Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz pomiar realizacji celu szczegółowego projektu w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III w 16 Szkołach Podstawowych z terenu Nowego Sącza, jakim jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III szkół podstawowych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nowy Sącz: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 136541 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 448-66-05, faks 18 443-78-63.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz pomiar realizacji celu szczegółowego projektu w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III w 16 Szkołach Podstawowych z terenu Nowego Sącza, jakim jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III szkół podstawowych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1. W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali z należytą starannością co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. usługę polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych lub szkoleniowych o wartości co najmniej 500 000,00 zł. brutto, 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuI. W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy, zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą się dysponowaniem kadrą zdolną do wykonania zamówienia, przy zachowaniu zasady, że osoba prowadząca zajęcia posiada wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie wymagane do przeprowadzenia odpowiednich zajęć (co najmniej jedna na każdą szkołę, w której planuje się organizacje tego typu zajęć), tj.: A. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. B. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. C. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii. 3. Czynny zawodowo nauczyciel lub logopeda. 4. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 3 lub 2 i 3. D. W przypadku prowadzenia zajęć dla dzieci niesłyszących i niedosłyszących w Szkole Podstawowej nr 2: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z pedagogiki specjalnej ze specjalnością surdopedagogika. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z pedagogiki specjalnej ze specjalnością surdopedagogika. 3. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie lub studia podyplomowe z logopedii. 4. Czynny zawodowo nauczyciel lub logopeda. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1,3 i 4 lub 2, 3 i 4. E. W przypadku zajęć dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 12: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z oligofrenopedagogiki. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki. 3. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu logopedii. 4. Czynny zawodowo nauczyciel lub logopeda. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1, 3 i 4 lub 2, 3 i 4. F. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie lub kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej lub socjoterapii. 3. Czynny zawodowo nauczyciel. 4. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1, 2 i 3. G. W przypadku prowadzenia zajęć dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 12: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z oligofrenopedagogiki. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki. 3. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie lub kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie socjoterapii. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1, 3 i 4 lub 2, 3 i 4. H. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - hipoterapia: Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi posiadać ukończony kurs lub udokumentowane kwalifikacje do prowadzenia hipoterapii. I. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - dogoterapia: Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi posiadać ukończony kurs lub udokumentowane kwalifikacje do prowadzenia dogoterapii. J. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - muzykoterapia: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie w zakresie oligofrenopedagogiki. 2. Ukończone studia wyższe licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki. 3. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu nauczania muzyki lub prowadzenia muzykoterapii, bądź posiadanie kwalifikacji nabytych z zakresu nauczania muzyki lub prowadzenia muzykoterapii. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1,3 i 4 lub 2, 3 i 4. K. Specjalistyczne zajęcia- terapia psycho-lingwistyczna metodą Tomatisa: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie w zakresie oligofrenopedagogiki. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki. 3. Ukończony kurs lub szkolenie lub udokumentowane kwalifikacje do prowadzenia terapii metodą Tomatisa. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1,3 i 4 lub 2, 3 i 4. L. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: diagnoza i terapia pedagogiczna dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 4. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu terapii pedagogicznej lub z zakresu psychopedagogiki. 5. Czynny zawodowo nauczyciel. 6. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1, 4 i 5 lub 2, 4 i 5 lub 3, 4 i 5. M. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 4. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie lub kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej. 5. Czynny zawodowo nauczyciel. 6. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1, 4 i 5 lub 2, 4 i 5 lub 3, 4 i 5. N. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego lub rehabilitacji ruchowej z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej (odbycie w trakcie studiów zajęć z gimnastyki korekcyjnej w wymiarze co najmniej 60 godzin) 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej. 3. Czynny zawodowo nauczyciel. 4. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 3 lub 2 i 3. O. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - Komunikacja Alternatywna dla uczniów z autyzmem i upośledzeniem umysłowym: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie w zakresie oligofrenopedagogiki. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki. 3. Ukończony kurs lub szkolenie z metod komunikacji alternatywnej Makaton lub z metod alternatywnej i wspomagającej komunikacji językowej, system znakowo-obrazkowy lub z metody komunikacji alternatywnej Blissa. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1,3 i 4 lub 2, 3 i 4. P. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. Q. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie: 1. Studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. R. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. S. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. T. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo: Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania określone w § 11 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. Nr 50 poz.400 z późn. zm.). U. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych szachowo: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 4. Ukończony specjalistyczny kurs lub szkolenie do prowadzenia zajęć szachowych. 5. Czynny zawodowo nauczyciel. 6. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1,4 i 5 lub 2, 4 i 5 lub 3, 4 i 5. V. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie (w Szkole Podstawowej nr 21 z uwzględnieniem technik Celestyna Freineta): 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. Dla zajęć prowadzonych w Szkole Podstawowej nr 21 dodatkowo: a) Ukończony kurs lub szkolenie uprawniające do prowadzenia zajęć metodą Celestyna Freineta (w ramach programu studiów bądź oddzielnie). W. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie: 1. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 2. Ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego. 3. Posiadanie kwalifikacji nabytych w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego 4. Czynny zawodowo nauczyciel. 5. Osoba, którą dysponuje Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. 1 i 4 lub 2 i 4 lub 3 i 4. II. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1. W zakresie spełniania warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców: 1.1 posiadających odpowiednie środki finansowe lub zdolność kredytową: informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek mająca potwierdzać, że wykonawca posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy). a) w przypadku wykazania wartości posiadanych środków finansowych na rachunku lub zdolności kredytowej w walutach innych niż PLN zamawiający przeliczy wykazane kwoty wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu w dniu przesłania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych, b) w przypadku wykazania wartości posiadanych środków finansowych na rachunku lub zdolności kredytowej za pomocą dwóch lub większej ilości dokumentów, wystawionych przez jedną, dwie lub kilka instytucji, zamawiający wymaga aby potwierdzały one wartość posiadanych środków finansowych na rachunku lub zdolność kredytową w jednym i tym samym dniu. 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
W wersji papierowej: Zespół Zamówień Publicznych, Rynek 19, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18 448-66-00, fax 18 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Cena: 13,00 zł. + koszt wysyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Nowy Sącz: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 366366 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 136541 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 448-66-05, faks 18 443-78-63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz pomiar realizacji celu szczegółowego projektu w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III w 16 Szkołach Podstawowych z terenu Nowego Sącza, jakim jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III szkół podstawowych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wielkopolska Agencja Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, {Dane ukryte}, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 647590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
565029,00
Oferta z najniższą ceną:
565029,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
614680,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 13654120120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-06-21 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 546 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.nowysacz.pl |
Informacja dostępna pod: | W wersji papierowej: Zespół Zamówień Publicznych, Rynek 19, 33-300 Nowy Sącz, tel. 18 448-66-00, fax 18 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Cena: 13,00 zł. + koszt wysyłki. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania - wsparciem nowosądeckich szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Eur | Wielkopolska Agencja Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski Poznań | 2012-09-26 | 565 029,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-09-26 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 565 029,00 zł Minimalna złożona oferta: 565 029,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 565 029,00 zł Maksymalna złożona oferta: 614 680,00 zł |