Wynik przetargu

Adres: Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: zampubl@mcoo.krakow.pl
tel: 12 617 88 88
fax: 12 410 43 90
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 42595020100 Data Udzielenia: 2010-12-31
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Prowadzenie indywidulanych zajęć z biofeedbacku z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (2) Anna Luty
Kraków
20 000,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-12-31
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
20 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
20 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
20 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
20 000,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Kraków: Prowadzenie indywidulanych zajęć z biofeedbacku z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (2)


Numer ogłoszenia: 425950 - 2010; data zamieszczenia: 31.12.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie indywidulanych zajęć z biofeedbacku z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a (2).


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od. 2.01.2011r. do 30.06.2011r. przez osobę posiadającą kwalifikacje w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami zachowania indywiduwalnych zajęć z biofeedbacku z 10 dziećmi (uczniami) w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 3 w Krakowie przy ul. Strąkowej 3a. Ww. zajęcia odbywać się będą w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego należącego do Programu Kapitał Ludzki - Projektu: Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Kapitał Ludzki - Projekt: Innowacyjny program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Luty, ul. Kobierzyńska 96/122, 30-382 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    20000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    20000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    20000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku usług o charakterze niepriorytetowym dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotowe zamówienie dot. usługi niepriorytetowej (CPV- 80.00.00.00-4) polegającej na prowadzeniu przez nauczyciela zajęć z uczniami wykazujacymi różne zaburzenia zachowań i emocji. Zamówienie to realizowane jest w ramach finansowanego ze środków Unii Europejskiej projektu Innowacyjny Program nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania. 1) Wniosek o grant MEN dla ww. projektu był tworzony przez nauczycieli zatrudnionych w czterech placówkach oświatowych, w których miał być realizowany, w tym przez nauczycieli placówki, której dotyczy przedmiotowe zamówienie. Zgodnie z założeniem wniosku w zajęciach, uczestniczyć bedą wyłącznie dzieci z tych placówek, a zajęcia prowadzić będą nauczyciele tych placówek. Wykorzystana miała być dokumentacja psychologiczno-pedagogiczną uczniów znajdującą się w aktach powyższych placówek, poszerzona o bardziej szczegółową diagnozę już w ramach samego projektu. Diagnozować mieli psycholodzy zatrudnieni w tych placówkach. Tak sporządzony wniosek uzyskał akceptację i został wdrożony do realizacji. 2) Prowadzone zajęcia mają być dodatkowym wsparciem dla uczniów, którzy nie radzą sobie z własnymi emocjami i wykazują znaczne zaburzenia zachowania. Możliwe jest to wyłącznie przy zachowaniu scisłej korelacji tych zajęć z procesem dydaktyczno-wychowawczym realizowanym na co dzień w placówce, a to zapewnić mogą wyłącznie nauczyciele zatrudnieni w tej placówce i pracujący już z uczniami. Charakter zaburzeń dzieci, sposób ich funkcjonowania powoduje, że w celu uzyskania prawidłowych wyników terapeutycznych zajęć konieczne jest posiadanie przez osobę prowadzącą zajęcia dużej wiedzy o dzieciach biorących w nich udział, a także indywidualne podejście do każdego z nich. Dodatkowo, dla planowanych efektów zajęć - ważna jest także psychiczna wieź, która istnieje pomiędzy uczniami a nauczycielami pracującymi z uczniami na codzień. Zatrudnienie specjalistów z zewnątrz wykluczałoby uzyskanie rezultatów jakie winny zostać osiągnięte w ramach prowadzonych zajęć, a opisanych we wniosku o grant 3) Rekrutacja uczniów do zajęć odbywała się w oparciu o dokumnetację psychologiczno-pedagogiczną znajdującą się w placówce. Zawarte w niej specjalistyczne diagnozy dot. uczniów stanowią podstawę pracy z tymi uczniami w ramach zajęć. Dokumentacja ta podlega zachowaniu tajemnicy służbowej oraz ustawie o ochronie danych osobowych i jako taka nie może być udostępniona przez Dyrekcję Szkoły osobom w niej niezatrudnionym. To uniemożłiwia zatrudnienie do realziacji projektu i prowadzenia zajęć z uczniami osób, które nie są nauczycielami tej placówki. 4) Z uzyskanych informacji wynika, że zgoda rodziców na udział ich dzieci w projekcie warunkowana jest pracą z nauczycielami, którzy znają dzeci ( - rodzice nie zgadzają się, aby z ich zaburzonymi dzieckiem pracowała osoba postronna, z poza szkoły do której uczęszcza dziecko) Reasumując, tylko zawarcie umowy z nauczycielem zatrudnionym w placówce, w której odbywać się będą zajęcia umożliwia prawidłową realizację celów i założeń projektowych dot. zajęć. Ww. sytuacja stanowi więc jednoznacznie uzasadniony przypadek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki - bowiem ten tryb jako jedyny umożliwia zawarcie umowy z nauczycielem zatrudnionym w placówce, w której odbywać się bedą zajęcia.