Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Instytucji Audytowej. - pl-warszawa: usługi edukacyjne i szkoleniowe
Opis przedmiotu przetargu: przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie w języku polskim szkoleń dla pracowników jednostki pełniącej funkcję instytucji audytowej, wraz z usługą hotelarsko – gastronomiczną z następujących tematów, stanowiących poszczególne części przedmiotu zamówienia 1) część i „budowlany proces inwestycyjny” a) dwa szkolenia trwające 5 dni roboczych każde (po 32 godziny dydaktyczne dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 60 osób. b) liczba osób w grupie szkoleniowej do 32. c) szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych. d) 1.4 zakres programowy szkolenia 1) pojęcia używane w procesie budowlanym. 2) obowiązki i uprawnienia inwestora i projektanta. 3) kwalifikacje zawodowe uczestników procesu inwestycyjnego. 4) przepisy prawne a polskie normy. 5) faza przygotowania inwestycji budowlanej, w tym plan zagospodarowania przestrzennego, decyzja o uzyskaniu lokalizacji, warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, warunki techniczne przyłącza. 6) zastosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego. 7) kosztorysowanie i rozliczanie robót w zamówieniach publicznych, w tym metody kosztorysowania, kosztorys inwestorski i planowanie kosztów prac projektowych, zawieranie umów wg fidic. 8) umowy w procesie inwestycyjnym. 9) faza przygotowania inwestycji budowlanej. 10) harmonogram przygotowania, finansowania i realizacji inwestycji. 11) faza przygotowania inwestycji, w tym opiniowanie i uzgadnianie projektu, zagadnienia administracyjno prawne, opis przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych. 12) stosowanie przepisów pzp w zamówieniach na roboty budowlane, usługi lub dostawy, prace projektowe, dokumentację projektową, dopuszczalny podział zamówienia. 13) ocena prawidłowości postępowania siwz, wiarygodności wykonawcy, wyborze najkorzystniejszej oferty, przy jego dokumentowaniu. 14) obowiązki i uprawnienia uczestników procesu inwestycyjnego. 15) faza budowy operaty, protokoły odbioru, książka obmiarów, protokoły badań i sprawozdań, protokoły ustaleń wykonania robót dodatkowych, wstrzymania i wznowienia robót. 16) faza oddawania obiektu do użytkowania. 17) ekspertyzy techniczne w procesie budowlanym. 2) część ii „kontrola i audyt zamówień publicznych w projektach współfinansowanych ze środków pochodzących z ue w latach 2009 2011 wyroki i orzeczenia” a) dziesięć szkoleń trwających po 3 dni robocze każde (po 19 godzin dydaktycznych dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 300 osób. b) liczba osób w grupie szkoleniowej do 32. c) szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych. d) zakres programowy szkolenia 1) fazy audytu zamówień publicznych — planowanie zamówień publicznych, — przed wszczęciem postępowania, — w trakcie postępowania, — związane z realizacją zamówienia. 2) obowiązki związane z ogłoszeniami, w tym w toku postępowania oraz przed rozpoczęciem i zakończeniem procedury, ze szczególnym uwzględnieniem ogłoszeń ex ante. 3) przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne — opis przedmiotu zamówienia (w tym warunki równoważności), — szacowanie wartości zamówienia (w tym metody i terminy szacowania), — ustalanie warunków udziału w postępowaniu (w tym proporcjonalność warunków do przedmiotu zamówienia), — określenie kryteriów oceny ofert. 4) nieprawidłowości występujące przy stosowaniu procedur dotyczących — zasad zamówień publicznych, w tym konkurencyjności, równego traktowania i jawności postępowania, ochrony środowiska, — opisu przedmiotu zamówienia, — warunków udziału w postępowaniu, — wyboru oferty najkorzystniejszej, w tym wykluczeń wykonawców, odrzuceń ofert, — kryteriów oceny oferty, — trybów udzielania zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art.5 pzp), — innych mających wpływ na wynik postępowania lub skutkujących niemożnością zawarcia ważnej umowy o zamówienie publiczne. 5) odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy pzp. 6) wyroki i orzeczenia kio, sądów powszechnych i trybunału sprawiedliwości ue, w szczególności obejmujących zagadnienia określone w pkt.3 i 4. 7) analiza przypadków, w szczególności obejmujących zagadnienia określone w pkt.3 i 4. 8) analiza przypadków niespójności przepisów pzp i prawa wspólnotowego w zakresie zamówień publicznych oraz praktyczne wskazówki ich rozstrzygania w kontekście rozliczania środków unijnych. 9) naruszenia dyscypliny finansów publicznych związanych z realizacją programów lub projektów finansowanych z udziałem środków unijnych. 3) część iii “cgap (certified government auditing professional)” a) dwa szkolenia trwające po 5 dni roboczych każde (po 32 godziny dydaktyczne dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 60 osób. b) liczba osób w grupie szkoleniowej do 32. c) szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych. d) zakres programowy szkolenia 1) standardy, zarządzanie i ryzyko/modele kontroli, w tym modele kontroli wewnętrznej/ryzyk oraz governance. 2) środowisko sektora audytu publicznego, w tym specyficzne wymagania dotyczące zakupów i zamówień publicznych oraz specyficzne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi. 3) praktyka audytu sektora publicznego zarządzanie funkcją audytu wewnętrznego. 4) umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym metody identyfikacji i prowadzenia dochodzenia w sprawach naruszenia zasad uczciwości. 5) praktyka audytu sektora publicznego, w tym usługi związane z naruszeniem zasad uczciwości oraz audyt informatyczny. 6) standardy, zarządzanie i ryzyko/modele kontroli. 7) kodeks etyki. 8) umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym ewaluacja programów, metody jakościowe, metody prowadzenia badań/gromadzenie danych, umiejętności analityczne. 9) umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zadaniami, pomiar sprawności działania. 10) praktyka audytu sektora publicznego audyt wykonania zadań. 11) praktyka audytu sektora publicznego, w tym procesy świadczeń usług audytowych, audyt zgodności, usługi doradcze i zapewniające. 12) umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego – metody ilościowe. 13) środowisko sektora audytu publicznego, w tym zarządzanie finansowe, konsekwencje różnych metod świadczenia usług, konsekwencje świadczenia usług obywatelom. 14) praktyka audytu sektora publicznego, w tym audyty sprawozdań finansowych, audyty systemów finansowych. 4) część iv „analiza finansowa oraz luka finansowa jako podstawa wyznaczania poziomu dofinansowania w projektach współfinansowanych z funduszy ue” a) dwa szkolenia trwające po 3 dni robocze każde (po 19 godzin dydaktycznych dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 60 osób. b) liczba osób w grupie szkoleniowej do 32. c) szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych. d) zakres programowy szkolenia 1) analiza finansowa projektów – źródło informacji. 2) przekształcenie sprawozdania finansowego. 3) wstępna analiza sprawozdania finansowego. 4) wskaźniki cash flow, analiza du ponta. 5) analiza finansowa w excelu. 6) zastosowanie analizy finansowej do badania luki finansowej w projektach — wytyczne w zakresie stosowania luki finansowej w obliczaniu poziomu dofinansowania ze środków ue, — kalkulacja wielkości wpływających na wskaźnik, — badanie dochodowości projektu, — metoda wyznaczania wskaźnika luki finansowej, — określenie poziomu dofinansowania w oparciu o wskaźnik luki, — wytyczne w zakresie weryfikacji dochodowości projektu w okresie jego trwałości, — warsztaty dotyczące praktycznych obliczeń poziomu dofinansowania w finansowaniu dla różnych typów projektów. 5) część v “certyfikowane szkolenie acl” a) szkolenie składa się z — zakresu podstawowego przeznaczonego dla maksymalnie 114 osób, trwających po 2 dni robocze, — zakresu przeznaczonego dla średniozaawansowanych dla maksymalnie 48 osób, trwających po 2 dni robocze, — zakresu przeznaczonego dla zaawansowanych, dla maksymalnie 68 osób, trwających po 3 dni robocze, dla łącznie maksimum 230 osób. b) liczba osób w grupie szkoleniowej do 16 osób. c) szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych. d) zakres programowy szkolenia podstawowego 1) podstawy acl. 2) przegląd zastosowań acl. 3) pojęcia z zakresu struktur danych. 4) podstawowe elementy analizy w acl. 5) interfejs acl. 6) proces analizy danych. 7) dostęp do danych za pomocą acl. 8) proces dostępu do danych. 9) przegląd technik dostępu do danych w acl. 10) dostęp do danych o różnych formatach. 11) weryfikacja integralności danych z wykorzystaniem acl. 12) definicja integralności danych i źródła błędów. 13) techniki weryfikacji integralności danych w acl. 14) analiza danych w acl. 15) wyrażenia. 16) profilowanie danych. 17) selekcja danych. 18) sortowanie danych. 19) łączenie tabel. 20) raportowanie wyników w acl. 21) tworzenie prostych i złożonych raportów. 22) tworzenie wykresów. 23) wykorzystanie logu. 24) dokumentowanie analizy. e) zakres programowy szkolenia dla średniozaawansowanych techniki analizy danych. 1) identyfikacji celów projektu w kontekście biznesowym i technicznym. 2) określenia kroków niezbędnych do osiągnięcia celów. 3) uzyskania fizycznego i logicznego dostępu poprzez identyfikację lokalizacji i formatu wymaganych danych. 4) zapewnienia, że dane nie zawierają niepoprawnych wartości i tabele są poprawnie skonstruowane. 5) sprawdzenia sum kontrolnych, zakresów, kompletności, unikalności, powiązań między danymi i wiarygodności. 6) szczegółowej analizy danych celem wykrycia wyjątków. 7) opracowania wyników do formalnej prezentacji. 8) proces analizy danych. 9) przegląd podstawowych zagadnień związanych z zastosowaniami acl. 10) studia przypadków. f) zakres programowy szkolenia dla zaawansowanych zaawansowane pojęcia i techniki acl funkcje i skrypty. 1) zaznajomienie uczestników z zastosowaniem funkcji i skryptów do poszerzenia możliwości analizy danych i zwiększenia wydajności pracy. 2) zapoznanie uczestników z zastosowaniem funkcji w tworzeniu złożonych pól wyliczalnych i zaawansowanych filtrów. 3) możliwości stosowania skryptów do automatyzacji powtarzalnych analiz w acl, skutkujących oszczędnością czasu i upowszechnieniem najlepszych praktyk, które zapobiegają błędom i przekładają się na poprawę dokładności kontroli. 4) stosowanie skryptów podczas codziennej pracy. 5) ćwiczenia ilustrujące efektywne i wydajne sposoby pracy ze skryptami i funkcjami. 6) część vi “perswazja, techniki relaksacyjne, praca w zespole” a) pięć szkoleń trwających po 3 dni robocze każde (po 19 godzin dydaktycznych dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 150 osób. b) liczba osób w grupie szkoleniowej do 32 osób. c) szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych. 1) perswazja — najczęściej występujące błędy perswazyjne popełniane w procesie komunikacji, — potęga sugestii oraz emocji w perswazji – realne przykłady sugestii, które wywierają wpływ nawet na najbardziej ostrożnego słuchacza analiza video case, — reguły wywierania wpływu społecznego, — czy wpływ społeczny to manipulacja? — perfidne, ale skuteczne socjotechniki wykorzystywane w trakcie komunikacji interpersonalnej analiza video case, — realna i 100 % naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry perswazyjnej, — ile może trwać proces skutecznego prania mózgu, — dysonans decyzyjny i jego wykorzystanie w wywieraniu wpływu, — obrona przed socjotechnikami – czy taka w ogóle istnieje? — blefowanie i sposoby rozpoznania blefu w procesie komunikacji. 2) techniki relaksacyjne — wprowadzenie do relaksacji, — rodzaje technik relaksacji, — trening autogenny, trening jacobsa, — prawidłowa wizualizacja, — praca z klientem. 3) praca w zespole — kluczowe cechy efektywnych zespołów, — dynamika rozwoju zespołu etapy procesu grupowego, — role zespołowe rodzaje, znaczenie w pracy zespołu, predyspozycje osobowościowe, — optymalne konfigurowanie zespołu w zależności od typu zadania, etapu rozwoju zespołu i rozkładu ról grupowych, — rozwiązywanie konfliktów w zespole budowanie kultury konstruktywnej współpracy, — rola i zadania lidera, typy i sposoby funkcjonowania liderów zespołowych, — twórcze metody grupowej pracy nad rozwiązywaniem problemów, — praca zespołu a wspólna wizja i wartości, — czynniki wpływające na wzrost zaufania i poziomu integracji zespołu, — czynniki zwiększające i zmniejszające efektywność pracy zespołu. ii.1.6)
TI | Tytuł | PL-Warszawa: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 172683-2012 |
PD | Data publikacji | 01/06/2012 |
OJ | Dz.U. S | 103 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Ministerstwo Finansów |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny |
DS | Dokument wysłany | 28/05/2012 |
DT | Termin | 25/06/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA |
TY | Rodzaj oferty | 3 - Oferta całościowa lub częściowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
RC | Kod NUTS | PL12 |
IA | Adres internetowy (URL) | www.mf.gov.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Warszawa: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2012/S 103-172683
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
Punkt kontaktowy: pok.1202
Osoba do kontaktów: Rafał Suchcicki
00-916 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 226945508
E-mail: wzp@mofnet.gov.pl
Faks: +48 226945268
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.mf.gov.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kod NUTS PL12
1) Część I „Budowlany proces inwestycyjny”:
a) Dwa szkolenia trwające 5 dni roboczych każde (po 32 godziny dydaktyczne dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 60 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) 1.4 Zakres programowy szkolenia:
1) Pojęcia używane w procesie budowlanym.
2) Obowiązki i uprawnienia inwestora i projektanta.
3) Kwalifikacje zawodowe uczestników procesu inwestycyjnego.
4) Przepisy prawne a Polskie Normy.
5) Faza przygotowania inwestycji budowlanej, w tym: plan zagospodarowania przestrzennego, decyzja o uzyskaniu lokalizacji, warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, warunki techniczne przyłącza.
6) Zastosowanie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
7) Kosztorysowanie i rozliczanie robót w zamówieniach publicznych, w tym: metody kosztorysowania, kosztorys inwestorski i planowanie kosztów prac projektowych, zawieranie umów wg FIDIC.
8) Umowy w procesie inwestycyjnym.
9) Faza przygotowania inwestycji budowlanej.
10) Harmonogram przygotowania, finansowania i realizacji inwestycji.
11) Faza przygotowania inwestycji, w tym: opiniowanie i uzgadnianie projektu, zagadnienia administracyjno-prawne, opis przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych.
12) Stosowanie przepisów Pzp w zamówieniach na: roboty budowlane, usługi lub dostawy, prace projektowe, dokumentację projektową, dopuszczalny podział zamówienia.
13) Ocena prawidłowości postępowania: SIWZ, wiarygodności wykonawcy, wyborze najkorzystniejszej oferty, przy jego dokumentowaniu.
14) Obowiązki i uprawnienia uczestników procesu inwestycyjnego.
15) Faza budowy: operaty, protokoły odbioru, książka obmiarów, protokoły badań i sprawozdań, protokoły ustaleń wykonania robót dodatkowych, wstrzymania i wznowienia robót.
16) Faza oddawania obiektu do użytkowania.
17) Ekspertyzy techniczne w procesie budowlanym.
2) Część II „Kontrola i audyt zamówień publicznych w projektach współfinansowanych ze środków pochodzących z UE w latach 2009-2011- wyroki i orzeczenia”:
a) Dziesięć szkoleń trwających po 3 dni robocze każde (po 19 godzin dydaktycznych dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 300 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia:
1) Fazy audytu zamówień publicznych:
— planowanie zamówień publicznych,
— przed wszczęciem postępowania,
— w trakcie postępowania,
— związane z realizacją zamówienia.
2) Obowiązki związane z ogłoszeniami, w tym w toku postępowania oraz przed rozpoczęciem i zakończeniem procedury, ze szczególnym uwzględnieniem ogłoszeń ex ante.
3) Przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne:
— opis przedmiotu zamówienia (w tym warunki równoważności),
— szacowanie wartości zamówienia (w tym metody i terminy szacowania),
— ustalanie warunków udziału w postępowaniu (w tym proporcjonalność warunków do przedmiotu zamówienia),
— określenie kryteriów oceny ofert.
4) Nieprawidłowości występujące przy stosowaniu procedur dotyczących:
— zasad zamówień publicznych, w tym konkurencyjności, równego traktowania i jawności postępowania, ochrony środowiska,
— opisu przedmiotu zamówienia,
— warunków udziału w postępowaniu,
— wyboru oferty najkorzystniejszej, w tym wykluczeń wykonawców, odrzuceń ofert,
— kryteriów oceny oferty,
— trybów udzielania zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art.5 Pzp),
— innych mających wpływ na wynik postępowania lub skutkujących niemożnością zawarcia ważnej umowy o zamówienie publiczne.
5) Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Pzp.
6) Wyroki i orzeczenia KIO, Sądów Powszechnych i Trybunału Sprawiedliwości UE, w szczególności obejmujących zagadnienia określone w pkt.3 i 4.
7) Analiza przypadków, w szczególności obejmujących zagadnienia określone w pkt.3 i 4.
8) Analiza przypadków niespójności przepisów Pzp i prawa wspólnotowego w zakresie zamówień publicznych oraz praktyczne wskazówki ich rozstrzygania w kontekście rozliczania środków unijnych.
9) Naruszenia dyscypliny finansów publicznych związanych z realizacją programów lub projektów finansowanych z udziałem środków unijnych.
3) Część III “CGAP (Certified Government Auditing Professional)”
a) Dwa szkolenia trwające po 5 dni roboczych każde (po 32 godziny dydaktyczne dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 60 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia:
1) Standardy, zarządzanie i ryzyko/modele kontroli, w tym: modele kontroli wewnętrznej/ryzyk oraz Governance.
2) Środowisko sektora audytu publicznego, w tym: specyficzne wymagania dotyczące zakupów i zamówień publicznych oraz specyficzne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi.
3) Praktyka audytu sektora publicznego-zarządzanie funkcją audytu wewnętrznego.
4) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym: metody identyfikacji i prowadzenia dochodzenia w sprawach naruszenia zasad uczciwości.
5) Praktyka audytu sektora publicznego, w tym: usługi związane z naruszeniem zasad uczciwości oraz audyt informatyczny.
6) Standardy, zarządzanie i ryzyko/modele kontroli.
7) Kodeks etyki.
8) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym: ewaluacja programów, metody jakościowe, metody prowadzenia badań/gromadzenie danych, umiejętności analityczne.
9) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym: koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zadaniami, pomiar sprawności działania.
10) Praktyka audytu sektora publicznego- audyt wykonania zadań.
11) Praktyka audytu sektora publicznego, w tym: procesy świadczeń usług audytowych, audyt zgodności, usługi doradcze i zapewniające.
12) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego – metody ilościowe.
13) Środowisko sektora audytu publicznego, w tym: zarządzanie finansowe, konsekwencje różnych metod świadczenia usług, konsekwencje świadczenia usług obywatelom.
14) Praktyka audytu sektora publicznego, w tym: audyty sprawozdań finansowych, audyty systemów finansowych.
4) Część IV „Analiza finansowa oraz luka finansowa jako podstawa wyznaczania poziomu dofinansowania w projektach współfinansowanych z funduszy UE”:
a) Dwa szkolenia trwające po 3 dni robocze każde (po 19 godzin dydaktycznych dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 60 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia:
1) Analiza finansowa projektów – źródło informacji.
2) Przekształcenie sprawozdania finansowego.
3) Wstępna analiza sprawozdania finansowego.
4) Wskaźniki Cash flow, analiza Du Ponta.
5) Analiza finansowa w Excelu.
6) Zastosowanie analizy finansowej do badania luki finansowej w projektach:
— wytyczne w zakresie stosowania luki finansowej w obliczaniu poziomu dofinansowania ze środków UE,
— kalkulacja wielkości wpływających na wskaźnik,
— badanie dochodowości projektu,
— metoda wyznaczania wskaźnika luki finansowej,
— określenie poziomu dofinansowania w oparciu o wskaźnik luki,
— wytyczne w zakresie weryfikacji dochodowości projektu w okresie jego trwałości,
— warsztaty dotyczące praktycznych obliczeń poziomu dofinansowania w finansowaniu dla różnych typów projektów.
5) Część V “Certyfikowane szkolenie ACL”:
a) szkolenie składa się z:
— zakresu podstawowego przeznaczonego dla maksymalnie 114 osób, trwających po 2 dni robocze,
— zakresu przeznaczonego dla średniozaawansowanych dla maksymalnie 48 osób, trwających po 2 dni robocze,
— zakresu przeznaczonego dla zaawansowanych, dla maksymalnie 68 osób, trwających po 3 dni robocze, dla łącznie maksimum 230 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 16 osób.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia podstawowego:
1) Podstawy ACL.
2) Przegląd zastosowań ACL.
3) Pojęcia z zakresu struktur danych.
4) Podstawowe elementy analizy w ACL.
5) Interfejs ACL.
6) Proces analizy danych.
7) Dostęp do danych za pomocą ACL.
8) Proces dostępu do danych.
9) Przegląd technik dostępu do danych w ACL.
10) Dostęp do danych o różnych formatach.
11) Weryfikacja integralności danych z wykorzystaniem ACL.
12) Definicja integralności danych i źródła błędów.
13) Techniki weryfikacji integralności danych w ACL.
14) Analiza danych w ACL.
15) Wyrażenia.
16) Profilowanie danych.
17) Selekcja danych.
18) Sortowanie danych.
19) Łączenie tabel.
20) Raportowanie wyników w ACL.
21) Tworzenie prostych i złożonych raportów.
22) Tworzenie wykresów.
23) Wykorzystanie logu.
24) Dokumentowanie analizy.
e) Zakres programowy szkolenia dla średniozaawansowanych:
Techniki analizy danych.
1) Identyfikacji celów projektu w kontekście biznesowym i technicznym.
2) Określenia kroków niezbędnych do osiągnięcia celów.
3) Uzyskania fizycznego i logicznego dostępu poprzez identyfikację lokalizacji i formatu wymaganych danych.
4) Zapewnienia, że dane nie zawierają niepoprawnych wartości i tabele są poprawnie skonstruowane.
5) Sprawdzenia sum kontrolnych, zakresów, kompletności, unikalności, powiązań między danymi i wiarygodności.
6) Szczegółowej analizy danych celem wykrycia wyjątków.
7) Opracowania wyników do formalnej prezentacji.
8) Proces analizy danych.
9) Przegląd podstawowych zagadnień związanych z zastosowaniami ACL.
10) Studia przypadków.
f) Zakres programowy szkolenia dla zaawansowanych:
Zaawansowane pojęcia i techniki ACL: Funkcje i skrypty.
1) Zaznajomienie uczestników z zastosowaniem funkcji i skryptów do poszerzenia możliwości analizy danych i zwiększenia wydajności pracy.
2) Zapoznanie uczestników z zastosowaniem funkcji w tworzeniu złożonych pól wyliczalnych i zaawansowanych filtrów.
3) Możliwości stosowania skryptów do automatyzacji powtarzalnych analiz w ACL, skutkujących oszczędnością czasu i upowszechnieniem najlepszych praktyk, które zapobiegają błędom i przekładają się na poprawę dokładności kontroli.
4) Stosowanie skryptów podczas codziennej pracy.
5) Ćwiczenia ilustrujące efektywne i wydajne sposoby pracy ze skryptami i funkcjami.
6) Część VI “Perswazja, techniki relaksacyjne, praca w zespole”:
a) Pięć szkoleń trwających po 3 dni robocze każde (po 19 godzin dydaktycznych dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 150 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32 osób.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
1) Perswazja
— najczęściej występujące błędy perswazyjne popełniane w procesie komunikacji,
— potęga sugestii oraz emocji w perswazji – realne przykłady sugestii, które wywierają wpływ nawet na najbardziej ostrożnego słuchacza - analiza video case,
— reguły wywierania wpływu społecznego,
— czy wpływ społeczny to manipulacja?
— perfidne, ale skuteczne socjotechniki wykorzystywane w trakcie komunikacji interpersonalnej - analiza video case,
— realna i 100 % naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry perswazyjnej,
— ile może trwać proces skutecznego prania mózgu,
— dysonans decyzyjny i jego wykorzystanie w wywieraniu wpływu,
— obrona przed socjotechnikami – czy taka w ogóle istnieje?
— blefowanie i sposoby rozpoznania blefu w procesie komunikacji.
2) Techniki relaksacyjne
— wprowadzenie do relaksacji,
— rodzaje technik relaksacji,
— trening autogenny, trening Jacobsa,
— prawidłowa wizualizacja,
— praca z klientem.
3) Praca w zespole
— kluczowe cechy efektywnych zespołów,
— dynamika rozwoju zespołu: etapy procesu grupowego,
— role zespołowe: rodzaje, znaczenie w pracy zespołu, predyspozycje osobowościowe,
— optymalne konfigurowanie zespołu w zależności od typu zadania, etapu rozwoju zespołu i rozkładu ról grupowych,
— rozwiązywanie konfliktów w zespole: budowanie kultury konstruktywnej współpracy,
— rola i zadania lidera, typy i sposoby funkcjonowania liderów zespołowych,
— twórcze metody grupowej pracy nad rozwiązywaniem problemów,
— praca zespołu a wspólna wizja i wartości,
— czynniki wpływające na wzrost zaufania i poziomu integracji zespołu,
— czynniki zwiększające i zmniejszające efektywność pracy zespołu.
80000000
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Budowlany proces inwestycyjnyb) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) 1.4 Zakres programowy szkolenia:
1) Pojęcia używane w procesie budowlanym.
2) Obowiązki i uprawnienia inwestora i projektanta.
3) Kwalifikacje zawodowe uczestników procesu inwestycyjnego.
4) Przepisy prawne a Polskie Normy.
5) Faza przygotowania inwestycji budowlanej, w tym: plan zagospodarowania przestrzennego, decyzja o uzyskaniu lokalizacji, warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, warunki techniczne przyłącza.
6) Zastosowanie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
7) Kosztorysowanie i rozliczanie robót w zamówieniach publicznych, w tym: metody kosztorysowania, kosztorys inwestorski i planowanie kosztów prac projektowych, zawieranie umów wg FIDIC.
8) Umowy w procesie inwestycyjnym.
9) Faza przygotowania inwestycji budowlanej.
10) Harmonogram przygotowania, finansowania i realizacji inwestycji.
11) Faza przygotowania inwestycji, w tym: opiniowanie i uzgadnianie projektu, zagadnienia administracyjno-prawne, opis przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych.
12) Stosowanie przepisów Pzp w zamówieniach na: roboty budowlane, usługi lub dostawy, prace projektowe, dokumentację projektową, dopuszczalny podział zamówienia.
13) Ocena prawidłowości postępowania: SIWZ, wiarygodności wykonawcy, wyborze najkorzystniejszej oferty, przy jego dokumentowaniu.
14) Obowiązki i uprawnienia uczestników procesu inwestycyjnego.
15) Faza budowy: operaty, protokoły odbioru, książka obmiarów, protokoły badań i sprawozdań, protokoły ustaleń wykonania robót dodatkowych, wstrzymania i wznowienia robót.
16) Faza oddawania obiektu do użytkowania.
17) Ekspertyzy techniczne w procesie budowlanym.
80000000
a) Dziesięć szkoleń trwających po 3 dni robocze każde (po 19 godzin dydaktycznych dla każdej grupy) dla łącznie maksimum 300 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia:
1) Fazy audytu zamówień publicznych:
— planowanie zamówień publicznych,
— przed wszczęciem postępowania,
— w trakcie postępowania,
— związane z realizacją zamówienia.
2) Obowiązki związane z ogłoszeniami, w tym w toku postępowania oraz przed rozpoczęciem i zakończeniem procedury, ze szczególnym uwzględnieniem ogłoszeń ex ante.
3) Przygotowanie postępowania o zamówienie publiczne:
— opis przedmiotu zamówienia (w tym warunki równoważności),
— szacowanie wartości zamówienia (w tym metody i terminy szacowania),
— ustalanie warunków udziału w postępowaniu (w tym proporcjonalność warunków do przedmiotu zamówienia),
— określenie kryteriów oceny ofert.
4) Nieprawidłowości występujące przy stosowaniu procedur dotyczących:
— zasad zamówień publicznych, w tym konkurencyjności, równego traktowania i jawności postępowania, ochrony środowiska,
— opisu przedmiotu zamówienia,
— warunków udziału w postępowaniu,
— wyboru oferty najkorzystniejszej, w tym wykluczeń wykonawców, odrzuceń ofert,
— kryteriów oceny oferty,
— trybów udzielania zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art.5 Pzp),
— innych mających wpływ na wynik postępowania lub skutkujących niemożnością zawarcia ważnej umowy o zamówienie publiczne.
5) Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Pzp.
6) Wyroki i orzeczenia KIO, Sądów Powszechnych i Trybunału Sprawiedliwości UE, w szczególności obejmujących zagadnienia określone w pkt.3 i 4.
7) Analiza przypadków, w szczególności obejmujących zagadnienia określone w pkt.3 i 4.
8) Analiza przypadków niespójności przepisów Pzp i prawa wspólnotowego w zakresie zamówień publicznych oraz praktyczne wskazówki ich rozstrzygania w kontekście rozliczania środków unijnych.
9) Naruszenia dyscypliny finansów publicznych związanych z realizacją programów lub projektów finansowanych z udziałem środków unijnych.
80000000
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia:
1) Standardy, zarządzanie i ryzyko/modele kontroli, w tym: modele kontroli wewnętrznej/ryzyk oraz Governance.
2) Środowisko sektora audytu publicznego, w tym: specyficzne wymagania dotyczące zakupów i zamówień publicznych oraz specyficzne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi.
3) Praktyka audytu sektora publicznego-zarządzanie funkcją audytu wewnętrznego.
4) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym: metody identyfikacji i prowadzenia dochodzenia w sprawach naruszenia zasad uczciwości.
5) Praktyka audytu sektora publicznego, w tym: usługi związane z naruszeniem zasad uczciwości oraz audyt informatyczny.
6) Standardy, zarządzanie i ryzyko/modele kontroli.
7) Kodeks etyki.
8) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym: ewaluacja programów, metody jakościowe, metody prowadzenia badań/gromadzenie danych, umiejętności analityczne.
9) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego, w tym: koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zadaniami, pomiar sprawności działania.
10) Praktyka audytu sektora publicznego- audyt wykonania zadań.
11) Praktyka audytu sektora publicznego, w tym: procesy świadczeń usług audytowych, audyt zgodności, usługi doradcze i zapewniające.
12) Umiejętności i techniki wykorzystywane w audycie sektora publicznego – metody ilościowe.
13) Środowisko sektora audytu publicznego, w tym: zarządzanie finansowe, konsekwencje różnych metod świadczenia usług, konsekwencje świadczenia usług obywatelom.
14) Praktyka audytu sektora publicznego, w tym: audyty sprawozdań finansowych, audyty systemów finansowych.
80000000
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia:
1) Analiza finansowa projektów – źródło informacji.
2) Przekształcenie sprawozdania finansowego.
3) Wstępna analiza sprawozdania finansowego.
4) Wskaźniki Cash flow, analiza Du Ponta.
5) Analiza finansowa w Excelu.
6) Zastosowanie analizy finansowej do badania luki finansowej w projektach:
— wytyczne w zakresie stosowania luki finansowej w obliczaniu poziomu dofinansowania ze środków UE,
— kalkulacja wielkości wpływających na wskaźnik,
— badanie dochodowości projektu,
— metoda wyznaczania wskaźnika luki finansowej,
— określenie poziomu dofinansowania w oparciu o wskaźnik luki,
— wytyczne w zakresie weryfikacji dochodowości projektu w okresie jego trwałości,
— warsztaty dotyczące praktycznych obliczeń poziomu dofinansowania w finansowaniu dla różnych typów projektów.
80000000
— zakresu podstawowego przeznaczonego dla maksymalnie 114 osób, trwających po 2 dni robocze,
— zakresu przeznaczonego dla średniozaawansowanych dla maksymalnie 48 osób, trwających po 2 dni robocze,
— zakresu przeznaczonego dla zaawansowanych, dla maksymalnie 68 osób, trwających po 3 dni robocze, dla łącznie maksimum 230 osób.
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 16 osób.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
d) Zakres programowy szkolenia podstawowego:
1) Podstawy ACL.
2) Przegląd zastosowań ACL.
3) Pojęcia z zakresu struktur danych.
4) Podstawowe elementy analizy w ACL.
5) Interfejs ACL.
6) Proces analizy danych.
7) Dostęp do danych za pomocą ACL.
8) Proces dostępu do danych.
9) Przegląd technik dostępu do danych w ACL.
10) Dostęp do danych o różnych formatach.
11) Weryfikacja integralności danych z wykorzystaniem ACL.
12) Definicja integralności danych i źródła błędów.
13) Techniki weryfikacji integralności danych w ACL.
14) Analiza danych w ACL.
15) Wyrażenia.
16) Profilowanie danych.
17) Selekcja danych.
18) Sortowanie danych.
19) Łączenie tabel.
20) Raportowanie wyników w ACL.
21) Tworzenie prostych i złożonych raportów.
22) Tworzenie wykresów.
23) Wykorzystanie logu.
24) Dokumentowanie analizy.
e) Zakres programowy szkolenia dla średniozaawansowanych:
Techniki analizy danych.
1) Identyfikacji celów projektu w kontekście biznesowym i technicznym.
2) Określenia kroków niezbędnych do osiągnięcia celów.
3) Uzyskania fizycznego i logicznego dostępu poprzez identyfikację lokalizacji i formatu wymaganych danych.
4) Zapewnienia, że dane nie zawierają niepoprawnych wartości i tabele są poprawnie skonstruowane.
5) Sprawdzenia sum kontrolnych, zakresów, kompletności, unikalności, powiązań między danymi i wiarygodności.
6) Szczegółowej analizy danych celem wykrycia wyjątków.
7) Opracowania wyników do formalnej prezentacji.
8) Proces analizy danych.
9) Przegląd podstawowych zagadnień związanych z zastosowaniami ACL.
10) Studia przypadków.
f) Zakres programowy szkolenia dla zaawansowanych:
Zaawansowane pojęcia i techniki ACL: Funkcje i skrypty.
1) Zaznajomienie uczestników z zastosowaniem funkcji i skryptów do poszerzenia możliwości analizy danych i zwiększenia wydajności pracy.
2) Zapoznanie uczestników z zastosowaniem funkcji w tworzeniu złożonych pól wyliczalnych i zaawansowanych filtrów.
3) Możliwości stosowania skryptów do automatyzacji powtarzalnych analiz w ACL, skutkujących oszczędnością czasu i upowszechnieniem najlepszych praktyk, które zapobiegają błędom i przekładają się na poprawę dokładności kontroli.
4) Stosowanie skryptów podczas codziennej pracy.
5) Ćwiczenia ilustrujące efektywne i wydajne sposoby pracy ze skryptami i funkcjami.
80000000
b) Liczba osób w grupie szkoleniowej do 32 osób.
c) Szkolenia muszą składać się z elementów teoretycznych i praktycznych.
1) Perswazja
— najczęściej występujące błędy perswazyjne popełniane w procesie komunikacji,
— potęga sugestii oraz emocji w perswazji – realne przykłady sugestii, które wywierają wpływ nawet na najbardziej ostrożnego słuchacza - analiza video case,
— reguły wywierania wpływu społecznego,
— czy wpływ społeczny to manipulacja?
— perfidne, ale skuteczne socjotechniki wykorzystywane w trakcie komunikacji interpersonalnej - analiza video case,
— realna i 100 % naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry perswazyjnej,
— ile może trwać proces skutecznego prania mózgu,
— dysonans decyzyjny i jego wykorzystanie w wywieraniu wpływu,
— obrona przed socjotechnikami – czy taka w ogóle istnieje?
— blefowanie i sposoby rozpoznania blefu w procesie komunikacji.
2) Techniki relaksacyjne
— wprowadzenie do relaksacji,
— rodzaje technik relaksacji,
— trening autogenny, trening Jacobsa,
— prawidłowa wizualizacja,
— praca z klientem.
3) Praca w zespole
— kluczowe cechy efektywnych zespołów,
— dynamika rozwoju zespołu: etapy procesu grupowego,
— role zespołowe: rodzaje, znaczenie w pracy zespołu, predyspozycje osobowościowe,
— optymalne konfigurowanie zespołu w zależności od typu zadania, etapu rozwoju zespołu i rozkładu ról grupowych,
— rozwiązywanie konfliktów w zespole: budowanie kultury konstruktywnej współpracy,
— rola i zadania lidera, typy i sposoby funkcjonowania liderów zespołowych,
— twórcze metody grupowej pracy nad rozwiązywaniem problemów,
— praca zespołu a wspólna wizja i wartości,
— czynniki wpływające na wzrost zaufania i poziomu integracji zespołu,
— czynniki zwiększające i zmniejszające efektywność pracy zespołu.
80000000
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
2. Ceny, o których mowa w ust. 1 muszą być wyrażone w złotych polskich.
3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia.
1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą wykazać się:
1) łącznie spełnianiem warunków określonych w art. 22 ust. 1 ww. ustawy,
2) indywidualnie tj. każdy z osobna, niepodleganiem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy
3. Warunek, o którym mowa w art. 22 us.1 pkt 2) PZP zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 kompleksowych usług szkoleniowych (szkolenie wraz z zapewnieniem noclegów i wyżywienia) dla grupy co najmniej:
1) 25 uczestników każde – dot. Części I, II, III, IV oraz VI
2) 12 uczestników każde – dot. Części V
4. Warunek, o którym mowa w art. 22 us.1 pkt 3) PZP zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
1) koordynatora – posiadającego minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w organizowaniu i zarządzaniu usługami szkoleniowymi,
2) wykładowców – co najmniej po jednym wykładowcy dla każdej części (każdego tematu) przedmiotu zamówienia, każdy z wykładowców musi posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, w tym co najmniej przeprowadzenie 4 szkoleń o zakresie obejmującym tematykę szkolenia określoną dla poszczególnych części zamówienia.
4. Warunek, o którym mowa w art. 22 us.1 pkt 4) PZP zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej dla:
1) Części I w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),
2) Części II w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),
3) Część III w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),
4) Część IV w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
5) Część V w wysokości 130 000 PLN (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych),
6) Część VI w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia ww. warunki sumują się.
5.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w ogłoszeniu metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
II. Wykonawca we wskazanym poniżej zakresie jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ww. ustawy, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy:
1. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 ww. ustawy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, w tym o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ww. ustawy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez Wykładowców warunku wymienionego w I ust. 4 pkt 2).
6. W przypadku części V oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość świadczenia usług szkoleniowych certyfikowanych w zakresie ACL.
7. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ww. ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ww. ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
1) o których mowa w ust. 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 1) lit. a) i c) oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 9 pkt 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust. 9 stosuje się odpowiednio.
11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
12. Każdy z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w ust. 1, 3-8 przy czym mają zastosowanie postanowienia ust. 8-10.
1) Części I w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),
2) Części II w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),
3) Część III w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),
4) Część IV w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
5) Część V w wysokości 130 000 PLN (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych),
6) Część VI w wysokości 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2. Zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b ww. ustawy Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ww. ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w ust. n dotyczącej tych podmiotów.
4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
5. W przypadku, gdy w dokumentach, potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wartości są wyrażone w innych walutach muszą zostać przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku.
6. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w ogłoszeniu metodą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV: Procedura
Miejscowość:
Warszawa.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nieSekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Pomoc techniczna - Narodowa Strategia Spójności.
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (procedury otwartej), także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
TI | Tytuł | PL-Warszawa: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 2871-2013 |
PD | Data publikacji | 04/01/2013 |
OJ | Dz.U. S | 3 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 1 - Ministerstwo lub inny organ państwowy lub federalny |
DS | Dokument wysłany | 31/12/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 7 - Udzielenie zamówienia |
RP | Legislacja | 5 - Unia Europejska, z udziałem krajów GPA |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
RC | Kod NUTS | PL |
IA | Adres internetowy (URL) | www.mf.gov.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Warszawa: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2013/S 003-002871
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu
ul. Świętokrzyska 12
Osoba do kontaktów: Rafał Suchcicki
00-916 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 22695508
E-mail: wzp@mofnet.gov.pl
Faks: +48 226945862
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.mf.gov.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Kod NUTS PL
80000000
Bez VAT
Sekcja IV: Procedura
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 103-172683 z dnia 1.6.2012
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część nr: 1 - Nazwa: Budowlany proces inwestycyjnyKonsorcjum firm PSDB Sp. z o.o. (lider konsorcjum) Audit Solution Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
00-825 Warszawa
POLSKA
Wartość: 68 400 PLN
PSDB Sp. z o.o. (lider Konsorcjum) Auditsolution Sp. z o.o. ,
{Dane ukryte}
00-825 Warszawa
Wartość: 199 980 PLN
PSDB Sp. z o.o. (lider Konsorcjum) Auditsolution Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
00-825 Warszawa
Wartość: 85 600 PLN
Biznes Edukator Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
01-682 Warszawa
Wartość: 25 475 PLN
SKG S.A.
{Dane ukryte}
43-309 Bielsko -Biała
Wartość: 350 000 PLN
Biznes Edukator Sp. z o.o.
{Dane ukryte}
01-682 Warszawa
Wartość: 74 000 PLN
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 17268320121 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-06-01 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.mf.gov.pl |
Informacja dostępna pod: | Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 warszawa, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Budowlany proces inwestycyjny | Konsorcjum firm PSDB Sp. z o.o. (lider konsorcjum) Audit Solution Sp. z o.o. Warszawa | 2012-08-16 | 68 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 68 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 68 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 7 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 68 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 68 400,00 zł | |||
Kontrola i audyt zamówień publicznych w projektach współfinansowanych ze środków pochodzących z UE w latach 2009-2011-wyroki i orzeczenia | PSDB Sp. z o.o. (lider Konsorcjum) Auditsolution Sp. z o.o. , Warszawa | 2012-08-16 | 199 980,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-16 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 199 980,00 zł Minimalna złożona oferta: 199 980,00 zł Ilość złożonych ofert: 11 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 199 980,00 zł Maksymalna złożona oferta: 199 980,00 zł | |||
CGAP | PSDB Sp. z o.o. (lider Konsorcjum) Auditsolution Sp. z o.o. Warszawa | 2012-08-16 | 85 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-16 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 85 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 85 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 85 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 85 600,00 zł | |||
Analiza finansowa oraz luka finansowa jako podstawa do wyznaczania poziomu dofinansowania w projektach współfinansowanych z funduszy UE | Biznes Edukator Sp. z o.o. Warszawa | 2012-08-20 | 25 475,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-20 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 25 475,00 zł Minimalna złożona oferta: 25 475,00 zł Ilość złożonych ofert: 9 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 25 475,00 zł Maksymalna złożona oferta: 25 475,00 zł | |||
Certyfikowane szkolenie ACL | SKG S.A. Bielsko -Biała | 2012-09-17 | 350 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-09-17 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 350 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 350 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 350 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 350 000,00 zł | |||
Perswazja, techniki relaksacyjne, praca w zespole | Biznes Edukator Sp. z o.o. Warszawa | 2012-08-20 | 74 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-20 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 74 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 74 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 9 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 74 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 74 000,00 zł |