Wynik przetargu
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapita
Adres: | ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: a.sawicka@lcdnikp.elodz.edu.pl tel: 426 783 378 fax: 426 780 798 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 38463220110 | Data Udzielenia: | 2011-11-17 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki | Grzegorz Stolarczyk łódź | 1 500,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-11-17 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 500,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Łódź: Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki części 13-16
Numer ogłoszenia: 384632 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki części 13-16.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
13
Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 6 w Łodzi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Kurzyp, Bajana 8 a, 94-239 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3000,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
14
Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 11 w Łodzi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Stolarczyk, Adamieckiego 2 m23, 92-305 łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
15
Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 12 w Łodzi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Cieniewska, Kusocińskiego 86A m 61, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3000,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
16
Nazwa:
Wykonywanie zadań koordynatora szkolnego projektu w ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Technikum nr 19 w Łodzi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Stroynowska-Kowalska, Kusocińskiego 124 m 14, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7000,00
Oferta z najniższą ceną:
7000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
7000,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru trybu postępowania z wolnej ręki Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia, należy do usług niepriorytetowych (CPV 80.41.00.00 - 1, kategoria 24) o których mowa załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i nie priorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68). Przedmiotowa usługa nie jest usługą zarządzania projektem, która zlecana jest w odrębnym trybie. Obowiązki szkolnego koordynatora projektu mają charakter zbliżony do usług edukacyjnych, są usługami szkolnymi, nie zaś usługami o charakterze administracyjnym jakimi są usługi zarządzania projektem. Zgodnie z art.5 ust.1 a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1 (usługi niepriorytetowe wskazane w załączniku nr2 do rozporządzenia), zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Postępowanie zostało wszczęte w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 66 w związku z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wystąpił uzasadniony przypadek, o którym mowa w art. 5 ust.1a ustawy, a jest nim konieczność celowego i efektywnego dokonywania wydatków. W ramach projektu Matura - pierwszy krok do kariery współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiający przewidział zorganizowanie i przeprowadzenie w szkołach zajęć z matematyki i geografii. Zajęcia te zgodnie z założeniami projektu mają określony cel - mają przygotować uczniów z określonych szkól, o zróżnicowanych umiejętnościach i zdolnościach, u których występują duże dysproporcje edukacyjne, do egzaminu maturalnego. Dla osiągnięcia tego celu do prowadzenia zajęć wybrano nauczycieli, którzy na co dzień prowadzą zajęcia z uczniami w danej szkole. Do zadań szkolnego koordynatora projektu należą sprawy związane z zorganizowaniem grup uczniów, rozplanowaniem zajęć, nadzór nad przeprowadzeniem testów, badań, bieżąca obserwacja zajęć oraz współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia. Realizacja tych zadań wymaga dobrej znajomości uczniów, nauczycieli oraz bazy szkolnej. Dla efektywne wykonania usług konieczne jest by osoba koordynująca miała stały kontakt z uczniami, nauczycielami oraz swobodny dostęp do bazy lokalowej szkoły. Ponadto Zamawiający wymaga by osoby koordynatorów były nauczycielami z co najmniej 3 letnim stażem pracy, gdyż zadania koordynatora wymagają przygotowania pedagogicznego oraz znajomości organizacji pracy szkoły. Powyższe zadania w sposób efektywny i celowy spełnią nauczyciele pracujący w szkołach, w których prowadzone są zajęcia pozalekcyjne. Wybór nauczycieli znających specyfikę szkoły i jej uczniów jest tym bardziej zasadny biorąc pod uwagę grupy docelowe realizowanego projektu. Projektem objęci są bowiem także uczniowie niepełnosprawni oraz uczniowie o specjalnych i specyficznych potrzebach edukacyjnych, uczniowie mający problemy w nauce, uczniowie pochodzący z rodzin dysfunkcyjnych oraz zagrożeni przerwaniem nauki. Nadzór nad zajęciami prowadzonymi dla takich uczniów wymaga szczegółowej znajomości ich problemów, środowisk w których żyją, przyczyn słabych wyników w nauce, dysfunkcji rodzinnych czy przyczyn, które powodują, że zagrożona jest ich dalsza edukacja. Znajomość oraz codzienna współpraca z innymi nauczycielami w danej szkole pozwala wymienić doświadczenia, uwagi w celu zwiększenia efektywności realizowanych zadań. Praca w ramach projektu w macierzystej szkole pozwala nauczycielom natychmiast reagować na każde nieprzewidziane zdarzenia i dostosowywać plan pracy do bieżących potrzeb. Dodatkowo nauczyciele pracujący w danych szkołach mogą na co dzień współpracować z innymi nauczycielami w szkole, a także wychowawcami. Udział w organizowanych przez szkołę zebraniach i konsultacjach dla rodziców daje też możliwość bezpośrednich kontaktów z rodzicami, czy też prawnymi opiekunami uczniów. Nauczyciele pracujący w danej szkole znają bazę dydaktyczną danej szkoły i mogą z niej swobodnie korzystać. Reasumując, wskazać należy raz jeszcze, że uzasadnieniem zastosowania trybu z wolnej ręki jest fakt, że wybrani nauczyciele dysponują unikalną znajomością bezpośrednich beneficjentów projektu, ich potrzeb edukacyjnych i pedagogicznych oraz znają specyfikę szkoły i mają najlepszą możliwości wykorzystania jej zasobów. Nie bez znaczenia jest specyfika projektu i szczególne potrzeby uczniów, bardziej znane uczącym ich od kilku lat nauczycielom pracującym w szkołach biorących udział w projekcie. Daje to podstawę do przyjęcia, że zostanie osiągnięty podstawowy cel projektu, przy udziale wskazanych przez zamawiającego wykonawców. Zdaniem zamawiającego zasadność skorzystania z art. 5 ust. 1a, z powodów wyżej opisanych, ściśle koresponduje z celowym, oszczędnym i efektywnym dokonywaniem wydatków podczas realizacji projektu.