Wybór Wykonawcy na Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją robót budowlanych, w ramach zadania pn. „Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą” w formule „zaprojektuj i wybuduj” - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień) i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów.
Opis przedmiotu przetargu: Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją robót budowlanych, w ramach zadania „Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą” w formule „zaprojektuj i wybuduj” – przeprojektowanie: na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów. Zadania i czynności Wykonawcy- zgodnie z ustawą Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 – tekst jednolity), w tym: 1) zapoznanie się z Dokumentacją projektową oraz odpowiedziami na zapytania Wykonawców: dostępne (dokumentacja i odpowiedzi na zapytania) w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. „Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą” w formule „zaprojektuj i wybuduj” – przeprojektowanie:(na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień) i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów” oraz zapoznanie się z obiektem w terenie, 2) sprawdzenie dla Zamawiającego prawidłowości wykonania wszystkich zmian dokumentacji– przeprojektowań określonych w opisie przedmiotu zamówienia– pkt. 1 litera b), c), d), g), h) , i), j) k), l), m), n), o) i x) "Instrukcji dla Wykonawców" postępowania na Wybór Wykonawcy robót budowlanych – pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi: zmienioną/przeprojektowaną Dokumentację należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym m.in.: Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz.1202 z późn. zm.); Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2018 poz. 799 t.j. z późn. zm); Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2018 poz.1614 t.j z późn. zm.); Ustawa z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz.U. z 2017. 1566 t.j. z późn. zmianami) ; Ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2017 poz.1405 z późn. zm.); Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie szczegółowych rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (DzU. 2016.71 t.j. ); Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2018.1945 t.j.); Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzajów i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995 nr 25 poz.133); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz.1126); Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U. z 2012r. poz. 462 z póź zm.); Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129 t.j.); Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych ( Dz. U. z 2012 poz. 463); normami i wytycznymi: między innymi prawidłowość zaprojektowania sieci LEGMAN zgodnie z „Wytycznymi dla projektantów i wykonawców miejskiej sieci teleinformatycznej LEGMAN w Legnicy” – link http://www.legman.pl/images/stories/wytyczne.pdf, wytycznymi Zamawiającego oraz że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi, STWiORB, przepisami Prawa budowlanego i ww. przepisów prawa – pkt 2), warunkami technicznymi, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umownymi o realizację robót budowlanych, 4) sporządzanie protokołów z narad koordynacyjnych, 5) sprawdzanie i potwierdzanie protokołów odbioru wykonanych elementów robót pod względem merytorycznym i rachunkowym, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. Udział w przekazaniu terenu wykonawcy robót i w odbiorze końcowym robót, 7) niezwłoczne każdorazowe zawiadamianie Zamawiającego o konieczności wykonania robót, nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych np. robót zamiennych lub wynikających z zapisów „warunków zmian umowy” – załącznik nr 2 do umowy z wykonawcą robót budowlanych, 8) sprawdzenie i potwierdzenie zakresu i wyceny ewentualnych robót nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, 9) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, 10) opiniowanie wniosków wykonawcy robót budowlanych dotyczących zmian zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych, 11) wydawanie wykonawcy robót budowlanych w formie pisemnej poleceń dotyczących rozpoczęcia lub wstrzymania wykonania robót, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 12) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających zgodność wyrobów i materiałów z wymaganiami stawianymi w dokumentacji projektowej oraz dopuszczającymi wyroby i materiały do wbudowania przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja, 13) udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień, wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 14) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem budowy i kierownikami robót oraz przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego lub rzeczoznawców, 15) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad BHP, p.poż. itp, 16) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo – finansowym, 17) nadzór robót w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu (za wyjątkiem przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) w godzinach pracy wykonawcy robót i Zamawiającego tj. 8:00-15:00, oraz na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego w szczególnych przypadkach w ciągu max. 2 godzin od wezwania przez Zamawiającego, w tym przynajmniej raz na dwa tygodnie uczestnictwo w obowiązkowych spotkań lub narad na terenie wykonania inwestycji z Zamawiającym oraz wykonawcą robót. Dokonywanie w czasie każdorazowego pobytu na budowie bieżącego przeglądu wykonywanych robót oraz potwierdzanie swej bytności i dokonanych czynności stosownymi wpisami do dziennika budowy, 18) potwierdzanie aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych z Zamawiającym- sprawdzanie i opisywanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych, 19) potwierdzanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, 20) potwierdzenie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru, 21) sprawdzenie i potwierdzenie usunięcia wad, 22) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 23) w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą robót, udział w sporządzeniu przez wykonawcę robót szczegółowego protokołu inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia 24) weryfikacja i sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej (powykonawczej) oraz złożenie oświadczenia o zweryfikowaniu i potwierdzeniu kompletności dokumentacji odbiorowej oraz o wykonaniu robót zgodnie z dokumentacją projektową, wszelkimi dokumentami formalno – prawnymi dotyczącymi przedmiotowego zadania, zgodnie ze sztuką budowlaną, wykonaniu wszystkich prób, badań, pomiarów i sprawdzeń oraz o uporządkowaniu terenu inwestycji - w terminie potwierdzenia zgłoszenia przez Wykonawcę robót ich zakończenia. 25) sporządzanie dokumentacji fotograficznej dokumentującej postęp robót, a także przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu robót i przekazanie Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej, która dołączana będzie sukcesywnie do każdej faktury przejściowej oraz końcowej, 26) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, powstrzymanie się od publicznych oświadczeń dotyczących Umowy bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego, jak również nieangażowanie się w jakąkolwiek działalność pozostającą w konflikcie z jego zobowiązaniami wobec Zamawiającego wynikającymi z Umowy. 27) nie udzielanie publicznych oświadczeń dotyczących realizacji zadania bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego, jak również powstrzymanie się od angażowania się w jakąkolwiek działalność pozostającą w konflikcie z jego zobowiązaniami wobec Zamawiającego. Wykonawca oraz osoby przy pomocy, których wykonuje Umowę, w tym podwykonawcy, zobowiązani są wstrzymać się od czynności i działań sprzecznych z interesem Zamawiającego. 28) przestrzeganie zasady, aby w trakcie realizacji robót budowlanych nie naruszono interesów osób trzecich. 29) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie – bez dodatkowej zapłaty (wymagany okres gwarancji i rękojmi udzielony przez Wykonawcę robót budowlanych wynosi 5 lat od dnia końcowego protokołu odbioru robót). 30) wykonywanie niżej wymienionych czynności wymaganych przez Bank z zakresu raportowania, w tym: I.„Raport wstępny Bankowego Inspektora Nadzoru (BIN) winien obejmować następującą treść: 1.ogólną charakterystykę stanu docelowego Projektów na podstawie m. in. projektów budowlanych 2.Potwierdzenie uzyskania przez Spółkę wszelkich pozwoleń, zezwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji, dokumentacji technicznej koniecznych do wykonywania Projektu wraz z opinią, iż zostały one wydane zgodnie z przepisami obowiązującego prawa 3.opinię o spełnieniu przez Inwestora wszystkich obowiązków i wymogów wynikających z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleń na budowę, oraz innych dokumentów, decyzji i pozwoleń niezbędnych dla zrealizowania Projektu i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów wznoszonych w ramach Projektu, wraz z opinią, iż zostały one wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 4.ocenę prawidłowości i kompletności treści jak i ocenę prawidłowości formalnej dokumentacji technicznej projektowej niezbędnej do realizacji Inwestycji (m.in. opinie rzeczoznawców BHP, ppoż., Sanepid, uzgodnienia z dostawcami mediów, branżowa koordynacja projektowa) w tym opinię na temat projektu architektonicznego i specyfikacji oraz projektów branżowych dla Inwestycji oraz zastosowanych rozwiązań systemowych; 5.ocenę Kontraktu i innych umów związanych z realizacją Projektu, w tym m.in. sprawdzenie, czy zasadnicze elementy Projektu zostały zakontraktowane, czy wynagrodzenie Wykonawcy Projektu oraz warunki płatności są zgodne z warunkami rynkowymi, czy terminy płatności i realizacji Kontraktu nie przekraczają terminów określonych w Kontrakcie oraz w Budżecie Projektu, ocenę zgodności, wysokości i terminów płatności kosztów ponoszonych przez Inwestora w związku z Kontraktem oraz innymi umowami związanymi z Inwestycją w stosunku do Budżetu Projektów oraz przyjętego planu kosztów i przepływów pieniężnych dla Inwestycji; 6.Ocenę przygotowanego Wstępnego Budżetu Projektu i Harmonogramu realizacji Projektu: tj. czy założone koszty robót budowlanych i dodatkowych są wystarczające do zrealizowania zakresu prac objętych Budżetem Projektu wraz z oceną ekonomicznej wykonalności Inwestycji w odniesieniu do zatwierdzonego przez Inwestora planu kosztów i przepływów pieniężnych. Opinię, że wszystkie pozycje zakontraktowane są uwzględnione w Budżecie Projektów; 7.potwierdzenie realizacji Projektu zgodnie z Budżetem Projektu wraz z potwierdzeniem stanu zaawansowania realizacji Projektu; 8.opinię w sprawie stanu poszczególnych zadań w ramach Projektu i jakości robót w dniu inspekcji oraz odstępstw od założeń umownych i projektowych wraz z ustaleniem stanu zaawansowania rzeczowego robót budowlanych i ich zgodności z projektem budowlanym; 9.opinię w sprawie istotnych wpisów do dzienników budowy wpływających na przebieg realizacji robót oraz wskazujących na ew. zagrożenia mogące mieć wpływ na prawidłowość przebiegu procesu inwestycyjnego; 10.potwierdzenie zakresu ochrony ubezpieczeniowej Projektu, w tym potwierdzenie / informację, iż Wykonawca Robót, Inwestor oraz inni uczestnicy procesu inwestycyjnego zawarli umowy ubezpieczenia dające należytą ochronę ubezpieczeniową Inwestycji oraz odpowiedzialności cywilnej; 11.ocenę schematów organizacji i koordynacji prac pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego, ocenę struktury organizacyjnej przewidzianej dla Inwestycji przez Inwestora oraz kwalifikacji uczestników procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności kierowników budowy i inspektorów nadzoru; 12.potwierdzenie zgodności i prawidłowości nakładów i wydatków poczynionych na realizację Projektu, w tym potwierdzenie, że analizowane płatności są zgodne z warunkami Kontraktu i innych umów związanych z realizacją Projektu oraz protokołami odbioru, protokołami zaawansowania i stanem faktycznym stwierdzonym na budowie; 13.potwierdzenie braku zaległości w rozliczeniach z Podwykonawcami; 14.opinię w sprawie ewentualnych zagrożeń mogących mieć wpływ na przebieg procesu inwestycyjnego i podejmowanie decyzji; 15.jeżeli w Raporcie Wstępnym zostaną uwzględnione Faktury, które mają być finansowane w ramach emisji Obligacji, zakres Raportu zostanie rozszerzony o informacje: a.weryfikację dyspozycji przelewów przedstawianych przez Inwestora na podstawie Umowy Programu Emisji Obligacji (tj. umowy określającej warunki zorganizowania emisji obligacji SAG sp. z o.o. przez Bank), pod kątem zgodności wykorzystania środków na cele określone w umowie finansowania; b.opinie na temat dyspozycji przelewów obejmującą: i.ocenę Faktur stanowiących podstawę do wypłaty środków z Programu Emisji Obligacji, pod względem ich zgodności z Kontraktem, Budżetem Projektów, innymi umowami, jeżeli zgodnie z Umową Programu Emisji Obligacji mogą być one finansowane z Programu Emisji Obligacji oraz ocena czy Faktury te mają rzeczywiste odzwierciedlenie w wykonanych i odebranych robotach budowlanych, zamówionych i zużytkowanych materiałach, postępie robót na budowie, itd., ii.potwierdzenie, że dana Faktura jest Fakturą dotyczącą Projektu, wystawioną na Spółkę, a kwota Faktury, która ma zostać sfinansowana z wypłaty, dotyczy robót w ramach Projektu i została ujęta w odpowiedniej części Budżetu Projektu; iii.potwierdzenie, że kwota Faktury nie była przedmiotem żadnego wcześniejszego raportu Zleceniobiorcy wykonanego w związku z niniejszą Umową. II.Raporty okresowe - kwartalne Raporty okresowe Bankowego Inspektora Nadzoru winny obejmować opinię o postępie realizacji Projektu w zakresie wykonania Harmonogramu realizacji Projektu i Budżetu Projektu, w tym: 1.Opinię, w oparciu o ustalenia dokonane przez Doradcę Technicznego w trakcie wizytacji budowy, dotyczącą bieżącego zaawansowania realizacji Projektu obejmującą w szczególności ocenę zaawansowania rzeczowego i finansowego robót budowlanych i ocenę postępu prac od daty poprzedniej inspekcji oraz zgodności realizacji Projektu z Harmonogramem realizacji Projektu, Budżetem Projektu oraz dokumentacją; 2.opinię w sprawie: jakości wykonania dokumentacji projektowej, zgodności realizacji robót z obowiązującym prawem, dokumentacją Projektu, Kontraktem i innymi umowami zawartymi w celu zrealizowania Projektu, opinię w sprawie ewentualnych odstępstw od założeń projektowych, ocenę jakości robót wraz z potwierdzeniem, że w opinii Zleceniobiorcy przebieg realizacji Projektu jest satysfakcjonujący; 3.ocenę stanu formalno-prawnego Projektu obejmującą w szczególności potwierdzenie uzyskania przez Inwestora lub Wykonawcę Robót wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, wymaganych w trakcie realizacji Inwestycji, analizę istotnych wpisów do dzienników budowy wskazujących na ewentualne zagrożenia mogące mieć wpływ na prawidłowość przebiegu procesu inwestycyjnego, potwierdzenie, że wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, gwarancje są Inwestorowi na bieżąco przekazywane oraz o dokonaniu wymaganych odbiorów technicznych przez służby zewnętrzne; 4.ocenę zgodności prowadzonych prac z Budżetem Projektów (ocena postępu prac mierzona w oparciu o przepływy gotówkowe): a.potwierdzenie, że wartość wykonanych prac budowlanych i kosztów dodatkowych odpowiada kwocie środków pieniężnych zainwestowanych w Projekt; b.opinię, co do stanu wykonalności Budżetu Projektu, w poszczególnych pozycjach budżetowych z rozbiciem na koszty poniesione po sporządzeniu poprzedniego Raportu Okresowego, koszty omówione w ramach bieżącego raportu, kwoty pozostałe do poniesienia; 5.opinię na temat ewentualnych propozycji, co do aktualizacji Budżetu Projektu, jak również ocenę wpływu odstępstw od pierwotnych założeń, które powstały lub są przewidywane, zarówno pod względem kosztowym, czasowym harmonogramu prac w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego; 6.weryfikację dyspozycji przelewu środków z emisji obligacji przedstawianych przez Inwestora na podstawie Umowy Programu Emisji Obligacji, pod kątem zgodności wykorzystania środków na cele określone w Umowie Programu Emisji Obligacji; 7.opinie na temat dyspozycji przelewów obejmującą: a.ocenę Faktur stanowiących podstawę do wypłaty środków z Programu Emisji Obligacji, pod względem ich zgodności z Kontraktem, Budżetem Projektów, innymi umowami, jeżeli zgodnie z Umową Programu Emisji Obligacji mogą być one finansowane z Programu Emisji Obligacji oraz ocena czy Faktury te mają rzeczywiste odzwierciedlenie w wykonanych i odebranych robotach budowlanych, zamówionych i zużytkowanych materiałach, postępie robót na budowie, itd., b.potwierdzenie, że dana Faktura jest Fakturą dotyczącą Projektu, wystawioną na Spółkę, a kwota Faktury, która ma zostać sfinansowana z wypłaty, dotyczy robót w ramach Projektu i została ujęta w odpowiedniej części Budżetu Projektu; c.potwierdzenie, że kwota Faktury nie była przedmiotem żadnego wcześniejszego raportu Zleceniobiorcy wykonanego w związku z niniejszą Umową. 8.bieżące kwestie i działania - informacja o sprawach, o których Bank powinien być poinformowany i propozycje co do podjęcia przez Inwestora lub Bank odpowiednich działań, w szczególności informacja co do opóźnień i zagrożeń w realizacji Inwestycji; 9.Potwierdzenie otrzymania oświadczenia od Wykonawcy Projektu dotyczącego rozliczeń z Podwykonawcami (lub oświadczeń Podwykonawców o braku zaległości), w szczególności co do braku zaległości w rozliczeniach z Podwykonawcami, o ile Inwestor na podstawie art. 6471 § 2 KC wyraził zgodę na zaangażowanie Podwykonawców; III.Raport - weryfikacja uruchomień środków z obligacji W przypadku, gdy Inwestor zamierza wystawić dyspozycję przelewu środków pochodzących z emisji obligacji z przeznaczeniem na opłacenie faktur, które ze względu na tryb sporządzania Raportów Okresowych Doradcy Technicznego nie muszą być jeszcze uwzględnione w danym Raporcie Okresowym, Inwestor zwróci się z wnioskiem do Doradcy Technicznego o wystawienie w formie odrębnego dokumentu niezależnie od Raportu Okresowego Potwierdzenia od Doradcy Technicznego zgodnie z zakresem pkt II ppkt 6 i 7. IV. Raport końcowy Raport Końcowy Bankowego Inspektora Nadzoru winien obejmować: 1. Opinię o zakończeniu realizacji Inwestycji realizowanych w ramach Projektu i oddaniu wchodzących w skład Inwestycji obiektów do użytkowania (zgodność z projektem budowlanym, z Budżetem Projektu), a w przypadku decyzji warunkowej, opinię potwierdzającą możliwość wydania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 2. Potwierdzenie zakończenia robót przez Wykonawcę Projektu zgodnie z Kontraktem Budowlanym, usunięcie wad i ostatecznego odbioru poszczególnych inwestycji w ramach Projektu przez Inwestora 3. Opinię co do ostatecznego rozliczenia pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą i Podwykonawcami Projektu.” Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917 – tekst jednolity) a) Koordynator inspektorów nadzoru Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 540232060-N-2019 z dnia 29-10-2019 r. Legnica: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 613252-N-2019 Data: 22/10/2019 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 39028422200000, ul. aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-76 7226036, 721 01 38, e-mail biuro@sag.legnica.pl, faks 0-76 722 60 37. Adres strony internetowej (url): www.sag.legnica.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.2) W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-30, godzina: 14:00, W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-06, godzina: 09:00, |
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 540236130-N-2019 z dnia 04-11-2019 r. Legnica: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 613252-N-2019 Data: 22/10/2019 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 39028422200000, ul. aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-76 7226036, 721 01 38, e-mail biuro@sag.legnica.pl, faks 0-76 722 60 37. Adres strony internetowej (url): www.sag.legnica.pl SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.2) W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-30, godzina: 14:00, W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-08, godzina: 09:00, |
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 613252-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | 271.2.2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-10-22 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.sag.legnica.pl |
Informacja dostępna pod: | www.sag.legnica.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71631300-3 | Usługi technicznego nadzoru budowlanego |