Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w płockich szkołach podstawowych:-Szkoła Podstawowa Nr 9 przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku, ul. Harcerza Antolka Gradowskiego 24, - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku, ul. Kochanowskiego 11, - Szkoła Podstawowa nr 18 im. J. Z. Jakubowskiego w Płocku, ul. Jasna 8, - Szkoła Podstawowa nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Płocku, ul. Czwartaków 6. - pl-płock: usługi edukacyjne i szkoleniowe
Opis przedmiotu przetargu: przeprowadzenie zajęć dodatkowych w płockich szkołach podstawowych — szkoła podstawowa nr 9 przy specjalnym ośrodku szkolno wychowawczym nr 1 im. księdza jana twardowskiego w płocku, ul. harcerza antolka gradowskiego 24, — szkoła podstawowa z oddziałami integracyjnymi nr 11 im. bolesława chrobrego w płocku, ul. kochanowskiego 11, — szkoła podstawowa nr 18 im. j. z. jakubowskiego w płocku, ul. jasna 8, — szkoła podstawowa nr 22 z oddziałami integracyjnymi im. janusza korczaka w płocku, ul. czwartaków 6. ii.1.6)
TI | Tytuł | PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 73916-2012 |
PD | Data publikacji | 06/03/2012 |
OJ | Dz.U. S | 45 |
TW | Miejscowość | PŁOCK |
AU | Nazwa instytucji | Gmina - Miasto Płock |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
DS | Dokument wysłany | 01/03/2012 |
DT | Termin | 12/03/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 1 - Oferta całościowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
RC | Kod NUTS | PL121 |
IA | Adres internetowy (URL) | www.bip.ump.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2012/S 45-073916
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Elżbieta Kwestarz, Bożena Różańska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671461
E-mail: elzbieta.kwestarz@plock.eu
Faks: +48 243671615
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.ump.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Justyna Kowalska, Agata Rakowska, Małgorzata Lasota - Dwojnych- z zakresu przedmiotu zamówienia
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671724
Faks: +48 243671615
Adres internetowy: www.ump.pl
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Magdalena Smakuszewska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671598
E-mail: bok8@plock.eu
Faks: +48 243671598
Adres internetowy: www.bip.ump.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Magdalena Smakuszewska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671598
E-mail: bok8@plock.eu
Faks: +48 243671598
Adres internetowy: www.bip.ump.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Płock.
Kod NUTS PL121
— Szkoła Podstawowa Nr 9 przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku, ul. Harcerza Antolka Gradowskiego 24,
— Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku, ul. Kochanowskiego 11,
— Szkoła Podstawowa nr 18 im. J. Z. Jakubowskiego w Płocku, ul. Jasna 8,
— Szkoła Podstawowa nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Płocku, ul. Czwartaków 6.
80000000
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-IIIProwadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa - 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa - 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa – 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa – 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012- 1 grupa – 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa – 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa - 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 3 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 3 grupy po 30h.
Razem 180h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 3 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 3 grupy po 30h.
Razem 180h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa -30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa -30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30 h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa- 30 h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa -30 h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa – 30 h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30 h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa -30 h.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa- 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa – 30 h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30 h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa - 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30 h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa – 30h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
— rok szkolny 2011/2012 - 1 grupa – 30 h,
— rok szkolny 2012/2013 - 1 grupa –30 h.
Razem 60h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 3 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 3 grupy po 30h.
Razem 180h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla niepełnosprawnych – arteterapia w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych- integracja sensoryczna w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 – zajęcia dla 3-ch osób - po 30 godz. dla jednej osoby,
— rok szkolny 2012/2013 – zajęcia dla 3-ch osób - po 30 godz. dla jednej osoby.
Razem 180 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – sportowych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – sportowych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia twórczości w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012 - 2 grupy po 30h,
— rok szkolny 2012/2013 - 2 grupy po 30h.
Razem 120h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 roku.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1.Warunki udziału w postępowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.2.Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt c) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) i 3) SIWZ.
Część 1.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
4.studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki.
Część 2.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych * lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
4.studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki.
Część 3.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
4.studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki.
Część 4.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 5.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
Część 6.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 7.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 8.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III *
3.doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011),
Część 9.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 10.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych * lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 11.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 12.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III *
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 13.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 14.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych * lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 15.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 16.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym z matematyki,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 17.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych informatycznie posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III * lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym informatycznie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 18.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego*
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 19.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 20.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 21.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III *
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 22.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 23.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 24.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych * lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 25.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych (arteterapia) posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2.kursy doskonalące w zakresie arteterapii,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 26.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (integracja sensoryczna) posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z integracji sensorycznej lub doświadczenie w prowadzeniu zajęć z integracji sensorycznej lub kursy doskonalące w tym zakresie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 27.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym z matematyki,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Część 28.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 29.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 30.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym teatralnie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 31.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym sportowo,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 32.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych sportowo posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym sportowo,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 33.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym muzycznie,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Część 34.
Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych twórczo posiada:
1. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
2. kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym twórczo,
3. doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 i 2010/2011).
Uwaga! (dotyczy wszystkich części zamówienia).
* kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Zamówieniem będą objęci uczniowie klasy i-iii, dlatego też wskazana jest dobra znajomość środowiska uczniów, z którymi będą prowadzone zajęcia.
3. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt 1.1 ppkt c) musi spełniać przynajmniej jeden Wykonawca,
b) warunek określony w pkt 1.2 musi spełniać każdy Wykonawca.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach /wg. rozdziału VI SIWZ/, zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
II.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o który mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Zał. Nr 2 do SIWZ.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Zał. Nr 4 do SIWZ
3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – zawarte w Zał. Nr 4.
W przypadku złożenia oferty wspólnej:
— dokument, o którym mowa w pkt 1) winien przedłożyć w imieniu wszystkich lider lub winni go złożyć wszyscy partnerzy konsorcjum podpisując się na jednym formularzu,
— dokumenty wymienione w pkt 2) - 3) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku.
2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy załączyć nastepujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - w trybie art. 24 ust. 1 ustawy – Zał. Nr 3 do SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku osób fizycznych – tylko Oświadczenie z pkt 1).
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraj, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku złożenia oferty wspólnej:
— dokument, o którym mowa w pkt 1 winien przedłożyć każdy z wykonawców oddzielnie,
— dokument, o którym mowa w pkt 2 składa każdy z wykonawców.
3. Inne dokumenty
1) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnia/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. (należy jednak załączyć dokumenty, z których będzie wynikać ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru).
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz SIWZ-Rozdział II pkt 9/
4.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V pkt 1.1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt 2 SIWZ.
5.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 jest składane w formie oryginału, zaś pozostałe oświadczenia i dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z wyjątkiem pełnomocnictwa). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV: Procedura
Miejscowość:
Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płocka, sala 206.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
TI | Tytuł | PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 128062-2012 |
PD | Data publikacji | 21/04/2012 |
OJ | Dz.U. S | 78 |
TW | Miejscowość | PŁOCK |
AU | Nazwa instytucji | Gmina - Miasto Płock |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
DS | Dokument wysłany | 19/04/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 7 - Udzielenie zamówienia |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
IA | Adres internetowy (URL) | www.bip.ump.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2012/S 78-128062
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Elżbieta Kwestarz, Bożena Różańska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671461
E-mail: elzbieta.kwestarz@plock.eu
Faks: +48 243671615
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.ump.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Kod NUTS
— Szkoła Podstawowa Nr 9 przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku, ul. Harcerza Antolka Gradowskiego 24,
— Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku, ul. Kochanowskiego 11,
— Szkoła Podstawowa nr 18 im. J. Z. Jakubowskiego w Płocku, ul. Jasna 8,
— Szkoła Podstawowa nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Płocku, ul. Czwartaków 6.
80000000
Sekcja IV: Procedura
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 045-073916 z dnia 6.3.2012
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część nr: 1 - Nazwa: Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.Katarzyna Skupniewska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Anna Tyburska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Magdalena Dendys
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Wioletta Polańczyk-Braun
{Dane ukryte}
09-407 Płock
POLSKA
Aleksandra Czarnecka
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Agata Piotrowska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Wioletta Polańczyk-Braun
{Dane ukryte}
09-407 Płock
POLSKA
Mariola Anna Śnieć
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Beata Idzik
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Iwona Jóźwicka
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Eliza Łabarzewska
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Ewa Kowalik
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Elżbieta Gołębiewska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Magdalena Rogozińska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Elżbieta Ludwikowska
{Dane ukryte}
09-407 Płock
POLSKA
Magdalena Stefańska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Renata Sobieszyńska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Elżbieta Gill
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Katarzyna Zaleska
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Anna Ejnik
{Dane ukryte}
09-409 Płock
POLSKA
Martyna Skrodzka
{Dane ukryte}
09-409 Płock
POLSKA
Anna Figurska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Agnieszka Jaroszewska
{Dane ukryte}
09-403 Płock
POLSKA
Monika Przemyłska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Agnieszka Bytner
{Dane ukryte}
09-407 Płock
POLSKA
Dorota Wojciechowska
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Elżbieta Wiśniewska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Małgorzata Adamska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Agnieszka Gawlińska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Iwona Kołodziejska
{Dane ukryte}
09-407 Płock
POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): "Dla nas każdy uczeń jest ważny" współfinansowanego przez unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 7391620121 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-03-06 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 34 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.ump.pl |
Informacja dostępna pod: | Gmina - Miasto Płock Stary Rynek 1, 09-400 płock, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Katarzyna Skupniewska Płock | 2012-04-10 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-10 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III. | Anna Tyburska Płock | 2012-04-04 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-04 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Magdalena Dendys Płock | 2012-04-10 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-10 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji klasach I-III. | Wioletta Polańczyk-Braun Płock | 2012-04-10 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-10 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji klasach I-III. | Aleksandra Czarnecka Płock | 2012-04-10 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-10 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Agata Piotrowska Płock | 2012-04-10 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-10 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III. | Wioletta Polańczyk-Braun Płock | 2012-04-10 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-10 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Mariola Anna Śnieć Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Beata Idzik Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Iwona Jóźwicka Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 13 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III. | Eliza Łabarzewska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Ewa Kowalik Płock | 2012-04-04 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-04 Dotyczy cześci nr: 15 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w klasach I-III. | Elżbieta Gołębiewska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 16 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - informatycznych w klasach I-III. | Magdalena Rogozińska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 17 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – język angielski w klasach I-III. | Elżbieta Ludwikowska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 18 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Magdalena Stefańska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 19 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Renata Sobieszyńska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 20 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Elżbieta Gill Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 21 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Katarzyna Zaleska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 22 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III. | Anna Ejnik Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 23 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III. | Martyna Skrodzka Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 24 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych- integracja sensoryczna w klasach I-III. | Anna Figurska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 26 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III. | Agnieszka Jaroszewska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 27 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznych w klasach I-III. | Monika Przemyłska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 28 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznych w klasach I-III. | Agnieszka Bytner Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 29 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnych w klasach I-III. | Dorota Wojciechowska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 30 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – sportowych w klasach I-III. | Elżbieta Wiśniewska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 31 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – sportowych w klasach I-III. | Małgorzata Adamska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 32 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - muzycznych w klasach I-III. | Agnieszka Gawlińska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 33 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia twórczości w klasach I-III. | Iwona Kołodziejska Płock | 2012-04-16 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-04-16 Dotyczy cześci nr: 34 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł |