Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Celem projektu jest utworzenie skoordynowanego systemu współpracy instytucjonalnej wobec wielodzietnych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 następujących części: Część 1 - Warsztaty radzenia sobie ze stresem Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat stresu, metod konstruktywnego postrzegania rzeczywistości - strategii radzenia sobie ze stresem, planowania czasu - korzyści z efektywnego wykorzystania czasu, formułowania celów i planowanie krótko, średnio i długoterminowych, planowania na piśmie - rozwijania nowych umiejętności. Przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń skutecznego odreagowywania i radzenia sobie ze stresem; Część 2 - Warsztaty twórczego spędzania czasu Zajęcia podzielone na część teoretyczną i praktyczną przy wykorzystaniu przykładów wizualnych (zdjęcia, schematy, prezentacje, przykładowe szablony). Tematyka zajęć: Przekazanie rodzicom na zajęciach wiedzy na temat tego, jakie są możliwości twórcze dziecka na poszczególnych etapach rozwoju rysunku dziecka, oraz jak konstruować zabawy dostosowane do wieku dziecka, przekazanie wiedzy teoretycznej dotyczącej edukacji estetycznej oraz sztuki małego dziecka, zapoznanie z cechami charakteryzującymi dziecko zdolne, oraz możliwościami rozwijania różnych zdolności dziecka, umożliwienie nabycia umiejętności zainicjowania zabawy z dziećmi, rozwijającej nie tylko motorykę małą i dużą dziecka, ale także poczucie piękna i estetyki otaczającego świata, propagowanie kreatywnego stylu życia m.in. przez inicjowanie i prowadzenie zabaw artystycznych z dziećmi; Część 3 - Trening asertywności Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy nt. budowania postawy asertywnej i uczenia się związanych z nią zachowań. Nauka zachowań takich jak m.in. umiejętność odmawiania, wyrażania próśb i oczekiwań, przyjmowania i wyrażania krytyki, wyrażania uczuć pozytywnych i negatywnych, obrony własnych przekonań, prezentowania siebie w pozytywny sposób. Umożliwienie możliwości pracy nad przekształcaniem własnych nieefektywnych zachowań w kierunku bardziej korzystnym dla siebie i swoich relacji z innymi. Trening kluczowych zachowań asertywnych podczas warsztatów teoretycznych i praktycznych; Część 4 - Warsztaty motywacyjne Tematyka zajęć: Umożliwienie nabycia umiejętności efektywnego działania oraz organizacji swojego życia, poprzez m.in. nabycie umiejętności sprawnego podejmowania decyzji, nabycie umiejętności radzenia sobie z odkładaniem obowiązków (zwlekaniem), naukę technik motywowania się do realizowania swoich celów; Część 5 - Warsztaty - Zarządzanie sobą w czasie Tematyka zajęć: Umożliwienie podwyższenia kompetencji z zakresu planowania i organizowania czasu: - nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania, - dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy, - nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu, - poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem, - wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem; Część 6 - Nauka koncentracji i szybkiego czytania dla dzieci w wieku szkolnym. Tematyka zajęć: Umożliwienie dzieciom pragnącym łatwiej i skuteczniej uczyć się, czytać szybciej ze zrozumieniem i wszechstronnie rozwijać się intelektualnie (myślenie kreatywne i logiczne, sprawne kojarzenie, wyćwiczona pamięć i koncentracja) oraz dzieciom mającym: problemy z koncentracją, problemy z czytaniem, kłopoty z pamięcią, trudności z uczeniem się, podejrzenia lub rozpoznaną dysleksję lub dysleksję rozwojową oraz dla dzieci nie mających powyższych kłopotów podniesienie swoich zdolności oraz zniwelowanie braków; Część 7 - Warsztaty - Jak rozmawiać z dzieckiem o dojrzewaniu Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat prawidłowości rozwojowych okresu dorastania ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju psychoseksualnego nastolatka. Omówienie złożoności rozwoju seksualnego, wpływu dojrzewania cielesnego na sferę emocjonalną, osobowościową i społeczną. Zwrócenie uwagi na to jak pomóc nastolatkom poradzić sobie z nowymi wyzwaniami, jakie przed nimi stają i rozwijać swoje umiejętności, siłę i odporność, która jest potrzebna, by oprzeć się narkotykom, przemocy i innym negatywnym wpływom współczesnego świata; Część 8 - Spotkania indywidualne z psychologiem, Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci; Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Część 9 - Spotkania indywidualne z psychoterapeutą Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci; Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Część 10 - Spotkania indywidualne z coachem Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci Część 11 - Zajęcia z logopedą Tematyka zajęć: Zaplanowano przeprowadzenie: - ćwiczeń ortograficznych (kształtujących prawidłową mowę i doskonalących mowę już ukształtowaną), - ćwiczeń rytmicznych, słuchowych, usprawniających narządy mowy, artykulacyjnych, dykcyjnych, - innych zajęć zgodnie z indywidualnymi potrzebami dziecka. Czas: 108 godzin (4 h/tydzień) 3. Poszczególne warsztaty zostaną przeprowadzone według harmonogramu zatwierdzonego przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, sporządzonego uprzednio przez Wykonawcę. 4. Warsztaty odbywać się będą w wynajętych pomieszczeniach w budynkach administracji samorządowej w Łukowie lub Krzywdzie. 5. Po zakończeniu warsztatów Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić ankietę służącą ocenie zasadności przeprowadzenia warsztatów. 6. Godzina warsztatów w ramach niniejszego zamówienia wynosi 60 minut zajęć. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: - pisemnego (e-mailowe) informowania z min. 1-dniowym wyprzedzeniem, o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem; - bieżącego dokumentowania prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć; - współpracy z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzegania przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - wykorzystywania wzorów dokumentów przekazanych przez koordynatora projektu, - prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjności w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia), wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Łuków: Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Numer ogłoszenia: 134093 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 99 13, faks 25 798 99 13.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pcpr.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Celem projektu jest utworzenie skoordynowanego systemu współpracy instytucjonalnej wobec wielodzietnych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 następujących części: Część 1 - Warsztaty radzenia sobie ze stresem Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat stresu, metod konstruktywnego postrzegania rzeczywistości - strategii radzenia sobie ze stresem, planowania czasu - korzyści z efektywnego wykorzystania czasu, formułowania celów i planowanie krótko, średnio i długoterminowych, planowania na piśmie - rozwijania nowych umiejętności. Przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń skutecznego odreagowywania i radzenia sobie ze stresem; Część 2 - Warsztaty twórczego spędzania czasu Zajęcia podzielone na część teoretyczną i praktyczną przy wykorzystaniu przykładów wizualnych (zdjęcia, schematy, prezentacje, przykładowe szablony). Tematyka zajęć: Przekazanie rodzicom na zajęciach wiedzy na temat tego, jakie są możliwości twórcze dziecka na poszczególnych etapach rozwoju rysunku dziecka, oraz jak konstruować zabawy dostosowane do wieku dziecka, przekazanie wiedzy teoretycznej dotyczącej edukacji estetycznej oraz sztuki małego dziecka, zapoznanie z cechami charakteryzującymi dziecko zdolne, oraz możliwościami rozwijania różnych zdolności dziecka, umożliwienie nabycia umiejętności zainicjowania zabawy z dziećmi, rozwijającej nie tylko motorykę małą i dużą dziecka, ale także poczucie piękna i estetyki otaczającego świata, propagowanie kreatywnego stylu życia m.in. przez inicjowanie i prowadzenie zabaw artystycznych z dziećmi; Część 3 - Trening asertywności Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy nt. budowania postawy asertywnej i uczenia się związanych z nią zachowań. Nauka zachowań takich jak m.in. umiejętność odmawiania, wyrażania próśb i oczekiwań, przyjmowania i wyrażania krytyki, wyrażania uczuć pozytywnych i negatywnych, obrony własnych przekonań, prezentowania siebie w pozytywny sposób. Umożliwienie możliwości pracy nad przekształcaniem własnych nieefektywnych zachowań w kierunku bardziej korzystnym dla siebie i swoich relacji z innymi. Trening kluczowych zachowań asertywnych podczas warsztatów teoretycznych i praktycznych; Część 4 - Warsztaty motywacyjne Tematyka zajęć: Umożliwienie nabycia umiejętności efektywnego działania oraz organizacji swojego życia, poprzez m.in. nabycie umiejętności sprawnego podejmowania decyzji, nabycie umiejętności radzenia sobie z odkładaniem obowiązków (zwlekaniem), naukę technik motywowania się do realizowania swoich celów; Część 5 - Warsztaty - Zarządzanie sobą w czasie Tematyka zajęć: Umożliwienie podwyższenia kompetencji z zakresu planowania i organizowania czasu: - nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania, - dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy, - nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu, - poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem, - wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem; Część 6 - Nauka koncentracji i szybkiego czytania dla dzieci w wieku szkolnym. Tematyka zajęć: Umożliwienie dzieciom pragnącym łatwiej i skuteczniej uczyć się, czytać szybciej ze zrozumieniem i wszechstronnie rozwijać się intelektualnie (myślenie kreatywne i logiczne, sprawne kojarzenie, wyćwiczona pamięć i koncentracja) oraz dzieciom mającym: problemy z koncentracją, problemy z czytaniem, kłopoty z pamięcią, trudności z uczeniem się, podejrzenia lub rozpoznaną dysleksję lub dysleksję rozwojową oraz dla dzieci nie mających powyższych kłopotów podniesienie swoich zdolności oraz zniwelowanie braków; Część 7 - Warsztaty - Jak rozmawiać z dzieckiem o dojrzewaniu Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat prawidłowości rozwojowych okresu dorastania ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju psychoseksualnego nastolatka. Omówienie złożoności rozwoju seksualnego, wpływu dojrzewania cielesnego na sferę emocjonalną, osobowościową i społeczną. Zwrócenie uwagi na to jak pomóc nastolatkom poradzić sobie z nowymi wyzwaniami, jakie przed nimi stają i rozwijać swoje umiejętności, siłę i odporność, która jest potrzebna, by oprzeć się narkotykom, przemocy i innym negatywnym wpływom współczesnego świata; Część 8 - Spotkania indywidualne z psychologiem, Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci; Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Część 9 - Spotkania indywidualne z psychoterapeutą Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci; Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Część 10 - Spotkania indywidualne z coachem Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci Część 11 - Zajęcia z logopedą Tematyka zajęć: Zaplanowano przeprowadzenie: - ćwiczeń ortograficznych (kształtujących prawidłową mowę i doskonalących mowę już ukształtowaną), - ćwiczeń rytmicznych, słuchowych, usprawniających narządy mowy, artykulacyjnych, dykcyjnych, - innych zajęć zgodnie z indywidualnymi potrzebami dziecka. Czas: 108 godzin (4 h/tydzień) 3. Poszczególne warsztaty zostaną przeprowadzone według harmonogramu zatwierdzonego przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, sporządzonego uprzednio przez Wykonawcę. 4. Warsztaty odbywać się będą w wynajętych pomieszczeniach w budynkach administracji samorządowej w Łukowie lub Krzywdzie. 5. Po zakończeniu warsztatów Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić ankietę służącą ocenie zasadności przeprowadzenia warsztatów. 6. Godzina warsztatów w ramach niniejszego zamówienia wynosi 60 minut zajęć. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: - pisemnego (e-mailowe) informowania z min. 1-dniowym wyprzedzeniem, o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem; - bieżącego dokumentowania prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć; - współpracy z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzegania przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - wykorzystywania wzorów dokumentów przekazanych przez koordynatora projektu, - prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjności w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia), wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spelniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: dla części 1 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; dla części 2 - wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 4 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 5 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia bądź ukończone studia podyplomowe o specjalności coach, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; dla części 6 - wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; dla części 7 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 8 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia; dla części 9 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychoterapia; dla części 10 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia podyplomowe o specjalności coach; dla części 11 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra oraz kwalifikacje logopedy i min. 2-letnie doświadczenie w pracy logopedy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone: - w przypadku przerwania szkolenia przez osobę skierowaną, wówczas zapłata za szkolenie ww. osoby nastąpi za okres faktycznego uczestnictwa w szkoleniu, - w przypadku zmniejszenia ilości uczestników szkolenia proporcjonalnie do zmniejszonej ilości uczestników szkolenia, c) Zmiana którejkolwiek z osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje zamówienie przy zachowaniu kwalifikacji i doświadczenia spełniających warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) w wyniku innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, e) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało się to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, f) Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany w treści umowy, które to zmiany nie wpłynęłyby na krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania m.in. zmiana danych adresowych Wykonawcy, jego formy organizacyjnej, osób reprezentujących Wykonawcę,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://splukow.bip.e-zeto.eu/?public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków,.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Warsztaty radzenia sobie ze stresem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat stresu, metod konstruktywnego postrzegania rzeczywistości - strategii radzenia sobie ze stresem, planowania czasu - korzyści z efektywnego wykorzystania czasu, formułowania celów i planowanie krótko, średnio i długoterminowych, planowania na piśmie - rozwijania nowych umiejętności. Przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń skutecznego odreagowywania i radzenia sobie ze stresem. Czas: 18 godzin (6 godzin x 3 dni) dla każdej z grup Liczba osób: 45 osób - (17 dorosłych, 28 dzieci). Warsztaty będą prowadzone w trzech grupach, każda grupa uczestniczy w 18 godzinach zajęć. Wykonawca zapewni serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć grupowych. Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2014 roku - Miejsce realizacji warsztatów: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników poszczególnych grup..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Warsztaty twórczego spędzania czasu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia podzielone na część teoretyczną i praktyczną przy wykorzystaniu przykładów wizualnych (zdjęcia, schematy, prezentacje, przykładowe szablony). Tematyka zajęć: Przekazanie rodzicom na zajęciach wiedzy na temat tego, jakie są możliwości twórcze dziecka na poszczególnych etapach rozwoju rysunku dziecka, oraz jak konstruować zabawy dostosowane do wieku dziecka, przekazanie wiedzy teoretycznej dotyczącej edukacji estetycznej oraz sztuki małego dziecka, zapoznanie z cechami charakteryzującymi dziecko zdolne, oraz możliwościami rozwijania różnych zdolności dziecka, umożliwienie nabycia umiejętności zainicjowania zabawy z dziećmi, rozwijającej nie tylko motorykę małą i dużą dziecka, ale także poczucie piękna i estetyki otaczającego świata, propagowanie kreatywnego stylu życia m.in. przez inicjowanie i prowadzenie zabaw artystycznych z dziećmi. Czas: 24 godziny (6 dni x 4 godziny) Liczba osób: 5 osób (dorośli) - Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Trening asertywności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy nt. budowania postawy asertywnej i uczenia się związanych z nią zachowań. Nauka zachowań takich jak m.in. umiejętność odmawiania, wyrażania próśb i oczekiwań, przyjmowania i wyrażania krytyki, wyrażania uczuć pozytywnych i negatywnych, obrony własnych przekonań, prezentowania siebie w pozytywny sposób. Umożliwienie możliwości pracy nad przekształcaniem własnych nieefektywnych zachowań w kierunku bardziej korzystnym dla siebie i swoich relacji z innymi. Trening kluczowych zachowań asertywnych podczas warsztatów teoretycznych i praktycznych. Czas: 18 godzin (6 godzin x 3 dni) Liczba osób: 14 osób (rodzice i dzieci) (9 dorosłych i 5 dzieci) Wykonawca zapewni serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć grupowych. - Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Warsztaty motywacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć: Umożliwienie nabycia umiejętności efektywnego działania oraz organizacji swojego życia, poprzez m.in. nabycie umiejętności sprawnego podejmowania decyzji, nabycie umiejętności radzenia sobie z odkładaniem obowiązków (zwlekaniem), naukę technik motywowania się do realizowania swoich celów. Czas: 18 godzin (6 godzin x 3 dni) dla każdej z grup Liczba osób: 34 (rodzice i dzieci) (11 dorosłych i 23 dzieci) - 3 grupy zajęciowe Wykonawca zapewni serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć grupowych. - Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Warsztaty - Zarządzanie sobą w czasie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć: Umożliwienie podwyższenia kompetencji z zakresu planowania i organizowania czasu: - nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania, - dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy, - nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu, -poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem, - wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem. Czas: 18 godzin (6 godzin x 3 dni) Liczba osób: 5 osób Wykonawca zapewni serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć grupowych. - Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia bądź ukończone studia podyplomowe o specjalności coach, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Nauka koncentracji i szybkiego czytania dla dzieci w wieku szkolnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć: Umożliwienie dzieciom pragnącym łatwiej i skuteczniej uczyć się, czytać szybciej ze zrozumieniem i wszechstronnie rozwijać się intelektualnie (myślenie kreatywne i logiczne, sprawne kojarzenie, wyćwiczona pamięć i koncentracja) oraz dzieciom mającym: problemy z koncentracją, problemy z czytaniem, kłopoty z pamięcią, trudności z uczeniem się, podejrzenia lub rozpoznaną dysleksję lub dysleksję rozwojową oraz dla dzieci nie mających powyższych kłopotów podniesienie swoich zdolności oraz zniwelowanie braków. Czas: 24 godziny (6 dni x 4 godziny) Liczba osób: 11 dzieci - Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Warsztaty - Jak rozmawiać z dzieckiem o dojrzewaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat prawidłowości rozwojowych okresu dorastania ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju psychoseksualnego nastolatka. Omówienie złożoności rozwoju seksualnego, wpływu dojrzewania cielesnego na sferę emocjonalną, osobowościową i społeczną. Zwrócenie uwagi na to jak pomóc nastolatkom poradzić sobie z nowymi wyzwaniami, jakie przed nimi stają i rozwijać swoje umiejętności, siłę i odporność, która jest potrzebna, by oprzeć się narkotykom, przemocy i innym negatywnym wpływom współczesnego świata. Czas: 18 godzin (6 godzin x 3 dni) Liczba osób: 9 osób Wykonawca zapewni serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć grupowych. - Warsztaty zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Spotkania indywidualne z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć powinna obejmować min : - umiejętność rozwiązywania problemów, - radzenie sobie ze stresem i lękiem, - wyrażanie własnego zdania, - podnoszenie samooceny, - pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci - Warsztaty/spotkania zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Spotkania indywidualne z psychoterapeutą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć powinna obejmować min : - umiejętność rozwiązywania problemów, - radzenie sobie ze stresem i lękiem, - wyrażanie własnego zdania, - podnoszenie samooceny, - pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci - Warsztaty/spotkania zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychoterapia; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Spotkania indywidualne z coachem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć powinna obejmować min : - umiejętność rozwiązywania problemów, - radzenie sobie ze stresem i lękiem, - wyrażanie własnego zdania, - podnoszenie samooceny, - pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci - Warsztaty/spotkania zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia podyplomowe o specjalności coach; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Zajęcia z logopedą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Tematyka zajęć: Zaplanowano przeprowadzenie: - ćwiczeń ortograficznych (kształtujących prawidłową mowę i doskonalących mowę już ukształtowaną), - ćwiczeń rytmicznych, słuchowych, usprawniających narządy mowy, artykulacyjnych, dykcyjnych, - innych zajęć zgodnie z indywidualnymi potrzebami dziecka. Czas: 108 godzin (4 h/tydzień) - Zajęcia zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra oraz kwalifikacje logopedy i min. 2-letnie doświadczenie w pracy logopedy; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 134103 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
134093 - 2014 data 23.06.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 99 13, fax. 25 798 99 13.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
III.4.4.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;.
Numer ogłoszenia: 136829 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
134093 - 2014 data 23.06.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 99 13, fax. 25 798 99 13.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.4.
W ogłoszeniu jest:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spelniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: dla części 1 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; dla części 2 - wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 4 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 5 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia bądź ukończone studia podyplomowe o specjalności coach, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; dla części 6 - wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; dla części 7 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 8 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia; dla części 9 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychoterapia; dla części 10 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia podyplomowe o specjalności coach; dla części 11 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra oraz kwalifikacje logopedy i min. 2-letnie doświadczenie w pracy logopedy..
W ogłoszeniu powinno być:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spelniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: dla części 1 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; dla części 2 - wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 4 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 5 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia bądź ukończone studia podyplomowe o specjalności coach, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego; dla części 6 - wykształcenie wyższe pedagogiczne, tytuł magistra, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia o podobnej tematyce; dla części 7 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, która przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego dla części 8 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychologia; dla części 9 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończony czteroletni kurs z zakresu psychoterapii; dla części 10 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia podyplomowe o specjalności coach; dla części 11 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra oraz kwalifikacje logopedy i min. 2-letnie doświadczenie w pracy logopedy..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Część 9.
W ogłoszeniu jest:
Spotkania indywidualne z psychoterapeutą. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka zajęć powinna obejmować min : - umiejętność rozwiązywania problemów, - radzenie sobie ze stresem i lękiem, - wyrażanie własnego zdania, - podnoszenie samooceny, - pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci - Warsztaty/spotkania zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończone studia wyższe na kierunku psychoterapia; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
W ogłoszeniu powinno być:
Spotkania indywidualne z psychoterapeutą. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka zajęć powinna obejmować min : - umiejętność rozwiązywania problemów, - radzenie sobie ze stresem i lękiem, - wyrażanie własnego zdania, - podnoszenie samooceny, - pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci - Warsztaty/spotkania zostaną przeprowadzone przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, ukończony czteroletni kurs z zakresu psychoterapii; - Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku; - Miejsce realizacji zajęć: Łuków lub Krzywda, powiat łukowski. Miejsce zostanie wskazane po ustaleniu ostatecznej listy uczestników warsztatów.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
Łuków: Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Numer ogłoszenia: 213107 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 134093 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 99 13, faks 25 798 99 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Celem projektu jest utworzenie skoordynowanego systemu współpracy instytucjonalnej wobec wielodzietnych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 następujących części: Część 1 - Warsztaty radzenia sobie ze stresem Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat stresu, metod konstruktywnego postrzegania rzeczywistości - strategii radzenia sobie ze stresem, planowania czasu - korzyści z efektywnego wykorzystania czasu, formułowania celów i planowanie krótko, średnio i długoterminowych, planowania na piśmie - rozwijania nowych umiejętności. Przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń skutecznego odreagowywania i radzenia sobie ze stresem; Część 2 - Warsztaty twórczego spędzania czasu Zajęcia podzielone na część teoretyczną i praktyczną przy wykorzystaniu przykładów wizualnych (zdjęcia, schematy, prezentacje, przykładowe szablony). Tematyka zajęć: Przekazanie rodzicom na zajęciach wiedzy na temat tego, jakie są możliwości twórcze dziecka na poszczególnych etapach rozwoju rysunku dziecka, oraz jak konstruować zabawy dostosowane do wieku dziecka, przekazanie wiedzy teoretycznej dotyczącej edukacji estetycznej oraz sztuki małego dziecka, zapoznanie z cechami charakteryzującymi dziecko zdolne, oraz możliwościami rozwijania różnych zdolności dziecka, umożliwienie nabycia umiejętności zainicjowania zabawy z dziećmi, rozwijającej nie tylko motorykę małą i dużą dziecka, ale także poczucie piękna i estetyki otaczającego świata, propagowanie kreatywnego stylu życia m.in. przez inicjowanie i prowadzenie zabaw artystycznych z dziećmi; Część 3 - Trening asertywności Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy nt. budowania postawy asertywnej i uczenia się związanych z nią zachowań. Nauka zachowań takich jak m.in. umiejętność odmawiania, wyrażania próśb i oczekiwań, przyjmowania i wyrażania krytyki, wyrażania uczuć pozytywnych i negatywnych, obrony własnych przekonań, prezentowania siebie w pozytywny sposób. Umożliwienie możliwości pracy nad przekształcaniem własnych nieefektywnych zachowań w kierunku bardziej korzystnym dla siebie i swoich relacji z innymi. Trening kluczowych zachowań asertywnych podczas warsztatów teoretycznych i praktycznych; Część 4 - Warsztaty motywacyjne Tematyka zajęć: Umożliwienie nabycia umiejętności efektywnego działania oraz organizacji swojego życia, poprzez m.in. nabycie umiejętności sprawnego podejmowania decyzji, nabycie umiejętności radzenia sobie z odkładaniem obowiązków (zwlekaniem), naukę technik motywowania się do realizowania swoich celów; Część 5 - Warsztaty - Zarządzanie sobą w czasie Tematyka zajęć: Umożliwienie podwyższenia kompetencji z zakresu planowania i organizowania czasu: - nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania, - dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy, - nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu, - poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem, - wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem; Część 6 - Nauka koncentracji i szybkiego czytania dla dzieci w wieku szkolnym. Tematyka zajęć: Umożliwienie dzieciom pragnącym łatwiej i skuteczniej uczyć się, czytać szybciej ze zrozumieniem i wszechstronnie rozwijać się intelektualnie (myślenie kreatywne i logiczne, sprawne kojarzenie, wyćwiczona pamięć i koncentracja) oraz dzieciom mającym: problemy z koncentracją, problemy z czytaniem, kłopoty z pamięcią, trudności z uczeniem się, podejrzenia lub rozpoznaną dysleksję lub dysleksję rozwojową oraz dla dzieci nie mających powyższych kłopotów podniesienie swoich zdolności oraz zniwelowanie braków; Część 7 - Warsztaty - Jak rozmawiać z dzieckiem o dojrzewaniu Tematyka zajęć: Przekazanie wiedzy na temat prawidłowości rozwojowych okresu dorastania ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju psychoseksualnego nastolatka. Omówienie złożoności rozwoju seksualnego, wpływu dojrzewania cielesnego na sferę emocjonalną, osobowościową i społeczną. Zwrócenie uwagi na to jak pomóc nastolatkom poradzić sobie z nowymi wyzwaniami, jakie przed nimi stają i rozwijać swoje umiejętności, siłę i odporność, która jest potrzebna, by oprzeć się narkotykom, przemocy i innym negatywnym wpływom współczesnego świata; Część 8 - Spotkania indywidualne z psychologiem, Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci; Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Część 9 - Spotkania indywidualne z psychoterapeutą Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci; Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, - radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Część 10 - Spotkania indywidualne z coachem Tematyka zajęć powinna obejmować min : -umiejętność rozwiązywania problemów, -radzenie sobie ze stresem i lękiem, -wyrażanie własnego zdania, -podnoszenie samooceny, -pomoc w samoakceptacji itp. Czas: łącznie 52 godziny Osoby: dorośli i dzieci Część 11 - Zajęcia z logopedą Tematyka zajęć: Zaplanowano przeprowadzenie: - ćwiczeń ortograficznych (kształtujących prawidłową mowę i doskonalących mowę już ukształtowaną), - ćwiczeń rytmicznych, słuchowych, usprawniających narządy mowy, artykulacyjnych, dykcyjnych, - innych zajęć zgodnie z indywidualnymi potrzebami dziecka. Czas: 108 godzin (4 h/tydzień) 3. Poszczególne warsztaty zostaną przeprowadzone według harmonogramu zatwierdzonego przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, sporządzonego uprzednio przez Wykonawcę. 4. Warsztaty odbywać się będą w wynajętych pomieszczeniach w budynkach administracji samorządowej w Łukowie lub Krzywdzie. 5. Po zakończeniu warsztatów Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić ankietę służącą ocenie zasadności przeprowadzenia warsztatów. 6. Godzina warsztatów w ramach niniejszego zamówienia wynosi 60 minut zajęć. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: - pisemnego (e-mailowe) informowania z min. 1-dniowym wyprzedzeniem, o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem; - bieżącego dokumentowania prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć; - współpracy z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, - przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), - przestrzegania przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, - wykorzystywania wzorów dokumentów przekazanych przez koordynatora projektu, - prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - dyspozycyjności w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia), wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Warsztaty radzenia sobie ze stresem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Terapii i Rozwoju Barbara Kasprzak, Renata Puchala s.c., {Dane ukryte}, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6345,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2385,00
Oferta z najniższą ceną:
2385,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
10098,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Warsztaty twórczego spędzania czasu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESTHETIC Centrum Kreowania Wizerunku Małgorzata Matysiak, {Dane ukryte}, 20-006 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1900,00
Oferta z najniższą ceną:
1900,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
5136,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Warsztaty motywacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUSINESS INSPIRATION Karolina Dec, {Dane ukryte}, 20-410 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4410,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2430,00
Oferta z najniższą ceną:
2430,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
8910,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Nauka koncentracji i szybkiego czytania dla dzieci w wieku szkolnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESTHETIC Centrum Kreowania Wizerunku Małgorzata Matysiak, {Dane ukryte}, 20-006 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1900,00
Oferta z najniższą ceną:
1119,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3498,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Warsztaty - Jak rozmawiać z dzieckiem o dojrzewaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAVIS SZKOLENIA COACHING Małgorzata Mitura - Cegłowska, {Dane ukryte}, 21-025 Niemce, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
1386,00
Oferta z najniższą ceną:
946,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Spotkania indywidualne z psychologiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Terapii i Rozwoju Barbara Kasprzak, Renata Puchala s.c., {Dane ukryte}, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2184,00
Oferta z najniższą ceną:
2184,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
8164,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
10
Nazwa:
Spotkania indywidualne z coachem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Jarząbek, {Dane ukryte}, 25-019 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2548,00
Oferta z najniższą ceną:
2548,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
7800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
11
Nazwa:
Zajęcia z logopedą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORBE Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 31-620 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4860,00
Oferta z najniższą ceną:
4860,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
16200,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 13409320140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-06-22 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 11 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.pcpr.lukow.pl |
Informacja dostępna pod: | Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80570000-0 | Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego | |
85121270-6 | Usługi psychiatryczne lub psychologiczne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Warsztaty radzenia sobie ze stresem | Ośrodek Terapii i Rozwoju Barbara Kasprzak, Renata Puchala s.c. Świdnik | 2014-10-09 | 2 385,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 385,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 385,00 zł Ilość złożonych ofert: 13 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 2 385,00 zł Maksymalna złożona oferta: 10 098,00 zł | |||
Warsztaty twórczego spędzania czasu | AESTHETIC Centrum Kreowania Wizerunku Małgorzata Matysiak Lublin | 2014-10-09 | 1 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 900,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 1 900,00 zł Maksymalna złożona oferta: 5 136,00 zł | |||
Warsztaty motywacyjne | BUSINESS INSPIRATION Karolina Dec Lublin | 2014-10-09 | 2 430,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 430,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 430,00 zł Ilość złożonych ofert: 11 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 2 430,00 zł Maksymalna złożona oferta: 8 910,00 zł | |||
Nauka koncentracji i szybkiego czytania dla dzieci w wieku szkolnym | AESTHETIC Centrum Kreowania Wizerunku Małgorzata Matysiak Lublin | 2014-10-09 | 1 900,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 900,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 119,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 1 119,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 498,00 zł | |||
Warsztaty - Jak rozmawiać z dzieckiem o dojrzewaniu | MAVIS SZKOLENIA COACHING Małgorzata Mitura - Cegłowska Niemce | 2014-10-09 | 1 386,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 386,00 zł Minimalna złożona oferta: 946,00 zł Ilość złożonych ofert: 9 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 946,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 600,00 zł | |||
Spotkania indywidualne z psychologiem | Ośrodek Terapii i Rozwoju Barbara Kasprzak, Renata Puchala s.c. Świdnik | 2014-10-09 | 2 184,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 184,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 184,00 zł Ilość złożonych ofert: 15 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 2 184,00 zł Maksymalna złożona oferta: 8 164,00 zł | |||
Spotkania indywidualne z coachem | Katarzyna Jarząbek Kielce | 2014-10-09 | 2 548,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 548,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 548,00 zł Ilość złożonych ofert: 9 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 2 548,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 800,00 zł | |||
Zajęcia z logopedą | ORBE Sp. z o.o. Kraków | 2014-10-09 | 4 860,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-10-09 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 801000005 805700000 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 860,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 860,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 4 860,00 zł Maksymalna złożona oferta: 16 200,00 zł |