Mielec: Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców


Numer ogłoszenia: 187865 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu , ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, faks 17 7885193, 7885194.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.). - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego. Dla części 2: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.) - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego. Dla części 3: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.). - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego. Dla części 4: - dysponować, co najmniej jedną osobą zdolną do prowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Osoba zdolna do wykonania zamówienia powinna: - posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie przedmiotu zamówienia lub spełniać kryteria określone w Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.), - posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. powinna przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedne zajęcia grupowe i/lub indywidualne z doradztwa zawodowego.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ckp.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 1.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.09.2014 godzina 08:45, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 4.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest współfinansowany z EFS.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Cześć 1 (170 godzin).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    85.31.23.20-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Cześć 2 (200 godzin).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    85.31.23.20-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Cześć 3 (170 godzin).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    85.31.23.20-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Cześć 4 (170 godzin).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    85.31.23.20-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Mielec: Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców


Numer ogłoszenia: 215687 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 187865 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, faks 17 7885193, 7885194.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Podkarpacie stawia na zawodowców 9.2 POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Cześć 1 (170 godzin)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
16.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13316,67 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4216,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4216,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    17000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Cześć 2 (200 godzin)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
18.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15666,67 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4960,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4960,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    19000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Cześć 3 (170 godzin)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
17.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
4.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13316,67 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4216,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4216,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    15980,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Cześć 4 (170 godzin)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
18.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
4.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.A.T.N.A. Joanna Buława, {Dane ukryte}, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13316,67 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4216,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4216,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    15300,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Wojska Polskiego , 39-300 Mielec
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: stanislawt@ckp.edu.pl
tel: 17 7885193, 7885194, 7885195
fax: 17 7885193, 7885194
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-09-10
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 18786520140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-09-02
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 95 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 4
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.ckp.edu.pl
Informacja dostępna pod: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, budynek RCTNTW, ul. Wojska Polskiego 2B, 39 - 300 Mielec pokój nr 1
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
85312320-8 Usługi doradztwa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Cześć 1 (170 godzin) B.A.T.N.A. Joanna Buława
Rzeszów
2014-10-13 4 216,00
Cześć 2 (200 godzin) B.A.T.N.A. Joanna Buława
Rzeszów
2014-10-13 4 960,00
Cześć 3 (170 godzin) B.A.T.N.A. Joanna Buława
Rzeszów
2014-10-13 4 216,00
Cześć 4 (170 godzin) B.A.T.N.A. Joanna Buława
Rzeszów
2014-10-13 4 216,00