Wynik przetargu

Adres: Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: zampubl@mcoo.krakow.pl
tel: 12 617 88 88
fax: 12 410 43 90
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 42678820100 Data Udzielenia: 2010-12-31
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Prowadzenie zajęć z arteterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 4 w Krakowie przy ul. Żabiej 20 (2) Halina Błoniarz
Wieliczka
3 200,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-12-31
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
3 200,00 zł
Minimalna złożona oferta:
3 200,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
3 200,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
3 200,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Kraków: Prowadzenie zajęć z arteterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 4 w Krakowie przy ul. Żabiej 20 (2)


Numer ogłoszenia: 426788 - 2010; data zamieszczenia: 31.12.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć z arteterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 4 w Krakowie przy ul. Żabiej 20 (2).


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od. 2.01.2011r. do 30.06.2011r. przez osobę posiadającą kwalifikacje w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania zajęć z arteterapii z grupą 10 dzieci (uczniów) w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 4 w Krakowie przy ul. Żabiej 20. Ww. zajęcia odbywać się będą w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego należącego do Programu Kapitał Ludzki - Projektu: Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Kapitał Ludzki - Projekt: Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Błoniarz, ul. Św. Barbary 46c/1, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3200,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku usług o charakterze niepriorytetowym dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotowe zamówienie dot. usługi niepriorytetowej (CPV- 80.00.00.00-4) polegającej na prowadzeniu przez nauczyciela zajęć z uczniami wykazujacymi różne zaburzenia zachowań i emocji. Zamówienie to realizowane jest w ramach finansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Innowacyjny Program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania. 1) Wniosek o grant MEN dla ww. projektu był tworzony przez nauczycieli zatrudnionych w czterech placówkach oświatowych, w których miał być realizowany, w tym przez nauczycieli placówki, której dotyczy przedmiotowe zamówienie. Zgodnie z założeniem wniosku w zajęciach, uczestniczyć bedą wyłącznie dzieci z tych placówek, a zajęcia prowadzić będą nauczyciele tych placówek. Wykorzystana miała być dokumentacja psychologiczno-pedagogiczną uczniów znajdującą się w aktach powyższych placówek, poszerzona o bardziej szczegółową diagnozę już w ramach samego projektu. Diagnozować mieli psycholodzy zatrudnieni w tych placówkach. Tak sporządzony wniosek uzyskał akceptację i został wdrożony do realizacji. 2) Prowadzone zajęcia mają być dodatkowym wsparciem dla uczniów, którzy nie radzą sobie z własnymi emocjami i wykazują znaczne zaburzenia zachowania. Możliwe jest to wyłącznie przy zachowaniu scisłej korelacji tych zajęć z procesem dydaktyczno-wychowawczym realizowanym na co dzień w placówce, a to zapewnić mogą wyłącznie nauczyciele zatrudnieni w tej placówce i pracujący już z uczniami. Charakter zaburzeń dzieci, sposób ich funkcjonowania powoduje, że w celu uzyskania prawidłowych wyników terapeutycznych zajęć konieczne jest posiadanie przez osobę prowadzącą zajęcia dużej wiedzy o dzieciach biorących w nich udział, a także indywidualne podejście do każdego z nich. Dodatkowo, dla planowanych efektów zajęć - ważna jest także psychiczna wieź, która istnieje pomiędzy uczniami a nauczycielami pracującymi z uczniami na codzień. Zatrudnienie specjalistów z zewnątrz wykluczałoby uzyskanie rezultatów jakie winny zostać osiągnięte w ramach prowadzonych zajęć, a opisanych we wniosku o grant 3) Rekrutacja uczniów do zajęć odbywała się w oparciu o dokumnetację psychologiczno-pedagogiczną znajdującą się w placówce. Zawarte w niej specjalistyczne diagnozy dot. uczniów stanowią podstawę pracy z tymi uczniami w ramach zajęć. Dokumentacja ta podlega zachowaniu tajemnicy służbowej oraz ustawie o ochronie danych osobowych i jako taka nie może być udostępniona przez Dyrekcję Szkoły osobom w niej niezatrudnionym. To uniemożłiwia zatrudnienie do realziacji projektu i prowadzenia zajęć z uczniami osób, które nie są nauczycielami tej placówki. 4) Z uzyskanych informacji wynika, że zgoda rodziców na udział ich dzieci w projekcie warunkowana jest pracą z nauczycielami, którzy znają dzeci ( - rodzice nie zgadzają się, aby z ich zaburzonymi dzieckiem pracowała osoba postronna, z poza szkoły do której uczęszcza dziecko) Reasumując, tylko zawarcie umowy z nauczycielem zatrudnionym w placówce, w której odbywać się będą zajęcia umożliwia prawidłową realizację celów i założeń projektowych dot. zajęć. Ww. sytuacja stanowi więc jednoznacznie uzasadniony przypadek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki - bowiem ten tryb jako jedyny umożliwia zawarcie umowy z nauczycielem zatrudnionym w placówce, w której odbywać się bedą zajęcia.