Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN
Opis przedmiotu przetargu: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia w dniu 24 listopada 2014 r. dwóch szkoleń dla pracowników Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych z czego: a) grupa 1 (nauczyciele konsultanci w liczbie ok. 45 osób) szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania i uczenia się (7 godzin dydaktycznych), b) grupa 2 (pracownicy administracyjni w liczbie ok. 47 osób) warsztaty pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji (7 godzin dydaktycznych). 3.1.1. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, o którym mowa w pkt 3.1, b) przygotowanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika, c) przygotowanie certyfikatów dla każdego uczestnika. 3.1.2. Wspólny dla obu szkoleń opis zamówienia. a) szkolenie jednodniowe od 12.30 do 19.00 b) liczba godzin każdego szkolenia wynosi 7 godzin dydaktycznych, przy założeniu, że: 1 godz. dydaktyczna tj 45 minut zegarowych, a do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych/obiadowych lub innych przerw technicznych. 3.1.3. Zakres treści do realizacji w ramach dwóch szkoleń obejmuje: 3.1.3.1. szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania-uczenia się, którego celem jest przygotowanie uczestników do wspierania nauczycieli w zakresie wykorzystywania wiedzy z zakresu neurodydaktyki w procesie nauczania - uczenia się. W trakcie spotkania uczestnicy powinni mieć możliwość nabycia wiedzy w zakresie najnowszych badań nad neurologicznymi uwarunkowaniami procesu uczenia się i wynikającymi z nich wnioskami do wykorzystania w pracy nauczyciela, poszerzenia wiedzy na temat metod i form pracy z uczniem, wykorzystujących potencjał mózgu i stymulujących do efektywnego uczenia się, doskonalenia umiejętności projektowania procesu nauczania przyjaznego mózgowi. Treści przedmiotowego szkolenia: a) zapoznanie się neurologicznymi podstawami uczenia się, opartymi na najnowszych badaniach nad mózgiem i wynikającymi z nich wnioskami dla nauczyciela, b) neurodydaktyka - co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się, c) rozpoczynanie lekcji - jak zaczynać lekcje, aby włączać mózgi uczniów; rola pytań otwierających, d) przetwarzanie informacji - czym jest głębokość przetwarzania informacji; analiza przykładowych materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w pracy z uczniem, e) planowanie aktywności ucznia - jaki jest związek między doborem ćwiczeń i zadań a efektywnością uczenia się; f) ocenianie jak odejść od kultury błędu, jakie są zależności między sposobem oceniania a motywacją do nauki, jak oceniać i jak udzielać informacji zwrotnej, aby nie niszczyć motywacji do nauki, g) metody podawcze a nauczanie przyjazne mózgowi - czym różni się lekcja przyjazna mózgowi od lekcji tradycyjnej, h) relacje międzyludzkie, jako podstawowy element budowania efektywnego środowiska edukacyjnego, 3.1.3.2. szkolenie pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji, którego celem jest rozwój wiedzy i umiejętności kreowania własnego wizerunku oraz nabycie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Treści przedmiotowego szkolenia: a) kreowanie wizerunku poprzez odpowiednio skomponowane sygnały niewerbalne, b) komunikacja werbalna i jej rola w autoprezentacji, c) omówienie zasad dress codu i savoir-vivre w pracy, d) autoprezentacja, czyli czym jest własny wizerunek i jak go tworzyć, e) wpływ pierwszego wrażenia na budowanie własnego wizerunku, f) znaczenie gestów i postawy ciała w kontaktach międzyludzkich, g) komunikacja wewnętrzne między działami i zewnętrzna z klientami - kanały i strategie komunikacji. 3.1.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - wzór umowy.
Kraków: Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN
Numer ogłoszenia: 221485 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.mcdn.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia w dniu 24 listopada 2014 r. dwóch szkoleń dla pracowników Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych z czego: a) grupa 1 (nauczyciele konsultanci w liczbie ok. 45 osób) szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania i uczenia się (7 godzin dydaktycznych), b) grupa 2 (pracownicy administracyjni w liczbie ok. 47 osób) warsztaty pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji (7 godzin dydaktycznych). 3.1.1. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, o którym mowa w pkt 3.1, b) przygotowanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika, c) przygotowanie certyfikatów dla każdego uczestnika. 3.1.2. Wspólny dla obu szkoleń opis zamówienia. a) szkolenie jednodniowe od 12.30 do 19.00 b) liczba godzin każdego szkolenia wynosi 7 godzin dydaktycznych, przy założeniu, że: 1 godz. dydaktyczna tj 45 minut zegarowych, a do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych/obiadowych lub innych przerw technicznych. 3.1.3. Zakres treści do realizacji w ramach dwóch szkoleń obejmuje: 3.1.3.1. szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania-uczenia się, którego celem jest przygotowanie uczestników do wspierania nauczycieli w zakresie wykorzystywania wiedzy z zakresu neurodydaktyki w procesie nauczania - uczenia się. W trakcie spotkania uczestnicy powinni mieć możliwość nabycia wiedzy w zakresie najnowszych badań nad neurologicznymi uwarunkowaniami procesu uczenia się i wynikającymi z nich wnioskami do wykorzystania w pracy nauczyciela, poszerzenia wiedzy na temat metod i form pracy z uczniem, wykorzystujących potencjał mózgu i stymulujących do efektywnego uczenia się, doskonalenia umiejętności projektowania procesu nauczania przyjaznego mózgowi. Treści przedmiotowego szkolenia: a) zapoznanie się neurologicznymi podstawami uczenia się, opartymi na najnowszych badaniach nad mózgiem i wynikającymi z nich wnioskami dla nauczyciela, b) neurodydaktyka - co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się, c) rozpoczynanie lekcji - jak zaczynać lekcje, aby włączać mózgi uczniów; rola pytań otwierających, d) przetwarzanie informacji - czym jest głębokość przetwarzania informacji; analiza przykładowych materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w pracy z uczniem, e) planowanie aktywności ucznia - jaki jest związek między doborem ćwiczeń i zadań a efektywnością uczenia się; f) ocenianie jak odejść od kultury błędu, jakie są zależności między sposobem oceniania a motywacją do nauki, jak oceniać i jak udzielać informacji zwrotnej, aby nie niszczyć motywacji do nauki, g) metody podawcze a nauczanie przyjazne mózgowi - czym różni się lekcja przyjazna mózgowi od lekcji tradycyjnej, h) relacje międzyludzkie, jako podstawowy element budowania efektywnego środowiska edukacyjnego, 3.1.3.2. szkolenie pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji, którego celem jest rozwój wiedzy i umiejętności kreowania własnego wizerunku oraz nabycie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Treści przedmiotowego szkolenia: a) kreowanie wizerunku poprzez odpowiednio skomponowane sygnały niewerbalne, b) komunikacja werbalna i jej rola w autoprezentacji, c) omówienie zasad dress codu i savoir-vivre w pracy, d) autoprezentacja, czyli czym jest własny wizerunek i jak go tworzyć, e) wpływ pierwszego wrażenia na budowanie własnego wizerunku, f) znaczenie gestów i postawy ciała w kontaktach międzyludzkich, g) komunikacja wewnętrzne między działami i zewnętrzna z klientami - kanały i strategie komunikacji. 3.1.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - wzór umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 24.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci minimum 2 osób, posiadających następujące kwalifikacje / doświadczenie: 1) jedna osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: a) posiada wykształcenie wyższe, b) przeprowadziła min. 100 godzin dydaktycznych zajęć z dorosłymi z zakresu neurodydaktyki, c) posiada minimum trzyletnie doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, 2) jedna osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: a) posiada wykształcenie wyższe, b) przeprowadziła min. 100 godzin dydaktycznych zajęć z dorosłymi z zakresu komunikacji, c) posiada minimum trzyletnie doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dołączony do oferty wykaz osób, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji oraz oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2.pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, 3.wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Kraków: Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN.
Numer ogłoszenia: 240245 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 221485 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia w dniu 24 listopada 2014 r. dwóch szkoleń dla pracowników Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych z czego: a) grupa 1 (nauczyciele konsultanci w liczbie ok. 45 osób) szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania i uczenia się (7 godzin dydaktycznych), b) grupa 2 (pracownicy administracyjni w liczbie ok. 47 osób) warsztaty pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji (7 godzin dydaktycznych). 3.1.1. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, o którym mowa w pkt 3.1, b) przygotowanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika, c) przygotowanie certyfikatów dla każdego uczestnika. 3.1.2. Wspólny dla obu szkoleń opis zamówienia. a) szkolenie jednodniowe od 12.30 do 19.00 b) liczba godzin każdego szkolenia wynosi 7 godzin dydaktycznych, przy założeniu, że: 1 godz. dydaktyczna tj 45 minut zegarowych, a do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych/obiadowych lub innych przerw technicznych. 3.1.3. Zakres treści do realizacji w ramach dwóch szkoleń obejmuje: 3.1.3.1. szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania-uczenia się, którego celem jest przygotowanie uczestników do wspierania nauczycieli w zakresie wykorzystywania wiedzy z zakresu neurodydaktyki w procesie nauczania - uczenia się. W trakcie spotkania uczestnicy powinni mieć możliwość nabycia wiedzy w zakresie najnowszych badań nad neurologicznymi uwarunkowaniami procesu uczenia się i wynikającymi z nich wnioskami do wykorzystania w pracy nauczyciela, poszerzenia wiedzy na temat metod i form pracy z uczniem, wykorzystujących potencjał mózgu i stymulujących do efektywnego uczenia się, doskonalenia umiejętności projektowania procesu nauczania przyjaznego mózgowi. Treści przedmiotowego szkolenia: a) zapoznanie się neurologicznymi podstawami uczenia się, opartymi na najnowszych badaniach nad mózgiem i wynikającymi z nich wnioskami dla nauczyciela, b) neurodydaktyka - co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się, c) rozpoczynanie lekcji - jak zaczynać lekcje, aby włączać mózgi uczniów; rola pytań otwierających, d) przetwarzanie informacji - czym jest głębokość przetwarzania informacji; analiza przykładowych materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w pracy z uczniem, e) planowanie aktywności ucznia - jaki jest związek między doborem ćwiczeń i zadań a efektywnością uczenia się; f) ocenianie jak odejść od kultury błędu, jakie są zależności między sposobem oceniania a motywacją do nauki, jak oceniać i jak udzielać informacji zwrotnej, aby nie niszczyć motywacji do nauki, g) metody podawcze a nauczanie przyjazne mózgowi - czym różni się lekcja przyjazna mózgowi od lekcji tradycyjnej, h) relacje międzyludzkie, jako podstawowy element budowania efektywnego środowiska edukacyjnego, 3.1.3.2. szkolenie pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji, którego celem jest rozwój wiedzy i umiejętności kreowania własnego wizerunku oraz nabycie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Treści przedmiotowego szkolenia: a) kreowanie wizerunku poprzez odpowiednio skomponowane sygnały niewerbalne, b) komunikacja werbalna i jej rola w autoprezentacji, c) omówienie zasad dress codu i savoir-vivre w pracy, d) autoprezentacja, czyli czym jest własny wizerunek i jak go tworzyć, e) wpływ pierwszego wrażenia na budowanie własnego wizerunku, f) znaczenie gestów i postawy ciała w kontaktach międzyludzkich, g) komunikacja wewnętrzne między działami i zewnętrzna z klientami - kanały i strategie komunikacji. 3.1.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - wzór umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eye Power Kamil Chrustowski, {Dane ukryte}, 45-215 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12716,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2700,00
Oferta z najniższą ceną:
2494,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
9987,60
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 22148520140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-10-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 26 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.mcdn.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80510000-2 | Usługi szkolenia specjalistycznego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN. | Eye Power Kamil Chrustowski Opole | 2014-11-19 | 2 700,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-11-19 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805100002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 700,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 494,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 2 494,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 988,00 zł |