Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne dla Szkół Podstawowych z Gminy Żukowice obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żukowice. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012 - 2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - korekcyjno - kompensacyjnych ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dydaktyczno - wyrównawczych z zaburzeniami umiejętności matematycznych, - logopedycznych z zaburzeniami rozwoju mowy, - rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki przed rozpoczęciem lub po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. W ramach realizacji zamówienia przeprowadzone zostanie w 2 szkołach 420 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim: Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 9 uczniów podzielonych na 2 grupy -1 grupa -5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 9 uczniów podzielonych na 2 grupy 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (4 chłopców) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (5 dz./3 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut. Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 15 uczniów podzielonych na 3 grupy -1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 22 uczniów podzielonych na 3 grupy - 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (2 dz./2 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (4 dz./4 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut.
Żukowice: Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Numer ogłoszenia: 282668 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żukowice , Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zukowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne dla Szkół Podstawowych z Gminy Żukowice obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żukowice. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012 - 2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - korekcyjno - kompensacyjnych ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dydaktyczno - wyrównawczych z zaburzeniami umiejętności matematycznych, - logopedycznych z zaburzeniami rozwoju mowy, - rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki przed rozpoczęciem lub po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. W ramach realizacji zamówienia przeprowadzone zostanie w 2 szkołach 420 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim: Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 9 uczniów podzielonych na 2 grupy -1 grupa -5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 9 uczniów podzielonych na 2 grupy 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (4 chłopców) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (5 dz./3 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut. Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 15 uczniów podzielonych na 3 grupy -1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 22 uczniów podzielonych na 3 grupy - 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (2 dz./2 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (4 dz./4 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający żąda od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, dla każdej z części w następującym zakresie: Część 1: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 2: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 3: logopedii ogólnej, Część 4: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 5: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 6: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 7: logopedii ogólnej, Część 8: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać: a)Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b)pełnomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c)oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, UWAGA: Jeśli Wykonawca składa oferty w jednej kopercie to niezależnie od ilości części na które wykonawca składa ofertę, załącza: -tylko jedno oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ze wskazaniem części zamówienia których ono dotyczy (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.), -tylko jedno oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania ze wskazaniem części których ono dotyczy, (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.), -tylko jeden wypis z właściwego rejestru lub jedno oświadczenie (załącznik nr 5) ze wskazaniem części zamówienia których ono dotyczy. (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: -Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy. - W razie niemożności przeprowadzenia zajęć przez Wykonawcę (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), będzie on mógł we własnym zakresie zapewnić zastąpienie go przez inną osobę. Osoba zastępująca winna spełniać wymagania określone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowiązany jest uprzednio poinformować Zamawiającego na piśmie w celu uzgodnienia zastępstwa. - Inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności. - Zmiany które są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane wyłącznie, gdy nie wymagają zmiany treści oferty Wykonawcy, bądź gdy są korzystne dla Zamawiającego, bądź też gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sbip.pl/nzukowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Tak. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim: Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 9 uczniów podzielonych na 2 grupy -1 grupa -5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 9 uczniów podzielonych na 2 grupy 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (4 chłopców) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (5 dz./3 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 15 uczniów podzielonych na 3 grupy -1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 22 uczniów podzielonych na 3 grupy - 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (2 dz./2 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (4 dz./4 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Żukowice: Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Numer ogłoszenia: 318680 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 282668 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żukowice, Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne dla Szkół Podstawowych z Gminy Żukowice obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żukowice. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012 - 2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - korekcyjno - kompensacyjnych ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dydaktyczno - wyrównawczych z zaburzeniami umiejętności matematycznych, - logopedycznych z zaburzeniami rozwoju mowy, - rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki przed rozpoczęciem lub po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. W ramach realizacji zamówienia przeprowadzone zostanie w 2 szkołach 420 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim: Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 9 uczniów podzielonych na 2 grupy -1 grupa -5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 9 uczniów podzielonych na 2 grupy 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (4 chłopców) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (5 dz./3 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut. Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 15 uczniów podzielonych na 3 grupy -1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 22 uczniów podzielonych na 3 grupy - 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (2 dz./2 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (4 dz./4 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: POKL, Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Priorytet IX.Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług ed..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Olton, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4200,00
Oferta z najniższą ceną:
4200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rozalia Glińska, {Dane ukryte}, 67-200 Dobrzejowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4200,00
Oferta z najniższą ceną:
4200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Bajer, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2100,00
Oferta z najniższą ceną:
2100,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2100,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jadwiga Słabniak, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2100,00
Oferta z najniższą ceną:
2100,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2100,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Renata Grabowska, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6300,00
Oferta z najniższą ceną:
6300,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
6300,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Trzeciak, {Dane ukryte}, 67-231 Nielubia, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6300,00
Oferta z najniższą ceną:
6300,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
6300,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Bajer, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2100,00
Oferta z najniższą ceną:
2100,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2100,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przychodzka Elżbieta, {Dane ukryte}, 67-231 Nielubia, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2100,00
Oferta z najniższą ceną:
2100,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2100,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 28266820120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-08-01 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 321 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.zukowice.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji | Urszula Olton Głogów | 2012-08-28 | 4 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 200,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych. | Rozalia Glińska Dobrzejowice | 2012-08-28 | 4 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 200,00 zł | |||
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. | Marta Bajer Głogów | 2012-08-28 | 2 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 100,00 zł | |||
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej | Jadwiga Słabniak Głogów | 2012-08-28 | 2 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 100,00 zł | |||
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji | Renata Grabowska Głogów | 2012-08-28 | 6 300,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 300,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 300,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 300,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 300,00 zł | |||
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych. | Iwona Trzeciak Nielubia | 2012-08-28 | 6 300,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 300,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 300,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 300,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 300,00 zł | |||
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. | Marta Bajer Głogów | 2012-08-28 | 2 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 100,00 zł | |||
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej | Przychodzka Elżbieta Nielubia | 2012-08-28 | 2 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-08-28 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 100,00 zł |