Wynik przetargu

Adres: Długa, 31-147 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: biuro@beethoven.org.pl
tel: 12 423 15 17
fax: 012 423-15-17
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 8498320120 Data Udzielenia: 2012-04-13
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
55100000-1 Usługi hotelarskie
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Świadczenie usług hotelarskich w hotelu Radisson Blu dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena PHD Polska sp. z o.o.
Warszawa
240 740,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-04-13
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
551000001
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
240 740,00 zł
Minimalna złożona oferta:
240 740,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
1
Minimalna złożona oferta:
240 740,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
240 740,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Kraków: Świadczenie usług hotelarskich w hotelu Radisson Blu dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena


Numer ogłoszenia: 84983 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena, ul. Długa 19/4, 31-147 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 423-15-17, faks 012 423-15-17.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług hotelarskich w hotelu Radisson Blu dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w hotelu Radisson Blu dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena w dniach 1.03-15.04.2012r..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.02.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHD Polska sp. z o.o., ul. Grzybowska 12/14, 00-132 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 240740,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    240740,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    240740,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    240740,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w ramach 16. Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena. Usługi hotelarskie, zgodnie z przywołanym przepisem art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą być przedmiotem zamówienia udzielanego w trybie z wolnej ręki, bez konieczności spełnienia przesłanek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki określonych w art. 67 ust. 1 tejże ustawy. Usługi hotelarskie należą do grupy usług tzw. niepriorytetowych, tj. wymienionych w załączniku II B do dyrektywy 2004/18 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawi i usługi. Usługi niepriorytetowe cechuje przyciąganie lokalnej konkurencji, co w przypadku usług hotelarskich wynika z miejsca ich świadczenia. Art. 5 ust 1a) pkt 1 i 4 stanowią, że Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Przesłanka pierwsza związana jest z lokalizacją hotelu, z którym zostanie zawarte zamówienie z wolnej ręki na świadczenie usług hotelarskich. Ma ona podstawowe znaczenie dla sprawnej organizacji Festiwalu i racjonalnego wydatkowania środków finansowych. Ponadto zastosowanie jej, jak również przesłanki określonej w pkt 4, wynika ze specyfiki organizacji Festiwalu. Informacje o zapotrzebowaniu hotelowym Zamawiający uzyskuje bezpośrednio od managerów wykonawców: solistów, orkiestr i chórów. Chodzi o zapotrzebowanie zarówno w sensie ilościowym (liczba osób, struktura pokojów) jak i terminowym (daty przyjazdu i wyjazdu). Ze względów obiektywnych i niezależnych do Zamawiającego nie jest możliwe ustalenie tych danych, niezbędnych do prawidłowego opisu zamówienia, w terminie gwarantującym przeprowadzenie zamówienia w jednym z konkurencyjnych trybów. Artyści występujący na festiwalu znajdują się najczęściej w tournee i precyzyjne ustalenie określonych wyżej parametrów jest w praktyce niemożliwe, a na dodatek obarczone zbyt dużym ryzykiem konieczności dokonywania zmian, w wyniku dokonania zmiany w trasie tournee. W takiej sytuacji próba przeprowadzenia postępowania w trybie konkurencyjnym, w terminie gwarantującym jego przeprowadzenie i zakończenie, skutkowałaby koniecznością dokonywania po jego zakończeniu zmian, co nie tylko jest sprzeczne z zasadami określonymi w ustawie PZP, ale także rodziłoby dodatkowe koszty i powodowało nieefektywność dokonywanych wydatków.