Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Gostyniu. Szkolny organizator rozwoju edukacji będzie zaangażowany w okresie od 1 września 2013 roku do końca realizacji projektu wdrożeniowego tj. do 31 lipca 2015 roku. Szkolny organizator rozwoju edukacji jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 8 szkół/przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenie. 4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 5.Szacunkowa ilość godzin dla jednego SORE wynosi 45 godzin miesięcznie, w tym konsultacje indywidualne i grupowe. 6.Zadania i obowiązki SORE: 1)diagnoza potrzeb placówki przy współpracy z dyrektorem i radą pedagogiczną oraz dostosowanie oferty doskonalenia, 2)pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3)wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie co najmniej dwóch ofert doskonalenia przygotowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, 4)wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji, stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą, 5)monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 6)zorganizowanie szkoleń w każdym cyklu doskonalenia w postaci warsztatów, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych, pomoc nauczycielom we wdrażaniu do praktyki szkolnej nowej umiejętności w trakcie procesu doskonalenia nauczyciele będą przygotowani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć), 7)wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów-specjalistów w danej dziedzinie posiadających doświadczenie w pracy szkoleniowej do prowadzenia warsztatów i wykładów, 8)organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur do praktyki szkolnej np. organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, 9)dokumentowanie podejmowanych działań w sposób uzgodniony z Zamawiającym-zgodnie z wymogami określonymi w danym projekcie, 10)przygotowanie i przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych badających wzrost kompetencji nauczycieli oraz przygotowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu każdego cyklu doskonalenia, 11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13)udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14)nawiązanie współpracy z Biblioteką Pedagogiczną w celu przygotowania bibliografii, 15)opracowanie strategii powiatowego programu wspomagania szkół i przedszkoli po przeprowadzonej diagnozie, 16)ścisła współpraca z koordynatorem projektu, zespołem projektowym, 17)zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem.
Gostyń: Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Numer ogłoszenia: 159009 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.poradniapp.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Gostyniu. Szkolny organizator rozwoju edukacji będzie zaangażowany w okresie od 1 września 2013 roku do końca realizacji projektu wdrożeniowego tj. do 31 lipca 2015 roku. Szkolny organizator rozwoju edukacji jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 8 szkół/przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenie. 4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 5.Szacunkowa ilość godzin dla jednego SORE wynosi 45 godzin miesięcznie, w tym konsultacje indywidualne i grupowe. 6.Zadania i obowiązki SORE: 1)diagnoza potrzeb placówki przy współpracy z dyrektorem i radą pedagogiczną oraz dostosowanie oferty doskonalenia, 2)pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3)wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie co najmniej dwóch ofert doskonalenia przygotowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, 4)wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji, stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą, 5)monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 6)zorganizowanie szkoleń w każdym cyklu doskonalenia w postaci warsztatów, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych, pomoc nauczycielom we wdrażaniu do praktyki szkolnej nowej umiejętności w trakcie procesu doskonalenia nauczyciele będą przygotowani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć), 7)wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów-specjalistów w danej dziedzinie posiadających doświadczenie w pracy szkoleniowej do prowadzenia warsztatów i wykładów, 8)organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur do praktyki szkolnej np. organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, 9)dokumentowanie podejmowanych działań w sposób uzgodniony z Zamawiającym-zgodnie z wymogami określonymi w danym projekcie, 10)przygotowanie i przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych badających wzrost kompetencji nauczycieli oraz przygotowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu każdego cyklu doskonalenia, 11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13)udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14)nawiązanie współpracy z Biblioteką Pedagogiczną w celu przygotowania bibliografii, 15)opracowanie strategii powiatowego programu wspomagania szkół i przedszkoli po przeprowadzonej diagnozie, 16)ścisła współpraca z koordynatorem projektu, zespołem projektowym, 17)zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a)wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, b)stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, c)doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych tj. kierowali co najmniej jednym spotkaniem lub warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego (np. warsztaty strategiczne, rady pedagogiczne szkoleniowe, wspólne rozwiązywanie problemów, tworzenie procedur itp.), d)minimum 15 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela oraz minimum 2 letnie doświadczenie w koordynacji pracy zespołu np. zespołu zadaniowego lub przedmiotowego w szkole, e)ukończyli cykl szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3)wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradniapp.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Gostyń: Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim
Numer ogłoszenia: 175195 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 159009 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji (zwanego dalej SORE) w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu. Szkolny organizator rozwoju edukacji będzie zaangażowany w okresie od 1 września 2013 roku do końca realizacji projektu wdrożeniowego tj. do 31 lipca 2015 roku. Szkolny organizator rozwoju edukacji jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 8 szkół i przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół i przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenie. 4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 5.Szacunkowa ilość godzin dla jednego SORE wynosi 45 godzin miesięcznie, w tym konsultacje indywidualne i grupowe. 6.Zadania i obowiązki SORE: 1)diagnoza potrzeb placówki przy współpracy z dyrektorem i radą pedagogiczną oraz dostosowanie oferty doskonalenia, 2)pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3)wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie co najmniej dwóch ofert doskonalenia przygotowanych w ramach projektu, System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), 4)wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji -stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą, 5)monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 6)zorganizowanie szkoleń w każdym cyklu doskonalenia w postaci warsztatów, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych, pomoc nauczycielom we wdrażaniu do praktyki szkolnej nowej umiejętności -w trakcie procesu doskonalenia nauczyciele będą przygotowani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć, 7)wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów -specjalistów w danej dziedzinie posiadających doświadczenie w pracy szkoleniowej- do prowadzenia warsztatów i wykładów, 8)organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur do praktyki szkolnej -np. organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, 9)dokumentowanie podejmowanych działań w sposób uzgodniony z Zamawiającym -zgodnie z wymogami określonymi w danym projekcie, 10)przygotowanie i przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych badających wzrost kompetencji nauczycieli oraz przygotowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu każdego cyklu doskonalenia, 11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13)udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14)nawiązanie współpracy z Biblioteką Pedagogiczną w celu przygotowania bibliografii, 15)opracowanie strategii powiatowego programu wspomagania szkół i przedszkoli po przeprowadzonej diagnozie, 16)ścisła współpraca z koordynatorem projektu, zespołem projektowym, 17)zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, nr konkursu 1/POKL/3.5/2012.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Marciniak-Krenz, {Dane ukryte}, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 72450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
72450,00
Oferta z najniższą ceną:
72450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
72450,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Jakubowski, {Dane ukryte}, 63-820 Piaski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 72450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
72450,00
Oferta z najniższą ceną:
72450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
72450,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Baska Krzysztof, {Dane ukryte}, 63-810 Borek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 72450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
72450,00
Oferta z najniższą ceną:
72450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
72450,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agata Hamrol, {Dane ukryte}, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 72450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
72450,00
Oferta z najniższą ceną:
72450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
72450,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 15900920130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-08-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 711 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.poradniapp.gostyn.pl |
Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE I | Elżbieta Marciniak-Krenz Gostyń | 2013-09-02 | 72 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-09-02 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 72 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 72 450,00 zł | |||
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE II | Zbigniew Jakubowski Piaski | 2013-09-02 | 72 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-09-02 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 72 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 72 450,00 zł | |||
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE III | Baska Krzysztof Borek | 2013-09-02 | 72 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-09-02 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 72 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 72 450,00 zł | |||
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE IV | Agata Hamrol Gostyń | 2013-09-02 | 72 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-09-02 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 72 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 72 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 72 450,00 zł |