Wynik przetargu
Prowadzenie zajęć z biblioterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (3)
Zamawiający:
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
Adres: | Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zampubl@mcoo.krakow.pl tel: 12 617 88 88 fax: 12 410 43 90 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 42609820100 | Data Udzielenia: | 2010-12-31 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Prowadzenie zajęć z biblioterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (3) | Lidia Makówka Kraków | 3 200,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2010-12-31 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 200,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Kraków: Prowadzenie zajęć z biblioterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (3)
Numer ogłoszenia: 426098 - 2010; data zamieszczenia: 31.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć z biblioterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (3).
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od. 2.01.2011r. do 30.06.2011r. przez osobę posiadającą kwalifikacje w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania zajęć z biblioterapii z grupą 10 dzieci (uczniów) w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a. Ww. zajęcia odbywać się będą w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego należącego do Programu Kapitał Ludzki - Projektu: Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Program Kapitał Ludzki - Projekt: Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lidia Makówka, ul. Kobierzyńska 65/44, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3200,00
Oferta z najniższą ceną:
3200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3200,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku usług o charakterze niepriorytetowym dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotowe zamówienie dot. usługi niepriorytetowej (CPV- 80.00.00.00-4) polegającej na prowadzeniu przez nauczyciela zajęć z uczniami wykazujacymi różne zaburzenia zachowań i emocji. Zamówienie to realizowane jest w ramach finansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Innowacyjny Program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania. 1) Wniosek o grant MEN dla ww. projektu był tworzony przez nauczycieli zatrudnionych w czterech placówkach oświatowych, w których miał być realizowany, w tym przez nauczycieli placówki, której dotyczy przedmiotowe zamówienie. Zgodnie z założeniem wniosku w zajęciach, uczestniczyć bedą wyłącznie dzieci z tych placówek, a zajęcia prowadzić będą nauczyciele tych placówek. Wykorzystana miała być dokumentacja psychologiczno-pedagogiczną uczniów znajdującą się w aktach powyższych placówek, poszerzona o bardziej szczegółową diagnozę już w ramach samego projektu. Diagnozować mieli psycholodzy zatrudnieni w tych placówkach. Tak sporządzony wniosek uzyskał akceptację i został wdrożony do realizacji. 2) Prowadzone zajęcia mają być dodatkowym wsparciem dla uczniów, którzy nie radzą sobie z własnymi emocjami i wykazują znaczne zaburzenia zachowania. Możliwe jest to wyłącznie przy zachowaniu scisłej korelacji tych zajęć z procesem dydaktyczno-wychowawczym realizowanym na co dzień w placówce, a to zapewnić mogą wyłącznie nauczyciele zatrudnieni w tej placówce i pracujący już z uczniami. Charakter zaburzeń dzieci, sposób ich funkcjonowania powoduje, że w celu uzyskania prawidłowych wyników terapeutycznych zajęć konieczne jest posiadanie przez osobę prowadzącą zajęcia dużej wiedzy o dzieciach biorących w nich udział, a także indywidualne podejście do każdego z nich. Dodatkowo, dla planowanych efektów zajęć - ważna jest także psychiczna wieź, która istnieje pomiędzy uczniami a nauczycielami pracującymi z uczniami na codzień. Zatrudnienie specjalistów z zewnątrz wykluczałoby uzyskanie rezultatów jakie winny zostać osiągnięte w ramach prowadzonych zajęć, a opisanych we wniosku o grant 3) Rekrutacja uczniów do zajęć odbywała się w oparciu o dokumnetację psychologiczno-pedagogiczną znajdującą się w placówce. Zawarte w niej specjalistyczne diagnozy dot. uczniów stanowią podstawę pracy z tymi uczniami w ramach zajęć. Dokumentacja ta podlega zachowaniu tajemnicy służbowej oraz ustawie o ochronie danych osobowych i jako taka nie może być udostępniona przez Dyrekcję Szkoły osobom w niej niezatrudnionym. To uniemożłiwia zatrudnienie do realziacji projektu i prowadzenia zajęć z uczniami osób, które nie są nauczycielami tej placówki. 4) Z uzyskanych informacji wynika, że zgoda rodziców na udział ich dzieci w projekcie warunkowana jest pracą z nauczycielami, którzy znają dzeci ( - rodzice nie zgadzają się, aby z ich zaburzonymi dzieckiem pracowała osoba postronna, z poza szkoły do której uczęszcza dziecko) Reasumując, tylko zawarcie umowy z nauczycielem zatrudnionym w placówce, w której odbywać się będą zajęcia umożliwia prawidłową realizację celów i założeń projektowych dot. zajęć. Ww. sytuacja stanowi więc jednoznacznie uzasadniony przypadek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki - bowiem ten tryb jako jedyny umożliwia zawarcie umowy z nauczycielem zatrudnionym w placówce, w której odbywać się bedą zajęcia.