Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I - III szkół podstawowych, prowadzonych przez Gminę Drezdenko, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przewidziano do realizacji 6 części dostaw. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich lub dowolnie wybranych części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w następujący sposób: Część 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 1. Zagadki i wierszyki logopedyczne L i R - wierszyki logopedyczne wraz z ćwiczeniami, przeznaczone do utrwalania i automatyzacji wymowy głosek L i R. Wiersze dają możliwość ćwiczenia głoski - 10 szt. (lub równoważne) 2. Rymy szereg syczący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest dla dzieci z wadliwą artykulacją głosek syczących, jak również dla tych, które dokonują zamiany syczących głosek - 10 szt, (lub równoważne) 3. Rymy szereg szumiący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest dla dzieci u których zdiagnozowano seplenienie głosek. Obejmuje on ćwiczenia szeregu szumiącego - 10 szt, (lub równoważne) 4. Rymy szereg ciszący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest do utrwalania alokacji głosek ciszących- 10 szt (lub równoważne) 5. Wieża logopedyczna głoski- składa się z 60 kartonowych wież na każdej znajduje się 5 wyrazów do ćwiczeń, każdy kartonik jest oznaczony kolorowym symbolem - 10 szt (lub równoważne) 6. Gra edukacyjna z rymowankami- zawierająca 72 kartoniki z obrazkami ukazujących rymy wśród obrazków - 10 szt. (lub równoważne) Część 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. angielski) 1. Alfabet po angielsku - plansza edukacyjna zawierająca literki i kolory po angielsku. Dzięki takiej zabawie dzieci mogą samodzielnie poznawać nazwy - 2 szt (lub równoważne) 2. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami warzyw + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 3. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami liczb i kształtów + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 4. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów (30 kartoników z elementami zwierząt + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 5. Angielski w zagadkach - zestaw składający się z 112 zagadek, które uczą języka przez zabawę, rozwijają spostrzegawczość i pamięć wzrokową - 2 szt (lub równoważne) Część 3 - Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. niemiecki) 1. Zestaw niemieckie czasowniki + rzeczowniki (zestaw zawiera kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku niemieckim, kolorowy paskowi samokontroli pomagający dzieciom pracować z pomocą i samodzielnie) - 9 szt. (lub równoważne) 2. Tworzenie wyrazów - grupowy zestaw (zestaw zawiera podstawowe pomoce potrzebne do nauki tworzenia wyrazów oraz ćwiczenia wymowy grup spółgłoskowych i dwuznaków, zawartość: duży zestaw klocków - tworzenie wyrazów, 4 zestawy kart aktywności Tworzenie wyrazów, 4 podstawki do kart i klocków) - 9 szt. (lub równoważne) 3. Niemieckie bingo obrazkowe (obrazkowa wersja bingo dla dzieci - rzeczowniki z trzech grup tematycznych: owoce, warzywa i zwierzęta, zawartość: 28 kartoników) - 9 szt. (lub równoważne) 4. Brogy - zestaw 1 (zestaw obejmuję tematykę: rodzina, zwierzęta gospodarskie, dzikie zwierzęta, ptaki, owoce, środki transportu, transport drogowy, zawartość: 210 kart podzielonych na 7 grup tematycznych, karty ponumerowane na rewersie, 7 tubek przechowywania kart, całość umieszczona w trwałym pudełku) - 9 szt. (lub równoważne) 5. Książka z piosenkami + CD (książka w twardej oprawie - teksty piosenek wraz z tłumaczeniami i zapisem nutowym melodii, płyta CD - 15 piosenek) - 2 szt. Część 4 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1. Sposoby liczenia dodawanie i odejmowanie do 20 - seria składa się z dwóch książek , zawierająca karty z cyframi i znakami pozwalająca na indywidualną pracę dziecka jak i pracę w grupach można tak zorganizować, aby dziecko wspólnie z rówieśnikami poszukiwało rozwiązań. Potem mogą je kolejno podawać oraz wzajemnie się odpytywać - 12 szt. ( lub równoważne) 2. Poznajemy godziny - gra edukacyjna zawierająca plansze , 2 tarcze zegarowe, 30 kart czasu , kostkę do gry, pionki - 12szt ( lub równoważne) 3. Tabliczka mnożenia- gra edukacyjna zawierająca 96 kart do nauki tabliczki mnożenia. Dziecko odnajduje pary, czyli po dwie karty, które złożone razem tworzą działanie matematyczne (mnożenie) - 12 szt ( lub równoważne) 4. Cyfry i liczby - układanka dydaktyczna zapoznająca dziecko z cyframi , znakami i podstawowymi działaniami matematycznymi składająca się z 40 drewnianych klocków - 12 szt (lub równoważne) Część 5 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1. Poznajemy literki- gra edukacyjna składając się z 96 liter, 35 obrazków przedstawiających przedmioty oraz 30 żetonów - 12 szt. ( lub równoważne) 2. Literowanie- gra edukacyjna składająca się z 25 kostek z literkami z dziurką , 3 sztuki sznurka aby literki mogły być na niego nakładane i tworzyły wyraz - 12 szt. (lub równoważne) 3. Samogłoski i spółgłoski- 36 tabliczek z samogłoskami, 70 tabliczek ze spółgłoskami - 12 szt. ( lub równoważne) 4. Elementarz - książka która zawiera tekst do czytania metodą sylabową - 40 szt. (lub równoważne) 5. Bajki ortograficzne - podręcznik edukacyjny łączący ortografię z opowiadaniami dla dzieci - 10 szt. (lub równoważne) Część 6 - pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych 1. Książka edukacyjna ilustrująca uczucia dzieci mających trudności z wyrażaniem emocji - 2 szt (lub równoważne) 2. Książka edukacyjna pokazująca zachowania dzieci dręczonych przez otoczenie , zastraszanych przez rówieśników itp. , która pokazuje jak z dana sytuacją sobie poradzić , jak być bezpiecznym - 2 szt ( lub równoważne) 3. Podręcznik edukacyjny zawierający 150 przykładów gier i zabaw rozwijających dla dzieci trudnych - 2 szt. (lub równoważne) 4. Bajki - książka zawierająca bajki o uczuciach, o świadomy powiedzeniu TAK i NIE , o problemach z którymi borykają się dzieci, bajki kończą się ciekawymi rozwiązaniami i puentą - 2 szt. ( lub równoważne) 5. Układanka twarze - drewniana zabawka w postaci układanki pokazuje różne stany emocjonalne. Doskonała zabawka edukacyjna dla dzieci - 2 szt ( lub równoważne) 6. Książka edukacyjna pokazująca dobre i złe zachowanie, zawierająca historyjki ukazujące dobre i złe zachowanie - 2 szt ( lub równoważne) Ewentualne, użyte nazwy własne należy rozumieć jako takie lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wykonawca dostarczy materiały dydaktyczne na własny koszt do Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Drezdenku w dniach pracy poniedziałek-piątek w godz. 8.00 - 14.00.
Drezdenko: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko
Numer ogłoszenia: 255923 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I - III szkół podstawowych, prowadzonych przez Gminę Drezdenko, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przewidziano do realizacji 6 części dostaw. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich lub dowolnie wybranych części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w następujący sposób: Część 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 1. Zagadki i wierszyki logopedyczne L i R - wierszyki logopedyczne wraz z ćwiczeniami, przeznaczone do utrwalania i automatyzacji wymowy głosek L i R. Wiersze dają możliwość ćwiczenia głoski - 10 szt. (lub równoważne) 2. Rymy szereg syczący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest dla dzieci z wadliwą artykulacją głosek syczących, jak również dla tych, które dokonują zamiany syczących głosek - 10 szt, (lub równoważne) 3. Rymy szereg szumiący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest dla dzieci u których zdiagnozowano seplenienie głosek. Obejmuje on ćwiczenia szeregu szumiącego - 10 szt, (lub równoważne) 4. Rymy szereg ciszący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest do utrwalania alokacji głosek ciszących- 10 szt (lub równoważne) 5. Wieża logopedyczna głoski- składa się z 60 kartonowych wież na każdej znajduje się 5 wyrazów do ćwiczeń, każdy kartonik jest oznaczony kolorowym symbolem - 10 szt (lub równoważne) 6. Gra edukacyjna z rymowankami- zawierająca 72 kartoniki z obrazkami ukazujących rymy wśród obrazków - 10 szt. (lub równoważne) Część 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. angielski) 1. Alfabet po angielsku - plansza edukacyjna zawierająca literki i kolory po angielsku. Dzięki takiej zabawie dzieci mogą samodzielnie poznawać nazwy - 2 szt (lub równoważne) 2. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami warzyw + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 3. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami liczb i kształtów + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 4. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów (30 kartoników z elementami zwierząt + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 5. Angielski w zagadkach - zestaw składający się z 112 zagadek, które uczą języka przez zabawę, rozwijają spostrzegawczość i pamięć wzrokową - 2 szt (lub równoważne) Część 3 - Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. niemiecki) 1. Zestaw niemieckie czasowniki + rzeczowniki (zestaw zawiera kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku niemieckim, kolorowy paskowi samokontroli pomagający dzieciom pracować z pomocą i samodzielnie) - 9 szt. (lub równoważne) 2. Tworzenie wyrazów - grupowy zestaw (zestaw zawiera podstawowe pomoce potrzebne do nauki tworzenia wyrazów oraz ćwiczenia wymowy grup spółgłoskowych i dwuznaków, zawartość: duży zestaw klocków - tworzenie wyrazów, 4 zestawy kart aktywności Tworzenie wyrazów, 4 podstawki do kart i klocków) - 9 szt. (lub równoważne) 3. Niemieckie bingo obrazkowe (obrazkowa wersja bingo dla dzieci - rzeczowniki z trzech grup tematycznych: owoce, warzywa i zwierzęta, zawartość: 28 kartoników) - 9 szt. (lub równoważne) 4. Brogy - zestaw 1 (zestaw obejmuję tematykę: rodzina, zwierzęta gospodarskie, dzikie zwierzęta, ptaki, owoce, środki transportu, transport drogowy, zawartość: 210 kart podzielonych na 7 grup tematycznych, karty ponumerowane na rewersie, 7 tubek przechowywania kart, całość umieszczona w trwałym pudełku) - 9 szt. (lub równoważne) 5. Książka z piosenkami + CD (książka w twardej oprawie - teksty piosenek wraz z tłumaczeniami i zapisem nutowym melodii, płyta CD - 15 piosenek) - 2 szt. Część 4 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1. Sposoby liczenia dodawanie i odejmowanie do 20 - seria składa się z dwóch książek , zawierająca karty z cyframi i znakami pozwalająca na indywidualną pracę dziecka jak i pracę w grupach można tak zorganizować, aby dziecko wspólnie z rówieśnikami poszukiwało rozwiązań. Potem mogą je kolejno podawać oraz wzajemnie się odpytywać - 12 szt. ( lub równoważne) 2. Poznajemy godziny - gra edukacyjna zawierająca plansze , 2 tarcze zegarowe, 30 kart czasu , kostkę do gry, pionki - 12szt ( lub równoważne) 3. Tabliczka mnożenia- gra edukacyjna zawierająca 96 kart do nauki tabliczki mnożenia. Dziecko odnajduje pary, czyli po dwie karty, które złożone razem tworzą działanie matematyczne (mnożenie) - 12 szt ( lub równoważne) 4. Cyfry i liczby - układanka dydaktyczna zapoznająca dziecko z cyframi , znakami i podstawowymi działaniami matematycznymi składająca się z 40 drewnianych klocków - 12 szt (lub równoważne) Część 5 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1. Poznajemy literki- gra edukacyjna składając się z 96 liter, 35 obrazków przedstawiających przedmioty oraz 30 żetonów - 12 szt. ( lub równoważne) 2. Literowanie- gra edukacyjna składająca się z 25 kostek z literkami z dziurką , 3 sztuki sznurka aby literki mogły być na niego nakładane i tworzyły wyraz - 12 szt. (lub równoważne) 3. Samogłoski i spółgłoski- 36 tabliczek z samogłoskami, 70 tabliczek ze spółgłoskami - 12 szt. ( lub równoważne) 4. Elementarz - książka która zawiera tekst do czytania metodą sylabową - 40 szt. (lub równoważne) 5. Bajki ortograficzne - podręcznik edukacyjny łączący ortografię z opowiadaniami dla dzieci - 10 szt. (lub równoważne) Część 6 - pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych 1. Książka edukacyjna ilustrująca uczucia dzieci mających trudności z wyrażaniem emocji - 2 szt (lub równoważne) 2. Książka edukacyjna pokazująca zachowania dzieci dręczonych przez otoczenie , zastraszanych przez rówieśników itp. , która pokazuje jak z dana sytuacją sobie poradzić , jak być bezpiecznym - 2 szt ( lub równoważne) 3. Podręcznik edukacyjny zawierający 150 przykładów gier i zabaw rozwijających dla dzieci trudnych - 2 szt. (lub równoważne) 4. Bajki - książka zawierająca bajki o uczuciach, o świadomy powiedzeniu TAK i NIE , o problemach z którymi borykają się dzieci, bajki kończą się ciekawymi rozwiązaniami i puentą - 2 szt. ( lub równoważne) 5. Układanka twarze - drewniana zabawka w postaci układanki pokazuje różne stany emocjonalne. Doskonała zabawka edukacyjna dla dzieci - 2 szt ( lub równoważne) 6. Książka edukacyjna pokazująca dobre i złe zachowanie, zawierająca historyjki ukazujące dobre i złe zachowanie - 2 szt ( lub równoważne) Ewentualne, użyte nazwy własne należy rozumieć jako takie lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wykonawca dostarczy materiały dydaktyczne na własny koszt do Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Drezdenku w dniach pracy poniedziałek-piątek w godz. 8.00 - 14.00..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) z określeniem jego zakresu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko (Punkt Obsługi Klienta - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
3.1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Drezdenko: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko
Numer ogłoszenia: 266695 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 255923 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I - III szkół podstawowych, prowadzonych przez Gminę Drezdenko, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przewidziano do realizacji 6 części dostaw. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich lub dowolnie wybranych części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w następujący sposób: Część 1 - Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 1. Zagadki i wierszyki logopedyczne L i R - wierszyki logopedyczne wraz z ćwiczeniami, przeznaczone do utrwalania i automatyzacji wymowy głosek L i R. Wiersze dają możliwość ćwiczenia głoski - 10 szt. (lub równoważne) 2. Rymy szereg syczący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest dla dzieci z wadliwą artykulacją głosek syczących, jak również dla tych, które dokonują zamiany syczących głosek - 10 szt, (lub równoważne) 3. Rymy szereg szumiący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest dla dzieci u których zdiagnozowano seplenienie głosek. Obejmuje on ćwiczenia szeregu szumiącego - 10 szt, (lub równoważne) 4. Rymy szereg ciszący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest do utrwalania alokacji głosek ciszących- 10 szt (lub równoważne) 5. Wieża logopedyczna głoski- składa się z 60 kartonowych wież na każdej znajduje się 5 wyrazów do ćwiczeń, każdy kartonik jest oznaczony kolorowym symbolem - 10 szt (lub równoważne) 6. Gra edukacyjna z rymowankami- zawierająca 72 kartoniki z obrazkami ukazujących rymy wśród obrazków - 10 szt. (lub równoważne) Część 2 - Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. angielski) 1. Alfabet po angielsku - plansza edukacyjna zawierająca literki i kolory po angielsku. Dzięki takiej zabawie dzieci mogą samodzielnie poznawać nazwy - 2 szt (lub równoważne) 2. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami warzyw + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 3. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami liczb i kształtów + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 4. Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów (30 kartoników z elementami zwierząt + 30 kartoników z nazwą) można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne) 5. Angielski w zagadkach - zestaw składający się z 112 zagadek, które uczą języka przez zabawę, rozwijają spostrzegawczość i pamięć wzrokową - 2 szt (lub równoważne) Część 3 - Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. niemiecki) 1. Zestaw niemieckie czasowniki + rzeczowniki (zestaw zawiera kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku niemieckim, kolorowy paskowi samokontroli pomagający dzieciom pracować z pomocą i samodzielnie) - 9 szt. (lub równoważne) 2. Tworzenie wyrazów - grupowy zestaw (zestaw zawiera podstawowe pomoce potrzebne do nauki tworzenia wyrazów oraz ćwiczenia wymowy grup spółgłoskowych i dwuznaków, zawartość: duży zestaw klocków - tworzenie wyrazów, 4 zestawy kart aktywności Tworzenie wyrazów, 4 podstawki do kart i klocków) - 9 szt. (lub równoważne) 3. Niemieckie bingo obrazkowe (obrazkowa wersja bingo dla dzieci - rzeczowniki z trzech grup tematycznych: owoce, warzywa i zwierzęta, zawartość: 28 kartoników) - 9 szt. (lub równoważne) 4. Brogy - zestaw 1 (zestaw obejmuję tematykę: rodzina, zwierzęta gospodarskie, dzikie zwierzęta, ptaki, owoce, środki transportu, transport drogowy, zawartość: 210 kart podzielonych na 7 grup tematycznych, karty ponumerowane na rewersie, 7 tubek przechowywania kart, całość umieszczona w trwałym pudełku) - 9 szt. (lub równoważne) 5. Książka z piosenkami + CD (książka w twardej oprawie - teksty piosenek wraz z tłumaczeniami i zapisem nutowym melodii, płyta CD - 15 piosenek) - 2 szt. Część 4 - Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 1. Sposoby liczenia dodawanie i odejmowanie do 20 - seria składa się z dwóch książek , zawierająca karty z cyframi i znakami pozwalająca na indywidualną pracę dziecka jak i pracę w grupach można tak zorganizować, aby dziecko wspólnie z rówieśnikami poszukiwało rozwiązań. Potem mogą je kolejno podawać oraz wzajemnie się odpytywać - 12 szt. ( lub równoważne) 2. Poznajemy godziny - gra edukacyjna zawierająca plansze , 2 tarcze zegarowe, 30 kart czasu , kostkę do gry, pionki - 12szt ( lub równoważne) 3. Tabliczka mnożenia- gra edukacyjna zawierająca 96 kart do nauki tabliczki mnożenia. Dziecko odnajduje pary, czyli po dwie karty, które złożone razem tworzą działanie matematyczne (mnożenie) - 12 szt ( lub równoważne) 4. Cyfry i liczby - układanka dydaktyczna zapoznająca dziecko z cyframi , znakami i podstawowymi działaniami matematycznymi składająca się z 40 drewnianych klocków - 12 szt (lub równoważne) Część 5 - pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 1. Poznajemy literki- gra edukacyjna składając się z 96 liter, 35 obrazków przedstawiających przedmioty oraz 30 żetonów - 12 szt. ( lub równoważne) 2. Literowanie- gra edukacyjna składająca się z 25 kostek z literkami z dziurką , 3 sztuki sznurka aby literki mogły być na niego nakładane i tworzyły wyraz - 12 szt. (lub równoważne) 3. Samogłoski i spółgłoski- 36 tabliczek z samogłoskami, 70 tabliczek ze spółgłoskami - 12 szt. ( lub równoważne) 4. Elementarz - książka która zawiera tekst do czytania metodą sylabową - 40 szt. (lub równoważne) 5. Bajki ortograficzne - podręcznik edukacyjny łączący ortografię z opowiadaniami dla dzieci - 10 szt. (lub równoważne) Część 6 - pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych 1. Książka edukacyjna ilustrująca uczucia dzieci mających trudności z wyrażaniem emocji - 2 szt (lub równoważne) 2. Książka edukacyjna pokazująca zachowania dzieci dręczonych przez otoczenie , zastraszanych przez rówieśników itp. , która pokazuje jak z dana sytuacją sobie poradzić , jak być bezpiecznym - 2 szt ( lub równoważne) 3. Podręcznik edukacyjny zawierający 150 przykładów gier i zabaw rozwijających dla dzieci trudnych - 2 szt. (lub równoważne) 4. Bajki - książka zawierająca bajki o uczuciach, o świadomy powiedzeniu TAK i NIE , o problemach z którymi borykają się dzieci, bajki kończą się ciekawymi rozwiązaniami i puentą - 2 szt. ( lub równoważne) 5. Układanka twarze - drewniana zabawka w postaci układanki pokazuje różne stany emocjonalne. Doskonała zabawka edukacyjna dla dzieci - 2 szt ( lub równoważne) 6. Książka edukacyjna pokazująca dobre i złe zachowanie, zawierająca historyjki ukazujące dobre i złe zachowanie - 2 szt ( lub równoważne) Ewentualne, użyte nazwy własne należy rozumieć jako takie lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wykonawca dostarczy materiały dydaktyczne na własny koszt do Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Drezdenku w dniach pracy poniedziałek-piątek w godz. 8.00 - 14.00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: 3.1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Księgarnia Marina Wojciech Robak, {Dane ukryte}, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1460,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1111,00
Oferta z najniższą ceną:
1111,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1557,90
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. angielski)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Księgarnia Marina Wojciech Robak, {Dane ukryte}, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
107,88
Oferta z najniższą ceną:
107,88
/ Oferta z najwyższą ceną:
620,30
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Księgarnia Marina Wojciech Robak, {Dane ukryte}, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1210,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1156,56
Oferta z najniższą ceną:
1156,56
/ Oferta z najwyższą ceną:
1199,40
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Księgarnia Marina Wojciech Robak, {Dane ukryte}, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2030,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2277,12
Oferta z najniższą ceną:
2277,12
/ Oferta z najwyższą ceną:
2999,30
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Księgarnia Marina Wojciech Robak, {Dane ukryte}, 66-530 Drezdenko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
399,60
Oferta z najniższą ceną:
399,60
/ Oferta z najwyższą ceną:
548,90
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 25592320120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-12-03 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 7 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.drezdenko.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
22110000-4 | Drukowane książki | |
37524100-8 | Gry edukacyjne | |
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne | |
39162110-9 | Sprzęt dydaktyczny |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy | Księgarnia Marina Wojciech Robak Drezdenko | 2012-12-17 | 1 111,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-17 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 221100004 375241008 391621006 391621109 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 111,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 111,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 111,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 558,00 zł | |||
Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. angielski) | Księgarnia Marina Wojciech Robak Drezdenko | 2012-12-17 | 107,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-17 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 221100004 375241008 391621006 391621109 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 108,00 zł Minimalna złożona oferta: 108,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 108,00 zł Maksymalna złożona oferta: 620,00 zł | |||
Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych | Księgarnia Marina Wojciech Robak Drezdenko | 2012-12-17 | 1 156,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-17 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 221100004 375241008 391621006 391621109 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 157,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 157,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 157,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 199,00 zł | |||
Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji | Księgarnia Marina Wojciech Robak Drezdenko | 2012-12-17 | 2 277,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-17 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 221100004 375241008 391621006 391621109 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 277,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 277,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 277,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 999,00 zł | |||
Pomoce dydaktyczne do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych | Księgarnia Marina Wojciech Robak Drezdenko | 2012-12-17 | 399,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-12-17 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 221100004 375241008 391621006 391621109 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 549,00 zł |