Usługi edukacyjne - przygotowanie i prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie oraz uczniów Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie składa się z 20 części i dotyczy następujących dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w podanej poniżej liczbie godzin i grup liczących nie więcej niż 8 uczniów. CZĘŚĆ 1- zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 2 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 3 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 4 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 80 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 5 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 6 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 7 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 8 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 14 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 13 - zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 16 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 14 - zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 30 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 15 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 16 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 17 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 19 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 90 godzin dla grup I - III uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 20 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 60 godzin dla grupy IV i grupy V uczniów z trudnościami w nauce.
Sułów: Usługi edukacyjne - przygotowanie i prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny.
Numer ogłoszenia: 509358 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sułów , Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, faks 84 6826227.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.sulow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne - przygotowanie i prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie oraz uczniów Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie składa się z 20 części i dotyczy następujących dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w podanej poniżej liczbie godzin i grup liczących nie więcej niż 8 uczniów. CZĘŚĆ 1- zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 2 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 3 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 4 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 80 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 5 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 6 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 7 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 8 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 14 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 13 - zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 16 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 14 - zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 30 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 15 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 16 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 17 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 19 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 90 godzin dla grup I - III uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 20 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 60 godzin dla grupy IV i grupy V uczniów z trudnościami w nauce..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDziałalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, odpowiednio dla każdej części, iż osoba uczestnicząca w wykonaniu zamówienia spełnia następujące wymagania odnośnie kwalifikacji i doświadczenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz szczegółowe kwalifikacje określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400, z późn. zm.) odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia. - co najmniej roczne doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi w klasach szkół podstawowych lub gimnazjalnych w ostatnich trzech latach. Ocena spełniania tego warunku nastąpi poprzez ocenę załączonych dokumentów (kopia dyplomu, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przygotowania pedagogicznego, kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego; kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie pracodawcy) potwierdzającymi, że osoba posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDysponowanie potencjałem technicznym: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) Konieczność zmiany harmonogramu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, b) Zmiany liczby uczniów, grup, liczby godzin zajęć, innych zmian organizacyjnych - wprowadzonych przez Zamawiającego, c) Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.sulow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, sekretariat pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt nr WND-POKL.09.01.02-06-185/12, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 514780 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
509358 - 2012 data 13.12.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, fax. 84 6826227.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.3.
W ogłoszeniu jest:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie oraz uczniów Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie składa się z 20 części i dotyczy następujących dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w podanej poniżej liczbie godzin i grup liczących nie więcej niż 8 uczniów. CZĘŚĆ 1- zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 2 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 3 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 4 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 80 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 5 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 6 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 7 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 8 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 14 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 13 - zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 16 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 14 - zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 30 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 15 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 16 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 17 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 19 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 90 godzin dla grup I - III uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 20 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 60 godzin dla grupy IV i grupy V uczniów z trudnościami w nauce..
W ogłoszeniu powinno być:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie oraz uczniów Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie składa się z 20 części i dotyczy następujących dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w podanej poniżej liczbie godzin i grup liczących nie więcej niż 8 uczniów. CZĘŚĆ 1- zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 2 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 3 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 4 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 80 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 5 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 6 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 7 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 8 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 14 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 13 - zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 16 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 14 - zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 30 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 15 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 16 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 17 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 19 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 90 godzin dla grup I - III uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 20 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 60 godzin dla grupy IV i grupy V uczniów z trudnościami w nauce..
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
n/d.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
n/d.
Sułów: Usługi edukacyjne - przygotowanie i prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny
Numer ogłoszenia: 10504 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 509358 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, faks 84 6826227.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne - przygotowanie i prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie oraz uczniów Gimnazjum w Michalowie w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans uczniów wiejskich gimnazjów Lubelszczyzny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie składa się z 20 części i dotyczy następujących dodatkowych zajęć dla uczniów Gimnazjum w Sułowie i Gimnazjum w Michalowie w podanej poniżej liczbie godzin i grup liczących nie więcej niż 8 uczniów. CZĘŚĆ 1- zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 2 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 3 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 4 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 80 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 5 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 6 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 7 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 8 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 9 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 10 - zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 11 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 12 - zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 14 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 13 - zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 16 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 14 - zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 30 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 15 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 16 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 17 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 18 - zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych. CZĘŚĆ 19 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 90 godzin dla grup I - III uczniów z trudnościami w nauce. CZĘŚĆ 20 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 60 godzin dla grupy IV i grupy V uczniów z trudnościami w nauce..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariola Wanat, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lidia Kowalik, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dominika Kondras, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2400,00
Oferta z najniższą ceną:
2400,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2400,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 80 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Misiarz, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4800,00
Oferta z najniższą ceną:
4800,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Misiarz, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1200,00
Oferta z najniższą ceną:
1200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii. Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Wyrostkiewicz, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2400,00
Oferta z najniższą ceną:
2400,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2400,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii. Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Wyrostkiewicz, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1200,00
Oferta z najniższą ceną:
1200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii. Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - II uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Bojarska-Śledź, {Dane ukryte}, 23-465 Turobin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2400,00
Oferta z najniższą ceną:
2400,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2400,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
9
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariola Wanat, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
10
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Chwiejczak, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
11
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Misiarz, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
12
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 14 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Wyrostkiewicz, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
840,00
Oferta z najniższą ceną:
840,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
840,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
13
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii. Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 16 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Wyrostkiewicz, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
960,00
Oferta z najniższą ceną:
960,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
960,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
14
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii. Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 30 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Bojarska-Śledź, {Dane ukryte}, 23-465 Turobin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1800,00
Oferta z najniższą ceną:
1800,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
15
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nosek Beata, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7200,00
Oferta z najniższą ceną:
7200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
7200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
16
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Banach, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7200,00
Oferta z najniższą ceną:
7200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
7200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
17
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Krukowska-Dziewa, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7200,00
Oferta z najniższą ceną:
7200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
7200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
18
Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolnionych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Herc-Majewska, {Dane ukryte}, 22-460 Szczebrzeszyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7200,00
Oferta z najniższą ceną:
7200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
7200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
19
Nazwa:
Warsztaty psychologiczno - pedagogiczne . Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 90 godzin dla grup I - III uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Bartoszczyk, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
5400,00
Oferta z najniższą ceną:
5400,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
5400,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
20
Nazwa:
Warsztaty psychologiczno - pedagogiczne . Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawyków systematyczności w procesie nabywania wiedzy w ilości 60 godzin dla grupy IV i grupy V uczniów z trudnościami w nauce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Popielec, {Dane ukryte}, 22-448 Sułów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 50935820120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-12-12 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 189 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 20 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.sulow.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, pokój nr 13 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów z trudnościami w nau | Mariola Wanat Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów z trudnościami w | Lidia Kowalik Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w na | Dominika Kondras Sułów | 2013-01-08 | 2 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 400,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 80 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce | Marta Misiarz Sułów | 2013-01-08 | 4 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 800,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauce | Marta Misiarz Sułów | 2013-01-08 | 1 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 200,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii. Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - IV uczniów z trudnościami w nauce. | Izabela Wyrostkiewicz Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 2 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 400,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii. Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 20 godzin dla grupy V i grupy VI uczniów z trudnościami w nauc | Izabela Wyrostkiewicz Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 1 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 200,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii. Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 40 godzin dla grup I - II uczniów z trudnościami w nauce. | Dorota Bojarska-Śledź Turobin | 2013-01-08 | 2 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 400,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdol | Mariola Wanat Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki. Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzd | Bożena Chwiejczak Sułów | 2013-01-08 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 60 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnion | Marta Misiarz Sułów | 2013-01-08 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z biologii. Prowadzenie zajęć z biologii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 14 godzin dla grupy III i grupy IV uczniów szczególnie uzdolni | Izabela Wyrostkiewicz Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 840,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 840,00 zł Minimalna złożona oferta: 840,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 840,00 zł Maksymalna złożona oferta: 840,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z geografii. Prowadzenie zajęć z geografii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 16 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolni | Izabela Wyrostkiewicz Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 960,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 13 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 960,00 zł Minimalna złożona oferta: 960,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 960,00 zł Maksymalna złożona oferta: 960,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii. Prowadzenie zajęć z chemii dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 30 godzin dla grupy I i grupy II uczniów szczególnie uzdolnionych. | Dorota Bojarska-Śledź Turobin | 2013-01-08 | 1 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 800,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II uczniów | Nosek Beata Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 7 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 15 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 200,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV ucznió | Małgorzata Banach Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 7 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 16 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 200,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy I i grupy II ucznió | Teresa Krukowska-Dziewa Sułów | 2013-01-08 | 7 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 17 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 200,00 zł | |||
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania opartych na materiałach multimedialnych w ilości 120 godzin dla grupy III i grupy IV uczn | Joanna Herc-Majewska Szczebrzeszyn | 2013-01-08 | 7 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 18 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 7 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 200,00 zł | |||
Warsztaty psychologiczno - pedagogiczne . Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawy | Maria Bartoszczyk Sułów | 2013-01-08 | 5 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 19 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 5 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 5 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 5 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 5 400,00 zł | |||
Warsztaty psychologiczno - pedagogiczne . Prowadzenie zajęć psychologiczno - pedagogicznych dla uczniów gimnazjum obejmujących nabywanie umiejętności i strategii efektywnego uczenia się, sposobów poszerzania pamięci, koncentracji uwagi, kształtowania nawy | Joanna Popielec Sułów | 2013-01-08 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-01-08 Dotyczy cześci nr: 20 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł |