Mielec: Realizacja Rocznych Planów Wspomagania szkół w ramach projektu pn. Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim


Numer ogłoszenia: 62307 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu , ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, faks 17 7885193, 7885194.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja Rocznych Planów Wspomagania szkół w ramach projektu pn. Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na realizacji form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty oraz konsultacje indywidualne/zbiorowe) w zakresie 10 ofert doskonalenia w ramach realizacji projektu pn. Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim - projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Celem projektu jest przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach Powiatu Mieleckiego poprzez wdrożenie 30 Rocznych Planów Wspomagania; Projekt obejmuje wsparciem łącznie 30 instytucji tj.: 2 przedszkola, 17 szkół podstawowych, 6 szkół gimnazjalnych, 5 szkół ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli/lek w nich uczących. Realizacja 10 ofert doskonalenia, wypracowanych w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji - System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, będzie podzielona na 63 zadania. Ogólna liczba godzin zajęć wynosi: 1048. Zajęcia będą się odbywały w placówkach na terenie powiatu mieleckiego. Zamawiający zapewnia materiały piśmiennicze na zajęcia. Grupy szkoleniowe na warsztatach będą liczyły ok. 12 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 5 zamówień w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie realizację warsztatów i/lub szkoleń i/lub wykładów i/lub konsultacji grupowych/indywidualnych trwających min. 10 godzin (każde z wykonanych zamówień) o treści związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia (należy wskazać, co najmniej 5 różnych tematycznie form doskonalenia w oparciu o te, które określono w Załączniku nr 1 do SIWZ) nazwy Zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego Formularz nr 4 do SIWZ) a także załączeniem dowodów czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków - dysponowanie 63 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. prowadzenia zajęć z tematyki określonej dla każdego zadania w załączniku 1 do SIWZ. Zamawiający uzna, że osoba wskazana przez Wykonawcę jest zdolna do wykonania zamówienia jeśli będzie spełniała następujące warunki: dla zadania 1: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 2: - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe, specjalista praktyk; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; dla zadania 3: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 4: - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe, specjalista praktyk; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; dla zadania 5: - wykształcenie wyższe mgr,; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 6: - wykształcenie wyższe, specjalista praktyk; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 7: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 8: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 9: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 10: - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; dla zadania 11: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 12: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w gimnazjum(co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 13: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w gimnazjum (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 14: - wykształcenie wyższe mgr; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w gimnazjum (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 15: - wykształcenie wyższe mgr; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w gimnazjum (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 16: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami szkół ponadgimnazjalnych (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 17: - wykształcenie wyższe magisterskie; - znajomość prawa oświatowego oraz procedur postępowania wobec negatywnych postaw uczniowskich; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami szkół ponadgimnazjalnych (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 18: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami szkół ponadgimnazjalnych (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 19: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w szkole podstawowej (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 20: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w szkole podstawowej (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 21: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w gimnazjum (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 22: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w gimnazjum (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi; dla zadania 23: - wykształcenie wyższe plastyczne; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 24: - wykształcenie wyższe magisterskie, psycholog dziecięcy, kliniczny, psycholog - praktyk; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi mającymi zaburzenia integracji sensorycznej (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 25: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 26: - wykształcenie wyższe magisterskie, psycholog; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 27: - wykształcenie wyższe magisterskie, psycholog; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 28: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami w edukacji wczesnoszkolnej i klasach IV - VI i pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 29: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 30: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 31: - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); dla zadania 32: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 33: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 34: - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); dla zadania 35: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 36: - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); dla zadania 37: - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); dla zadania 38: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 39: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy z młodzieżą (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 40: - wykształcenie wyższe magisterskie; - znajomość prawa pracy i Karty Nauczyciela - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 41: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 42: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 43: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy edukatorskiej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 44: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 45: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 46: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 47: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 48: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 49: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 50: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 51: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 52: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 53: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 54: - wykształcenie wyższe magisterskie, - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat, - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata). dla zadania 55: - wykształcenie wyższe mgr; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 56: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata; dla zadania 57: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 58: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i dorosłymi (co najmniej 3 lata; dla zadania 59: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w zakresie ewaluacji procesów edukacyjnych (co najmniej 3 lata); - doświadczenie w pracy dydaktycznej z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 60: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w zakresie wprowadzania, realizowania oceniania kształtującego (co najmniej 2 lata); - doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi i z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 61: - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; - doświadczenie w pracy dydaktycznej z dziećmi i z dorosłymi (co najmniej 3 lata); dla zadania 62: - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i z dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; dla zadania 63: - doświadczenie w pracy dydaktycznej z uczniami i z dorosłymi (co najmniej 3 lata); - wykształcenie wyższe magisterskie; - przeprowadzenie co najmniej 1 szkolenia o tej samej tematyce lub podobnej w ciągu ostatnich 3 lat; W związku z krótkim terminem wykonania zamówienia zajęcia będą się odbywały w każdej szkole równocześnie. Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby w więcej niż jednym zadaniu jedynie w przypadku zadań z założoną liczbą godzin dla eksperta mniejszą niż 10


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zamówienia do 30.09.2014 r., zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy. 2. Zaistnienia zmian organizacyjnych po stronie Wykonawcy powodujących, iż zachodzi potrzeba zmiany osoby prowadzącej zajęcia. 3. Stwierdzenia przez Zamawiającego, iż osoba prowadząca zajęcia nie spełnia wymagań organizacyjnych lub jakościowych związanych z realizacją warsztatów/konsultacji (w szczególności w przypadku otrzymania negatywnej oceny w badaniu ewaluacyjnym, od co najmniej 30 % uczestników warsztatów/konsultacji). Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do zapewnienie nowej osoby prowadzącej zajęcia o kwalifikacjach nie niższych od określonych w warunkach udziału w postępowaniu. Zmiana wymagała będzie akceptacji zamawiającego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ckp.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 1.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 4.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest współfinansowany z EFS.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Mielec: Realizacja Rocznych Planów Wspomagania szkół w ramach projektu pn. Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim


Numer ogłoszenia: 129629 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 62307 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, faks 17 7885193, 7885194.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja Rocznych Planów Wspomagania szkół w ramach projektu pn. Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na realizacji form doskonalenia nauczycieli (wykłady, warsztaty oraz konsultacje indywidualne/zbiorowe) w zakresie 10 ofert doskonalenia w ramach realizacji projektu pn. Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim - projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Celem projektu jest przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach Powiatu Mieleckiego poprzez wdrożenie 30 Rocznych Planów Wspomagania; Projekt obejmuje wsparciem łącznie 30 instytucji tj.: 2 przedszkola, 17 szkół podstawowych, 6 szkół gimnazjalnych, 5 szkół ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli/lek w nich uczących. Realizacja 10 ofert doskonalenia, wypracowanych w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, będzie podzielona na 63 zadania. Ogólna liczba godzin zajęć wynosi: 1048. Zajęcia będą się odbywały w placówkach na terenie powiatu mieleckiego. Zamawiający zapewnia materiały piśmiennicze na zajęcia. Grupy szkoleniowe na warsztatach będą liczyły ok. 12 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim - projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, {Dane ukryte}, 35-036 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 132397,50 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    83840,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    83840,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    172920,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Wojska Polskiego , 39-300 Mielec
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: stanislawt@ckp.edu.pl
tel: 17 7885193, 7885194, 7885195
fax: 17 7885193, 7885194
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-04-03
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 6230720140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-03-23
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 87 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.ckp.edu.pl
Informacja dostępna pod: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 1
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Realizacja Rocznych Planów Wspomagania szkół w ramach projektu pn. Nowa jakość doskonalenia - wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
Rzeszów
2014-06-16 83 840,00