Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w płockich szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Braci Jeziorowskich w Płocku, Pasaż Vuka Karadzicia 1, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku, ul. Kossobudzkiego 7, Szkoła Podstawowa nr 15 w Płocku ul. Przyszkolna 22, Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w Płocku ul. Walecznych 20, w ramach projektu pt. „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyj
Opis przedmiotu przetargu: szkoła podstawowa nr 1 im. braci jeziorowskich w płocku, pasaż vuka karadzicia 1. część 1. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 5 grup po 30 h – razem 150 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h razem 240 h. część 2. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 4 grupy po 30 h – razem 120 h razem 180 h. część 3. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 4. prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h razem 180 h. szkoła podstawowa nr 3 im. kornela makuszyńskiego w płocku, ul. kossobudzkiego 7. część 5. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 6. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 7. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h razem 180 h. część 8. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 9. prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 10. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno przyrodniczych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 11. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. szkoła podstawowa nr 15 w płocku ul. przyszkolna 22. część 12. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 13. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 14. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120. część 15. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 16. prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. szkoła podstawowa z oddziałami integracyjnymi nr 23 im. armii krajowej w płocku ul. walecznych 20. część 17. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 18. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 19. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 20. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 21. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 22. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 23. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 24. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 25. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 26. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 27. prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 28. prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych arteterapia w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 29. prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych muzykoterapia w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 30. prowadzenie zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna dla dzieci w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 31. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie przyrodniczo w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 32. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie przyrodniczo w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 33. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – język angielski w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 34. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczne w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 35. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczne w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 36. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastyczne w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. ii.1.6)
TI | Tytuł | PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 70503-2012 |
PD | Data publikacji | 02/03/2012 |
OJ | Dz.U. S | 43 |
TW | Miejscowość | PŁOCK |
AU | Nazwa instytucji | Gmina - Miasto Płock |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
DS | Dokument wysłany | 29/02/2012 |
DT | Termin | 13/03/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 1 - Oferta całościowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
RC | Kod NUTS | PL121 |
IA | Adres internetowy (URL) | www.bip.ump.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2012/S 43-070503
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Joanna Michniewicz
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671616
E-mail: joanna.michniewicz@plock.eu
Faks: +48 243671615
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.ump.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Justyna Kowalska, Agata Rakowska, Małgorzata Lasota - Dwojnych - z zakresu przedmiotu zamówienia
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671724
Faks: +48 243671615
Adres internetowy: www.ump.pl
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Magdalena Smakuszewska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671598
E-mail: bok8@plock.eu
Faks: +48 243671598
Adres internetowy: www.bip.ump.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Magdalena Smakuszewska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671598
E-mail: bok8@plock.eu
Faks: +48 243671598
Adres internetowy: www.bip.ump.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Płock.
Kod NUTS PL121
Część 1.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I III, rok szkolny 2011/2012, 5 grup po 30 h – razem 150 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h Razem 240 h.
Część 2.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 4 grupy po 30 h – razem 120 h Razem 180 h.
Część 3.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h Razem 120 h.
Część 4.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h Razem 180 h.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku, ul. Kossobudzkiego 7.
Część 5.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h Razem 120 h.
Część 6.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h Razem 120 h.
Część 7.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h Razem 180 h.
Część 8.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 9.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 10.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno przyrodniczych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h Razem 120 h.
Część 11.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h Razem 120 h.
Szkoła Podstawowa nr 15 w Płocku ul. Przyszkolna 22.
Część 12.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h Razem 120 h.
Część 13.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 14.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h Razem 120.
Część 15.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 16.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w Płocku ul. Walecznych 20.
Część 17.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 18.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 19.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 20.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 21.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 22.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 23.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 24.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 25.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 26.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 27.
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 28.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - arteterapia w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 29.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - muzykoterapia w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 30.
Prowadzenie zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna dla dzieci w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 31.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 32.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 33.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – język angielski w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 34.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 35.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
Część 36.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastyczne w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem 60 h.
80000000
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa – 30h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h Razem
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - arteterapia w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - muzykoterapia w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna dla dzieci w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – język angielski w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastyczne w klasach I-III, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla:
Część 1.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 2.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 3.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 4.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 5.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 6.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 7.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 8.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych* lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie, 3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 9.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 10.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym z matematyki,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 11.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w klasach I-III,
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 12.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 13.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 14.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 15.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych* lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 16.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 17.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 18.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 19.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 20.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 21.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 22.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 23.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 24.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 25.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 26.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych* lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 27.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 28.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - arteterapia w klasach I-III,
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kursy doskonalące w zakresie arteterapii,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
Część 29.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - muzykoterapia w klasach I-III,
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kursy doskonalące w zakresie muzykoterapii,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
Część 30.
Prowadzenie zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna dla dzieci w klasach I-III,
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z integracji sensorycznej lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć z integracji sensorycznej lub kursy doskonalące w tym zakresie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 31.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym z matematyki,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 32.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym z matematyki,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 33.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w klasach I-III,
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego*,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
Część 34.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 35.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 36.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 12.3.2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt 1 lit c) dotyczący każdej części musi spełniać przynajmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną,
b) warunek określony w pkt 2 musi spełniać każdy z Partnerów składających ofertę wspólną.
4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie,,spełnia/ nie spełnia'', na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.
I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia:
1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy – Załącznik Nr 3 do SIWZ.
3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia z pkt 2.
4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków o których mowa w Rozdziale V pkt 1c polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 5, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt I.2 i I.3.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II. Do oferty należy załączyć również:
1. formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. w przypadku złożenia oferty wspólnej:
Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
4. oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spełniać następujące wymagania:
— każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ,
— oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy składają wszyscy Partnerzy wspólnie (na jednym formularzu) lub lider w imieniu wszystkich,
— oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Partnerów na odrębnym formularzu.
III. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 jest składane w formie oryginału, zaś pozostałe oświadczenia i dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z wyjątkiem pełnomocnictwa). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV: Procedura
Miejscowość:
Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płocka, sala 206, POLSKA.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
TI | Tytuł | PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 131008-2012 |
PD | Data publikacji | 25/04/2012 |
OJ | Dz.U. S | 80 |
TW | Miejscowość | PŁOCK |
AU | Nazwa instytucji | Gmina - Miasto Płock |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
DS | Dokument wysłany | 24/04/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 7 - Udzielenie zamówienia |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
IA | Adres internetowy (URL) | www.bip.ump.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2012/S 80-131008
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Joanna Michniewicz
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671616
E-mail: joanna.michniewicz@plock.eu
Faks: +48 243671615
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.ump.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Kod NUTS
— Szkoła Podstawowa nr 1 im. Braci Jeziorowskich w Płocku, Pasaż Vuka Karadzicia 1,
— Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku, ul. Kossobudzkiego 7,
— Szkoła Podstawowa nr 15 w Płocku ul. Przyszkolna 22,
— Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w Płocku ul. Walecznych 20.
80000000
Sekcja IV: Procedura
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 043-070503 z dnia 2.3.2012
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część nr: 3 - Nazwa: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.Renata Krajewska – Wojnarowska
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Monika Górnikiewicz-Grażyna Kazimierczak
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Urszula Czyżewska- Małgorzata Iwona Jeznach
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Katarzyna Bratkowska- Anna Kret
{Dane ukryte}
09-408 Płock
POLSKA
Jolanta Kaczmarek
{Dane ukryte}
09-472 Słupno
POLSKA
Alicja Aktyl- Rosłaniec
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Jolanta Lewicka
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Janina Osiecka- Grażyna Suwardt
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Milena Marciniak- Marzena Klekowicka
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Renata Irena Sławańska-Siłkowska
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Renata Dorota Cichecka
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Monika Dymkowska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Renata Dorota Cichecka
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Maria Barbara Obrębska
{Dane ukryte}
09-520 Łąck
POLSKA
Małgorzata Szulborska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Joanna Dobrogoszcz
{Dane ukryte}
09-520 Łąck
POLSKA
Iwona Lewińska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Urszula Kosińska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Dorota Pankau
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Joanna Matuszak
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Grażyna Mikołajewska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Katarzyna Orłowska – Abboud
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Iwona Szymańska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Edyta Kowalska
{Dane ukryte}
09-409 Płock
POLSKA
Elżbieta Pędraszewska-Iskrzak
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Bożena Koper
{Dane ukryte}
09-407 Płock
POLSKA
Beata Tokaj
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Joanna Jakubowska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Joanna Skubiszewska
{Dane ukryte}
09-506 Soczewka
POLSKA
Danuta Gembicka
{Dane ukryte}
09-409 Płock
POLSKA
Marzena Nejman
{Dane ukryte}
09-408 Płock
POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 7050320121 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-03-02 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 36 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.ump.pl |
Informacja dostępna pod: | Gmina - Miasto Płock Stary Rynek 1, 09-400 płock, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Renata Krajewska – Wojnarowska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Konsorcjum: Monika Górnikiewicz-Grażyna Kazimierczak Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Konsorcjum: Urszula Czyżewska- Małgorzata Iwona Jeznach Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Konsorcjum: Katarzyna Bratkowska- Anna Kret Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Jolanta Kaczmarek Słupno | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III. | Alicja Aktyl- Rosłaniec Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Jolanta Lewicka Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno przyrodniczych w klasach I-III. | Konsorcjum: Janina Osiecka- Grażyna Suwardt Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w klasach I-III. | Konsorcjum: Milena Marciniak- Marzena Klekowicka Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Renata Irena Sławańska-Siłkowska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Renata Dorota Cichecka Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 13 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Monika Dymkowska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III. | Renata Dorota Cichecka Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 15 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Maria Barbara Obrębska Łąck | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 16 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Małgorzata Szulborska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 17 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Joanna Dobrogoszcz Łąck | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 18 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Iwona Lewińska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 19 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Urszula Kosińska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 20 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Dorota Pankau Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 21 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Joanna Matuszak Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 22 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Grażyna Mikołajewska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 23 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III. | Katarzyna Orłowska – Abboud Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 26 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Iwona Szymańska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 27 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - arteterapia w klasach I-III. | Edyta Kowalska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 28 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna dla dzieci w klasach I-III. | Elżbieta Pędraszewska-Iskrzak Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 30 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo w klasach I-III. | Bożena Koper Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 31 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - przyrodniczo w klasach I-III. | Beata Tokaj Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 32 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – język angielski w klasach I-III. | Joanna Jakubowska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 33 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne w klasach I-III. | Joanna Skubiszewska Soczewka | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 34 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastyczne w klasach I-III. | Danuta Gembicka Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 35 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastyczne w klasach I-III. | Marzena Nejman Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 36 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł |