Wynik przetargu
Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30
Zamawiający:
Gmina Miejska Rumia
Adres: | ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, woj. pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl tel: 586 719 410 fax: 586 796 517 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 7842920130 | Data Udzielenia: | 2013-05-16 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30 | Magdalena Kandzora Rumia | 2 250,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2013-05-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 250,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 250,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 250,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 250,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Rumia: Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30
Numer ogłoszenia: 78429 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012/2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe. 2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia, 2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http:defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty, 3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl, 4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole, 4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wykonawca/wykonawczyni obowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu. 6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w Projekcie. 7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie. 8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody. 10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych - 60 minut. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznych w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź przedsiębiorstwo. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIE: Zadanie Nr 2: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 1 w Rumi, ul. Kościelna 6; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30. Opis zajęć:- zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 8 uczniów,- zajęcia grupy będą odbywały się co najmniej 1 razy w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym. Cele zajęć:- wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną trudności szkolnych oraz zachęcanie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, - zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach matematyki, - rozwijanie umiejętności matematycznych, w szczególności:- stymulacja i wspomaganie rozwoju oraz korekta zaburzonych procesów poznawczych, - harmonijny rozwój w sferze intelektualnej, emocjonalnej i sprawnościowej, - rekonstrukcja wiadomości i umiejętności, - rozbudzanie zainteresowań, wyrabianie własnej motywacji do nauki, - ułatwienie umiejętności liczenia poprzez ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwijanie spostrzegawczości, - kształtowanie umiejętności porównywania, segregowania i samokontroli, -pozytywne nastawienie do uczenia się matematyki w warunkach szkolnych, -pogłębianie i utrwalanie znajomości czterech działań arytmetycznych wraz z opanowaniem podstaw techniki rachunkowej, - kształtowanie wstępnej matematyzacji konkretnych sytuacji i umiejętność ich słownego opisu oraz przy użyciu schematów obrazowych i symboli matematycznych, - rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi przy rozwiązywaniu problemów dotyczących treści programowych oraz sytuacji życiowych, - rozumienie działań na liczbach w oderwaniu od konkretnej sytuacji, - wdrażanie do samodzielnej pracy z tekstem matematycznym, - rozwijanie wyobraźni, myślenia, aktywności twórczej i zainteresowań matematyką. Przewidywane efekty: - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, - zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach matematyki, - rozwijanie umiejętności matematycznych, w szczególności: - korekta zaburzonych procesów poznawczych, - rozwój w sferze intelektualnej, emocjonalnej i sprawnościowej, - nabycie wiadomości i umiejętności matematycznych, - rozbudzanie zainteresowań, wyrabianie własnej motywacji do nauki, - nabycie umiejętności liczenia poprzez ćwiczenia koncentracji uwagi, rozwijanie spostrzegawczości, - kształtowanie umiejętności porównywania, segregowania i samokontroli, - miana nastawienia uczenia do matematyki, - utrwalanie znajomości czterech działań arytmetycznych wraz z opanowaniem podstaw techniki rachunkowej, -kształtowanie wstępnej matematyzacji konkretnych sytuacji i umiejętność ich słownego opisu oraz przy użyciu schematów obrazowych i symboli matematycznych, - rozwój umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi przy rozwiązywaniu problemów dotyczących treści programowych oraz sytuacji życiowych, - nabycie umiejętności rozumienia działań na liczbach w oderwaniu od konkretnej sytuacji, - wdrażanie do samodzielnej pracy z tekstem matematycznym, - rozwój wyobraźni, myślenia, aktywności twórczej i zainteresowań matematyką..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Kandzora, ul. Pomorska 1C/29, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2250,00
Oferta z najniższą ceną:
2250,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2250,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Celem projektu jest wsparcie w roku szkolnym 2011-2012 oraz 2012-2013 indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III czterech szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Rumia oraz zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych, a także wzmocnienie psychologiczne. Zaplanowano również działania rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów szczególnie w zakresie kompetencji matematycznych. Na ten cel otrzymano dofinansowanie ww. projektu na warunkach określonych w umowie nr UDA-POKL.09.01.02-22-296/11-00 zawartej w dniu 21 września 2011 r. z Województwem Pomorskim. Poprzednie dwa postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na między innymi organizację i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30, zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp gdyż nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowania przeprowadzenie będzie zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).