Część nr:
| 1 | Nazwa:
| 1.część - wdrożenie elektronicznego biura obsługi interesanta w Gminie Jasło. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wdrożenie oprogramowania do elektronicznej obsługi interesantów w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. - system dający interesantom urzędu możliwość dokonania płatności w związku z opłatami i podatkami obsługiwanymi przez systemy dziedzinowe oraz przeglądanie i składanie wniosków lub deklaracji z tytułu opłat i podatków. Umożliwiający identyfikację i uwierzytelnienie interesanta za pośrednictwem platformy ePUAP, dostęp interesanta do aktualnego stanu własnych zobowiązań, dostęp interesanta do danych złożonych przez siebie wniosków i deklaracji, wnoszenie płatności z tytułu opłat i podatków drogą elektroniczną, wygodne składanie wniosków i deklaracji wraz z przekazaniem do właściwej skrzynki podawczej (systemu obiegu dokumentów). Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5a). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 2 | Nazwa:
| 2. część - wdrożenie elektronicznego biura obsługi interesanta w Tarnowiec i Dukla. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. część - wdrożenie elektronicznego biura obsługi interesanta w Tarnowiec i Dukla w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do elektronicznej obsługi interesantów - system dający interesantom urzędu możliwość dokonania płatności w związku z opłatami i podatkami obsługiwanymi przez systemy dziedzinowe oraz przeglądanie i składanie wniosków lub deklaracji z tytułu opłat i podatków. Umożliwiający identyfikację i uwierzytelnienie interesanta za pośrednictwem platformy ePUAP, dostęp interesanta do aktualnego stanu własnych zobowiązań, dostęp interesanta do danych złożonych przez siebie wniosków i deklaracji, wnoszenie płatności z tytułu opłat i podatków drogą elektroniczną, wygodne składanie wniosków i deklaracji wraz z przekazaniem do właściwej skrzynki podawczej (systemu obiegu dokumentów). Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5b). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 3 | Nazwa:
| 3. część - wdrożenie systemu informacji o mieszkańcach w gminie Gminie Tarnowiec i Dukla. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. część - wdrożenie systemu informacji o mieszkańcach w gminie Gminie Tarnowiec i Dukla w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do udostępniania informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach – system stanowiący źródło pełnej informacji na temat wszystkich osób związanych z daną jednostką administracyjną poprzez zameldowanie na danym terenie, opłacanie jakichkolwiek podatków, czy zatrudnienie w urzędzie. System umożliwiający przygotowanie raportu zawierającego pełne dane osobowe, charakterystykę wraz z formami władania gruntami i nieruchomościami, danymi dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej, podstawy naliczania i wysokości podatków i opłat, realizację zobowiązań finansowych z tytułu podatku i opłat. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 4 | Nazwa:
| 4. część - wdrożenie systemu informacji o mieszkańcach w gminie Jasło. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. część - wdrożenie systemu informacji o mieszkańcach w gminie Jasło w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do udostępniania informacji o mieszkańcach, właścicielach i użytkownikach – system stanowiący źródło pełnej informacji na temat wszystkich osób związanych z daną jednostką administracyjną poprzez zameldowanie na danym terenie, opłacanie jakichkolwiek podatków, czy zatrudnienie w urzędzie. System umożliwiający przygotowanie raportu zawierającego pełne dane osobowe, charakterystykę wraz z formami władania gruntami i nieruchomościami, danymi dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej, podstawy naliczania i wysokości podatków i opłat, realizację zobowiązań finansowych z tytułu podatku i opłat. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5d). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 5 | Nazwa:
| 5. część - wdrożenie systemu do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów w Gminie Jasło. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. część - wdrożenie systemu do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów w Gminie Jasło w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów, tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz do prowadzenia wieloletniego archiwum - system będzie przeznaczony do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów, tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz prowadzenia wieloletniego archiwum opłat. W systemie przechowywane będą zarejestrowane dane dotyczące podatników i ich kart podatkowych, udostępniane do przeglądania i modyfikacji. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5e). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 6 | Nazwa:
| 6. część - wdrożenie systemu do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów w Gminie Dukla |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6. część - wdrożenie systemu do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów w Gminie Dukla w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów, tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz do prowadzenia wieloletniego archiwum - system będzie przeznaczony do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów, tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz prowadzenia wieloletniego archiwum opłat. W systemie przechowywane będą zarejestrowane dane dotyczące podatników i ich kart podatkowych, udostępniane do przeglądania i modyfikacji. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5f). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 7 | Nazwa:
| 7. część - wdrożenie system do ewidencji gruntów z SWDE w Gminie Jasło. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:7. część - wdrożenie system do ewidencji gruntów z SWDE w Gminie Jasło w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do ewidencji gruntów W bazie systemu przechowywane będą dane o jednostkach rejestrowych, działkach, użytkach, właścicielach (osoby fizyczne i prawne)itp. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5g). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 8 | Nazwa:
| 8. część - wdrożenie system do ewidencji gruntów z SWDE w Gminie Tarnowiec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:8. część - wdrożenie system do ewidencji gruntów z SWDE w Gminie Tarnowiec w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do ewidencji gruntów W bazie systemu przechowywane będą dane o jednostkach rejestrowych, działkach, użytkach, właścicielach (osoby fizyczne i prawne)itp. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5h) Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 9 | Nazwa:
| 9. część - wdrożenie systemu do ewidencji mienia komunalnego w Tarnowiec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:9. część - wdrożenie systemu do ewidencji mienia komunalnego w Tarnowiec w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do ewidencji mienia komunalnego - system będzie służył do gromadzenia informacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania w urzędzie ewidencji mienia komunalnego. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5i). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 10 | Nazwa:
| 10. część - wdrożenie systemu do ewidencji mienia komunalnego w Gminie Jasło. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:10. część - wdrożenie systemu do ewidencji mienia komunalnego w Gminie Jasło w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do ewidencji mienia komunalnego - system będzie służył do gromadzenia informacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania w urzędzie ewidencji mienia komunalnego. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5j). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 11 | Nazwa:
| 11. część - wdrożenie systemu do obsługi rejestrów i umów w Gminie Jasło. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:11. część - wdrożenie systemu do obsługi rejestrów i umów w Gminie Jasło w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do obsługi rejestrów i umów - system będzie służył do prowadzenia ewidencji i rejestrów wniosków/zgłoszeń , umów, decyzji/zezwoleń i naliczania związanych z nimi opłat. Aplikacja przeznaczona będzie w szczególności do prowadzenia ewidencji umów najmu, dzierżaw itp. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5k). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 12 | Nazwa:
| 12. część - wdrożenie systemu do obsługi rejestrów i umów w Gminie Dukla i Tarnowiec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:12. część - wdrożenie systemu do obsługi rejestrów i umów w Gminie Dukla i Tarnowiec w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do obsługi rejestrów i umów - system będzie służył do prowadzenia ewidencji i rejestrów wniosków/zgłoszeń , umów, decyzji/zezwoleń i naliczania związanych z nimi opłat. Aplikacja przeznaczona będzie w szczególności do prowadzenia ewidencji umów najmu, dzierżaw itp. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5l)Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 13 | Nazwa:
| 13. część - wdrożenie system do ewidencji budynków i naliczania czynszów w Gminie Jasło |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:13. część - wdrożenie system do ewidencji budynków i naliczania czynszów w Gminie Jasło w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do ewidencji budynków i naliczania czynszów - system umożliwi rejestrację i prowadzenie ewidencji budynków lokali, najemców oraz opłat zgodnie z obowiązującymi przepisami, naliczanie opłat miesięcznych, sporządzanie i drukowanie umów najmu, prowadzenie kartoteki najemców, zarządców, administratorów oraz właścicieli lokali, drukowanie wymaganych zestawień finansowych, prowadzenie wieloletniego archiwum, współpracę z innymi systemami. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5m)Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 14 | Nazwa:
| 14. część- wdrożenie system do ewidencji budynków i naliczania czynszów w Gminie Tarnowiec. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:14. część- wdrożenie system do ewidencji budynków i naliczania czynszów w Gminie Tarnowiec w ramach realizowanego projektu ,,Wysoka jakość usług administracyjnych w Gminach Brzyska, Dukla, Jasło , Skołyszyn i Tarnowiec” w ramach osi priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Wdrożenie oprogramowania do ewidencji budynków i naliczania czynszów - system umożliwi rejestrację i prowadzenie ewidencji budynków lokali, najemców oraz opłat zgodnie z obowiązującymi przepisami, naliczanie opłat miesięcznych, sporządzanie i drukowanie umów najmu, prowadzenie kartoteki najemców, zarządców, administratorów oraz właścicieli lokali, drukowanie wymaganych zestawień finansowych, prowadzenie wieloletniego archiwum, współpracę z innymi systemami.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 5n). Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w ,,SOPZ” zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72263000-6, 72310000-1, 72268000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-07-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: