Wynik przetargu

Adres: ul. Piastowska 17, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: biesiadam78@o2.pl
tel: 44 683 44 48
fax: 44 683 78 24
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 16865820110 Data Udzielenia: 2011-06-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas IV Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 Małgorzata Rudzka
Radomsko
16 807,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-06-22
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
801000005
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
16 807,00 zł
Minimalna złożona oferta:
16 807,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
16 807,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
16 807,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Radomsko: Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas IV Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1


Numer ogłoszenia: 168658 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1, ul. Piastowska 17, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 683 44 48, faks 44 683 78 24.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1 w Radomsku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas IV Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas IV Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych wg tego programu zgodnie z wytycznymi i harmonogramem projektu Znosimy bariery - otwieramy drzwi kariery w okresie od 01.10.2009r. do 30.05.2011r. w liczbie 240 godzin dydaktycznych. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia dokumentacji zajęć zgodnie z wytycznymi określonymi w Podręczniku procedur realizacji projektu Znosimy bariery - otwieramy drzwi kariery, 2. Prowadzenia pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zespole Szkolno - Gimnazjalnym nr 1 w Radomsku, 3. Prowadzenia ewaluacji zajęć zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Specjalistę ds. Ewaluacji projektu, 4. Informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji czynności objętych treścią niniejszego zamówienia w terminach ustalonych przez Zamawiającego oraz przedkładania Koordynatorowi projektu miesięcznych kart czasu pracy..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt Znosimy bariery - otwieramy drzwi kariery numer WND-POKL.09.01.02-10-178/09 Program realizowany w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2009.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Rudzka, ul. Bema 19, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16807,04


  • Oferta z najniższą ceną:
    16807,04
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16807,04


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone w 2009r. w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art.5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w załączniku II B do dyrektywy 2004.18.WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi, zamawiający może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, negocjacji bez ogłoszenia, zapytania o cenę, licytacji elektronicznej, a także przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki oraz obowiązku informowania w tych przypadkach Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, zwanego dalej Prezesem Urzędu. Przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki daje gwarancję wyboru Wykonawcy, który da gwarancję do osiągnięcia celu projektu, gdyż będzie to Wykonawca znający indywidualne potrzeby każdego ucznia biorącego udział w projekcie.