Wynik przetargu

Adres: ul. Witosa 25, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: alicjas57@o2.pl
tel: 68 47555-59
fax: 68 47555-40 lub 59
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 29626420100 Data Udzielenia: 2010-09-17
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zadanie 7. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z matematyki Kowalski Roman
Nowa Sól
8 000,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-09-17
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
805000009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
2
Kwota oferty w PLN:
16 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
16 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
16 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
16 000,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Nowa Sól: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów, zajęć wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 Elektryk w Nowej Soli w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Tytuł projektu: Nie zgubić talentu


Numer ogłoszenia: 296264 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 "Elektryk", ul. Witosa 25, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 47555-59, faks 68 47555-40 lub 59.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów, zajęć wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 Elektryk w Nowej Soli w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Tytuł projektu: Nie zgubić talentu.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem negocjacji będzie zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów, zajęć wyrównawczych dla uczniów ZSP nr 1 Elektryk w Nowej Soli w w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szkolenia, kursy, zajęcia odbywać się muszą po zakończeniu zajęć dydaktycznych określonych w arkuszu organizacyjnym szkoły i w czasie wolnym od zajęć dla uczniów w latach szkolnych 2009/2010 i 2010/2011.II. Szczegółowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Cele zakładane do realizacji przez Zamawiającego: 1.Realizacja programu pracy z uczniem zdolnym - 95% ocen bardzo dobrych uczestników programu z lat 2006/07 i 2007/08 oraz 91% ocen bardzo dobrych nauczycieli i wizytujących zajęcia przedstawicieli samorządu powiatu 2. Podniesienie wyników zewnętrznego egzaminu maturalnego. 3. Pomoc uczniom wykazującym problemy w nauce, zagrożonym wypadnięciem z systemu edukacji 4. Pomoc psychologiczno-doradcza umożliwiająca diagnozę zdolności osobistych oraz pobudzenie aspiracji edukacyjnych i zainteresowań uczniów, rozwijanie umiejętności kluczowych, przygotowanie młodzieży do kontynuowania nauki ( dodatkowe zajęcia, koła zainteresowań, itp.) 5. Wyrównania szans edukacyjnych uczniów poprzez nabycie umiejętności wykorzystywania teorii z matematyki, fizyki, biologii, geografii oraz języka polskiego i języków obcych. Zakładane przez Zamawiającego rezultaty konieczne do uzyskania Zakładane rezultaty twarde (monitorowane i badane poprzez zapisy w dziennikach zajęć, listy obecności, raporty z mierzenia jakości pracy szkoły, protokoły egzaminów, konkursów, olimpiad itp.): - przeprowadzenie 1960 godzin zajęć specjalistycznych, kursowych i wyrównujących szanse edukacyjne z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć z języków obcych i społecznych, - udział w olimpiadach przedmiotowych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, języków obcych, historii co najmniej 8 uczniów w roku 09/10 i 8 uczniów w roku 10/11, - realizacja programu pracy z uczniem zdolnym - kontynuacja Wakacyjnej Szkoły Młodzieżowych Liderów Przedmiotowych i Zimowej Szkoły Przyrodników - udział co najmniej 32 uczniów w raku szkolnym 09/10, tak samo 10/11 , - przeprowadzenie badań predyspozycji zawodowych i socjometrycznych, udzielenie pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz określenie ścieżki edukacyjnej dla co najmniej 100 uczniów, - zwiększenie zdawalności egzaminu maturalnego przez uczniów ZSP nr 1- średnie wyniki wszystkich przedmiotów z poziomu rozszerzonego i z poziomu podstawowego w staninie co najmniej średnim w woj. lubuskim w roku 2011. - zmniejszenie liczby uczniów z ocenami rocznymi niedostatecznymi do mniej niż 5% ogółu uczniów. Zakładane rezultaty miękkie (monitorowane i badane poprzez ankiety ewaluacyjne - poziom zadowolenia uczestników minimum 75% z każdych zajęć, wykazy uczestników): - wyrobienie umiejętności społecznych i obywatelskich ( wytrwałość, dokładność, obowiązkowość, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w grupie, zdolności komunikacyjne) - zwiększenie motywacji do nauki, wyższe aspiracje zawodowe i osobiste, - wyrównanie szans edukacyjnych, zwłaszcza uczniów pochodzących z terenów wiejskich lub ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - umożliwienie uczniom zdobycie dodatkowej wiedzy i umiejętności ułatwiających dalszą edukację i wybór ścieżki zawodowej (pobudzanie aspiracji edukacyjnych i zainteresowań uczniów, rozwijanie umiejętności kluczowych).


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Nie zgubić telentu, realizowany na podstawie wniosku nr WND-POKL.09.01.02-08-028/09 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zadanie 7. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z matematyki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.10.2009.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartoszewicz Dorota, ul. K. Szymanowskiego 1B , 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
  • Kowalski Roman, ul. Brzozowa 18e/53, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    16000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Powody zastosowania trybu innego niż przetarg nieograniczony lub przetarg ograniczony (uzasadnienie faktyczne i prawne): Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 66 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach z jednym wykonawcą. Zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy pzp w postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w załączniku IIB do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi, Zamawiający może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, negocjacji bez ogłoszenia, zapytania o cenę, licytacji elektronicznej, a także przesłanej wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Podstawa faktyczna: Przedmiotem zamówienia jest prowadzwnie dodatkowych zajęć wyrównawczych z matematyki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi szkoleniowe wymienione zostały w załączniku IIb (VII) do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004r