Wynik przetargu
usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności; b)Szkolenie pt.: Przygotowanie u
Zamawiający:
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Adres: | ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: biuro@mcdn.edu.pl tel: 12 623-76-56, 623 76 46 fax: 12 623 77 41 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 1919220100 | Data Udzielenia: | 2010-01-22 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności; b)Szkolenie pt.: Przygotowanie u | K 2L Polska Maciej Winiarek Gdańsk | 69 000,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2010-01-22 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805000009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 69 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 69 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 69 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 69 000,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Kraków: usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności; b)Szkolenie pt.: Przygotowanie uczniów do rynku pracy; c)Szkolenie pt.: Klucz do uczenia się
Numer ogłoszenia: 19192 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, faks 0-12 623 77 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności; b)Szkolenie pt.: Przygotowanie uczniów do rynku pracy; c)Szkolenie pt.: Klucz do uczenia się.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności. Program szkolenia: 1.Stawianie celów uczenia się - cele krótko- i długoterminowe. Jasne, możliwe do zrealizowania. 2.Czynności - sposoby przetwarzania informacji (stawianie pytań, analiza, związki przyczynowo-skutkowe, mapy myśli, itp). 3.Harmonogram - zarządzanie czasem. Planowanie, realizacja, ewaluacja. 4.Ewaluacja - czy mój plan był możliwy do zrealizowania, czy postępowałem wg planu? Jeśli nie, dlaczego? Jakie były przeszkody w trakcie realizacji moich planów? 5.CO muszę zmieniać w procesie? - sprawdzanie celów, sprawdzanie planów, sprawdzanie realizacji. 6.Cykl nieustannego ulepszenia procesu uczenia się. 7. Nauczanie poza kredą - używanie nowoczesnych technologii, nowe drogi komunikacji z Pokoleniem Y (opcjonalnie) Czas szkolenia - 5 dni szkoleniowych (+ pół dnia nr 7 - opcjonalne) b)Szkolenie pt.: Przygotowanie uczniów do rynku pracy - Program szkolenia 1.Oczekiwanie - czego uczestnicy oczekują od szkolenia 2.Możliwości prowadzenia własnego biznesu i co to jest biznes (Dyskusja, Na koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli co potrzebuje biznes) 3.Planowanie - jak dostać to co zaplanowaliśmy - identyfikowanie ograniczeń Twojego Celu - identyfikowanie przeszkód - czas i odpowiedzialność (Trener dostarcza swoich uwag i wskazówek, Uczniowie badają temat - czego potrzebuję - jak to zrobić, Dyskusja I tworzenie planu do realizacji, Pod koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli wagą planowania I jak umiejętnie planować) 4. Biznes plan - po co mam go mieć - kluczowe elementy (Trener dostarcza swoich uwag i wskazówek, Uczniowie badają temat - czego potrzebuję - jak to zrobić, Dyskusja I tworzenie planu do realizacji, Pod koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli potrzebę posiadania biznes planu i jak go umiejętnie tworzyć) 5. Cele i wartości - co próbujesz osiągnąć i co jest ważne dla Ciebie? (Trener dostarcza swoich uwag i wskazówek, Uczniowie badają temat - czego potrzebuję - jak to zrobić, Dyskusja I tworzenie planu do realizacji, Pod koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli wagę posiadania celów/wartości) 6. Sprzedaż i sprzedawanie - jak dostajesz pracę lub pieniądze? Proces sprzedaży, zapytań ofertowych, negocjacji, kluczowe wskaźniki wydajności. 7. Marketing - badanie rynku, potrzeb I trendów rynku docelowego 8. Księgowość - zarządzanie finansami, wskaźniki efektywności, rachunkowość 9. Finanse - jakiego rodzaju funduszy potrzebujesze, żródła finansowania, warunki, które trzeba spełniać, ryzyko 10. Pomysły biznesowe - czy będą skuteczne? - czy jest na nie rynek? - Co Ciebie zatrzymuje? (Uczniowie będzie pracowała na 1-2 pomysłach pochodzących z grupy, Zastosują całą wiedzę którą zadobyli w praktyczne działanie, Zaprezentują swoje opracowanie dla całej grupy, Pod koniec szkolenia uczniowie będą sotosowalu imiejętności, wiedzy, którą zdobyli na szkoleniu, Pytania, konsultacje) 11. Więc co zamierzasz zrobić? (Koniec drugiego dnia): (Pomysły studentów I ich decyzje odnośnie realizacji, Studenci prezentują swoje decyzje całej grupie) c)Szkolenie pt.: Klucz do uczenia się - Program Klucz do uczenia się składa się z 12 modułów, z których każdy doskonali jeden aspekt rozwoju zdolności dziecka: 1.Matematyka sensoryczna - umożliwia dziecku rozwinięcie umiejętności analizowania świata, postrzegania wyglądu przedmiotów (kolor, kształt i rozmiar). Jest to wstęp do programu matematycznego. 2.Matematyka - wprowadza pojęcia matematyczne i uczy konkretnych matematycznych umiejętności. Dziecko zdobywa informacje o mierzonych przedmiotach i o używanych systemach miar. 3. Logika - pomaga dziecku określać i porównywać różne cechy przedmiotów i odszukiwać związki między nimi (sekwencje, uogólnienia i klasyfikowanie). 4. Konstrukcje - rozwijają umiejętność planowania, wnioskowania, analizowania struktury i zależności między poszczególnymi jej elementami. 5. Program badawczy - rozwija umiejętność analizowania zmian i procesu przejścia z jednego stanu skupienia do innego. Dziecko uczy się też przewidywania efektów różnych działań. 6. Program wizualno-przestrzenny - rozwija umiejętność rozumienia map, przestrzennego postrzegania przedmiotów, wykorzystania symboli w celu przedstawienia tego, co dziecko widzi i tego, co widzą inne osoby. 7. Gry rozwijające - pomagają rozwinąć wyobraźnię i umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów. 8. Kreatywne modelowanie - rozwija kreatywność dziecka i zachęca do pracy w grupie w celu zrealizowania różnorodnych pomysłów. 9. Program literacki - rozwija wyobraźnię dziecka i wspomaga procesy myślowe, pomaga dziecku zrozumieć, czym jest opowiadanie tak, by później mogło tworzyć własne historie. 10. Ruch ekspresyjny - rozwija inteligencję emocjonalną, kreatywność, wyobraźnię i umiejętność komunikacji niewerbalnej. 11. Od bazgrania do pisania - rozwija umiejętności grafomotoryczne, artystyczne. 12. Ty-ja-świat -używając symboli i modeli wizualnych, dzieci uczą się o sobie samych, jako istotach fizycznych, emocjonalnych i społecznych; uczą się o świecie przyrody i materii; o istotach żywych i przedmiotach nieożywionych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części:
69000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K 2L Polska Maciej Winiarek, ul. Czarny Dwór 4a/34, 80-365 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)
Cena wybranej oferty:
69000.00
Oferta z najniższą ceną:
69000.00
oferta z najwyższą ceną:
69000.00
Waluta:
PLN.