Wynik przetargu
umowa zlecenia
Zamawiający:
Urząd Skarbowy Czarnków
Adres: | ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: irena.rebarz@wp.mofnet.gov.pl tel: 67 2539500 fax: 67 2539501 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 43737620120 | Data Udzielenia: | 2012-11-07 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
79621000-3 | Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
umowa zlecenia | Magdalena Posadna Czarnków | 950,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2012-11-07 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 796210003 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 950,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Czarnków: umowa zlecenia
Numer ogłoszenia: 437376 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Skarbowy Czarnków, ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 67 2539500, faks 67 2539501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
umowa zlecenia.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
umowa zlecenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.62.10.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Posadna, Romanowo Dolne 86, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
950,00
Oferta z najniższą ceną:
950,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
950,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym usługa pozyskiwania personelu biurowego o kodzie PCV 79621000-3 jest usługą niepriorytetową co oznacza, że do tego rodzaju usług ma zastosowanie art. 5 Pzp. Zgodnie z art. 5 ust. 1a Pzp do zamówień o charakterze niepriorytetowym Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki. Wybór jednego z powyższych trybów jest uzasadniony w myśl art. 5 ust. 1a Pzp, gdyż w analizowanym przypadku zachodzą następujące okoliczności: może dojść do poniesienia strat w mieniu publicznym, uniemożliwienie terminowej realizacji zadania, co stanowi przesłankę wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a Pzp. W celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego organ egzekucyjny winien posiadać prawidłową i aktualną bazę danych czyli wprowadzone do systemu Egapoltax, Poltax i BA tytuły wykonawcze przekazane przez wierzycieli oraz inne dokumenty zawierające informacje umożliwiające prawidłowe przeprowadzenie postępowania. Nieaktualna i niekompletna baza danych zawarta w systemie informatycznym uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych, co przełoży się na poniesienie strat w mieniu publicznym. Każde zadanie nałożone na urzędy skarbowe należy wykonać w ściśle określonym terminie. Termin realizacji zadania kontrolowany jest poprzez sporządzanie sprawozdań oraz za pomocą mierników opracowanych przez jednostkę nadrzędną. Zatrudnienie dodatkowej osób pozwoli na bieżące ewidencjonowanie dokumentów w systemie komputerowym i w wyniku tego szybsze przekazywanie informacji o posiadanych źródłach dochodów i informacji na temat podatników i płatników osób posiadających zaległości podatkowe do Działu Egzekucji Administracyjnej. Ponadto niezbędne dane będą na bieżąco uwidocznione w systemie komputerowym, co umożliwi Działowi Egzekucji Administracyjnej w stosunku do dłużnika szybciej i skuteczniej podejmować działania windykacyjne. Zwiększenie zatrudnienia umożliwi także na bezzwłoczne przygotowywanie dokumentów i zbieranie informacji niezbędnych przy prowadzeniu egzekucji administracyjnej. W związku z powyższym zatrudnionym osobom zostaną powierzone zadania polegające na: I. wprowadzaniu danych do bazy komputerowej: 1) VAT-24 i VAT-23 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 2) zaświadczenie-VAT -25 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 3) VAT-7 udostępni informację na temat posiadanych środków trwałych przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 4) PIT-11 - udostępni informację na temat miejsca zatrudnienia (płatnika) celem zajęcia zajęcia wynagrodzenia, 5) PIT-6 - udostępni informację na temat posiadanego majątku celem ewentualnego dokonania zajęcia, 6) PCC-3 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 7) PCC3/A - udostępni informacje na temat stron transakcji dotyczących posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 8) SD-3, SD-3A, SD-Z2 - udostępni informację na temat posiadanych środków trwałych lub pieniężnych, 9) Tytułów wykonawczych - służą bezpośrednio działaniom egzekucyjnym, 10) VZM-1 z załącznikami- udostępni informację w zakresie kont bankowych podatnika, 11) aktów notarialnych - dostępni informację na temat posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy oraz nieruchomości przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia na tych środkach lub nieruchomościach, 12) udzielonych pełnomocnictw - umożliwi prowadzenie korespondencji i egzekucji, 13) wygaszaczy dot. decyzji ratalnych - informacja do podjęcia czynności egzekucyjnych, 14) informacji dot. uzyskiwanych przychodów z umów najmu - udostępni informację o źródłach dochodu i umożliwi zajęcie tych wierzytelności w przypadku posiadania zaległości, II. otwieranie obowiązku dla dokumentu VZM - udostępni informację w zakresie kont bankowych podatnika, III. obsługa INF-1 dot. zmiany właściwości urzędu podatnika poprzez zamknięcie i otwarcie obowiązków podatkowych- informacja do aktualizacji prowadzenia egzekucji z tytułów wykonawczych, IV. zakładanie kart zgonu podatnika i aktualizacja danych ewidencyjnych poprzez zamknięcie obowiązków podatkowych, wyrejestrowanie podatnika - informacja do aktualizacji prowadzenia egzekucji z tytułów wykonawczych. Osoby z którymi zostaną zawarte umowy zlecenia powinny spełniać następujące kryteria: doświadczenie w pracy w Organach podatkowych, doświadczenie w pracy w systemie informatycznym POLTAX , BA i CZM. Biorąc pod uwagę istniejący stan faktyczny oraz konieczność dalszego prawidłowego funkcjonowania tut. Urzędu, należy uznać, że zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podst. w/w art. Pzp. Zdaniem Zamawiającego zastosowanie powyższego trybu nie spowoduje naruszenia zasady uczciwej konkurencji.