Wynik przetargu

Adres: al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: mgworek@wp.pl
tel: 032 3232400
fax: (032) 3232403
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 37185820100 Data Udzielenia: 2010-11-17
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Usługi szkolnictwa gimnazjalnego Miłosz Różycki
Tychy
10 960,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-11-17
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
10 960,00 zł
Minimalna złożona oferta:
10 960,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
10 960,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
10 960,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Tychy: Usługi szkolnictwa gimnazjalnego


Numer ogłoszenia: 371858 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Oświaty, al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3232400, faks (032) 3232403.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkolnictwa gimnazjalnego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa edukacyjna w projekcie Obrastam w piórka. Rozwój kompetencji kluczowych tyskich gimnazjalistów. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych rozwijające opportunity - język angielski w liczbie godzin 196 oraz zajęcia wyrównawcze opportunity - język angielski w liczbie godzin 78, Gimnazjum nr 12 w Zespole Szkół nr 2 w Tychach, w okresie od 20 września 2010 r. do 15 czerwca 2012 r..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, projekt Obrastam w piórka. Rozwój kompetencji kluczowych tyskich gimnazjalistów.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.09.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miłosz Różycki, ul. Baziowa 17/12, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10960,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10960,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    10960,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    10960,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb zamówienia z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 5 ust.1a, który zezwala stosować tryb zamówienia z wolnej ręki w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, których przedmiotem są usługi edukacyjne i szkoleniowe. Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki wynika również z konieczności zlecenia wykonania zadania osobie znającej daną szkołę oraz uczniów uczestniczących w zajęciach, specyfikę prowadzonych zajęć, a także posiadającej odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć.