Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r
Opis przedmiotu przetargu: Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części - 6. część 1. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu- Analiza portfelowa Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 2. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu:Rachunek Prawdopodobieństwa 1A Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 3. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Rachunek Prawdopodobieństwa B1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 4. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu -Ekonometria 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 5. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Pracownia statystyczna 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 6. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.

Wrocław: Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r
Numer ogłoszenia: 95545 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego , pl. Grunwaldzki 2/4, 50-384 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3757401, faks 071 3757429.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.math.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części - 6. część 1. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu- Analiza portfelowa Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 2. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu:Rachunek Prawdopodobieństwa 1A Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 3. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Rachunek Prawdopodobieństwa B1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 4. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu -Ekonometria 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 5. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Pracownia statystyczna 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 6. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawcy przedstawiają CV w którym prezentują swoje wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. Wykonawcy winni dysponować dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy itp.), które potwierdzają ich kwalifikacje.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawcy przedstawiają CV w którym prezentują swoje wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. Wykonawcy winni dysponować dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy itp.), które potwierdzają ich kwalifikacje. Ponadto każdy Wykonawca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie przygotowywania zajęć w formie e-learningowej w systemie Moodle.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zaaprobowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 2do SIWZ) oraz: ofertę składającą się z : a. CV ze szczególnym uwzględnieniem udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu kursów z Matematyki na poziomie wyższym dla części 1 z Analizy Portfelowej, dla części 2 i 3 z Rachunku Prawdopodobieństwa, dla części 4 z Ekonometrii, dla części 5 ze Statystyki, dla części 6 z Visual Basic w Excelu, oraz wiedzy i doświadczenia w tworzeniu kursów e-learningu w systemie Moodle. b. określenie ceny ofertowej za całość zamówienia lub jej część w przypadku złożenia oferty częściowej. Sposób obliczenia ceny ofertowej znajduje się w rozdziale VIII SIWZ. c. adresu strony internetowej na której umieszczony jest już wcześniej zrealizowany przez Wykonawcę kurs e-learningu w systemie Moodle lub fragment (próbka) kursu, lub inne materiały pozwalające ocenić umiejętności tworzenia kursów e-learningowych w systemie Moodle (wraz z hasłem lub opisem dostępu do materiałów jeśli dostęp ten jest ograniczony). d. listu(ów) referencyjnego(ych) samodzielnych pracowników naukowych z dziedziny matematyki aplikacyjnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
- 3 - wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Usługi współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt:Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
- 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu : Rachunek Prawdopodobieństwa 1A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu : Rachunek Prawdopodobieństwa 1A. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
- 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek Prawdopodobieństwa B1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek Prawdopodobieństwa B1. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
- 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
- 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
- 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
- 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35
Wrocław: Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, atematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 113389 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 95545 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego, pl. Grunwaldzki 2/4, 50-384 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3757401, faks 071 3757429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, atematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części - 6. część 1. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Analiza portfelowa Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 2. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Rachunek Prawdopodobieństwa 1A Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 3. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 4. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Ekonometria 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 5. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Pracownia statystyczna 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 6. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Visual Basic w Excelu Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Usługi współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Irmina Czarna, {Dane ukryte}, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
10000,00
Oferta z najniższą ceną:
0,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
0,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa 1A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Jasiulis-Gołdyn, {Dane ukryte}, 50-231 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
10000,00
Oferta z najniższą ceną:
0,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
0,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa B1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Arendarczyk, {Dane ukryte}, 58-420 Lubawka, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
10000,00
Oferta z najniższą ceną:
0,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
0,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Bobikau, {Dane ukryte}, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
10000,00
Oferta z najniższą ceną:
0,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
0,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Żebrowski, {Dane ukryte}, 50-540 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
10000,00
Oferta z najniższą ceną:
0,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
0,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Pochyła, {Dane ukryte}, 51-165 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
10000,00
Oferta z najniższą ceną:
0,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
0,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 9554520100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-04-22 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 138 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 |
Kryterium ceny: | 30% |
WWW ogłoszenia: | www.math.uni.wroc.pl |
Informacja dostępna pod: | Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa | Irmina Czarna Świdnica | 2010-05-07 | 10 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-05-07 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa 1A | Barbara Jasiulis-Gołdyn Wrocław | 2010-05-07 | 10 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-05-07 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa B1 | Marek Arendarczyk Lubawka | 2010-05-07 | 10 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-05-07 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1 | Barbara Bobikau Koło | 2010-05-07 | 10 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-05-07 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1 | Piotr Żebrowski Wrocław | 2010-05-07 | 10 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-05-07 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł | |||
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu | Anna Pochyła Wrocław | 2010-05-07 | 10 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-05-07 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 10 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł |