Ogłoszenie nr 33847 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Kobiór: „Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kobiór” (w okresie od 7 marca 2017r. do 30 czerwca 2017r.)
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu:



Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:



Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobiór, krajowy numer identyfikacyjny 27625770700000, ul. ul. Kobiórska  5, 43210   Kobiór, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, faks 0-32 218 82 88, e-mail gk@kobior.pl Adres strony internetowej (URL): www.kobior.pl



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
„Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kobiór” (w okresie od 7 marca 2017r. do 30 czerwca 2017r.)

Numer referencyjny 
GK.271.01.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:


Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji „zamieszkałych”, „niezamieszkałych” i „mieszanych” z terenu Gminy Kobiór oraz z PSZOK-u 2. Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Centralnej w Kobiórze, 3. Zaopatrzenie właścicieli nieruchomości „zamieszkałych” w worki LDPE do selektywnej zbiórki odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy, stanowiący jej integralną cześć. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia wzorze umowy.


II.5) Główny kod CPV):
90513100-7,
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90511200-4, 90514000-3, 90513000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. pkt. 3  ustawy Pzp.

III.3 Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W 2015 roku w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości zadania przekraczającej wartość określoną w art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, zawarto umowę na świadczenie przedmiotowych usług z przedsiębiorstwem wywozowym „Master – Odpady i Energia”. Wartość przedmiotu zamówienia ustalono zgodnie z art. 34. ustawy PZP, na podstawie faktycznego tonażu odpadów zmieszanych odebranych w okresie 12 m-cy od października 2014 do września 2015 oraz na podstawie obowiązujących w tym czasie cen odbioru i zagospodarowania odpadów. W tym przedziale czasowym nie funkcjonowała jeszcze segregacja popiołu, żużla paleniskowego. Jako obowiązkowa zaczęła funkcjonować dopiero od miesiąca października 2015r. Do tego czasu odpad ten był gromadzony w pojemnikach razem z odpadami zmieszanymi. Tworząc prognozę na rok 2016, założono, że strumień odpadów zmieszanych jaki zostanie przyjęty do zagospodarowania, rozłoży się w proporcji : 30 % - odpady zmieszane, 70 % - popiół. Niestety, przyjęte szacunki nie znalazły potwierdzenia w faktycznym wykonaniu. W roku 2016, odpadów zmieszanych odebrano o 188 % więcej niż zakładano. Prawdopodobna przyczyna: w wyniku wprowadzonej segregacji popiołu w odrębnych pojemnikach, zwolniło się miejsce w pojemnikach na odpady zmieszane, które część mieszkańców zastępowało innymi odpadami w tym trawą, gruzem i popiołem. W rezultacie odpady te były odbierane i zagospodarowywane jako odpad zmieszany w cenie 518,40 zł za 1 tonę, a nie 388,80 zł. Dodatkową nieprzewidywalną sytuację stworzył okres zimowy roku 2016-2017, odbiegający od dotychczasowych sezonów. 70-cio procentowy udział kotłów na paliwa stałe przełożył się na gwałtowny wzrost ilości wytworzonego żużla, który przed wprowadzeniem nowego systemu był zagospodarowywany przez właścicieli na terenie swoich nieruchomości i nie trafiał do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Miało to znaczące przełożenie na zwiększenie się kosztów ponoszonych na gospodarkę odpadami w gminie i w rezultacie wcześniejsze zczerpanie się środków finansowych przewidzianych w powołanej umowie. Tym samym umowa ulegnie rozwiązaniu ze skutkiem na koniec lutego 2017r. Kwestia udzielenia zamówienia z wolnej ręki została uregulowana w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – ustawodawca dopuścił stosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki w trybie awaryjnym, jakim jest rozwiązanie umowy z dotychczasowym wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu (art. 6f, ust 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: „Zgodnie z art. 6d ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wójt, burmistrz lub prezydent miasta jest obowiązany zorganizować przetarg na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (...) Tylko w przypadku rozwiązania umowy na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - w celu zapewnienia odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy, do czasu rozstrzygnięcia przetargu, gmina zapewnia te usługi w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.) Przepis ten należy rozumieć nie tylko jako wskazanie na okoliczność uzasadniającą stosowanie tego trybu, ale również jako wskazanie na brak możliwości, w sytuacji rozwiązania umowy, wyłonienia przez gminę wykonawcy usługi w innym trybie niekonkurencyjnym przewidzianym przepisami Prawa zamówień publicznych. Zastosowane rozwiązanie ma na celu przede wszystkim zapewnienie ciągłości świadczonych usług odbioru i zagospodarowania. Nie można pomijać bowiem w tym wypadku konsekwencji, jakie powstaną w sytuacji, kiedy gmina nie będzie wykonywać obowiązku odbioru odpadów komunalnych z terenów nieruchomości. Konsekwencją nie realizowania przez gminę obowiązku odbioru odpadów komunalnych może być zagrożenie sanitarne dla ludzi, naruszenie zasad ochrony środowiska, powstanie trudnych do odwrócenia szkód w środowisku, a także szkody wizerunkowe. Skutkiem zaniechania odbioru przez gminę odpadów komunalnych będzie także konieczność poniesienia, niekiedy zwiększonych kosztów odbioru odpadów oraz konieczność spłaty roszczeń mieszkańców, co w rezultacie narazić może gminę także na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Nieprzewidywalne zachowania mieszkańców, korzystających z pełni praw jakie daje Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku, konieczność zachowania ciągłości i standardu świadczenia usług na rzecz mieszkańców gminy, a także niemożność zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, stanowią główne przesłanki konieczności zastosowania przedmiotowego trybu. Jednocześnie przygotowywane jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę Odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Kobiór w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości zamówienia przekraczającej wartość określoną w art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Master Odpad i Energia,  ,  ul. Lokalna 11,  43-10,  Tychy,  kraj/woj. śląskie

Ogłoszenie nr 54630 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Kobiór: "Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kobiór"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu



Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33847


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::


Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobiór, krajowy numer identyfikacyjny 27625770700000, ul. ul. Kobiórska  5, 43210   Kobiór, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, faks 0-32 218 82 88, e-mail gk@kobior.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kobior.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kobiór"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji „zamieszkałych”, „niezamieszkałych” i „mieszanych” z terenu Gminy Kobiór oraz z PSZOK-u 2. Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Centralnej w Kobiórze, 3. Zaopatrzenie właścicieli nieruchomości „zamieszkałych” w worki LDPE do selektywnej zbiórki odpadów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy, stanowiący jej integralną cześć.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90511200-4, 90514000-3, 90513000-6
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów


III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2017

IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
329909.60

Waluta
PLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
1
w tym

Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1

Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:


Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:


liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:


IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Master - Odpady i Energia,  biuro@master.tychy.pl,  {Dane ukryte},  43-100,  Tychy,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
324000

Oferta z najniższą ceną/kosztem
324000
>
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
324000

Waluta:
PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa


Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:


IV.8) Informacje dodatkowe:



IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.3  ustawy Pzp.


IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z przekroczeniem kwoty środków finansowych przeznaczonych na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kobiór, oraz wystąpienia z dnia 17 lutego 2017 roku firmy realizującej kontrakt na odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Kobióra, z propozycją rozwiązania dotychczasowej umowy ze względu na wystąpienie wątpliwości co do dalszego jej funkcjonowania z powodu przekroczenia kwoty zapisanej jako wartość zadania, zaistniała okoliczność zastosowania procedury zgodnie z art. 67, ust 1 pkt 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie: W 2015 roku w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości zadania przekraczającej wartość określoną w art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, zawarto umowę na świadczenie przedmiotowych usług z przedsiębiorstwem wywozowym „Master – Odpady i Energia”. Wartość przedmiotu zamówienia ustalono zgodnie z art. 34. ustawy PZP, na podstawie faktycznego tonażu odpadów zmieszanych odebranych w okresie 12 m-cy od października 2014 do września 2015 oraz na podstawie obowiązujących w tym czasie cen odbioru i zagospodarowania odpadów. W tym przedziale czasowym nie funkcjonowała jeszcze segregacja popiołu, żużla paleniskowego. Jako obowiązkowa zaczęła funkcjonować dopiero od miesiąca października 2015r. Do tego czasu odpad ten był gromadzony w pojemnikach razem z odpadami zmieszanymi. Tworząc prognozę na rok 2016, założono, że strumień odpadów zmieszanych jaki zostanie przyjęty do zagospodarowania, rozłoży się w proporcji : 30 % - odpady zmieszane 70 % - popiół Niestety, przyjęte szacunki nie znalazły potwierdzenia w faktycznym wykonaniu. W roku 2016, odpadów zmieszanych odebrano o 188 % więcej niż zakładano. Prawdopodobna przyczyna: w wyniku wprowadzonej segregacji popiołu w odrębnych pojemnikach, zwolniło się miejsce w pojemnikach na odpady zmieszane, które część mieszkańców zastępowało innymi odpadami w tym trawą, gruzem i popiołem. W rezultacie odpady te były odbierane i zagospodarowywane jako odpad zmieszany w cenie 518,40 zł za 1 tonę, a nie 388,80 zł. Dodatkową nieprzewidywalną sytuację stworzył okres zimowy roku 2016-2017, odbiegający od dotychczasowych sezonów. 70-cio procentowy udział kotłów na paliwa stałe przełożył się na gwałtowny wzrost ilości wytworzonego żużla, który przed wprowadzeniem nowego systemu był zagospodarowywany przez właścicieli na terenie swoich nieruchomości i nie trafiał do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Miało to znaczące przełożenie na zwiększenie się kosztów ponoszonych na gospodarkę odpadami w gminie i w rezultacie wcześniejsze zczerpanie się środków finansowych przewidzianych w powołanej umowie. Kwestia udzielenia zamówienia z wolnej ręki została uregulowana w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - ustawodawca dopuścił stosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki w trybie awaryjnym, jakim jest rozwiązanie umowy z dotychczasowym wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu (art. 6f, ust 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: „Zgodnie z art. 6d ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wójt, burmistrz lub prezydent miasta jest obowiązany zorganizować przetarg na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (...) Tylko w przypadku rozwiązania umowy na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - w celu zapewnienia ciągłości usługi publicznej , do czasu rozstrzygnięcia przetargu, gmina zapewnia te usługi w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.). Przepis ten należy rozumieć nie tylko jako wskazanie na okoliczność uzasadniającą stosowanie tego trybu, ale również jako wskazanie na brak możliwości, w sytuacji rozwiązania umowy wyłonienia przez gminę wykonawcy usługi w innym trybie niekonkurencyjnym przewidzianym przepisami Prawa zamówień publicznych. Tym samym uzasadnione jest rozwiązanie dotychczasowej umowy, ze skutkiem na koniec lutego 2017r Zastosowane rozwiązanie ma na celu przede wszystkim zapewnienie ciągłości świadczonych usług odbioru i zagospodarowania. Nie można pomijać bowiem w tym wypadku konsekwencji, jakie powstaną w sytuacji, kiedy gmina nie będzie wykonywać obowiązku odbioru odpadów komunalnych z terenów nieruchomości. Konsekwencją nie realizowania przez gminę obowiązku odbioru odpadów komunalnych może być zagrożenie sanitarne dla ludzi, naruszenie zasad ochrony środowiska, powstanie trudnych do odwrócenia szkód w środowisku, a także szkody wizerunkowe. Skutkiem zaniechania odbioru przez gminę odpadów komunalnych będzie także konieczność poniesienia, niekiedy zwiększonych kosztów odbioru odpadów oraz konieczność spłaty roszczeń mieszkańców, co w rezultacie narazić może gminę także na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Nieprzewidywalne zachowania mieszkańców, korzystających z pełni praw jakie daje Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku, konieczność zachowania ciągłości i standardu świadczenia usług na rzecz mieszkańców gminy, a także niemożność zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, stanowią główne przesłanki konieczności zastosowania przedmiotowego trybu. Jednocześnie przygotowywane jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę Odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Kobiór w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości zamówienia przekraczającej wartość określoną w art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych.
Adres: ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: gk@kobior.pl
tel: 32 2188182; 2188288; 2188529
fax: 0-32 218 82 88
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 3384720170
ID postępowania Zamawiającego: GK.271.01.2017
Data publikacji zamówienia: 2017-02-27
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.kobior.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90511200-4 Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
"Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kobiór" Master - Odpady i Energia
Tychy
2017-03-30 324 000,00