Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno
Opis przedmiotu przetargu: Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014. Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia: 1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363 Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności. 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora. 6)Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4)opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6)opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru. 2)prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4)opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6)opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

Szczytno: Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno
Numer ogłoszenia: 262402 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Szczytno , ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6232580, 6232584, faks 089 6232592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014. Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia: 1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363 Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności. 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora. 6)Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8)przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym, 9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2)prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4)opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6)opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru. 2)prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4)opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6)opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokumenty potwierdzające że posiada wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku zajęć (warsztatów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi zaświadczenie że posiada co najmniej 2 letni staż pracy w specjalnościach na które składa ofertę lub zatrudnia pracowników z co najmniej 2 letnim stażem pracy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób realizujących zamówienie, które posiadaj co najmniej 2 letni staż pracy w poszczególnych specjalnościach oraz: - w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT jest zawodowo czynnym nauczycielem; - w przypadku zajęć dydaktyczno- wyrównawczych posiada umiejętności obsługi sprzętu ICT niezbędne do wykorzystania plansz interaktywnych w nauczaniu jęz. polskiego, matematyki i jęz. angielskiego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ug.szczytno.pl - zakładka z BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Szczytno ul. Łomzyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.09.2011 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy Szczytno ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt dopfinansowany będzie z środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Szczytno: Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno
Numer ogłoszenia: 306562 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 262402 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6232580, 6232584, faks 089 6232592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014. Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia: 1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363 Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2) prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4) opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6) opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7) opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8) prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9) przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11) merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2) prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4) opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych, 6) opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7) opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8) prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 9) przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności. 10) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11) merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2) prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4) opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6) opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7) prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8) wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10) merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2) prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4) opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6) opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7) prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8) wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10) merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2) prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4) opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora. 6) Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7) prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8) wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem, 9) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10) merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2) prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności), 4) opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 6) opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru, 7) prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia, 8) przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym, 9) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 10) merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 11) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru, 2) prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4) opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6) opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7) opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8) prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9) przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11) merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie. 8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.). Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1) znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru. 2) prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku, 3) dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności), 4) opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV, 5) przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności, 6) opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora, 7) opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii, 8) prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych, 9) przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności, 10) sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora, 11) merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora, 12) przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt finansowany będzie z programu Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzeną Gniewek prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Open er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii, {Dane ukryte}, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 52920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
59202,12
Oferta z najniższą ceną:
59202,12
/ Oferta z najwyższą ceną:
50202,12
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzeną Gniewek prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Open er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii, {Dane ukryte}, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 52920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
59202,12
Oferta z najniższą ceną:
59202,12
/ Oferta z najwyższą ceną:
50202,12
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Kasprzak-Dadura, {Dane ukryte}, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
14985,00
Oferta z najniższą ceną:
14985,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
14985,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Michalska, {Dane ukryte}, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
14985,00
Oferta z najniższą ceną:
14985,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
14985,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zofia Lipka-Berg, {Dane ukryte}, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
14985,00
Oferta z najniższą ceną:
14985,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
14985,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Jolanta Goździewska, {Dane ukryte}, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
18315,00
Oferta z najniższą ceną:
14985,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
18315,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 26240220110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-08-28 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 1028 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.ug.szczytno.pl - zakładka z BIP |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Szczytno ul. Łomzyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 111 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej | Marzeną Gniewek prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Open er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii Wałbrzych | 2011-09-27 | 59 202,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-27 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 59 202,00 zł Minimalna złożona oferta: 50 202,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 50 202,00 zł Maksymalna złożona oferta: 59 202,00 zł | |||
Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej | Marzeną Gniewek prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Open er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii Wałbrzych | 2011-09-27 | 59 202,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-27 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 59 202,00 zł Minimalna złożona oferta: 50 202,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 50 202,00 zł Maksymalna złożona oferta: 59 202,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej | Urszula Kasprzak-Dadura Szczytno | 2011-09-27 | 14 985,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-27 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 14 985,00 zł Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Maksymalna złożona oferta: 14 985,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. | Monika Michalska Szczytno | 2011-09-27 | 14 985,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-27 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 14 985,00 zł Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Maksymalna złożona oferta: 14 985,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej. | Zofia Lipka-Berg Szczytno | 2011-09-27 | 14 985,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-27 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 14 985,00 zł Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Maksymalna złożona oferta: 14 985,00 zł | |||
Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej | Ewa Jolanta Goździewska Szczytno | 2011-09-27 | 18 315,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-09-27 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 18 315,00 zł Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 14 985,00 zł Maksymalna złożona oferta: 18 315,00 zł |