Wynik przetargu

Adres: Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: zampubl@mcoo.krakow.pl
tel: 12 617 88 88
fax: 12 410 43 90
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 31682620100 Data Udzielenia: 2010-10-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych w projekcie Akademia Młodych Matematyków w Szkole Podstawowej nr 78 w Krakowie, Wadów, ul. Jaskrowa 5 Halina Sendor
Kraków
4 440,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-10-04
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 440,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 440,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 440,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 440,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Kraków: Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych w projekcie Akademia Młodych Matematyków w Szkole Podstawowej nr 78 w Krakowie, Wadów, ul. Jaskrowa 5


Numer ogłoszenia: 316826 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych w projekcie Akademia Młodych Matematyków w Szkole Podstawowej nr 78 w Krakowie, Wadów, ul. Jaskrowa 5.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczych w okresie od 04.10.2010- 31.12.2010 oraz od 01.01.2011- 30.06.2011r..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitała Ludzki Projekt pn. Akademia Młodych Matematyków.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.10.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Sendor, ul. Orłowskiego 20, 31-988 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4440,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4440,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4440,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4440,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art., 5 ust. 1a ustawy prawo zamówień publicznych, w przypadku usług o charakterze nie priorytetowym dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotowe zamówienie dot. usługi nie priorytetowej polegającej na prowadzeniu przez nauczyciela zajęć dydaktyczno - opiekuńczych z dziećmi klas V i IV szkół podstawowych ( wiek 10 - 11 lat), którzy spełniają niektóre z poniższych kryteriów: 1.Chcą rozwinąć i poszerzyć zainteresowania matematyczne. 2.Posiadają zdiagnozowane problemy, dysfunkcje rozwojowe, niską samoocenę. 3.Mają utrudniony dostęp do korzystania z technologii informatycznych oraz ograniczone możliwości korzystania z Internetu. 4.Pochodzą z rodzin rozbitych, wielodzietnych lub są euro sierotami. 5.Wymagają indywidualnej pomocy w nauce ze strony szkoły. Dzieci rekrutowane do projektu w oparciu o kryteria ww. wymagają długiego okresu adaptacji do nowej sytuacji. Często mają dużą trudność w nawiązywaniu nowych kontaktów, bywają nieufne wobec nieznanych osób, co może skutkować wycofaniem się z udziału w projekcie, a w konsekwencji brak możliwości realizacji zgodnie z założonymi celami projektu tj. wyrównywania szans rozwojowych dzieci. Z uwagi na powyższe, założeniem finansowanego ze środków unii europejskiej projektu obejmującego przedmiotowe zamówienie było, aby zajęcia prowadzone były wyłącznie przez nauczycieli matematyki z macierzystej placówki, którzy na co dzień pracują w szkole bądź z w/w grupą dzieci. Ponadto projekt zakłada realizacje programów rozwojowych szkół, które wpisane są w roczne plany pracy szkół i realizowane mogą być tylko przez kadrę pedagogiczną zatrudnioną w szkole. To dyrektor wskazuje nauczyciela, który odpowiedzialny jest za realizacje planu i z efektów jego realizacji go rozlicza. Nadmieniam, że przed sporządzeniem wniosku odbyłam rozmowy z dyrektorami, którzy przystąpienie do projektu warunkowali realizacją zajęć przez nauczycieli zatrudnionych w szkole i w oparciu o bazę i wyposażenie szkoły. Dyrektor szkoły nie ma możliwości bezpłatnego udostępniania osobom trzecim zasobów szkoły (zarządza majątkiem gminy). Budżet projektu nie przewiduje środków na wynajem pracowni szkolnych na potrzeby prowadzenia zajęć, ani tez środków na obsługę szkoły w czasie trwania zajęć czy też ewentualne zniszczenia. Ponadto zważywszy na charakter zajęć, które prowadzone są nie tylko w szkole, ale również w terenie, rodzice w obawie o bezpieczeństwo dzieci (zagrożenie narkotykami, dopalaczami, pedofilią tak często występującymi i nagłaśnianymi w ostatnim czasie) muszą być pewni, że powierzają swoje dzieci pod opiekę nauczycieli sprawdzonych a nie osób przypadkowych. Nauczyciel szkoły nie jest oderwany od rzeczywistości szkolnej, jest w stałym kontakcie z wychowawcą klasowym, pedagogiem i innymi nauczycielami oraz z rodzicami uczestników projektu, co niewątpliwie ma korzystny wpływ na niwelowanie deficytów rozwojowych u dzieci i podejmowanie skutecznych działań w kierunku wyrównywania szans, a przecież z takiego priorytetu został złożony wniosek i uzyskał akceptacje komisji konkursowej. Wnioskodawca zobowiązany jest stworzyć takie warunki realizacji projektu, aby osiągać założony cel i rezultat. Jedyną możliwością, aby ww. wymagania projektowe były spełnione jest udzielenie zamówień na prowadzenie zajęć, których dotyczy projekt w trybie zamówienia z wolnej ręki.