Wynik przetargu

Adres: ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: irena.rebarz@wp.mofnet.gov.pl
tel: 67 2539500
fax: 67 2539501
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 27988220120 Data Udzielenia: 2012-08-01
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
79621000-3 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
zawarcie umowy zlecenia Katarzyna Jędraszczak
Piła
3 800,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-08-01
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
796210003
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
3 800,00 zł
Minimalna złożona oferta:
3 800,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
3 800,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
3 800,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Czarnków: zawarcie umowy zlecenia


Numer ogłoszenia: 279882 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Skarbowy Czarnków, ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 67 2539500, faks 67 2539501.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zawarcie umowy zlecenia.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
umowa zlecenia.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.62.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Jędraszczak, ul. Bohaterów Stalingradu 3/7, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3800,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym usługa pozyskiwania personelu biurowego o kodzie PCV 79621000-3 jest usługą niepriorytetową co oznacza, że do tego rodzaju usług ma zastosowanie art. 5 Pzp. Zgodnie z art. 5 ust. 1a Pzp do zamówień o charakterze niepriorytetowym Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki. Wybór jednego z powyższych trybów jest uzasadniony w myśl art. 5 ust. 1a Pzp, gdyż w analizowanym przypadku zachodzą następujące okoliczności: może dojść do poniesienia strat w mieniu publicznym, uniemożliwienie terminowej realizacji zadania, co stanowi przesłankę wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a Pzp. Zadaniem egzekucji administracyjnej jest prowadzenie przez organy egzekucyjne postępowań i stosowanie środków przymusu służących doprowadzeniu do wykonania lub zabezpieczenia wykonania obowiązków takich jak: 1)podatki, opłaty i inne należności, do których stosuje się przepisy działu III ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, Nr 85, poz. 727, Nr 86, poz. 732 i Nr 143, poz. 1199), 2)niepodatkowe należności budżetowe, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240); 3) należności z tytułu przychodów z prywatyzacji; 4) grzywny i kary pieniężne wymierzane przez organy administracji publicznej; 5) należności pieniężne, inne niż wymienione w pkt 1 i 2, jeżeli pozostają we właściwości rzeczowej organów administracji publicznej; 6) należności przypadające od jednostek budżetowych, wynikające z zastosowania wzajemnego potrącenia zobowiązań podatkowych z zobowiązaniami tych jednostek; 7) należności pieniężne przekazane do egzekucji administracyjnej na podstawie innych ustaw; 8) wpłaty na rzecz funduszy celowych utworzonych na podstawie odrębnych przepisów; 9) należności pieniężne z tytułu składek do Funduszu Żeglugi Śródlądowej oraz składek specjalnych do Funduszu Rezerwowego; 10) należności pieniężne wynikające z tytułu: a) zwrotów, interwencji i innych środków będących częścią systemu całkowitego lub częściowego finansowania Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej, Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji lub Europejskiego Funduszu Rolniczego Rozwoju Obszarów Wiejskich, łącznie z sumami, które mają być pobrane w związku z tymi działaniami, b) opłat i innych należności przewidzianych w ramach wspólnej organizacji rynku Unii Europejskiej dla sektora cukru, c) należności przywozowych, d) należności wywozowych, e) podatku od towarów i usług, f) podatku akcyzowego, g) podatku od dochodu lub podatku od majątku, h) podatku od składek ubezpieczeniowych, i) odsetek, kar i grzywien administracyjnych, kosztów i innych należności związanych z należnościami, o których mowa w lit. a-h, z wyłączeniem wszelkich sankcji o charakterze karnym określonych w prawie państwa udzielającego pomocy; 11) należności pieniężne przekazane do egzekucji administracyjnej na podstawie ratyfikowanych umów międzynarodowych, których stroną jest Rzeczpospolita Polska; 12) obowiązki o charakterze niepieniężnym pozostające we właściwości organów administracji rządowej i samorządu terytorialnego lub przekazane do egzekucji administracyjnej na podstawie przepisu szczególnego; 13) obowiązki z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wypłaty należnego wynagrodzenia za pracę, a także innego świadczenia przysługującego pracownikowi, nakładane w drodze decyzji organów Państwowej Inspekcji Pracy; W celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego organ egzekucyjny winien posiadać prawidłową i aktualną bazę danych czyli wprowadzone do systemu Egapoltax i BA tytuły wykonawcze przekazane przez wierzycieli. Nieaktualna i niekompletna baza danych zawarta w systemie informatycznym uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych, co przełoży się na poniesienie strat w mieniu publicznym. Każde zadanie nałożone na urzędy skarbowe należy wykonać w ściśle określonym terminie. Termin realizacji zadania kontrolowany jest poprzez sporządzanie sprawozdań oraz za pomocą mierników opracowanych przez jednostkę nadrzędną. W związku z tym, iż od wierzycieli obcych oraz Działu Rachunkowości Podatkowej tut. Urzędu wpłynęły znaczne ilości tytułów wykonawczych, które muszą być niezwłocznie wprowadzone do systemów informatycznych konieczne jest zawarcie z jedną osobą umowy zlecenia. Biorąc pod uwagę istniejący stan faktyczny oraz konieczność dalszego prawidłowego funkcjonowania tut. Urzędu, należy uznać, że zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podst. w/w art. Pzp. Zdaniem Zamawiającego zastosowanie powyższego trybu nie spowoduje naruszenia zasady uczciwej konkurencji.