Wynik przetargu
Usługa hotelarsko-restauracyjna IBE/5/D/2011
Zamawiający:
Instytut Badań Edukacyjnych
Adres: | ul. Górczewska 8, 01180 Warszawa, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia@ibe.edu.pl tel: 22 241 71 00 fax: 22 241 71 11 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 1357620110 | Data Udzielenia: | 2011-01-27 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
55100000-1 | Usługi hotelarskie | |
55320000-9 | Usługi podawania posiłków |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Usługa hotelarsko-restauracyjna IBE/5/D/2011 | Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Warszawa | 9 251,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-01-27 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 553200003 551000001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 9 251,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 251,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 9 251,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 251,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Warszawa: Usługa hotelarsko-restauracyjna IBE/5/D/2011
Numer ogłoszenia: 13576 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa hotelarsko-restauracyjna IBE/5/D/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych oraz wynajem sal szkoleniowych na potrzeby przeprowadzenia 1 warsztatu. Zakres zamówienia obejmuje zagwarantowanie sal szkoleniowych, zakwaterowania, wyżywienia dla uczestników oraz przewóz uczestników warsztatów busem na trasie Warszawa - ośrodek i ośrodek - Warszawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.32.00.00-3, 55.10.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o., ul. Panieńska 9, 03-704 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 11773,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
9251,24
Oferta z najniższą ceną:
9251,24
/ Oferta z najwyższą ceną:
9251,24
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 66 w zw. z art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). Usługi hotelarskie i restauracyjne należą do usług niepriorytetowych wymienionych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. (Dz.U. z 2010 r., Nr 12, poz. 68) wydanego na podstawie art. 2a Pzp. Zgodnie z art. 5 ust.1a Pzp, do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są ww. usługi o charakterze niepriorytetowym, można zastosować również tryb zamówienia z wolnej ręki, także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. (Podkreślić przy tym należy, że Ustawodawca odróżnia tę okoliczność od przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp). Wymienione wyżej przypadki pozwalające na zastosowanie zamówienia z wolnej ręki zostały wskazane w ustawie jedynie przykładowo. Ustawa nie określa co należy rozumieć pod pojęciem innych uzasadnionych przypadków. (tak: Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę Urząd Zamówień Publicznych s. 36; W. Dzierżanowski, J. Jerzykowski, M. Stachowiak Komentarz do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, Lex 2010). Wybór przez zamawiającego trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w zw. z art. 5 ust. 1a pkt. 1 Pzp podyktowany jest tym, iż: - zawarcie umowy w trybie z wolnej ręki jest niezbędne dla terminowej realizacji zadań związanych z wdrażaniem projektu Badanie Jakości i Efektywności Edukacji oraz Instytucjonalizacja Zaplecza Badawczego; - wybór wykonawcy w trybie z wolnej ręki umożliwia zawarcie umowy z wykonawcą sprawdzonym i rzetelnym oraz zdolnym do jego prawidłowego i sprawnego przeprowadzenia usługi; - przeprowadzenie postępowania w trybie z wolnej ręki pozwala zamawiającemu na wynegocjowanie z wykonawcą możliwie najkorzystniejszych warunków zarówno finansowych i organizacyjnych, zarówno w kwestii finansowania, jaki i samej organizacji; Wskazane jest zatem przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem będą usługi hotelarskie i restauracyjne. Wszystkie przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki na podstawie art. 66 w zw. z art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy Pzp zostały spełnione.