Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66-74 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: do VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 270 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, jakim jest doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, nauka ortografii i gramatyki, usprawnianie grafomotoryczne i manualne, ćwiczenia doskonalące pamięć wzrokową, słuchową i ruchową, rozwijanie umiejętności tworzenia zdań, tekstów, rozumienia sensu wypowiedzi. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę w zakresie gramatyki i ortografii, umiejętności w zakresie kształtowania kompetencji czytania i pisania, zwiększenie motywacji do nauki, podniesienie samooceny. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 120 godzin lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest kształtowanie pojęcia liczby naturalnej oraz rozumienia czterech podstawowych działań matematycznych, rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej, nauka wykonywania zadań poprzez mierzenie, ważenie, rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy w zakresie techniki liczenia, analizy i syntezy prostych zadań tekstowych, wykonywania działań matematycznych, wzrost umiejętności w zakresie myślenia matematycznego, podniesienie poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest pomoc uczniom w rozwiązywaniu konfliktów, problemów i trudnych sytuacji, nauka empatii, rozpoznawania emocji i ich wyrażania, umiejętności nawiązywania kontaktów, przełamywania lęków. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie unikania konfliktów, radzenia sobie z problemami i sytuacjami trudnymi, budowania właściwych relacji interpersonalnych. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 60 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest rozwijanie umiejętności matematycznych w zakresie sprawności rachunkowej, pobudzanie aktywności twórczej poprzez różnego rodzaju ćwiczenia praktyczne związane z manipulowaniem, przygotowanie do korzystania z medialnych środków przekazu. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę z dziedziny matematyki, umiejętności w zakresie sprawności rachunkowej, rozwinąć zainteresowania i zdolności matematyczne. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia: Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych., Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych, Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 8: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 9: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych, Część 10: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych.
Lubartów: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów
Numer ogłoszenia: 257685 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, faks 081 8552016.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66-74 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: do VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 270 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, jakim jest doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, nauka ortografii i gramatyki, usprawnianie grafomotoryczne i manualne, ćwiczenia doskonalące pamięć wzrokową, słuchową i ruchową, rozwijanie umiejętności tworzenia zdań, tekstów, rozumienia sensu wypowiedzi. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę w zakresie gramatyki i ortografii, umiejętności w zakresie kształtowania kompetencji czytania i pisania, zwiększenie motywacji do nauki, podniesienie samooceny. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 120 godzin lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest kształtowanie pojęcia liczby naturalnej oraz rozumienia czterech podstawowych działań matematycznych, rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej, nauka wykonywania zadań poprzez mierzenie, ważenie, rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy w zakresie techniki liczenia, analizy i syntezy prostych zadań tekstowych, wykonywania działań matematycznych, wzrost umiejętności w zakresie myślenia matematycznego, podniesienie poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest pomoc uczniom w rozwiązywaniu konfliktów, problemów i trudnych sytuacji, nauka empatii, rozpoznawania emocji i ich wyrażania, umiejętności nawiązywania kontaktów, przełamywania lęków. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie unikania konfliktów, radzenia sobie z problemami i sytuacjami trudnymi, budowania właściwych relacji interpersonalnych. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 60 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest rozwijanie umiejętności matematycznych w zakresie sprawności rachunkowej, pobudzanie aktywności twórczej poprzez różnego rodzaju ćwiczenia praktyczne związane z manipulowaniem, przygotowanie do korzystania z medialnych środków przekazu. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę z dziedziny matematyki, umiejętności w zakresie sprawności rachunkowej, rozwinąć zainteresowania i zdolności matematyczne. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia: Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych., Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych, Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 8: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 9: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych, Część 10: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć, która: 1. posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym oraz ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej, a także co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na 1-5 części zamówienia, 2. posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 6 do 7 oraz części 10 zamówienia, 3. posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kursy w zakresie socjoterapii oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 8 do 9 zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i doświadczenia osoby zmienianej, 2) ze względu na dofinansowanie zadania z UMWL, możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie (np. zmian harmonogramu realizacji zadania), 3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności, 5) wystąpienia siły wyższej, 6) zmian wniesionych do umowy przez uprawniony podmiot, 7) zmiany stawki podatku VAT, 8) konieczność zmiany terminów wykonywania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie prac dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) zwiększenie częstotliwości prowadzonych zajęć w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących przerwy w wykonaniu umowy lub innych okoliczności mających wpływ na wykonanie umowy w założonym terminie, d) przyczyny niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Lubartów: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów
Numer ogłoszenia: 357592 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 257685 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, faks 081 8552016.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66-74 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: do VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 270 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, jakim jest doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, nauka ortografii i gramatyki, usprawnianie grafomotoryczne i manualne, ćwiczenia doskonalące pamięć wzrokową, słuchową i ruchową, rozwijanie umiejętności tworzenia zdań, tekstów, rozumienia sensu wypowiedzi. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę w zakresie gramatyki i ortografii, umiejętności w zakresie kształtowania kompetencji czytania i pisania, zwiększenie motywacji do nauki, podniesienie samooceny. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 120 godzin lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest kształtowanie pojęcia liczby naturalnej oraz rozumienia czterech podstawowych działań matematycznych, rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej, nauka wykonywania zadań poprzez mierzenie, ważenie, rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy w zakresie techniki liczenia, analizy i syntezy prostych zadań tekstowych, wykonywania działań matematycznych, wzrost umiejętności w zakresie myślenia matematycznego, podniesienie poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest pomoc uczniom w rozwiązywaniu konfliktów, problemów i trudnych sytuacji, nauka empatii, rozpoznawania emocji i ich wyrażania, umiejętności nawiązywania kontaktów, przełamywania lęków. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie unikania konfliktów, radzenia sobie z problemami i sytuacjami trudnymi, budowania właściwych relacji interpersonalnych. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. 4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 60 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest rozwijanie umiejętności matematycznych w zakresie sprawności rachunkowej, pobudzanie aktywności twórczej poprzez różnego rodzaju ćwiczenia praktyczne związane z manipulowaniem, przygotowanie do korzystania z medialnych środków przekazu. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę z dziedziny matematyki, umiejętności w zakresie sprawności rachunkowej, rozwinąć zainteresowania i zdolności matematyczne. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia: Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych., Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych, Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 8: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 9: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych, Część 10: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Białek, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eliza Mazurek, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Burzyńska, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Poznańska, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Poznańska, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2385,30
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Łukasiewicz, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Iwanek, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Derecka, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Część NR:
9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Derecka, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1500,00
Oferta z najniższą ceną:
1500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2385,30
Waluta:
PLN.
Część NR:
10
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Wiącek, {Dane ukryte}, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3000,00
Oferta z najniższą ceną:
3000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4770,60
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 25768520110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-09-28 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 267 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 10 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.lubartow.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Danuta Białek Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Eliza Mazurek Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Małgorzata Burzyńska Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Agnieszka Poznańska Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Agnieszka Poznańska Lubartów | 2011-10-28 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 385,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Marzena Łukasiewicz Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Danuta Iwanek Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Danuta Derecka Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Danuta Derecka Lubartów | 2011-10-28 | 1 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 1 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 385,00 zł | |||
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów | Anna Wiącek Lubartów | 2011-10-28 | 3 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-10-28 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 800000004 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 771,00 zł |