Wynik przetargu

Adres: Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: zampubl@mcoo.krakow.pl
tel: 12 617 88 88
fax: 12 410 43 90
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 20695620100 Data Udzielenia: 2010-07-13
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Prowadzenie zajęć diagnostycznych i terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 w Krakowie przy ul. Chmielowskiego 1 (5) Elżbieta Kwinta
Kraków
2 400,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-07-13
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
2 400,00 zł
Minimalna złożona oferta:
2 400,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
2 400,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
2 400,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Kraków: Prowadzenie zajęć diagnostycznych i terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 w Krakowie przy ul. Chmielowskiego 1 (5)


Numer ogłoszenia: 206956 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć diagnostycznych i terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 w Krakowie przy ul. Chmielowskiego 1 (5).


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od.1.09.2010r. do 31.12.2010r. przez osobę posiadającą kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela wspomagającego w klasie integracyjnej - zajęć diagnostycznych i terapeutyczno-edukacyjnych z grupą 3 dzieci (uczniów) w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 w Krakowie przy ul. Chmielowskiego 1 Ww. zajęcia odbywać się będą w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego należącego do Programu Kapitał Ludzki - Projektu Edukacja w dobrym stylu. Zajęcia obejmują dwa pilotażowe moduły programowe zajęć: zajęcia diagnostyczne i zajęcia terapeutyczno-edukacyjne..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Kapitał Ludzki - Projektu Edukacja w dobrym stylu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Kwinta, ul. Wybickiego 1/88, 31-261 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2400,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku usług o charakterze niepriorytetowym dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotowe zamówienie dot. usługi nieriorytetowej polegającej na prowadzeniu przez nauczyciela zajęć diagnostycznych i terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi niepełnosprawnymi (niedowidzącymi, niedosłyszącymi, upośledzonymi umysłowo, autystycznymi, niepełnosprawnymi ruchowo, z zaburzeniami zachowania i emocji). Dzieci te wymagają bardzo długiego okresu adaptacji do każdej nowej sytuacji, mają bardzo dużą trudność w nawiazywaniu nowych kontaktów, są nieufne wobec nieznanych osób, co może przejawiać się wycofaniem i nasileniem objawów ich zaburzeń. Dodatkowo jednym z elementów wchodzących w zakres przedmiotowego zadania jest diagnoza ww. dzieci - z uwagi na okres trwania zajęć i brak czasu na oswajanie ucznia z nowym nauczycielem i nauczyciela z nieznanym uczniem - tylko wcześniejsza znajomość ucznia umożliwia przeprowadzenia jej w sposób rzetelny i dogłębny i wyciągniecia prawidłowych wniosków co do stanu i możliwości rozwojowych dzieci. Z uwagi powyższe, założeniem finansowanego ze środków Unii Europejskiej Projektu obejmującego przedmiotowe zamówienie było, aby zajęcia prowadzone były wyłącznie przez nauczycieli, którzy na co dzień pracują już z ww. grupą dzieci. Jedyną możliwoscią, aby ww. wymagania projektowe były spełnione jest udzielenie zamówień na prowadzenie zajęć, których dotyczy projekt, w trybie zamówienia z wolnej ręki.