Usługi szkoleniowe w ramach środków na doskonalenie nauczycieli w 2015 roku na terenie województwa mazowieckiego. - polska-warszawa: usługi szkoleniowe
Opis przedmiotu przetargu: usługa polegająca na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla nauczycieli zatrudnionych na terenie województwa mazowieckiego mieszczących się tematycznie w określonych obszarach 1. rozwijanie dojrzałości szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu edukacji. diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej sposoby prowadzenia obserwacji dzieci, interpretacja wyników i formułowanie wniosków. zastosowanie skali gotowości edukacyjnej (sge 5). 2. wspieranie dziecka młodszego na i oraz ii etapie edukacyjnym, współpraca rodziców z nauczycielem. 3. edukacja przez ruch – holistyczny system edukacji oparty na zasadzie integracji sensorycznej. metody kształcenia i terapii dzieci w przedszkolu oraz na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. ćwiczenia, zabawy, gry. 4. ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej techniki i sposoby zastosowania ok, strategie ok, narzędzia wspomagające ok. 5. drama i improwizacje teatralne w pracy nauczyciela z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; metody zabawy z dziećmi w teatr pantomimy. 6. teatr w edukacji przedszkolnej i szkolnej – warsztaty teatralne dla nauczycieli. najciekawsze metody teatralne; reżyseria dziecięcych spektakli teatralnych, kreacja scenografii w warunkach szkolnych. wykorzystywanie małych form teatralnych w edukacji. praca głosem, gestem, mimiką – sztuka wywierania wpływu na postawy i motywacje uczniów. 7. gry i zabawy na lekcjach wychowania fizycznego w klasach i iii szkoły podstawowej. 8. zabawy kreatywne, zajęcia relaksacyjne i odprężające w przedszkolu oraz w klasach i iii szkoły podstawowej. 9. rozwojowe oraz nietypowe zachowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – co nas powinno niepokoić? kiedy i w jaki sposób reagować? trudne rozmowy z rodzicami / opiekunami dziecka. współpraca z instytucjami zewnętrznymi, algorytmy działań w sytuacjach szczególnych. 10. doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela szkoły ponadgimnazjalnej, uwzgledniające nauczanie konstruktywistyczne, rozwój naukowego i twórczego myślenia, skuteczne strategie nauczania i uczenia się. 11. efektywne nauczanie matematyki w szkole ponadgimnazjalnej. 12. skuteczne posługiwanie się narzędziami tik na wszystkich etapach kształcenia. 13. praktyczne funkcjonowanie pomocy psychologiczno pedagogicznej. 14. profilaktyka agresji i przemocy w szkołach, w tym przemocy w sieci. jak radzić sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo w klasie? praca z dzieckiem i klasą w sytuacjach kryzysowych. postępowanie wobec dyskryminacji, agresji, przemocy, wykluczenia społecznego w szkole/placówce. 15. uczeń niepełnosprawny w systemie edukacji edukacja włączająca w szkołach ogólnodostępnych. 16. rozwiązania metodyczne w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. opracowanie indywidualnych programów edukacyjno terapeutycznych. 17. zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem różnych technik terapeutycznych. 18. terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem zespołu aspergera, na różnych etapach edukacyjnych. 19. wspomaganie kariery edukacyjno zawodowej ucznia gimnazjum, rozpoznawanie potencjału – możliwości i ograniczeń rozwojowych, prezentacja scenariuszy zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum. 20. wdrażanie myślenia algorytmicznego i nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych. stosowanie technologii informacyjnej w pracy nauczyciela najbardziej przydatne aplikacje w sieci; grafika komputerowa; animacje komputerowe. 21. nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi. techniki pamięciowe w samokształceniu nauczyciela oraz w pracy z klasą / z uczniem, doskonalenie umiejętności sprawnego zapamiętywania na pierwszym i na kolejnych etapach edukacyjnych. sztuka motywowania siebie i innych. trening twórczości, rozwijanie kreatywności. 22. rozpoznawanie potencjału ucznia, wspieranie rozwoju, skuteczne motywowanie do rozwoju; wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz metod tutoring, coaching. 23. podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne z języka polskiego, matematyki i języków obcych w szkole podstawowej, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej. 24. podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne ustne i pisemne z języka polskiego w liceach ogólnokształcących, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do egzaminu maturalnego. 25. kurs przygotowujący nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 26. holistyczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych z zastosowaniem narzędzi technologii informacyjnej. ii.1.6)
TI | Tytuł | Polska-Warszawa: Usługi szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 170264-2015 |
PD | Data publikacji | 16/05/2015 |
OJ | Dz.U. S | 94 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Kuratorium Oświaty w Warszawie |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 8 - Inne |
HA | EU Institution | - |
DS | Dokument wysłany | 11/05/2015 |
DT | Termin | 28/05/2015 |
NC | Zamówienie | 4 - Usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 3 - Oferta całościowa lub częściowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie |
PC | Kod CPV | 80500000 - Usługi szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80500000 - Usługi szkoleniowe |
IA | Adres internetowy (URL) | http://www.kuratorium.waw.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Warszawa: Usługi szkoleniowe
2015/S 094-170264
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
Osoba do kontaktów: Edyta Karczewska-Szelążek
00-024 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 225512400
E-mail: edyta.karczewska@kuratorium.waw.pl
Faks: +48 228266497
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.kuratorium.waw.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Województwo mazowieckie w rejonach: Warszawa, Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom i Siedlce.
Kod NUTS
1. Rozwijanie dojrzałości szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu edukacji. Diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej: sposoby prowadzenia obserwacji dzieci, interpretacja wyników i formułowanie wniosków. Zastosowanie Skali Gotowości Edukacyjnej (SGE-5).
2. Wspieranie dziecka młodszego na I oraz II etapie edukacyjnym, współpraca rodziców z nauczycielem.
3. Edukacja przez ruch – holistyczny system edukacji oparty na zasadzie integracji sensorycznej. Metody kształcenia i terapii dzieci w przedszkolu oraz na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Ćwiczenia, zabawy, gry.
4. Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej: techniki i sposoby zastosowania OK, strategie OK, narzędzia wspomagające OK.
5. Drama i improwizacje teatralne w pracy nauczyciela z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; metody zabawy z dziećmi w teatr pantomimy.
6. Teatr w edukacji przedszkolnej i szkolnej – warsztaty teatralne dla nauczycieli. Najciekawsze metody teatralne; reżyseria dziecięcych spektakli teatralnych, kreacja scenografii w warunkach szkolnych. Wykorzystywanie małych form teatralnych w edukacji. Praca głosem, gestem, mimiką – sztuka wywierania wpływu na postawy i motywacje uczniów.
7. Gry i zabawy na lekcjach wychowania fizycznego w klasach I-III szkoły podstawowej.
8. Zabawy kreatywne, zajęcia relaksacyjne i odprężające w przedszkolu oraz w klasach I-III szkoły podstawowej.
9. Rozwojowe oraz nietypowe zachowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – co nas powinno niepokoić? Kiedy i w jaki sposób reagować? Trudne rozmowy z rodzicami / opiekunami dziecka. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, algorytmy działań w sytuacjach szczególnych.
10. Doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela szkoły ponadgimnazjalnej, uwzgledniające nauczanie konstruktywistyczne, rozwój naukowego i twórczego myślenia, skuteczne strategie nauczania i uczenia się.
11. Efektywne nauczanie matematyki w szkole ponadgimnazjalnej.
12. Skuteczne posługiwanie się narzędziami TIK na wszystkich etapach kształcenia.
13. Praktyczne funkcjonowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
14. Profilaktyka agresji i przemocy w szkołach, w tym przemocy w sieci. Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo w klasie? Praca z dzieckiem i klasą w sytuacjach kryzysowych. Postępowanie wobec dyskryminacji, agresji, przemocy, wykluczenia społecznego w szkole/placówce.
15. Uczeń niepełnosprawny w systemie edukacji - edukacja włączająca w szkołach ogólnodostępnych.
16. Rozwiązania metodyczne w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych.
17. Zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem różnych technik terapeutycznych.
18. Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem Zespołu Aspergera, na różnych etapach edukacyjnych.
19. Wspomaganie kariery edukacyjno-zawodowej ucznia gimnazjum, rozpoznawanie potencjału – możliwości i ograniczeń rozwojowych, prezentacja scenariuszy zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum.
20. Wdrażanie myślenia algorytmicznego i nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych. Stosowanie technologii informacyjnej w pracy nauczyciela: najbardziej przydatne aplikacje w sieci; grafika komputerowa; animacje komputerowe.
21. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi. Techniki pamięciowe w samokształceniu nauczyciela oraz w pracy z klasą / z uczniem, doskonalenie umiejętności sprawnego zapamiętywania na pierwszym i na kolejnych etapach edukacyjnych. Sztuka motywowania siebie i innych. Trening twórczości, rozwijanie kreatywności.
22. Rozpoznawanie potencjału ucznia, wspieranie rozwoju, skuteczne motywowanie do rozwoju; wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz metod: tutoring, coaching.
23. Podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne z języka polskiego, matematyki i języków obcych w szkole podstawowej, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej.
24. Podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne ustne i pisemne z języka polskiego w liceach ogólnokształcących, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do egzaminu maturalnego.
25. Kurs przygotowujący nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
26. Holistyczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych z zastosowaniem narzędzi technologii informacyjnej.
80500000
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Rozwijanie dojrzałości szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu edukacji. Diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej: sposoby prowadzenia obserwacji dzieci, interpretacja wyników i formułowanie wniosków. Zastosowanie Skali Gotowości Edukacyjnej (SGE-5)80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
80500000
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonania działalności związanej z doskonaleniem zawodowym nauczycieli stosownie do przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 1041 z późn. zm.) a w szczególności:
1. W przypadku publicznej placówki doskonalenia nauczycieli – statut oraz akt założycielski;
2. W przypadku niepublicznej placówki doskonalenia nauczycieli – statut oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli, dokonanym przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę niepublicznej placówki nauczycieli;
3. W przypadku pozostałych podmiotów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 1041 z późn. zm.)
— statut oraz akt założycielski lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji niepublicznych placówek kształcenia ustawicznego.
4. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy.
5. Listę podmiotów należących do grupy kapitałowej, w której skład wchodzi wykonawca albo oświadczenie o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie kryteriów spełnia/niespełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców:
1. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy;
2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług szkoleniowych (minimum 2 usługi) w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania – oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje);
3. Opis bazy szkoleniowej Wykonawcy (miejsca/miejsc, gdzie będzie przeprowadzone szkolenie) zawierający informacje dotyczące warunków lokalowych, socjalnych, posiadanych pomocy naukowych, materiałów dydaktycznych itp. - oraz pisemną zgodę osoby kierującej placówką (w przypadku najmu bazy – jego właściciela) na przeprowadzenie szkolenia w terminie przewidzianym w ofercie lub kserokopię umowy najmu;
4. Kartę kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wykładowców - załączona oddzielnie dla właściwego obszaru tematycznego oraz właściwego rejonu.
Sekcja IV: Procedura
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena oferty. Waga 50
2. Wartość merytoryczna złożonej oferty. Waga 50
Miejscowość:
Kuratorium Oświaty w Warszawie, Al. Jerozolimskie 32, I piętro, pok. 109 - Sala konferencyjna.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Marzec 2016.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie z poniższymi warunkami:
1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
c) zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwi terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, itp.
Prezes Krajowei Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
TI | Tytuł | Polska-Warszawa: Usługi szkoleniowe |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 253347-2015 |
PD | Data publikacji | 18/07/2015 |
OJ | Dz.U. S | 137 |
TW | Miejscowość | WARSZAWA |
AU | Nazwa instytucji | Kuratorium Oświaty w Warszawie |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 8 - Inne |
HA | EU Institution | - |
DS | Dokument wysłany | 15/07/2015 |
NC | Zamówienie | 4 - Usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie |
PC | Kod CPV | 80500000 - Usługi szkoleniowe |
OC | Pierwotny kod CPV | 80500000 - Usługi szkoleniowe |
IA | Adres internetowy (URL) | http://www.kuratorium.waw.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Warszawa: Usługi szkoleniowe
2015/S 137-253347
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Kuratorium Oświaty w Warszawie
Al. Jerozolimskie 32
Punkt kontaktowy: Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa
Osoba do kontaktów: Edyta Karczewska-Szelążek
00-024 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 225512400
E-mail: edyta.karczewska@kuratorium.waw.pl
Faks: +48 228266497
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.kuratorium.waw.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 24: Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Województwo mazowieckie w rejonach: Warszawa, Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom i Siedlce.
Kod NUTS
1. Rozwijanie dojrzałości szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu edukacji. Diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej: sposoby prowadzenia obserwacji dzieci, interpretacja wyników i formułowanie wniosków. Zastosowanie Skali Gotowości Edukacyjnej (SGE-5).
2. Wspieranie dziecka młodszego na I oraz II etapie edukacyjnym, współpraca rodziców z nauczycielem.
3. Edukacja przez ruch – holistyczny system edukacji oparty na zasadzie integracji sensorycznej. Metody kształcenia i terapii dzieci w przedszkolu oraz na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Ćwiczenia, zabawy, gry.
4. Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej: techniki i sposoby zastosowania OK, strategie OK, narzędzia wspomagające OK.
5. Drama i improwizacje teatralne w pracy nauczyciela z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; metody zabawy z dziećmi w teatr pantomimy.
6. Teatr w edukacji przedszkolnej i szkolnej – warsztaty teatralne dla nauczycieli. Najciekawsze metody teatralne; reżyseria dziecięcych spektakli teatralnych, kreacja scenografii w warunkach szkolnych. Wykorzystywanie małych form teatralnych w edukacji. Praca głosem, gestem, mimiką – sztuka wywierania wpływu na postawy i motywacje uczniów.
7. Gry i zabawy na lekcjach wychowania fizycznego w klasach I-III szkoły podstawowej.
8. Zabawy kreatywne, zajęcia relaksacyjne i odprężające w przedszkolu oraz w klasach I-III szkoły podstawowej.
9. Rozwojowe oraz nietypowe zachowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – co nas powinno niepokoić? Kiedy i w jaki sposób reagować? Trudne rozmowy z rodzicami / opiekunami dziecka. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, algorytmy działań w sytuacjach szczególnych.
10. Doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela szkoły ponadgimnazjalnej, uwzgledniające nauczanie konstruktywistyczne, rozwój naukowego i twórczego myślenia, skuteczne strategie nauczania i uczenia się.
11. Efektywne nauczanie matematyki w szkole ponadgimnazjalnej.
12. Skuteczne posługiwanie się narzędziami TIK na wszystkich etapach kształcenia.
13. Praktyczne funkcjonowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
14. Profilaktyka agresji i przemocy w szkołach, w tym przemocy w sieci. Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo w klasie? Praca z dzieckiem i klasą w sytuacjach kryzysowych. Postępowanie wobec dyskryminacji, agresji, przemocy, wykluczenia społecznego w szkole/placówce.
15. Uczeń niepełnosprawny w systemie edukacji – edukacja włączająca w szkołach ogólnodostępnych.
16. Rozwiązania metodyczne w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych.
17. Zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem różnych technik terapeutycznych.
18. Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem Zespołu Aspergera, na różnych etapach edukacyjnych.
19. Wspomaganie kariery edukacyjno-zawodowej ucznia gimnazjum, rozpoznawanie potencjału – możliwości i ograniczeń rozwojowych, prezentacja scenariuszy zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum.
20. Wdrażanie myślenia algorytmicznego i nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych. Stosowanie technologii informacyjnej w pracy nauczyciela: najbardziej przydatne aplikacje w sieci; grafika komputerowa; animacje komputerowe.
21. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi. Techniki pamięciowe w samokształceniu nauczyciela oraz w pracy z klasą / z uczniem, doskonalenie umiejętności sprawnego zapamiętywania na pierwszym i na kolejnych etapach edukacyjnych. Sztuka motywowania siebie i innych. Trening twórczości, rozwijanie kreatywności.
22. Rozpoznawanie potencjału ucznia, wspieranie rozwoju, skuteczne motywowanie do rozwoju; wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz metod: tutoring, coaching.
23. Podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne z języka polskiego, matematyki i języków obcych w szkole podstawowej, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej.
24. Podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne ustne i pisemne z języka polskiego w liceach ogólnokształcących, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do egzaminu maturalnego.
25. Kurs przygotowujący nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
26. Holistyczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych z zastosowaniem narzędzi technologii informacyjnej.
80500000
Sekcja IV: Procedura
1. Cena oferty. Waga 50
2. Wartość merytoryczna oferty. Waga 50
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2015/S 94-170264 z dnia 16.5.2015
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: ADM.272.4.2015 Część nr: 1 - Nazwa: Rozwijanie dojrzałości szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu edukacji. Diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej: sposoby prowadzenia obserwacji dzieci, interpretacja wyników i formułowanie wniosków. Zastosowanie Skali Gotowości Edukacyjnej (SGE-5)Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu
{Dane ukryte}
26-600 Radom
POLSKA
Wartość: 21 950 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 4 350 PLN
Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu
{Dane ukryte}
26-600 Radom
POLSKA
Wartość: 35 200 PLN
Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu
{Dane ukryte}
26-600 Radom
POLSKA
Wartość: 43 700 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 24 800 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 18 600 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 9 150 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 24 600 PLN
Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu
{Dane ukryte}
26-600 Radomiu
POLSKA
Wartość: 9 400 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 4 750 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 4 600 PLN
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
{Dane ukryte}
02-026 Warszawa
POLSKA
Wartość: 10 800 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 4 340 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 7 100 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 4 700 PLN
Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu
{Dane ukryte}
26-600 Radom
POLSKA
Wartość: 35 200 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 20 400 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 11 550 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 4 350 PLN
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
{Dane ukryte}
02-026 Warszawa
POLSKA
Wartość: 17 100 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 33 075 PLN
Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu
{Dane ukryte}
26-600 Radom
POLSKA
Wartość: 5 200 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 10 650 PLN
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
{Dane ukryte}
00-236 Warszawa
POLSKA
Wartość: 3 800 PLN
Niepubliczny Ośrodek Szkolenia Nauczycieli LUPA przy Centrum Szkoleniowo Doradczym R&R s.c.
{Dane ukryte}
80-180 Gdańsk
POLSKA
Wartość: 57 552 PLN
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
{Dane ukryte}
02-026 Warszawa
POLSKA
Wartość: 16 350 PLN
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
POLSKA
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 17026420151 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-05-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 7 miesięcy |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 26 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | http://www.kuratorium.waw.pl |
Informacja dostępna pod: | Kuratorium Oświaty w Warszawie Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Rozwijanie dojrzałości szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu edukacji. Diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej: sposoby prowadzenia obserwacji dzieci, interpretacja wyników i formułowanie wniosków. Zastosowanie Skali Gotowości Eduk | Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu Radom | 2015-07-10 | 21 950,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 21 950,00 zł Minimalna złożona oferta: 21 950,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 21 950,00 zł Maksymalna złożona oferta: 21 950,00 zł | |||
Wspieranie dziecka młodszego na I oraz II etapie edukacyjnym, współpraca rodziców z nauczycielem | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 4 350,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 350,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 350,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 350,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 350,00 zł | |||
Edukacja przez ruch – holistyczny system edukacji oparty na zasadzie integracji sensorycznej. Metody kształcenia i terapii dzieci w przedszkolu oraz na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Ćwiczenia, zabawy, gry | Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu Radom | 2015-07-10 | 35 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 35 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 35 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 35 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 35 200,00 zł | |||
Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej: techniki i sposoby zastosowania OK, strategie OK, narzędzia wspomagające OK | Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu Radom | 2015-07-10 | 43 700,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 43 700,00 zł Minimalna złożona oferta: 43 700,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 43 700,00 zł Maksymalna złożona oferta: 43 700,00 zł | |||
Drama i improwizacje teatralne w pracy nauczyciela z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; metody zabawy z dziećmi w teatr pantomimy | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 24 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 24 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 24 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 24 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 24 800,00 zł | |||
Teatr w edukacji przedszkolnej i szkolnej – warsztaty teatralne dla nauczycieli. Najciekawsze metody teatralne; reżyseria dziecięcych spektakli teatralnych, kreacja scenografii w warunkach szkolnych. Wykorzystywanie małych form teatralnych w edukacji. Prac | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 18 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 18 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 18 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 18 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 18 600,00 zł | |||
Gry i zabawy na lekcjach wychowania fizycznego w klasach I-III szkoły podstawowej | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 9 150,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 9 150,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 150,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 9 150,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 150,00 zł | |||
Zabawy kreatywne, zajęcia relaksacyjne i odprężające w przedszkolu oraz w klasach I-III szkoły podstawowej | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 24 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 24 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 24 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 24 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 24 600,00 zł | |||
Rozwojowe oraz nietypowe zachowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – co nas powinno niepokoić? Kiedy i w jaki sposób reagować? Trudne rozmowy z rodzicami / opiekunami dziecka. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, algorytmy działań w syt | Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu Radomiu | 2015-07-10 | 9 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 9 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 9 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 400,00 zł | |||
Doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela szkoły ponadgimnazjalnej, uwzgledniające nauczanie konstruktywistyczne, rozwój naukowego i twórczego myślenia, skuteczne strategie nauczania i uczenia się | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 4 750,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 750,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 750,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 750,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 750,00 zł | |||
Efektywne nauczanie matematyki w szkole ponadgimnazjalnej | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 4 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 600,00 zł | |||
Skuteczne posługiwanie się narzędziami TIK na wszystkich etapach kształcenia | Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie Warszawa | 2015-07-10 | 10 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 10 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 10 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 10 800,00 zł | |||
Praktyczne funkcjonowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 4 340,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 13 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 340,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 340,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 340,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 340,00 zł | |||
Profilaktyka agresji i przemocy w szkołach, w tym przemocy w sieci. Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo w klasie? Praca z dzieckiem i klasą w sytuacjach kryzysowych. Postępowanie wobec dyskryminacji, agresji, przemocy, wykluczenia społeczneg | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 7 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 7 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 100,00 zł | |||
Uczeń niepełnosprawny w systemie edukacji – edukacja włączająca w szkołach ogólnodostępnych | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 4 700,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 15 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 700,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 700,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 700,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 700,00 zł | |||
Rozwiązania metodyczne w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych | Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu Radom | 2015-07-10 | 35 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 16 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 35 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 35 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 35 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 35 200,00 zł | |||
Zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem różnych technik terapeutycznych | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 20 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 17 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 20 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 20 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 20 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 20 400,00 zł | |||
Terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem Zespołu Aspergera, na różnych etapach edukacyjnych | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 11 550,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 18 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 11 550,00 zł Minimalna złożona oferta: 11 550,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 11 550,00 zł Maksymalna złożona oferta: 11 550,00 zł | |||
Wspomaganie kariery edukacyjno-zawodowej ucznia gimnazjum, rozpoznawanie potencjału – możliwości i ograniczeń rozwojowych, prezentacja scenariuszy zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 4 350,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 19 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 350,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 350,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 350,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 350,00 zł | |||
Wdrażanie myślenia algorytmicznego i nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych. Stosowanie technologii informacyjnej w pracy nauczyciela: najbardziej przydatne aplikacje w sieci; grafika komputerowa; animacje komputerowe | Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie Warszawa | 2015-07-10 | 17 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 20 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 100,00 zł | |||
Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi. Techniki pamięciowe w samokształceniu nauczyciela oraz w pracy z klasą / z uczniem, doskonalenie umiejętności sprawnego zapamiętywania na pierwszym i na kolejnych etapach edukacyjnych. Sztuka motywowania siebie i | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 33 075,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 21 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 33 075,00 zł Minimalna złożona oferta: 33 075,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 33 075,00 zł Maksymalna złożona oferta: 33 075,00 zł | |||
Rozpoznawanie potencjału ucznia, wspieranie rozwoju, skuteczne motywowanie do rozwoju; wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz metod: tutoring, coaching | Ośrodek Kształcenia Kadr Oświaty OKKO w Radomiu Radom | 2015-07-10 | 5 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 22 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 5 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 5 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 5 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 5 200,00 zł | |||
Podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne z języka polskiego, matematyki i języków obcych w szkole podstawowej, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 10 650,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 23 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 650,00 zł Minimalna złożona oferta: 10 650,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 10 650,00 zł Maksymalna złożona oferta: 10 650,00 zł | |||
Podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne ustne i pisemne z języka polskiego w liceach ogólnokształcących, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do egzaminu maturalnego | Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Warszawa | 2015-07-10 | 3 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 24 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 800,00 zł | |||
Kurs przygotowujący nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy | Niepubliczny Ośrodek Szkolenia Nauczycieli LUPA przy Centrum Szkoleniowo Doradczym R&R s.c. Gdańsk | 2015-07-10 | 57 552,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 25 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 57 552,00 zł Minimalna złożona oferta: 57 552,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 57 552,00 zł Maksymalna złożona oferta: 57 552,00 zł | |||
Holistyczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych z zastosowaniem narzędzi technologii informacyjnej | Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie Warszawa | 2015-07-10 | 16 350,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-07-10 Dotyczy cześci nr: 26 Kody CPV: 80500000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 16 350,00 zł Minimalna złożona oferta: 16 350,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 16 350,00 zł Maksymalna złożona oferta: 16 350,00 zł |