Wynik przetargu
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas VI Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1
Zamawiający:
Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1
Adres: | ul. Piastowska 17, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: biesiadam78@o2.pl tel: 44 683 44 48 fax: 44 683 78 24 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 16864420110 | Data Udzielenia: | 2011-06-22 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas VI Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 | Mirosława Kuliś Radomsko | 16 807,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-06-22 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 16 807,00 zł Minimalna złożona oferta: 16 807,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 16 807,00 zł Maksymalna złożona oferta: 16 807,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Radomsko: Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas VI Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1
Numer ogłoszenia: 168644 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1, ul. Piastowska 17, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 683 44 48, faks 44 683 78 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkolno-Gimnazjalny Nr 1 w Radomsku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas VI Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć wyrównawczych z matematyki dla uczniów klas VI Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych wg tego programu zgodnie z wytycznymi i harmonogramem projektu Znosimy bariery - otwieramy drzwi kariery w okresie od 01.10.2009r. do 30.05.2011r. w liczbie 240 godzin dydaktycznych. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia dokumentacji zajęć zgodnie z wytycznymi określonymi w Podręczniku procedur realizacji projektu Znosimy bariery - otwieramy drzwi kariery, 2. Prowadzenia pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Zespole Szkolno - Gimnazjalnym nr 1 w Radomsku, 3. Prowadzenia ewaluacji zajęć zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Specjalistę ds. Ewaluacji projektu, 4. Informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji czynności objętych treścią niniejszego zamówienia w terminach ustalonych przez Zamawiającego oraz przedkładania Koordynatorowi projektu miesięcznych kart czasu pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Znosimy bariery - otwieramy drzwi kariery numer WND-POKL.09.01.02-10-178/09 Program realizowany w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.09.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosława Kuliś, ul. 11-go Listopada 4A/6, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
16807,13
Oferta z najniższą ceną:
16807,13
/ Oferta z najwyższą ceną:
16807,13
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w 2009r. w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art.5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w załączniku II B do dyrektywy 2004.18.WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi, zamawiający może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, negocjacji bez ogłoszenia, zapytania o cenę, licytacji elektronicznej, a także przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki oraz obowiązku informowania w tych przypadkach Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, zwanego dalej Prezesem Urzędu. Przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki daje gwarancję wyboru Wykonawcy, który da gwarancję do osiągnięcia celu projektu, gdyż będzie to Wykonawca znający indywidualne potrzeby każdego ucznia biorącego udział w projekcie.