Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery
Opis przedmiotu przetargu: Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich województwa lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski) wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery. Zamówienie związane jest z realizacją projektu: JST czy NGO wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna. I. Wykonawca przeprowadzi analizy ilościowe mające na celu ocenę efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury, finansowanych ze środków publicznych, oraz weryfikację stopnia zapewnienia udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty oświatowej i kulturalnej. Analiza zostanie przeprowadzona w każdej z 10 gmin wiejskich biorących udział w badaniach: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie oświaty. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty: Wydatki na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli w stosunku do wydatków na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki inwestycyjne (nowe inwestycje i remonty) na infrastrukturę oświatową w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów przypadających na 1 etat dydaktyczny nauczycielski w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Współczynnik uprzedszkolnienia (ilość miejsc w przedszkolach przypadająca na liczbę dzieci w wieku 3-5 lat). Odsetek uczniów którzy zdali egzaminy zewnętrzne na poziomie powyżej średniej w województwie, w stosunku do liczby uczniów ogółem, w danym typie placówki: w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych i dodatkowych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zewnętrznych (pozaszkolnych) konkursach przedmiotowych i artystycznych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów aktywnych w działalności artystycznej (grupy teatralne, zespoły muzyczne, taneczne i inne) w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 2.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie kultury. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu kultury: Liczba wydarzeń kulturalnych rocznie, realizowanych samodzielnie przez JST oraz samodzielnie przez NGO. Wydatki na realizację zadań z zakresu kultury ogółem, w odniesieniu do liczby etatów osób zatrudnionych do realizacji powyższych zadań, w placówkach realizujących zadania z zakresu kultury, finansowanych ze środków publicznych. Poziom pozyskanych funduszy zewnętrznych (z podziałem na źródła krajowe i zagraniczne) na realizację zadań z zakresu kultury w stosunku do wydatków na zadania z zakresu kultury ogółem. Liczba NGO współpracujących z JST przy realizacji wydarzeń kulturalnych. Odsetek placówek oświatowych zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. Liczba osób niezatrudnionych do realizacji zadań z zakresu kultury a zaangażowanych pozaetatowo (wolontariat) w ich realizację. Liczba mieszkańców zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. 3.Analiza stopnia partycypacji społecznej. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności w zakresie partycypacji społecznej: Liczba odbytych konsultacji dokumentów strategicznych, programów i projektów uchwał z mieszkańcami. Liczba spotkań (w tym zebrań wiejskich) w których uczestniczyli mieszkańcy. Liczba złożonych wniosków przez mieszkańców. Liczba rozpatrzonych pozytywnie wniosków składanych przez mieszkańców. Liczba uczniów aktywnie zaangażowanych w funkcjonowanie NGO w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 4.Z danych zebranych w ramach analiz ilościowych zostanie sporządzony Raport. II. Wykonawca przeprowadzi pogłębione analizy jakościowe (przy pomocy wywiadów pogłębionych) w zakresie funkcjonowania oświaty i kultury oraz udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty i korzystania z niej w zakresie oświaty i kultury, w 10 gminach wiejskich: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie oświaty. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie efektów nauczania - wyników uzyskiwanych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych. Opinia w zakresie jakości oferty wsparcia rozwoju uzdolnień (naukowych, artystycznych, sportowych itp.). Opinia w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży wykazującej trudności w nauce. Opinia w zakresie możliwości korzystania przez uczniów z nowych technologii wspomagających proces nauczania (w tym wykorzystanie Internetu, oprogramowania itp.). Opinia na temat kompetencji absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów. 2. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie kultury. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie dostępu do oferty kulturalnej. Opinia w zakresie oferty kulturalnej realizowanej na terenie gminy. Opinia w zakresie wiedzy ogólnej absolwentów placówek oświatowych. Opinia w zakresie możliwości wsparcia rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży realizowanego w placówkach oświatowych. 3. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie partycypacji społecznej. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie możliwości zgłaszania przez mieszkańców własnych oczekiwań w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury (zakresu, form i sposobów). Opinia w zakresie realizacji wyrażanych oczekiwań przez mieszkańców w zakresie oświaty i kultury przez realizatorów tych działań. Opinia w zakresie stopnia zaangażowania mieszkańców w realizację zadań z zakresu oświaty i kultury. 4. Wykonawca na potrzeby weryfikacji danych pozyskanych w toku pogłębionych wywiadów, obejmujących zadania w sferze oświaty, kultury i partycypacji społecznej przeprowadzi analizę portali internetowych. 5. Z danych zebranych w ramach analiz jakościowych zostanie sporządzony Raport. 6. Wykonawca opracuje i przetestuje nowatorskie narzędzie oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych: Analizę Ścieżki Kariery. Analiza Ścieżki Kariery to nowatorski sposób oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych, realizowanych ze środków publicznych. Określenie hipotez badawczych: 1.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a wyborem dalszych etapów kształcenia (szkoła zawodowa, liceum ogólnokształcące, studia wyższe)? 2.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a aktywnością zawodową absolwentów (bezrobotny, praca na etacie, własna działalność, wolny zawód, itp.)? 3.Czy ilość dodatkowych zajęć przekłada się na osiągnięcie sukcesu przez absolwenta (sukcesu rozumianego jako minimum: ukończone studia wyższe, ustabilizowana sytuacja zawodowa: praca na etacie, własna działalność, wolny zawód)? III. A. Po zatwierdzeniu analiz ilościowych i jakościowych Wykonawca przystąpi do opracowania 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych w 10 Gminach. B. Wykonawca opracuje Katalog Dobrych Praktyk projektu JST czy NGO - wybór najlepszego modelu funkcjonowania kultury i oświaty. IV. Wykonawca po zakończeniu opracowania Strategii i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego przeprowadzi Warsztaty upowszechniające wyniki przeprowadzonych badań
Lublin: Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery
Numer ogłoszenia: 214912 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Gmin Lubelszczyzny , ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 444 02 80, faks 81 444 07 29.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zgl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: stowarzyszenie zrzeszające gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich województwa lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski) wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery. Zamówienie związane jest z realizacją projektu: JST czy NGO wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna. I. Wykonawca przeprowadzi analizy ilościowe mające na celu ocenę efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury, finansowanych ze środków publicznych, oraz weryfikację stopnia zapewnienia udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty oświatowej i kulturalnej. Analiza zostanie przeprowadzona w każdej z 10 gmin wiejskich biorących udział w badaniach: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie oświaty. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty: Wydatki na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli w stosunku do wydatków na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki inwestycyjne (nowe inwestycje i remonty) na infrastrukturę oświatową w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów przypadających na 1 etat dydaktyczny nauczycielski w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Współczynnik uprzedszkolnienia (ilość miejsc w przedszkolach przypadająca na liczbę dzieci w wieku 3-5 lat). Odsetek uczniów którzy zdali egzaminy zewnętrzne na poziomie powyżej średniej w województwie, w stosunku do liczby uczniów ogółem, w danym typie placówki: w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych i dodatkowych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zewnętrznych (pozaszkolnych) konkursach przedmiotowych i artystycznych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów aktywnych w działalności artystycznej (grupy teatralne, zespoły muzyczne, taneczne i inne) w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 2.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie kultury. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu kultury: Liczba wydarzeń kulturalnych rocznie, realizowanych samodzielnie przez JST oraz samodzielnie przez NGO. Wydatki na realizację zadań z zakresu kultury ogółem, w odniesieniu do liczby etatów osób zatrudnionych do realizacji powyższych zadań, w placówkach realizujących zadania z zakresu kultury, finansowanych ze środków publicznych. Poziom pozyskanych funduszy zewnętrznych (z podziałem na źródła krajowe i zagraniczne) na realizację zadań z zakresu kultury w stosunku do wydatków na zadania z zakresu kultury ogółem. Liczba NGO współpracujących z JST przy realizacji wydarzeń kulturalnych. Odsetek placówek oświatowych zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. Liczba osób niezatrudnionych do realizacji zadań z zakresu kultury a zaangażowanych pozaetatowo (wolontariat) w ich realizację. Liczba mieszkańców zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. 3.Analiza stopnia partycypacji społecznej. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności w zakresie partycypacji społecznej: Liczba odbytych konsultacji dokumentów strategicznych, programów i projektów uchwał z mieszkańcami. Liczba spotkań (w tym zebrań wiejskich) w których uczestniczyli mieszkańcy. Liczba złożonych wniosków przez mieszkańców. Liczba rozpatrzonych pozytywnie wniosków składanych przez mieszkańców. Liczba uczniów aktywnie zaangażowanych w funkcjonowanie NGO w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 4.Z danych zebranych w ramach analiz ilościowych zostanie sporządzony Raport. II. Wykonawca przeprowadzi pogłębione analizy jakościowe (przy pomocy wywiadów pogłębionych) w zakresie funkcjonowania oświaty i kultury oraz udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty i korzystania z niej w zakresie oświaty i kultury, w 10 gminach wiejskich: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie oświaty. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie efektów nauczania - wyników uzyskiwanych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych. Opinia w zakresie jakości oferty wsparcia rozwoju uzdolnień (naukowych, artystycznych, sportowych itp.). Opinia w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży wykazującej trudności w nauce. Opinia w zakresie możliwości korzystania przez uczniów z nowych technologii wspomagających proces nauczania (w tym wykorzystanie Internetu, oprogramowania itp.). Opinia na temat kompetencji absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów. 2. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie kultury. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie dostępu do oferty kulturalnej. Opinia w zakresie oferty kulturalnej realizowanej na terenie gminy. Opinia w zakresie wiedzy ogólnej absolwentów placówek oświatowych. Opinia w zakresie możliwości wsparcia rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży realizowanego w placówkach oświatowych. 3. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie partycypacji społecznej. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie możliwości zgłaszania przez mieszkańców własnych oczekiwań w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury (zakresu, form i sposobów). Opinia w zakresie realizacji wyrażanych oczekiwań przez mieszkańców w zakresie oświaty i kultury przez realizatorów tych działań. Opinia w zakresie stopnia zaangażowania mieszkańców w realizację zadań z zakresu oświaty i kultury. 4. Wykonawca na potrzeby weryfikacji danych pozyskanych w toku pogłębionych wywiadów, obejmujących zadania w sferze oświaty, kultury i partycypacji społecznej przeprowadzi analizę portali internetowych. 5. Z danych zebranych w ramach analiz jakościowych zostanie sporządzony Raport. 6. Wykonawca opracuje i przetestuje nowatorskie narzędzie oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych: Analizę Ścieżki Kariery. Analiza Ścieżki Kariery to nowatorski sposób oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych, realizowanych ze środków publicznych. Określenie hipotez badawczych: 1.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a wyborem dalszych etapów kształcenia (szkoła zawodowa, liceum ogólnokształcące, studia wyższe)? 2.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a aktywnością zawodową absolwentów (bezrobotny, praca na etacie, własna działalność, wolny zawód, itp.)? 3.Czy ilość dodatkowych zajęć przekłada się na osiągnięcie sukcesu przez absolwenta (sukcesu rozumianego jako minimum: ukończone studia wyższe, ustabilizowana sytuacja zawodowa: praca na etacie, własna działalność, wolny zawód)? III. A. Po zatwierdzeniu analiz ilościowych i jakościowych Wykonawca przystąpi do opracowania 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych w 10 Gminach. B. Wykonawca opracuje Katalog Dobrych Praktyk projektu JST czy NGO - wybór najlepszego modelu funkcjonowania kultury i oświaty. IV. Wykonawca po zakończeniu opracowania Strategii i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego przeprowadzi Warsztaty upowszechniające wyniki przeprowadzonych badań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.11.00.00-6, 79.31.12.00-9, 79.31.13.00-0, 79.82.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 21.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał minimum 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu badań z wykorzystaniem ilościowych i jakościowych metod zbierania i analizy danych, zakończoną opracowaniem raportu końcowego (lub strategii, lub analizy, lub ekspertyzy), o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto (wartość pojedynczej usługi). Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych dokumentów (wykazu należycie wykonanych usług i dowodów potwierdzających jej należyte wykonanie) potwierdzających spełnienie ww. warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą zawód: socjolog. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego dokumentu (wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług) potwierdzającego spełnienie ww. warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wykonania przez wykonawcę w wykazie dotyczy tylko co najmniej 1 usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanej należycie, spełniającej kryteria określone w warunku udziału w postępowaniu posiadania wiedzy i doświadczenia z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Zamawiający nie wymaga wskazywania przez wykonawcę usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia (projektu). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.zgl.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=329&Itemid=74
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Związek Gmin Lubelszczyzny ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3 (I piętro) 20-078 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Związek Gmin Lubelszczyzny ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3 (I piętro) 20-078 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie związane jest z realizacją projektu: NGO czy JST wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Lublin: Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery
Numer ogłoszenia: 287354 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 214912 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Gmin Lubelszczyzny, ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 444 02 80, faks 81 444 07 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: stowarzyszenie zrzeszajace JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich woj. lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu, Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych:oświatowych i kulturalnych z uwzględnieniem partycypacji społecznej w 10 gminach wiejskich województwa lubelskiego: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski) wraz z działaniami upowszechniającymi oraz opracowanie i przetestowanie nowatorskiego narzędzia: Analizy Ścieżki Kariery. Zamówienie związane jest z realizacją projektu: JST czy NGO wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna. I. Wykonawca przeprowadzi analizy ilościowe mające na celu ocenę efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury, finansowanych ze środków publicznych, oraz weryfikację stopnia zapewnienia udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty oświatowej i kulturalnej. Analiza zostanie przeprowadzona w każdej z 10 gmin wiejskich biorących udział w badaniach: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie oświaty. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu oświaty: Wydatki na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki związane z zatrudnieniem nauczycieli w stosunku do wydatków na realizację zadań z zakresu oświaty ogółem, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Wydatki inwestycyjne (nowe inwestycje i remonty) na infrastrukturę oświatową w przeliczeniu na 1 ucznia w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów przypadających na 1 etat dydaktyczny nauczycielski w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Współczynnik uprzedszkolnienia (ilość miejsc w przedszkolach przypadająca na liczbę dzieci w wieku 3-5 lat). Odsetek uczniów którzy zdali egzaminy zewnętrzne na poziomie powyżej średniej w województwie, w stosunku do liczby uczniów ogółem, w danym typie placówki: w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zajęciach pozalekcyjnych i dodatkowych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej, w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów uczestniczących w zewnętrznych (pozaszkolnych) konkursach przedmiotowych i artystycznych w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. Liczba uczniów aktywnych w działalności artystycznej (grupy teatralne, zespoły muzyczne, taneczne i inne) w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 2.Analiza efektywności realizacji zadań publicznych w zakresie kultury. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności realizacji zadań z zakresu kultury: Liczba wydarzeń kulturalnych rocznie, realizowanych samodzielnie przez JST oraz samodzielnie przez NGO. Wydatki na realizację zadań z zakresu kultury ogółem, w odniesieniu do liczby etatów osób zatrudnionych do realizacji powyższych zadań, w placówkach realizujących zadania z zakresu kultury, finansowanych ze środków publicznych. Poziom pozyskanych funduszy zewnętrznych (z podziałem na źródła krajowe i zagraniczne) na realizację zadań z zakresu kultury w stosunku do wydatków na zadania z zakresu kultury ogółem. Liczba NGO współpracujących z JST przy realizacji wydarzeń kulturalnych. Odsetek placówek oświatowych zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. Liczba osób niezatrudnionych do realizacji zadań z zakresu kultury a zaangażowanych pozaetatowo (wolontariat) w ich realizację. Liczba mieszkańców zaangażowanych w realizację wydarzeń kulturalnych w gminie. 3.Analiza stopnia partycypacji społecznej. Na podstawie pozyskanych danych Wykonawca przedstawi następujące wskaźniki efektywności w zakresie partycypacji społecznej: Liczba odbytych konsultacji dokumentów strategicznych, programów i projektów uchwał z mieszkańcami. Liczba spotkań (w tym zebrań wiejskich) w których uczestniczyli mieszkańcy. Liczba złożonych wniosków przez mieszkańców. Liczba rozpatrzonych pozytywnie wniosków składanych przez mieszkańców. Liczba uczniów aktywnie zaangażowanych w funkcjonowanie NGO w stosunku do liczby wszystkich uczniów w danej placówce oświatowej w zależności od wielkości placówki (do 70 uczniów, powyżej 70 uczniów) oraz organu prowadzącego. 4.Z danych zebranych w ramach analiz ilościowych zostanie sporządzony Raport. II. Wykonawca przeprowadzi pogłębione analizy jakościowe (przy pomocy wywiadów pogłębionych) w zakresie funkcjonowania oświaty i kultury oraz udziału mieszkańców (partycypacji społecznej) w kształtowaniu oferty i korzystania z niej w zakresie oświaty i kultury, w 10 gminach wiejskich: Wisznicach, Rossoszu, Sosnówce, Jabłoniu, Podedwórzu (I grupa: powiaty bialski i parczewski), Dołhobyczowie, Hrubieszowie, Mirczu, Trzeszczanach i Werbkowicach (II grupa: powiat hrubieszowski). 1. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie oświaty. Zakres wywiadówpogłębionych: Opinia w zakresie efektów nauczania - wyników uzyskiwanych przez uczniów w egzaminach zewnętrznych. Opinia w zakresie jakości oferty wsparcia rozwoju uzdolnień (naukowych, artystycznych, sportowych itp.). Opinia w zakresie wsparcia dzieci i młodzieży wykazującej trudności w nauce. Opinia w zakresie możliwości korzystania przez uczniów z nowych technologii wspomagających proces nauczania (w tym wykorzystanie Internetu, oprogramowania itp.). Opinia na temat kompetencji absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów. 2. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie kultury. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie dostępu do oferty kulturalnej. Opinia w zakresie oferty kulturalnej realizowanej na terenie gminy. Opinia w zakresie wiedzy ogólnej absolwentów placówek oświatowych. Opinia w zakresie możliwości wsparcia rozwoju uzdolnień dzieci i młodzieży realizowanego w placówkach oświatowych. 3. Szczegółowe założenia przeprowadzenia pogłębionych analiz jakościowych w zakresie partycypacji społecznej. Zakres wywiadów pogłębionych: Opinia w zakresie możliwości zgłaszania przez mieszkańców własnych oczekiwań w zakresie realizacji zadań z zakresu oświaty i kultury (zakresu, form i sposobów). Opinia w zakresie realizacji wyrażanych oczekiwań przez mieszkańców w zakresie oświaty i kultury przez realizatorów tych działań. Opinia w zakresie stopnia zaangażowania mieszkańców w realizację zadań z zakresu oświaty i kultury. 4. Wykonawca na potrzeby weryfikacji danych pozyskanych w toku pogłębionych wywiadów, obejmujących zadania w sferze oświaty, kultury i partycypacji społecznej przeprowadzi analizę portali internetowych. 5. Z danych zebranych w ramach analiz jakościowych zostanie sporządzony Raport. 6. Wykonawca opracuje i przetestuje nowatorskie narzędzie oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych: Analizę Ścieżki Kariery. Analiza Ścieżki Kariery to nowatorski sposób oceny efektywności realizacji usług edukacyjnych, realizowanych ze środków publicznych. Określenie hipotez badawczych: 1.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a wyborem dalszych etapów kształcenia (szkoła zawodowa, liceum ogólnokształcące, studia wyższe)? 2.Czy istnieje korelacja między typem ukończonej szkoły (szkoła prowadzona przez NGO, szkoły prowadzone przez JST: szkoła do 70 uczniów, szkoła powyżej 70 uczniów) a aktywnością zawodową absolwentów (bezrobotny, praca na etacie, własna działalność, wolny zawód, itp.)? 3.Czy ilość dodatkowych zajęć przekłada się na osiągnięcie sukcesu przez absolwenta (sukcesu rozumianego jako minimum: ukończone studia wyższe, ustabilizowana sytuacja zawodowa: praca na etacie, własna działalność, wolny zawód)? III. A. Po zatwierdzeniu analiz ilościowych i jakościowych Wykonawca przystąpi do opracowania 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych w 10 Gminach. B. Wykonawca opracuje Katalog Dobrych Praktyk projektu JST czy NGO - wybór najlepszego modelu funkcjonowania kultury i oświaty. IV. Wykonawca po zakończeniu opracowania Strategii i zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego przeprowadzi Warsztaty upowszechniające wyniki przeprowadzonych badań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.11.00.00-6, 79.31.12.00-9, 79.31.13.00-1, 79.82.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie związane jest z realizacją projektu: NGO czy JST wybór najlepszego modelu funkcjonowania oświaty i kultury, realizowanego na podstawie umowy nr DPT/BDG-II/POPT/305/12, zawartej w dniu 10.12.2012 r., pomiędzy Ministerstwem Rozwoju Regionalnego a Związkiem Gmin Lubelszczyzny, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EU-CONSULT Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
86000,00
Oferta z najniższą ceną:
86000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
381000,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 21491220130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-06-03 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 131 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.zgl.pl |
Informacja dostępna pod: | Związek Gmin Lubelszczyzny ul. I Armii Wojska Polskiego 5/3 (I piętro) 20-078 Lublin |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
79110000-8 | Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej | |
79311200-9 | Usługi przeprowadzania badań ankietowych | |
79311300-0 | Usługi analizy ankiet | |
79820000-8 | Usługi związane z drukowaniem |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Opracowanie 10 Strategii: Rekomendacji Optymalnego Modelu Świadczenia Usług Publicznych Edukacyjnych i Kulturalnych na bazie analiz ilościowych i jakościowych - wywiadów pogłębionych, w zakresie realizacji zadań publicznych: oświatowych i kultura | EU-CONSULT Sp. z o.o. Gdańsk | 2013-07-22 | 86 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-07-22 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 791100006 793112009 793113001 798200008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 86 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 86 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 12 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 86 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 381 000,00 zł |