Żukowice: Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.


Numer ogłoszenia: 282668 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żukowice , Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zukowice.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne dla Szkół Podstawowych z Gminy Żukowice obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żukowice. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012 - 2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - korekcyjno - kompensacyjnych ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dydaktyczno - wyrównawczych z zaburzeniami umiejętności matematycznych, - logopedycznych z zaburzeniami rozwoju mowy, - rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki przed rozpoczęciem lub po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. W ramach realizacji zamówienia przeprowadzone zostanie w 2 szkołach 420 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim: Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 9 uczniów podzielonych na 2 grupy -1 grupa -5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 9 uczniów podzielonych na 2 grupy 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (4 chłopców) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (5 dz./3 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut. Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 15 uczniów podzielonych na 3 grupy -1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 22 uczniów podzielonych na 3 grupy - 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (2 dz./2 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (4 dz./4 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do prowadzenia danego typu zajęć, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, dla każdej z części w następującym zakresie: Część 1: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 2: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 3: logopedii ogólnej, Część 4: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 5: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 6: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Część 7: logopedii ogólnej, Część 8: edukacji wczesnoszkolnej, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 6-9 lat, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu spełniania warunku dla żadnej z części zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: a)Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b)pełnomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c)oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, UWAGA: Jeśli Wykonawca składa oferty w jednej kopercie to niezależnie od ilości części na które wykonawca składa ofertę, załącza: -tylko jedno oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ze wskazaniem części zamówienia których ono dotyczy (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.), -tylko jedno oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania ze wskazaniem części których ono dotyczy, (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.), -tylko jeden wypis z właściwego rejestru lub jedno oświadczenie (załącznik nr 5) ze wskazaniem części zamówienia których ono dotyczy. (np. część 1- tytuł, część 2- tytuł itd.)


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: -Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy. - W razie niemożności przeprowadzenia zajęć przez Wykonawcę (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), będzie on mógł we własnym zakresie zapewnić zastąpienie go przez inną osobę. Osoba zastępująca winna spełniać wymagania określone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowiązany jest uprzednio poinformować Zamawiającego na piśmie w celu uzgodnienia zastępstwa. - Inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności. - Zmiany które są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane wyłącznie, gdy nie wymagają zmiany treści oferty Wykonawcy, bądź gdy są korzystne dla Zamawiającego, bądź też gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sbip.pl/nzukowice

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10 (sekretariat)..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Tak. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim: Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 9 uczniów podzielonych na 2 grupy -1 grupa -5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 9 uczniów podzielonych na 2 grupy 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (4 chłopców) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (5 dz./3 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 15 uczniów podzielonych na 3 grupy -1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 22 uczniów podzielonych na 3 grupy - 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (2 dz./2 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (4 dz./4 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Żukowice: Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.


Numer ogłoszenia: 318680 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 282668 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żukowice, Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne dla Szkół podstawowych z Gminy Żukowice w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne dla Szkół Podstawowych z Gminy Żukowice obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żukowice. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Żukowice w roku szkolnym 2012 - 2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - korekcyjno - kompensacyjnych ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - dydaktyczno - wyrównawczych z zaburzeniami umiejętności matematycznych, - logopedycznych z zaburzeniami rozwoju mowy, - rozwijających zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki przed rozpoczęciem lub po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. W ramach realizacji zamówienia przeprowadzone zostanie w 2 szkołach 420 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Szkoła Podstawowa w Brzegu Głogowskim: Część 1: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 9 uczniów podzielonych na 2 grupy -1 grupa -5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) - c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 2: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 9 uczniów podzielonych na 2 grupy 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 4 dzieci (4 dz. / 5 chł.) c) łączna ilość godzin - 60 godzin, każda po 45 minut. Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (4 chłopców) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 4: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (5 dz./3 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut. Szkoła Podstawowa im. KEN w Nielubi Część 5: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - zniwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych poprzez usprawnienie percepcji słuchowej, wzrokowej, ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej i sprawności manualnej, doskonalenie techniki czytania, utrwalenia zasad pisowni, stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego uczniów z utrudnieniami rozwojowymi, na miarę ich możliwości, usprawnienie w zakresie funkcjonowania systemu percepcyjno- motorycznego, podniesienie poziomu sprawności językowej w zakresie mówienia, pisania i czytania; b) ilość uczestników: 15 uczniów podzielonych na 3 grupy -1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci, 1 grupa 5 dzieci (7 dz. / 8 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 6: Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej - wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów będących przyczyną ich trudności szkolnych, zachęcenie do zwiększenia wysiłku w uczeniu się matematyki, zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami w uczeniu się matematyki na lekcjach, zajęcia będą prowadzone w formie grupowej i zindywidualizowanej przez nauczyciela; b) ilość uczestników - 22 uczniów podzielonych na 3 grupy - 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 7 dzieci, 1 grupa 8 dzieci (9 dz. / 13 chł.) c) łączna ilość godzin - 90 godzin, każda po 45 minut. Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej i zindywidualizowanej prowadzone przez logopedę, które będą miały na celu skorygowanie wad wymowy, stymulowanie rozwoju mowy i języka tak, aby dzieci osiągnęły sprawność artykulacyjną, gramatyczną i leksykalną; b) ilość uczestników - 4 uczniów - 1 grupa (2 dz./2 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 60 minut. Część 8: Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej : a) przedmiot zajęć: zajęcia w formie grupowej rozwijające umiejętności twórczego i logicznego myślenia, kształcenia wyobraźni i fantazji, umiejętności przetwarzania zdobytych wiadomości i twórczego ich modyfikowania poprzez dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, rozbudzanie ciekawości poznawczej, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenia własnych metod uczenia się; b) ilość uczestników - 8 uczniów - 1 grupa (4 dz./4 chł.) c) łączna ilość godzin - 30 godzin, każda po 45 minut.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: POKL, Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Priorytet IX.Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług ed..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urszula Olton, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3414,63 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rozalia Glińska, {Dane ukryte}, 67-200 Dobrzejowice, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3414,63 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Bajer, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jadwiga Słabniak, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Grabowska, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5121,95 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6300,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6300,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6300,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Trzeciak, {Dane ukryte}, 67-231 Nielubia, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5121,95 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6300,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6300,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    6300,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Bajer, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przychodzka Elżbieta, {Dane ukryte}, 67-231 Nielubia, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1707,32 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2100,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Żukowice 148, 67-231 Żukowice
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: sekretarz@zukowice.pl
tel: 76 831 42 41
fax: 76 831 41 49
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-08-12
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 28266820120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-08-01
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 321 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 8
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.zukowice.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice 92 pok. nr 10.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Urszula Olton
Głogów
2012-08-28 4 200,00
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych. Rozalia Glińska
Dobrzejowice
2012-08-28 4 200,00
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Marta Bajer
Głogów
2012-08-28 2 100,00
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Jadwiga Słabniak
Głogów
2012-08-28 2 100,00
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Renata Grabowska
Głogów
2012-08-28 6 300,00
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami umiejętności matematycznych. Iwona Trzeciak
Nielubia
2012-08-28 6 300,00
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Marta Bajer
Głogów
2012-08-28 2 100,00
Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania dla dzieci uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej Przychodzka Elżbieta
Nielubia
2012-08-28 2 100,00