Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą.
Mielec: Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 187865 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu , ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, faks 17 7885193, 7885194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZ uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZ uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZ uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla części 1: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.). - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego. Dla części 2: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.) - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego. Dla części 3: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.). - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego. Dla części 4: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.), - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZ uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ckp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.09.2014 godzina 08:45, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest współfinansowany z EFS.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Cześć 1 (170 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Cześć 2 (200 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Cześć 3 (170 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Cześć 4 (170 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Mielec: Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 215687 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 187865 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, faks 17 7885193, 7885194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Podkarpacie stawia na zawodowców 9.2 POKL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Cześć 1 (170 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13316,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4216,00
Oferta z najniższą ceną:
4216,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17000,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Cześć 2 (200 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4960,00
Oferta z najniższą ceną:
4960,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
19000,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Cześć 3 (170 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13316,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4216,00
Oferta z najniższą ceną:
4216,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
15980,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Cześć 4 (170 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13316,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4216,00
Oferta z najniższą ceną:
4216,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
15300,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 18786520140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-09-02 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 95 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.ckp.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 1 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
85312320-8 | Usługi doradztwa |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Cześć 1 (170 godzin) | B.A.T.N.A. Joanna Buława Rzeszów | 2014-10-13 | 4 216,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-13 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 853123208 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 216,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 216,00 zł Ilość złożonych ofert: 16 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 4 216,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 000,00 zł | |||
Cześć 2 (200 godzin) | B.A.T.N.A. Joanna Buława Rzeszów | 2014-10-13 | 4 960,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-13 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 853123208 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 960,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 960,00 zł Ilość złożonych ofert: 18 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 4 960,00 zł Maksymalna złożona oferta: 19 000,00 zł | |||
Cześć 3 (170 godzin) | B.A.T.N.A. Joanna Buława Rzeszów | 2014-10-13 | 4 216,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-13 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 853123208 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 216,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 216,00 zł Ilość złożonych ofert: 17 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 4 Minimalna złożona oferta: 4 216,00 zł Maksymalna złożona oferta: 15 980,00 zł | |||
Cześć 4 (170 godzin) | B.A.T.N.A. Joanna Buława Rzeszów | 2014-10-13 | 4 216,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-13 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 853123208 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 216,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 216,00 zł Ilość złożonych ofert: 18 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 4 Minimalna złożona oferta: 4 216,00 zł Maksymalna złożona oferta: 15 300,00 zł |