Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w płockich szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Braci Jeziorowskich w Płocku, Pasaż Vuka Karadzica 1, Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku, ul. Kochanowskiego 11; Szkoła Podstawowa nr 12 im. Miry Zimińskiej – Sygietyńskiej w Płocku, ul. Brzozowa 3; Szkoła Podstawowa nr 13 im. Jana Brzechwy w Płocku, ul. Sierpecka 15 Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mikołaja Kopernika w Płocku, ul. Piasta Kołodzieja 7 Szkoła Podstawowa nr 20 w Płocku, ul. Korczaka 10; Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w Płocku ul. Walecznych 20 w ramach projektu pt. „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operac
Opis przedmiotu przetargu: szkoła podstawowa nr 1 im. braci jeziorowskich w płocku, pasaż vuka karadzica 1. część 1. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 2. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 3. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 4. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h. część 5. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h. część 6. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 7. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 8. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h. część 9. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii — rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h. szkoła podstawowa z oddziałami integracyjnymi nr 11 im. bolesława chrobrego w płocku, ul. kochanowskiego 11; część 10. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 11. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 12. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 13. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h. razem 180 h. szkoła podstawowa nr 12 im. miry zimińskiej – sygietyńskiej w płocku, ul. brzozowa 3; część 14. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnianych tanecznie w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. szkoła podstawowa nr 13 im. jana brzechwy w płocku, ul. sierpecka 15. część 15. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. razem 120 h. szkoła podstawowa nr 16 im. mikołaja kopernika w płocku, ul. piasta. kołodzieja 7. część 16. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 90 h. część 17. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. razem 120 h. szkoła podstawowa nr 20 w płocku, ul. korczaka 10; część 18. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 19. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 20. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 21. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 22. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h. razem 120 h. część 23. prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 24. prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. szkoła podstawowa z oddziałami integracyjnymi nr 23 im. armii krajowej w płocku ul. walecznych 20. część 25. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 26. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. część 27. prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych – muzykoterapia w klasach i iii — rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h. razem 60 h. ii.1.6)
TI | Tytuł | PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 153913-2012 |
PD | Data publikacji | 16/05/2012 |
OJ | Dz.U. S | 93 |
TW | Miejscowość | PŁOCK |
AU | Nazwa instytucji | Gmina - Miasto Płock |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
DS | Dokument wysłany | 11/05/2012 |
DT | Termin | 21/05/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 1 - Oferta całościowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
IA | Adres internetowy (URL) | www.ump.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2012/S 93-153913
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Elżbieta Kwestarz, Justyna Borkowska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671577
E-mail: justyna.borkowska@plock.eu
Faks: +48 243671615
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.ump.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Sławomira Gruszczyńska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671598
E-mail: bok8@plock.eu
Faks: +48 243671598
Adres internetowy: www.ump.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Sławomira Gruszczyńska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671598
E-mail: bok8@plock.eu
Faks: +48 243671598
Adres internetowy: www.ump.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kod NUTS
Część 1.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 2.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 3.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 4.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h.
Część 5.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h.
Część 6.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 7.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 8.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
Część 9.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku, ul. Kochanowskiego 11;
Część 10.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 11.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 12.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 13.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h.
Razem 180 h.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Miry Zimińskiej – Sygietyńskiej w Płocku, ul. Brzozowa 3;
Część 14.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnianych tanecznie w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Jana Brzechwy w Płocku, ul. Sierpecka 15.
Część 15.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h.
Razem 120 h.
Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mikołaja Kopernika w Płocku, ul. Piasta.
Kołodzieja 7.
Część 16.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 90 h.
Część 17.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h.
Razem 120 h.
Szkoła Podstawowa nr 20 w Płocku, ul. Korczaka 10;
Część 18.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 19.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 20.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 21.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 22.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h.
Razem 120 h.
Część 23.
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 24.
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w Płocku ul. Walecznych 20.
Część 25.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 26.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 27.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych – muzykoterapia w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
80000000
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-IIIRazem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 180 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 120 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 90 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 120 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 120 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Razem 60 h.
80000000
Termin realizacji zamówienia: do 30.6.2013 r.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku dla:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Braci Jeziorowskich w Płocku, Pasaż Vuka Karadzicia 1.
Część 1.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 2.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 3.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 4.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 5.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 6.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matmatycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 7.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 8.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 9.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława Chrobrego w Płocku, ul. Kochanowskiego 11.
Część 10.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III * doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 11.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III * doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 12.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I – III * doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 13.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III * doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Miry Zimińskiej-Sygietyńskiej w Płocku, ul. Brzozowa 3.
Część 14.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym tanecznie,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Jana Brzechwy w Płocku, ul. Sierpecka 15.
Część 15.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mikołaja Kopernika w Płocku, ul. Piasta Kołodzieja 7.
Część 16.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 17.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym muzycznie,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
Szkoła Podstawowa nr 20 w Płocku, ul. Korczaka 10.
Część 18.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 19.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 20.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 21.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 22.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 23.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 24.
Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w Płocku ul. Walecznych 20.
Część 25.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 26.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
— kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Część 27.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych - muzykoterapia w klasach I-III,
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia posiada:
— wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym *,
— kursy doskonalące w zakresie muzykoterapii lub doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć,
— doświadczenie w pracy pedagogicznej – w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej (rok szkolny 2009/2010 lub 2010/2011).
*kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12.3.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a) warunek określony w pkt 1 lit c) musi spełniać przynajmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną;
b) warunek określony w pkt 2 musi spełniać każdy z Partnerów składających ofertę wspólną.
4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.
II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia:
1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik nr 2 do SIWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy – Załącznik nr 3 do SIWZ;
3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia z pkt 2;
4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SIWZ;
5. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
6. jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków o których mowa w Rozdziale V pkt 1c polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 5, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt I 2 i I 3;
7. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8. jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraj, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II. Do oferty należy załączyć również:
1. formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
4. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spełniać następujące wymagania:
— każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ,
— oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy składają wszyscy Partnerzy wspólnie (na jednym formularzu) lub lider w imieniu wszystkich,
— oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24. ust. 1 ustawy składa każdy z Partnerów na odrębnym formularzu.
III. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 jest składane w formie oryginału, zaś pozostałe oświadczenia i dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z wyjątkiem pełnomocnictwa). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV: Procedura
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): W ramach projektu pt. „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
TI | Tytuł | PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 210027-2012 |
PD | Data publikacji | 05/07/2012 |
OJ | Dz.U. S | 127 |
TW | Miejscowość | PŁOCK |
AU | Nazwa instytucji | Gmina - Miasto Płock |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
DS | Dokument wysłany | 02/07/2012 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 7 - Udzielenie zamówienia |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 1 - Najniższa cena |
PC | Kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80000000 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
IA | Adres internetowy (URL) | www.plock.eu |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
PL-Płock: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2012/S 127-210027
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina - Miasto Płock
Stary Rynek 1
Osoba do kontaktów: Elżbieta Kwestarz, Justyna Borkowska
09-400 Płock
POLSKA
Tel.: +48 243671577
E-mail: justyna.borkowska@plock.eu
Faks: +48 243671615
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.plock.eu
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kod NUTS
Część 1.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2012, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 2.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30h rok szkolny 2012/2012, 1 grupa po 30h razem 60 h.
Część 3.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 4.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h.
Część 5.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa - 30 h.
Część 6.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 7.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 8.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
Część 9.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2012/2013, 1 grupa - 30 h.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 11 im. Bolesława.
Chrobrego w Płocku, ul. Kochanowskiego 11;
Część 10.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 11.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 12.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 13.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h.
Razem 180 h.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Miry Zimińskiej – Sygietyńskiej w Płocku, ul.
Brzozowa 3;
Część 14.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnianych tanecznie w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Jana Brzechwy w Płocku, ul. Sierpecka 15.
Część 15.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h.
Razem 120 h.
Szkoła Podstawowa nr 16 im. Mikołaja Kopernika w Płocku, ul. Piasta.
Kołodzieja 7.
Część 16.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 90 h.
Część 17.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h.
Razem 120 h.
Szkoła Podstawowa nr 20 w Płocku, ul. Korczaka 10;
Część 18.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 19.
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 20.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 21.
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 22.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h, rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h.
Razem 120 h.
Część 23.
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 24.
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w.
Płocku ul. Walecznych 20.
Część 25.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 26.
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
Część 27.
Prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych – muzykoterapia w klasach I-III:
— rok szkolny 2011/2012, 1 grupa po 30 h, rok szkolny 2012/2013, 1 grupa po 30 h.
Razem 60 h.
80000000
Sekcja IV: Procedura
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 093-153913 z dnia 16.5.2012
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część nr: 1 - Nazwa: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III.Anna Kisielewska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Małgorzta Świtalska- Anna Kisielewska
{Dane ukryte}
09-472 Słupno
POLSKA
Konsorcjum: Wioletta Antczak- Ewa Łada
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Cecylia Wójcik
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Grażyna Kaźmierczak
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Wioletta Antczak- Ewa Łada
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Konsorcjum: Grazyna Kaźmierczak- Cecylia Wójcik
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Anna Kisielewska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Małgorzta Świtalska
{Dane ukryte}
09-472 Słupno
POLSKA
Edyta Dzięgielewska
{Dane ukryte}
09-472 Słupno
POLSKA
Edyta Dzięgielewska
{Dane ukryte}
09-472 Słupno
POLSKA
Joanna Szymborska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Joanna Wielgócka
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Elżbieta Kwiecińska
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Małgorzata Pruszkowska
{Dane ukryte}
09-402 Płock
POLSKA
Anna Gilińska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Małgorzta Danuta Dolna
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Renata Mechlińska
{Dane ukryte}
09-400 Płock
POLSKA
Elżbieta Zalewska
{Dane ukryte}
09-410 Płock
POLSKA
Małgorzata Stawiarska
{Dane ukryte}
09-408 Płock
POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): W ramach projektu pt. „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 15391320121 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-05-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 27 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.ump.pl |
Informacja dostępna pod: | Gmina - Miasto Płock Stary Rynek 1, 09-400 płock, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Anna Kisielewska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III: | Konsorcjum: Małgorzta Świtalska- Anna Kisielewska Słupno | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III: | Konsorcjum: Wioletta Antczak- Ewa Łada Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Cecylia Wójcik Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Grażyna Kaźmierczak Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Konsorcjum: Wioletta Antczak- Ewa Łada Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III: | Konsorcjum: Grazyna Kaźmierczak- Cecylia Wójcik Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Anna Kisielewska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Małgorzta Świtalska Słupno | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Edyta Dzięgielewska Słupno | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III: | Edyta Dzięgielewska Słupno | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Joanna Szymborska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Joanna Wielgócka Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 13 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnianych tanecznie w klasach I-III. | Elżbieta Kwiecińska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach I-III. | Małgorzata Pruszkowska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 16 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie w klasach I-III. | Anna Gilińska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 17 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Małgorzta Danuta Dolna Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 20 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III. | Renata Mechlińska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 21 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Elżbieta Zalewska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 23 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach I-III. | Małgorzata Stawiarska Płock | 2012-06-22 | 0,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 24 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 0,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł |