Usługi edukacyjne w ramach projektu pn. -Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne związane z realizacją projektu pn. Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr konkursu: Indywidualizacja nauczania systemowy 9.1.2/2010. 1. Usługi edukacyjne polegać będą na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Miejskiej Dynów. 2. W ramach realizacji projektu w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 w dwóch szkołach podstawowych na terenie Gminy Miejskiej Dynów przewidziano łącznie 1090 godzin zajęć specjalistycznych dla 176 uczestników projektu w tym: w Szkole Podstawowej nr 1 w Dynowie, ul. Szkolna nr 11 - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (12 chłopców i 8 dziewczyn) mających trudności w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (9 chłopców i 11 dziewczyn) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godz. zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 30 godz. zajęć dla 4 chłopców z zaburzeniami w zachowaniu, - 40 godz. zajęć dla 7 uczniów (4 chłopców i 3 dziewczyn) z wadami postawy, - 60 godz. zajęć dla 4 uczniów (2 chłopców i 2 dziewczyn) niepełnosprawnych, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (13 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 30 godz. zajęć dla 12 uczniów (4 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie języka angielskiego, - 30 godz. zajęć dla 10 uczniów (3 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie, - 60 godz. zajęć dla 16 uczniów (8 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych informatycznie, - 90 godzin zajęć dla 21 uczniów (9 chłopców i 12 dziewczyn) uzdolnionych z plastyki i techniki, w Szkole Podstawowej nr 2 w Dynowie, ul. Bartkówka nr 105 - 75 godzin zajęć dla 5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewczyna) mających trudności w czytaniu i pisaniu, - 75 godzin zajęć dla 3 uczniów (1 chłopiec i 2 dziewczyny) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 14 uczniów (8 chłopców i 6 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 60 godzin zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyny) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 8 uczniów (3 chłopców i 5 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie. Jednostka godz. w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3. W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać następujących zasad: - zajęcia odbywać się będą jedynie w dni robocze z wyłączeniem sobót, - zajęcia odbywać się będą w czasie trwania roku szkolnego z wyłączeniem wakacji, - ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach winno następować z uwzględnieniem planu uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcyjnymi, powinny odbywać się niezwłocznie przed lub po zajęciach lekcyjnych uczniów. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników, zwanych dalej Programem pracy oraz przedstawienie ich do akceptacji danemu dyrektorowi szkoły; - w ciągu 8 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże do akceptacji przez Zamawiającego uzgodniony z Dyrekcją Szkoły projekt harmonogramu realizacji zajęć zawierający datę, miejsce realizacji zajęć, nazwisko prowadzącego; Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego o zmianach w harmonogramie zajęć; - przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć; - prowadzenie zajęć (wedle przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej zgodnie z zakresem Projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ; - poddanie się hospitacji i kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w tym niezapowiedzianych) oraz przez uprawnione organy nadzoru; - zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia; - składanie Zamawiającemu raportów po każdym miesiącu/kwartale (zgodnie z przyjętym harmonogramem) prowadzenia zajęć, który będzie zawierał m.in. ilość faktycznie zrealizowanych godzin zajęć, dziennik zajęć, frekwencję obecności, inne informacje w tym co do trudności związanych z realizowaniem zajęć; - konsultowanie szczegółowego programu, w szczególności pod kątem dopasowania go do programu nauczania i rozkładu materiału realizowanego w danej szkole; - natychmiastowe informowanie o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach występujących przy realizacji umowy oraz zgłaszanie propozycji rozwiązań; - natychmiastowe, skuteczne poinformowanie Zamawiającego, Dyrekcji Szkoły i uczniów o niemożności przeprowadzenia zajęć oraz o ustalonym z Dyrekcją i uczniami nowym terminie zajęć; - Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały wykonane do prowadzenia zajęć (wersja papierowa lub elektroniczna) wraz z raportem z realizacji zajęć; - Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie opracowanych materiałów szkoleniowych. 5. Celem głównym projektu jest indywidualizacja procesu kształcenia u 92 chłopców oraz 84 dziewczyn poprzez maksymalne usprawnienie, rozwijanie i wzmacnianie funkcji psychicznych i fizycznych uczniów, korygowanie funkcji uszkodzonych i zaburzonych, stymulowanie dynamicznego rozwoju psycho-fizycznego uczniów. 6. Do celów szczegółowych projektu należą: - usprawnienie technik czytania w aspekcie technicznym, semantycznym i krytyczno-twórczym, usprawnienie techniki pisania u 12 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 1 dziewczyny w Szkole Podstawowej nr 2; - doskonalenie umiejętności wykonywania podstawowych działań matematycznych u 9 chłopców i 11 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 1 chłopca i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - podniesienie sprawności językowych dzieci z zaburzonym rozwojem mowy u 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 8 chłopców i 6 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności interpersonalnych, asertywności i empatii u 4 chłopców w Szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie i wzmacnianie sprawności fizycznej u 4 chłopców i 3 dziewczyn w szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie zaburzonych funkcji psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych u 2 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - nabywanie umiejętności obserwacji i badań zjawisk społecznych i przyrodniczych oraz trafne wyciąganie wniosków, rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi w życiu codziennym u 13 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie uzdolnień językowych w zakresie języka angielskiego u 4 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień muzycznych, w tym nauka gry na flecie, u 3 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 3 chłopców i 5 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie zdolności informatycznych i komunikacyjnych u 8 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień plastyczno-technicznych u 9 chłopców i 12 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - kształtowanie i rozwijanie motywacji i aspiracji u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie wiary we własne siły i możliwości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - wyrabianie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności radzenia sobie z negatywnymi emocjami i cechami własnej osobowości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie wrażliwości na piękno otaczającej przyrody oraz potrzeby kontaktu z nią u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i u 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie tolerancji wobec cudzych upodobań i zainteresowań u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2;
Dynów: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn. -Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 243452 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.dynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn. -Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne związane z realizacją projektu pn. Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr konkursu: Indywidualizacja nauczania systemowy 9.1.2/2010. 1. Usługi edukacyjne polegać będą na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Miejskiej Dynów. 2. W ramach realizacji projektu w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 w dwóch szkołach podstawowych na terenie Gminy Miejskiej Dynów przewidziano łącznie 1090 godzin zajęć specjalistycznych dla 176 uczestników projektu w tym: w Szkole Podstawowej nr 1 w Dynowie, ul. Szkolna nr 11 - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (12 chłopców i 8 dziewczyn) mających trudności w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (9 chłopców i 11 dziewczyn) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godz. zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 30 godz. zajęć dla 4 chłopców z zaburzeniami w zachowaniu, - 40 godz. zajęć dla 7 uczniów (4 chłopców i 3 dziewczyn) z wadami postawy, - 60 godz. zajęć dla 4 uczniów (2 chłopców i 2 dziewczyn) niepełnosprawnych, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (13 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 30 godz. zajęć dla 12 uczniów (4 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie języka angielskiego, - 30 godz. zajęć dla 10 uczniów (3 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie, - 60 godz. zajęć dla 16 uczniów (8 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych informatycznie, - 90 godzin zajęć dla 21 uczniów (9 chłopców i 12 dziewczyn) uzdolnionych z plastyki i techniki, w Szkole Podstawowej nr 2 w Dynowie, ul. Bartkówka nr 105 - 75 godzin zajęć dla 5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewczyna) mających trudności w czytaniu i pisaniu, - 75 godzin zajęć dla 3 uczniów (1 chłopiec i 2 dziewczyny) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 14 uczniów (8 chłopców i 6 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 60 godzin zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyny) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 8 uczniów (3 chłopców i 5 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie. Jednostka godz. w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3. W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać następujących zasad: - zajęcia odbywać się będą jedynie w dni robocze z wyłączeniem sobót, - zajęcia odbywać się będą w czasie trwania roku szkolnego z wyłączeniem wakacji, - ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach winno następować z uwzględnieniem planu uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcyjnymi, powinny odbywać się niezwłocznie przed lub po zajęciach lekcyjnych uczniów. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników, zwanych dalej Programem pracy oraz przedstawienie ich do akceptacji danemu dyrektorowi szkoły; - w ciągu 8 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże do akceptacji przez Zamawiającego uzgodniony z Dyrekcją Szkoły projekt harmonogramu realizacji zajęć zawierający datę, miejsce realizacji zajęć, nazwisko prowadzącego; Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego o zmianach w harmonogramie zajęć; - przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć; - prowadzenie zajęć (wedle przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej zgodnie z zakresem Projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ; - poddanie się hospitacji i kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w tym niezapowiedzianych) oraz przez uprawnione organy nadzoru; - zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia; - składanie Zamawiającemu raportów po każdym miesiącu/kwartale (zgodnie z przyjętym harmonogramem) prowadzenia zajęć, który będzie zawierał m.in. ilość faktycznie zrealizowanych godzin zajęć, dziennik zajęć, frekwencję obecności, inne informacje w tym co do trudności związanych z realizowaniem zajęć; - konsultowanie szczegółowego programu, w szczególności pod kątem dopasowania go do programu nauczania i rozkładu materiału realizowanego w danej szkole; - natychmiastowe informowanie o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach występujących przy realizacji umowy oraz zgłaszanie propozycji rozwiązań; - natychmiastowe, skuteczne poinformowanie Zamawiającego, Dyrekcji Szkoły i uczniów o niemożności przeprowadzenia zajęć oraz o ustalonym z Dyrekcją i uczniami nowym terminie zajęć; - Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały wykonane do prowadzenia zajęć (wersja papierowa lub elektroniczna) wraz z raportem z realizacji zajęć; - Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie opracowanych materiałów szkoleniowych. 5. Celem głównym projektu jest indywidualizacja procesu kształcenia u 92 chłopców oraz 84 dziewczyn poprzez maksymalne usprawnienie, rozwijanie i wzmacnianie funkcji psychicznych i fizycznych uczniów, korygowanie funkcji uszkodzonych i zaburzonych, stymulowanie dynamicznego rozwoju psycho-fizycznego uczniów. 6. Do celów szczegółowych projektu należą: - usprawnienie technik czytania w aspekcie technicznym, semantycznym i krytyczno-twórczym, usprawnienie techniki pisania u 12 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 1 dziewczyny w Szkole Podstawowej nr 2; - doskonalenie umiejętności wykonywania podstawowych działań matematycznych u 9 chłopców i 11 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 1 chłopca i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - podniesienie sprawności językowych dzieci z zaburzonym rozwojem mowy u 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 8 chłopców i 6 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności interpersonalnych, asertywności i empatii u 4 chłopców w Szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie i wzmacnianie sprawności fizycznej u 4 chłopców i 3 dziewczyn w szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie zaburzonych funkcji psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych u 2 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - nabywanie umiejętności obserwacji i badań zjawisk społecznych i przyrodniczych oraz trafne wyciąganie wniosków, rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi w życiu codziennym u 13 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie uzdolnień językowych w zakresie języka angielskiego u 4 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień muzycznych, w tym nauka gry na flecie, u 3 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 3 chłopców i 5 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie zdolności informatycznych i komunikacyjnych u 8 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień plastyczno-technicznych u 9 chłopców i 12 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - kształtowanie i rozwijanie motywacji i aspiracji u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie wiary we własne siły i możliwości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - wyrabianie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności radzenia sobie z negatywnymi emocjami i cechami własnej osobowości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie wrażliwości na piękno otaczającej przyrody oraz potrzeby kontaktu z nią u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i u 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie tolerancji wobec cudzych upodobań i zainteresowań u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości równej lub większej niż 70 000,00 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia określone poniżej. Wykonawca winien zapewnić zespół nauczycieli, którzy będą prowadzić zajęcia przewidziane w zakresie zadań Wykonawcy, w taki sposób, aby zapewnić osiągnięcie celów usługi tj. posiadać wykształcenie licencjackie, wyższe magisterskie lub studia podyplomowe oraz przygotowanie pedagogiczne w zakresie: - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej ze stażem pracy min. 4 lata - 7 osób; - nauczyciel wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną - ze stażem pracy min. 4 lata - 1 osoba; - nauczyciel języka angielskiego - ze stażem pracy min. 4 lata - 1 osoba; - logopeda - ze stażem pracy min 4 lata - 1 osoba; - nauczyciel specjalista z zakresu oligofrenopedagogiki - 1 osoba; - nauczyciel muzyki - ze stażem pracy min.4 lata - 2 osoby, - nauczyciel informatyki szkolnej - ze stażem pracy min. 4 lata - 1 osoba, oraz spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych dla nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wykształcenia wyższego lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. nr 50,poz.400 z późn. zm.) Nauczyciele muszą posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i w piśmie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmian nie dotyczących treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo finansowego- termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu, b) w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg. pierwotnych terminów, a których nie można było przewidzieć, ani zapobiec ( siła wyższa) c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, d) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) zmiany podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, 4) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, 5) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy, 6) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 7) Wykonawca może dokonać zmiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu zamówienia- w takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę o wiedzy i doświadczeniu nie niższym, od wymaganego na mocy SIWZ. 8) zmiany zakresu przedmiotu umowy (w szczególności zwiększenia ilości uczestników)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.08.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, sekretariat Urzędu - pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dynów: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn. -Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 264262 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 243452 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Dynów, Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn. -Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne związane z realizacją projektu pn. Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr konkursu: Indywidualizacja nauczania systemowy 9.1.2/2010. 1. Usługi edukacyjne polegać będą na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Miejskiej Dynów. 2. W ramach realizacji projektu w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 w dwóch szkołach podstawowych na terenie Gminy Miejskiej Dynów przewidziano łącznie 1090 godzin zajęć specjalistycznych dla 176 uczestników projektu w tym: w Szkole Podstawowej nr 1 w Dynowie, ul. Szkolna nr 11 - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (12 chłopców i 8 dziewczyn) mających trudności w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (9 chłopców i 11 dziewczyn) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godz. zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 30 godz. zajęć dla 4 chłopców z zaburzeniami w zachowaniu, - 40 godz. zajęć dla 7 uczniów (4 chłopców i 3 dziewczyn) z wadami postawy, - 60 godz. zajęć dla 4 uczniów (2 chłopców i 2 dziewczyn) niepełnosprawnych, - 120 godz. zajęć dla 20 uczniów (13 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 30 godz. zajęć dla 12 uczniów (4 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych w zakresie języka angielskiego, - 30 godz. zajęć dla 10 uczniów (3 chłopców i 7 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie, - 60 godz. zajęć dla 16 uczniów (8 chłopców i 8 dziewczyn) uzdolnionych informatycznie, - 90 godzin zajęć dla 21 uczniów (9 chłopców i 12 dziewczyn) uzdolnionych z plastyki i techniki, w Szkole Podstawowej nr 2 w Dynowie, ul. Bartkówka nr 105 - 75 godzin zajęć dla 5 uczniów (4 chłopców i 1 dziewczyna) mających trudności w czytaniu i pisaniu, - 75 godzin zajęć dla 3 uczniów (1 chłopiec i 2 dziewczyny) mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 14 uczniów (8 chłopców i 6 dziewczyn) z zaburzeniami mowy, - 60 godzin zajęć dla 6 uczniów (4 chłopców i 2 dziewczyny) uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, - 60 godzin zajęć dla 8 uczniów (3 chłopców i 5 dziewczyn) uzdolnionych muzycznie. Jednostka godz. w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 3. W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać następujących zasad: - zajęcia odbywać się będą jedynie w dni robocze z wyłączeniem sobót, - zajęcia odbywać się będą w czasie trwania roku szkolnego z wyłączeniem wakacji, - ustalenie konkretnych godzin oraz dni rozpoczęcia zajęć w poszczególnych grupach winno następować z uwzględnieniem planu uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcyjnymi, powinny odbywać się niezwłocznie przed lub po zajęciach lekcyjnych uczniów. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników, zwanych dalej Programem pracy oraz przedstawienie ich do akceptacji danemu dyrektorowi szkoły; - w ciągu 8 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże do akceptacji przez Zamawiającego uzgodniony z Dyrekcją Szkoły projekt harmonogramu realizacji zajęć zawierający datę, miejsce realizacji zajęć, nazwisko prowadzącego; Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego o zmianach w harmonogramie zajęć; - przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć; - prowadzenie zajęć (wedle przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej zgodnie z zakresem Projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ; - poddanie się hospitacji i kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w tym niezapowiedzianych) oraz przez uprawnione organy nadzoru; - zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone będą zajęcia; - składanie Zamawiającemu raportów po każdym miesiącu/kwartale (zgodnie z przyjętym harmonogramem) prowadzenia zajęć, który będzie zawierał m.in. ilość faktycznie zrealizowanych godzin zajęć, dziennik zajęć, frekwencję obecności, inne informacje w tym co do trudności związanych z realizowaniem zajęć; - konsultowanie szczegółowego programu, w szczególności pod kątem dopasowania go do programu nauczania i rozkładu materiału realizowanego w danej szkole; - natychmiastowe informowanie o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach występujących przy realizacji umowy oraz zgłaszanie propozycji rozwiązań; - natychmiastowe, skuteczne poinformowanie Zamawiającego, Dyrekcji Szkoły i uczniów o niemożności przeprowadzenia zajęć oraz o ustalonym z Dyrekcją i uczniami nowym terminie zajęć; - Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały wykonane do prowadzenia zajęć (wersja papierowa lub elektroniczna) wraz z raportem z realizacji zajęć; - Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie opracowanych materiałów szkoleniowych. 5. Celem głównym projektu jest indywidualizacja procesu kształcenia u 92 chłopców oraz 84 dziewczyn poprzez maksymalne usprawnienie, rozwijanie i wzmacnianie funkcji psychicznych i fizycznych uczniów, korygowanie funkcji uszkodzonych i zaburzonych, stymulowanie dynamicznego rozwoju psycho-fizycznego uczniów. 6. Do celów szczegółowych projektu należą: - usprawnienie technik czytania w aspekcie technicznym, semantycznym i krytyczno-twórczym, usprawnienie techniki pisania u 12 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 1 dziewczyny w Szkole Podstawowej nr 2; - doskonalenie umiejętności wykonywania podstawowych działań matematycznych u 9 chłopców i 11 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 1 chłopca i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - podniesienie sprawności językowych dzieci z zaburzonym rozwojem mowy u 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 8 chłopców i 6 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności interpersonalnych, asertywności i empatii u 4 chłopców w Szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie i wzmacnianie sprawności fizycznej u 4 chłopców i 3 dziewczyn w szkole Podstawowej nr 1; - usprawnienie zaburzonych funkcji psychofizycznych uczniów niepełnosprawnych u 2 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - nabywanie umiejętności obserwacji i badań zjawisk społecznych i przyrodniczych oraz trafne wyciąganie wniosków, rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi w życiu codziennym u 13 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 4 chłopców i 2 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie uzdolnień językowych w zakresie języka angielskiego u 4 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień muzycznych, w tym nauka gry na flecie, u 3 chłopców i 7 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 3 chłopców i 5 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie zdolności informatycznych i komunikacyjnych u 8 chłopców i 8 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - rozwijanie uzdolnień plastyczno-technicznych u 9 chłopców i 12 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1; - kształtowanie i rozwijanie motywacji i aspiracji u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - rozwijanie wiary we własne siły i możliwości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - wyrabianie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie umiejętności radzenia sobie z negatywnymi emocjami i cechami własnej osobowości u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie wrażliwości na piękno otaczającej przyrody oraz potrzeby kontaktu z nią u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i u 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2; - kształtowanie tolerancji wobec cudzych upodobań i zainteresowań u 72 chłopców i 68 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 1 i 20 chłopców i 16 dziewczyn w Szkole Podstawowej nr 2;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Edukacyjne Dynów 2011-2013, {Dane ukryte}, 36-065 Dynów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 76300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
76300,00
Oferta z najniższą ceną:
76300,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
76300,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 24345220110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-08-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 678 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.dynow.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. nr 4 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn. -Według potrzeb i zdolności moja głowa wszystko mieści - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcen | Konsorcjum Edukacyjne Dynów 2011-2013 Dynów | 2011-08-30 | 76 300,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-08-30 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 76 300,00 zł Minimalna złożona oferta: 76 300,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 76 300,00 zł Maksymalna złożona oferta: 76 300,00 zł |