Wynik przetargu

Zamawiający:
Gmina Łęczyce
Adres: ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia.publiczne@leczyce.pl
tel: 586 789 214
fax: 586 789 125
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 866820140 Data Udzielenia: 2014-01-09
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Interwencyjna naprawa drogi gminnej Dąbrówka Wielka - Karczemki na odcinku 350 mb przed mostem na Strudze Węgorza (od strony Dąbrówki Wielkiej) Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Spółka cywilna Stanisław Formela Wojciech Formela
Bożepole Wielkie
38 200,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-01-09
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
452331419
452331426
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
38 200,00 zł
Minimalna złożona oferta:
38 200,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
38 200,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
38 200,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Łęczyce: Interwencyjna naprawa drogi gminnej Dąbrówka Wielka - Karczemki na odcinku 350 mb przed mostem na Strudze Węgorza (od strony Dąbrówki Wielkiej)


Numer ogłoszenia: 8668 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 58 6789214, faks 58 6789125.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Interwencyjna naprawa drogi gminnej Dąbrówka Wielka - Karczemki na odcinku 350 mb przed mostem na Strudze Węgorza (od strony Dąbrówki Wielkiej).


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na interwencyjnej naprawie drogi gminnej Dąbrówka Wielka - Karczemki na odcinku 300 mb przed mostem na Strudze Węgorza (od strony Dąbrówki Wielkiej), obejmujące: - naprawę przyczółków i udrożnienie przepustu pod drogą gminną na wysokości skrzyżowania z drogą leśną, z której z uwagi na ukształtowanie terenu następuje największy napływ wody opadowej, - pogłębienie rowów wzdłuż drogi od przepustu w stronę rzeki - przywrócenie nasypu korony drogi i jego stabilizacja mechaniczna.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS Spółka cywilna Stanisław Formela Wojciech Formela, ul. Długa 23, 84-214 Bożepole Wielkie, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 50575,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    38200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    38200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    38200,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Po przejściu intensywnych opadów deszczu i napływu wody z terenów wyżej położonych, wystąpiły uszkodzenia nawierzchni drogi oraz naruszona została konstrukcja (podbudowa) drogi, zagrażająca bezpieczeństwu użytkowników. Zagrożenie wystąpiło na drodze gruntowej Dąbrówka Wielka - Karczemki, na odcinku 350 mb przed mostem na Strudze Węgorza (patrząc od strony Dąbrówki Wielkiej). Na odcinku tym powstały podłużne wyrwy spowodowane intensywnym napływem wody opadowej z przylegającej drogi leśnej, uniemożliwiające korzystanie z tej drogi. W związku z powyższym wystąpiła pilna potrzeba przeprowadzenia prac naprawczych, przywracających przejezdność i bezpieczeństwo ruchu. Niezbędne prace obejmują: - naprawę przyczółków i udrożnienie przepustu pod drogą gminną na wysokości skrzyżowania z drogą leśną, z której z uwagi na ukształtowanie terenu następuje największy napływ wody opadowej, - pogłębienie rowów wzdłuż drogi od przepustu w stronę rzeki - przywrócenie nasypu korony drogi i jego stabilizacja mechaniczna. Wójt Gminy - jako zarządca dróg gminnych - postanawia zlecić przeprowadzenie robót interwencyjnych Wykonawcy, świadczącemu dla Gminy Łęczyce usługi w zakresie remontów dróg gminnych w roku 2013, w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67, ust. 1, pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ... 3) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia). Zastosowanie jednego z podstawowych trybów udzielania zamówień, przewidzianych w/w ustawą prowadziłoby do długotrwałego wyłączenia drogi z użytkowania i naraziłoby na dalsze niekontrolowane pogorszenie jej stanu, co z kolei naraziłoby Gminę na konieczność poniesienia większych kosztów związanych z przywróceniem drogi do stanu przejezdności.