Wynik przetargu
Remont s/y Hetman - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 84/KPW/STO/2012r.
Zamawiający:
Komenda Portu Wojennego Gdynia
Adres: | ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: kpw.przetargi@ron.mil.pl tel: 26 1262198 fax: 26 1262314 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 16328320130 | Data Udzielenia: | 2013-08-16 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
50241000-6 | Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków | |
50241100-7 | Usługi w zakresie naprawy statków |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Remont s/y Hetman - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 84/KPW/STO/2012r. | NET MARINE Marine Power Service Sp. z o.o. Szczecin | 359 807,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2013-08-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 502411007 502410006 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 359 807,00 zł Minimalna złożona oferta: 359 807,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 359 807,00 zł Maksymalna złożona oferta: 359 807,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Gdynia: Remont s/y Hetman - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 84/KPW/STO/2012r.
Numer ogłoszenia: 163283 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont s/y Hetman - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 84/KPW/STO/2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Remont s/y Hetman - zamówienie dodatkowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
50.24.11.00-7, 50.24.10.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NET MARINE Marine Power Service Sp. z o.o., Ul. Kotwiczna 13, 70-673 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 367150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
359807,00
Oferta z najniższą ceną:
359807,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
359807,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt. 5 a i b ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy usług, w przypadku usług dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wartość nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe niezbędne jest do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego oraz z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Uzasadnienie faktyczne: W opinii przedstawiciela Użytkownika - Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej - w trakcie pisania wykazu prac naprawczych, nie było możliwości zweryfikowania stanu technicznego martwego drewna, gdyż zewnętrzna część kadłuba jachtu zabezpieczona była powłokami malarskimi. Technologicznie bez demontażu balastu, nie było możliwości dokonania szczegółowej oceny stanu technicznego martwego drewna. Dopiero po usunięciu, przez piaskowanie kadłuba powłok malarskich oraz opuszczeniu balastu, przedstawiciel PRS, który prowadzi nadzór nad pracami naprawczymi jachtu stwierdził zły stan techniczny martwego drewna (zmurszała i zgnita struktura drewna) oraz zalecił jego wymianę. Bez wymiany martwego drewna na nowe, ze względów technologicznych nie będzie możliwości kontynuacji dalszego etapu remontu. Na etapie opracowania zakresu prac w zamówieniu pierwotnym nie było możliwości zweryfikowania stanu technicznego stewy rufowej gdyż zewnętrzna część kadłuba jachtu zabezpieczona była powłokami malarskimi. Zabudowa wnętrza kadłuba uniemożliwiała weryfikację jakości stewy rufowej. Dopiero po usunięciu, przez piaskowanie kadłuba powłok malarskich oraz demontażu zabudowy wnętrza kadłuba, przedstawiciel PRS, który prowadzi nadzór nad pracami naprawczymi jachtu stwierdził zły stan techniczny stewy rufowej (zmurszała i zgnita struktura drewna) oraz zalecił wymianę. Bez wymiany stewy rufowej na nową, ze względów technologicznych nie będzie możliwości kontynuacji dalszego etapu remontu. Stewa dziobowa jest elementem konstrukcyjnym jachtu podobnym do stewy rufowej. Ocena stanu technicznego była możliwa dopiero po wykonaniu wstępnych prac stoczniowych jak opisano powyżej (zmurszała i zgnita struktura drewna, która straciła swoje właściwości wytrzymałościowe) Bez wymiany stewy dziobowej na nową, ze względów technologicznych nie będzie możliwości kontynuacji dalszego etapu remontu. Na etapie opracowania zakresu prac w zamówieniu pierwotnym nie było możliwości zweryfikowania stanu technicznego stępki jachtu, gdyż zewnętrzna część kadłuba jachtu zabezpieczona była powłokami malarskimi. Technologicznie bez demontażu balastu, zabudowy wnętrza oraz zbiorników nie było możliwości dokonania szczegółowej oceny stanu technicznego stępki. Dopiero po usunięciu, przez piaskowanie kadłuba powłok malarskich oraz opuszczeniu balastu, demontażu zabudowy i zbiorników, przedstawiciel PRS, który prowadzi nadzór nad pracami naprawczymi jachtu stwierdził zły stan techniczny stępki (zmurszała i zgnita struktura drewna) oraz zalecił wymianę. Sprawdzenie kompatybilności radia UKF z nowo montowanymi urządzeniami wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy. Nie było możliwości ustalenia tego faktu przez jego weryfikacją oraz bez uzgodnienia z wyspecjalizowanym warsztatem. Ośrodek Szkolenia Żeglarskiego który jest odpowiedzialny za opis przedmiotu zamówienia umowy podstawowej jest tylko użytkownikiem jachtu s/y Hetman. Nie posiada wiedzy i umiejętności z zakresu technologii wykonywania remontu jachtów drewnianych., a zatem trudno jest ocenić stan techniczny elementów konstrukcyjnych jachtu bez wiedzy i doświadczenia stoczniowego. Dopiero po wstępnych pracach stoczniowych, polegających na usunięciu powłok malarskich oraz całkowitym demontażu wnętrza jachtu, z udziałem doświadczonego przedstawiciela PRS i szkutników możliwe było dokładne zweryfikowanie stanu technicznego jachtu. Wszelkie zmiany i przebudowy mające wpływ na bezpieczeństwo są dodatkowo uzasadnione z uwagi na wykorzystanie jednostki do celów szkoleniowych oraz stażowych. Wszelkie prace naprawcze s/y Hetman prowadzone są pod nadzorem niezależnej instytucji - PRS. Jeżeli zalecenia dotyczące wymiany elementów konstrukcyjnych jachtu wydane przez przedstawiciela PRS nie zostaną wykonane, to jacht nie otrzyma Świadectwa Klasy Jachtu, które jest niezbędne do uprawiania żeglugi.