znajomość zasad funkcjonowania i finansowania uczelni publicznej, odpowiedzialność za powierzone zadania, realizację usługi bez zakłóceń, gruntowną znajomość realizowanego projektu. Zakres kompetencji i wysoki stopień odpowiedzialności nie pozwala na powierzenie w.wym. zadań Wykonawcy z zewnątrz. Ponadto Zamawiający unika tutaj zarzutu nieoszczędnego i nieefektywnego wydawania środków publicznych oraz nieprzestrzegania założeń i wytycznych realizowanego projektu: Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Zasadne jest więc udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki wybranemu Wykonawcy zgodnie z art. ustawy oraz art. 5 ust 1a oraz art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Piotr Malinowski, ul. Kiedrowskiego 2/80, 85-795 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
Bydgoszcz: Kierownik projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 179717 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 164937 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, faks 052 3608206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kierownik projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez 1 osobę zadania - kierownika projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, po 80 godzin miesięcznie. Szczegółowe zadania osoby na stanowisku kierownika projektu: 1) zarządzanie projektem, 2) kontrola procedur i modeli, 3) monitorowanie realizacji projektu, 4) promocja projektu, 5) zarządzanie finansami projektu, 6) monitoring realizacji harmonogramu działań w projekcie, 7) koordynowanie działań w ramach projektu, 8) nadzorowanie pracy grupy zarządzającej (akceptacja wykonanej pracy), 9)rozliczanie z wykonanych zadań, 10) merytoryczny nadzór nad postępowaniem w oparciu o Prawo zamówień publicznych, 11) utrzymywanie kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, 12) współpraca i wymiana informacji z zarządem UKW..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.30.00.00-7, 80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt dofinansowany z Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy Nr umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-157 11-00..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Malinowski, {Dane ukryte}, 85-795 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 65641,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
65641,00
Oferta z najniższą ceną:
65641,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
65641,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z realizacją projektu: Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy stosujemy tryb zamówienia z wolnej ręki zgodnie art. 5 ust. 1a ustawy o zamówieniach publicznych oraz art. 67 ust 1 pkt 1 lit. b do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym ( usługi edukacyjne i szkoleniowe, usługi szkolnictwa wyższego, różne usługi szkolne mieszczą się w grupie usług o charakterze niepriorytetowym) . Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym, przedmiotowe zamówienie mieści się w wykazie usług niepriorytetowych. Zamawiający ma więc możliwość nie stosować pewnych przepisów ustawy w tym przesłanek wyboru wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na określonych w art. 67 oraz art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach realizacji powyższego projektu zostaną wyodrębnione kategorie ryzyka oraz jego waga (np.: ryzyko właściwe, subiektywne, obiektywne, operacyjne, strategiczne - w zależności od przyjętej w pierwszym miesiącu realizacji projektu metodologii zarządzania ryzykiem [metody ilościowe, jakościowe, mieszane], z uwzględnieniem standardu ITIL). W tym także okresie zostanie wybrany zbiór zasad, norm i procedur, zależny od wybranej metodyki zarządzania ryzykiem. Oprócz analizy SWAT (oraz innych wybranych technik gromadzenia wiedzy) uwzględnia się mechanizm pracy w oparciu o wybór jednej z popularnych metod (np.: OCTAVE, FMEA, CRAMM. COBRA, MEHARI. postępowanie oparte na zgodności z wybranymi normami: ISO/IEC 27001 (PN-ISO/IEC 27001); ISO/IEC 20000 (PN-ISO/IEC 20000); ISO/IEC TR 13335 (PN-I-13335). Ponadto zgromadzone w procesie zarządzania ryzykiem dane mogą zostać użyte do stworzenia wiarygodnej dokumentacji związanej z procesem ewaluacji projektu Podczas analizy działań projektowych jaka odbyła się na etapie konstruowania założeń do ww wniosku (listopad 2011 - styczeń 2012) wyróżniono główne obszary w Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego, które zostaną poddane modelowaniu celem osiągnięcia pożądanego rezultatu. Do obszarów tych możemy zaliczyć obsługę toku studiów i obsługę gospodarki własnej. Modelowaniu w zakresie zarządzania finansami zostanie poddany również obszar badań naukowych. Działania te prowadzą do przebudowy obecnie posiadanych rozwiązań a także wdrożenia nowych systemów klasy ERP (z infrastrukturą BI). Zespół projektowy ustalił, że wpływ działań, tym samym ich oddziaływanie na infrastrukturę uczelni będzie znaczący. Należy nadmienić, że całość prac prowadzona będzie podczas normalnego funkcjonowania instytucji, w momencie kiedy uniwersytet realizuje procesy związane z komunikacją, obecnym zarządzaniem finansami, rekrutacją kandydatów na studia, a także obsługą toku studiów (procesy krytyczne) za pomocą specjalistycznych systemów. Tak głęboka ingerencja w strukturę funkcjonowania według naszych analiz wymaga ciągłego pomiaru ryzyka, jakie może wystąpić podczas realizacji założonych działań. Jakiekolwiek niepowodzenie w trakcie wdrażania systemu klasy ERP oraz obiegu dokumentów może skutkować trwałymi konsekwencjami (łącznie z destabilizacją pracy uczelni). Analiza ryzyka dostarczy ponadto niezbędnych danych, za pomocą których z wyprzedzeniem zdarzenia będzie można podjąć odpowiednie kroki korygujące lub naprawcze, zapewniając poprawną realizację założonych w projekcie celów. Zespół specjalistów, biorących udział w opracowywaniu projektu, analizując dogłębnie warianty jego realizacji ustalił, że zarządzanie ryzykiem powinno odnieść się nie tylko do infrastruktury IT ale także do wszystkich pozostałych aspektów związanych z realizacją projektu (obszary tworzenia i wdrażania nowych modeli). Ustalono ponadto, że pomiar ryzyka powinien odbywać się w sposób ciągły i niezależny w stosunku do wszelkich pozostałych działań projektowych. Oznacza to konieczność powołania specjalisty, który administrował by procesem związanym z zarządzaniem ryzykiem. promowanie filozofii zarządzania ryzykiem wśród kadry zarządzającej i pracowników, analizy raportów z prac zespołu wdrożeniowego IT (konsultacje, zalecenia, rozporządzenia), ciągły kontakt roboczy z liderem grupy IT realizującej projekt, pozostałymi liderami grup oraz władzami i kadrą zarządzającą uniwersytetem (w tym organem Kolegium Rektorskiego), stworzenie procesu odpowiedzialnego za ciągłość zarządzania ryzykiem w zdefiniowanych (w trakcie trwania projektu) obszarach, po zakończeniu realizacji projektu. Pan dr hab Piotr Malinowski prof. nadzw. UKW obecnie pracujący na stanowisku Dziekana Wydziału Matematyki, Fizyki i Techniki spełnia wszystkie wymagania określone na powyższym stanowisku: doświadczenie na stanowisko kierowniczym, 5 lat pracy na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy jest członek Kolegium Rektorskiego, Wobec powyższego, że procedury wyłaniania wykonawcy w przetargu nieograniczonym trwają około miesiąca Zamawiający nie ma możliwości zastosowania innego trybu oraz dopuszczenia do realizacji projektu Wykonawców spoza Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Kierownik projektu będzie pełnił w projekcie odpowiedzialne funkcje, które z uwagi na złożony sposób funkcjonowania Uniwersytetu Kazimierza wielkiego w Bydgoszczy nie pozwalają na przekazanie kompetencji w/w stanowisk podmiotom zewnętrznym. Ponadto powierzenie realizacji zadań podmiotom zewnętrznych w projekcie zajęło by zbyt dużą liczbę cennego czasu, tym bardziej, że projekt zakłada podjęcie bardzo konkretnych działań jeszcze przed terminem jego oficjalnego startu (1 wrzesień 2012). Taka sytuacja powoduje, iż z chwilą 1 września pewne procedury, zwłaszcza te mające charakter techniczny, zaczynają funkcjonować w pełnym zakresie. Według wiedzy, opinii i doświadczenia Zamawiającego wdrożenie podmiotów zewnętrznych, nadanie im odpowiednich uprawnień i kompetencji zajęłoby zbyt dużą ilość cennego czasu. Ponadto już od maja 2012 roku zostały podjęte konkretne działania w celu zabezpieczenia poprawnej realizacji projektu (np. w ramach infrastruktury R&D (B+R) trwają testy zaawansowanego sprzętu i oprogramowania komputerowego, niezbędnego do poprawnego wdrożenia systemu klasy ERP). Ponadto zamawiający obawia się tutaj naruszenia celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, uniemożliwienia terminowej realizacji zadań oraz poniesieniem straty w mieniu publicznym. Ze względu na fakt wykorzystywania w swojej pracy informacji będących tajemnica pracodawcy (określona w ustawie Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. 98.21.94 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz pracy z danymi osobowymi, kierownik projektu musi być pracownikiem UKW i posiadać wiedzę o zasadach jej funkcjonowania. Z uwagi na duże kompetencje oraz wiedzę na temat funkcjonowania Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, doświadczenie zawodowe Zamawiający postanawia powierzyć panu Piotrowi Malinowskiemu zadanie: kierownika projektu Program Rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Wskazany Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu terminowe rozpoczęcie powierzonych zadań, wysoką jakość wykonywanej usługi ze względu na duże doświadczenie na stanowisku kierowniczym, znajomość standardów pracy przyjętych w UKW, znajomość zasad funkcjonowania i finansowania uczelni publicznej, odpowiedzialność za powierzone zadania, realizację usługi bez zakłóceń, gruntowną znajomość realizowanego projektu. Zakres kompetencji i wysoki stopień odpowiedzialności nie pozwala na powierzenie w.wym. zadań Wykonawcy z zewnątrz. Ponadto Zamawiający unika tutaj zarzutu nieoszczędnego i nieefektywnego wydawania środków publicznych oraz nieprzestrzegania założeń i wytycznych realizowanego projektu: Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Zasadne jest więc udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki wybranemu Wykonawcy zgodnie z art. ustawy oraz art. 5 ust 1a oraz art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 16493720120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-07-29 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.ukw.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80300000-7 | Usługi szkolnictwa wyższego | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Kierownik projektu Program rozwoju Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy | Piotr Malinowski Bydgoszcz | 2012-08-20 | 65 641,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-20 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 803000007 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 65 641,00 zł Minimalna złożona oferta: 65 641,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 65 641,00 zł Maksymalna złożona oferta: 65 641,00 zł |