Wynik przetargu

Adres: ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zam-eh@metro.waw.pl
tel: +48226554000
fax: +48226433997
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 14880120100 Data Udzielenia: 2010-06-10
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
79952100-3 Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zorganizowanie przez wykonawcę spotkania integracyjno - rekreacyjnego dla pracowników Metra Warszawskiego Sp. z o.o. i ich rodzin BOOM Bardzo Oryginalna Oferta marketingowa Violetta Lubacz
Warszawa
200 000,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-06-10
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
799521003
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
200 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
200 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
200 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
200 000,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Warszawa: Zorganizowanie przez wykonawcę spotkania integracyjno - rekreacyjnego dla pracowników Metra Warszawskiego Sp. z o.o. i ich rodzin


Numer ogłoszenia: 148801 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Metro Warszawskie Sp. z o.o., ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554670, faks 022 6433997, 6554679.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie przez wykonawcę spotkania integracyjno - rekreacyjnego dla pracowników Metra Warszawskiego Sp. z o.o. i ich rodzin.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
zorganizowanie przez wykonawcę spotkania integracyjno - rekreacyjnego dla pracowników Metra Warszawskiego Sp. z o.o. i ich rodzin , na terenie metra warszawskiego - STP Kabaty..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.95.21.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOOM Bardzo Oryginalna Oferta marketingowa Violetta Lubacz, Zielna 39, 00-108 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 202950,04 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    200000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    200000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    200000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 w zw. 5.1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 44 ust. 3 Ustawy z dnia 27.03.2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z dnia 24 sierpnia 2009 r.) wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: 1) najlepszych efektów z danych nakładów; 2) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów; 3) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań; 4) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Ust. 4 stanowi, iż jednostki sektora finansów publicznych zawierają umowy, których przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane, na zasadach określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej. Zgodnie z art. 29 ust. 1 Ustawy PZP Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. W przypadku większości usług w zakresie organizacji imprez kulturalnych tj. obsługi technicznej, nagłośnienia i oświetlenia z powodów organizacyjnych i technicznych, nie można przeprowadzić podstawowych trybów przeprowadzenia postępowania wskazanych w Ustawie PZP ze względu na rozległe terminy w nich określone. Zatem zasadnym jest sporządzenie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia po uzyskaniu skonkretyzowanych danych (np. raidery techniczne) przedstawionych przez artystów uczestniczących w danej imprezie tj. po podpisaniu z nimi umów. Ponadto zamawiający zawierając umowy nie określające jednoznacznie i wyczerpująco przedmiotu zamówienia, naruszyłby m.in. art. 140 Ustawy PZP, który stanowi, że zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. W związku z powyższym zamawiający byłby narażony na naruszenie zasad wskazanych na wstępie. Reasumując, zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 w związku art. 5 ust 1a tj. w przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1 (usługi niepriorytetowe - usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych, CPV-79952100-3), w danym stanie faktycznym i w oparciu o przesłankę wynikającą z art. 5 ust.1a pkt. 1, tj. zapobieżeniu złamania zasad: 1) celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, 2) dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3) poniesienia straty w mieniu publicznym, 4) uniemożliwienia terminowej realizacji zadań ponieważ zawarcie umowy w trybie konkurencyjnym mogłoby skutkować znaczącym przekroczeniem rzeczywistych kosztów, gdyż potencjalni wykonawcy nie byliby w stanie z tak znaczącym wyprzedzeniem prawidłowo oszacować kosztów składanej oferty.