Wynik przetargu
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie
Zamawiający:
Gmina Krzywda
Adres: | ul. Żelechowska , 21-470 Krzywda, woj. lubelskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zgalazka@pro.onet.pl tel: 257 551 006 fax: 257 551 061 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 10374820100 | Data Udzielenia: | 2010-04-13 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [ZC]: | - nierozpoznany - |
Kody CPV
71520000-9 | Usługi nadzoru budowlanego | |
71541000-2 | Usługi zarządzania projektem budowlanym |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie | Usługi Inwestycyjne Marek Janiszek Łuków | 18 000,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2010-04-13 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 715200009 715410002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 18 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 18 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 18 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 21 250,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Krzywda: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie
Numer ogłoszenia: 103748 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gminnego po byłym budynku biurowym GS dla potrzeb Centrum Kultury i Integracji Społecznej w Krzywdzie Realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Działanie: Odnowa i rozwój wsi (umowa o przyznanie pomocy Nr 000173-6922-UM0300226/09 z dnia 03 września 2009r.) Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia, minimalne Wymagania stawiane Wykonawcy: Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy : 1) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, 2) wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienie dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, 3) zatwierdzenie, sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramu robót Wykonawcy, 4) sprawdzanie czy wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych - jeżeli takie są wymagane, 5) sprawdzenie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót, 7) prowadzenie sprawozdawczości i biura nadzoru inwestorskiego w czterogodzinnym czasie pracy i przeciętnie dwadzieścia godzin w pięciodniowym tygodniu pracy, 8) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwoływanych przez Zamawiającego na wniosek Inspektora Nadzoru lub Wykonawcy i ich protokołowanie, 9) weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, 10) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 11) odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających: dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowych, jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, 12) zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne, 13) uzgodnienie w Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie do odbioru 14) sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkładanie ich Zamawiającemu celem zatwierdzenia. 15) sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę na roboty dodatkowe i zamienne. 16) przyjmowanie od Wykonawcy robót informacji i wniosków o stwierdzonych błędach lub brakach w dokumentacji projektowej. 17) współpraca, konsultowanie i uzgadnianie z Projektantem propozycji w zakresie zmian w dokumentacji projektowej. 18) przekazywanie Wykonawcy wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji. 19) uzyskanie zgody Zamawiającego na decyzje mające wpływ na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zamiennych lub robót dodatkowych wymagają zgody Zleceniodawcy. 20) uzgodnienie z Wykonawcą i Zamawiającym harmonogramu terminowego zapewniającego prawidłową realizację robót oraz zakończenie przedmiotowego zadania inwestycyjnego w ustalonym terminie. 21) kontrolowanie terminowej realizacji robót zgodnie z w/w harmonogramem. 22) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych bez domagania się dodatkowej zapłaty. 2. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo : 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3) żądać od kierownika utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków, śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które są zbyteczne. Wymagane uprawnienie branży; sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponować co najmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnej, dysponować co najmniej jedną osobą uprawnioną do nadzorowania robót budowlanych w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz co najmniej jedną osobą uprawnioną do nadzorowania robót budowlanych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego: Zgodnie z art. 31 ust. 1 gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, przedmiot niniejszego zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych . Dlatego też ustalenia zawarte w niniejszym opisie, dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem pełnego zakresu objętego projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę Nr B 7351 -3/39/2009 z dnia 23-01-2009r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Inwestycyjne Marek Janiszek, ul. Kilińskiego 58, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20223,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
18000,00
Oferta z najniższą ceną:
18000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
21250,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 10, 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych, jako że przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.