Chojnice: 1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.


Numer ogłoszenia: 355978 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.powiat.chojnice.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn 1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego.2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 2013. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. Projekt realizowany jest w partnerstwie obejmującym następujące jednostki samorządu terytorialnego: Powiat Chojnicki, Gmina Brusy, Gmina Chojnice, Gmina Miejska Chojnice, Gmina Czersk, Gmina Konarzyny, Gmina Człuchów, Gmina Miejska Człuchów. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji Zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów programu i Unii Europejskiej oraz informowania o finansowaniu Zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Podane poniżej terminy wyrażone w liczbach dni oznaczają liczbę dni kalendarzowych. Wykonawca w terminie do 5 dni od zawarcia umowy przedstawi projekt harmonogramu realizacji zamówienia. Zmiana harmonogramu wymaga pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy o zmianę harmonogramu, której Wykonawca dokonuje w terminie do 3 dni. Wszelkie spotkania organizowane przez Wykonawcę w ramach Zamówienia należy dokumentować listami obecności. Wykonawca przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do całości prac i dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji. Ad. 1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego.Metody badań zaproponuje Wykonawca w formie pisemnego opisu metodologii badań, który zostanie przedstawiony Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zawarcia umowy z Wykonawcą. Wykonawca zorganizuje w siedzibie Zamawiającego spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego w celu przedstawienia metodologii badań. Opis metodologii badań wymaga pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający akceptuje bądź zgłasza uwagi do zaproponowanej metodologii badań w terminie do 7 dni od przedstawienia opisu. Wykonawca jest zobowiązany do odniesienia się do zgłoszonych uwag i przedstawienia zmodyfikowanego opisu metodologii w terminie do 5 dni. Badania obejmą co najmniej: analizę dokumentów (w tym europejskich, krajowych, regionalnych, powiatowych i gminnych strategii i programów), analizę danych statystycznych (dostępnych w ramach statystyki publicznej i innych źródeł), wizyty studyjne na terenie poszczególnych gmin z udziałem przedstawicieli partnerów projektu umożliwiające bezpośrednią obserwację zagadnień problemowych co najmniej 2 wizyty z udziałem około 20 osób, program wizyt Wykonawca zaproponuje w opisie metodologii badań, Wykonawca zapewnia organizację transportu i obecność co najmniej 2 przedstawicieli Wykonawcy członków zespołu badawczego, badanie charakterystyki obszaru funkcjonalnego, funkcjonujących w nim powiązań oraz zasięgu obszaru przy wykorzystaniu zarówno metod jakościowych, jak i ilościowych (w tym badania z bezpośrednim udziałem mieszkańców gmin partnerów projektu Chojnicko Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny). Zakres terytorialny badań obejmie co najmniej gminy wchodzące w skład partnerstwa realizującego projekt Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny. Zakres tematyczny badań powinien obejmować w szczególności takie zagadnienia jak:planowanie przestrzenne jednostek administracyjnych - m.in. objęcie jednostek planami zagospodarowania przestrzennego, obowiązujące dokumenty planistyczne, analiza dokumentów planistycznych obowiązujących na terenie MOF-u pod kątem możliwych kierunków rozwoju w kolejnych latach; struktury przestrzenne (zwarte miasto, efektywne systemy sieci infrastruktury technicznej i gospodarki komunalnej) - m.in. rozprzestrzenianie się tkanki miejskiej, stan systemów infrastruktury technicznej: wodociągów i kanalizacji, energetyki, gazownictwa i ciepłownictwa (źródła ciepła, źródła indywidualne a ciepło systemowe, stosowane paliwa); obszary zdegradowane tkanki miejskiej i ich rewitalizacja - m.in. diagnoza obszarów zdegradowanej tkanki miejskiej (analiza społeczna i przestrzenna); infrastruktura drogowa i komunalna - m.in. analiza stanu infrastruktury umożliwiająca uzgodnienie priorytetów i uzasadnionej kolejności realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych dla dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i niektórych gminnych, potrzeby budowania nowych dróg i ich wpływu na środowisko, drogi rowerowe i ciągi piesze; system transportu publicznego - m.in. sieć powiązań transportowych i przepływy osób wewnątrz MOF i do ośrodków regionalnych, charakterystyka i struktura rynku w segmencie transportu zbiorowego, ocena opłacalności w kontekście współpracy międzygminnej, stan techniczny i własnościowy infrastruktury transportu publicznego; zasoby przyrodnicze i wodne oraz ich ochrona - m.in. inwentaryzacja najważniejszych zasobów przyrodniczych, stan czystości wód, ocena potrzeby jej systematycznego monitoringu, wpływ turystyki na stan zasobów przyrodniczych, stan oczyszczalni pod kątem ich wpływu na produkcję rolniczą i ocena potrzeb inwestycyjnych w tym względzie, ograniczenia wynikające z położenia na terenie stref przyrody chronionej; polityka mieszkaniowa - m.in. strefy zamieszkania, potrzeby w zakresie wydzielania i przeznaczenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne, programy budownictwa mieszkaniowego wspieranego przez gminy, preferencyjne kredytowanie zakupu mieszkania, potrzeby i możliwości w zakresie lokali socjalnych; zatrudnienie i rynek pracy - m.in. trendy na rynku pracy, potencjał rynku pracy, struktura zatrudnienia, możliwości dojazdów do większych ośrodków, poziom wynagrodzeń, możliwości uzupełniania kwalifikacji, formy współpracy przedsiębiorców z instytucjami rynku pracy i instytucjami edukacyjnymi; kształtowanie przestrzeni publicznych - m.in. zaangażowanie organizacji społecznych i obywateli w kształtowanie przestrzeni publicznych; kultura i zabytki - m.in. analiza stanu zabytków oraz zasobów kultury, wykorzystanie zabytków na potrzeby mieszkańców i turystów, dostęp do kultury, określenie preferencji mieszkańców MOF w zakresie oferty kulturalnej; edukacja - m.in. dostęp dzieci i młodzieży do różnych form kształcenia, wychowania i opieki, zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne, baza szkolna - budynki i wyposażenie, edukacja regionalna, edukacja przedszkolna, doradztwo zawodowe w szkołach, doskonalenie zawodowe nauczycieli, potrzeby tworzenia i wdrażania innowacyjnych metod nauczania; ochrona zdrowia - m.in. sytuacja zdrowotna mieszkańców, stan infrastruktury zdrowia, zakres i dostępność usług świadczonych przez podmioty medyczne z terenu MOF, działania profilaktyczne, edukacja medyczna; przedsiębiorczość lokalna i rozwój gospodarczy - m.in. liczba /struktura przedsiębiorstw, instytucje otoczenia biznesu, potencjał rozwojowy MOF i ewentualne potrzeby w tym obszarze; turystyka - m.in. istniejąca infrastruktura turystyczna i obsługa ruchu turystycznego na terenie MOF, diagnoza postaw społecznych wobec rozwoju turystki w MOF, ruch turystyczny-obecny, przewidywana wielkość i struktura rodzajowa, produkty turystyczne w MOF, formy turystyki, sezon turystyczny. Dobrane metody badawcze winny umożliwić bezpośredni udział w badaniach społeczeństwa. Przedmiotem badań z udziałem społeczeństwa będzie subiektywna ocena jakości usług publicznych z zakresu tematycznego badań wskazanego powyżej oraz subiektywne postrzeganie powiązań w obszarze funkcjonalnym.Procesem badawczym objęta zostanie próba o wielkości nie mniejszej niż 1000 osób. Dobór jednostek do próby powinien zapewnić reprezentatywność próby w populacji mieszkańców obszaru gmin wchodzących w skład partnerstwa realizującego projekt Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny w zakresie kryteriów płci, wieku i zamieszkania na terenie poszczególnych gmin. Badanie z udziałem społeczeństwa będzie poprzedzone kampanią informacyjną prowadzoną przez Wykonawcę wśród mieszkańców, która przybliży cele badania i jego metody. Narzędziami kampanii informacyjnej będą: przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego poświęconego celom i metodom badania oraz założeniom projektu na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych, w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF, przygotowanie ulotki informacyjnej w liczbie egzemplarzy odpowiadającej wielkości próby i jej dystrybucja przez osoby prowadzące badania. Treść artykułu oraz ulotki podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca we własnym zakresie zbierze dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia diagnozy. Dane wykorzystane w opracowaniu nie mogą być starsze niż z 2005 r. Wyniki badań winny być przedstawione w formie opracowania - diagnozy. Opracowanie winno zawierać: opis metodologii badań, charakterystykę obszaru funkcjonalnego, opis zdiagnozowanych powiązań wewnątrz obszaru przy zastosowaniu wskaźników funkcjonalnych, społeczno-gospodarczych i morfologicznych, analizę - delimitację obszaru funkcjonalnego w odniesieniu do poszczególnych powiązań funkcjonalnych (zasady delimitacji oraz jej wyniki), pozytywną opinię niezależnej, zaakceptowanej przez Zamawiającego, jednostki naukowej na temat opracowanej w ramach zamówienia Strategii. Opinię Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swój koszt i dostarczyć wraz z opracowaniem. Wyniki badań należy przedstawić w formie opisowej i graficznej, w formie tabel, wykresów i map. Opracowanie należy dostarczyć w formie drukowanej oraz elektronicznej w formacie PDF oraz formatach umożliwiających edycję w pakiecie biurowym np. doc, xls (po 8 egzemplarzy). Wykonawca jest też zobowiązany przygotować streszczenie opracowania w formie prezentacji multimedialnej oraz przedstawić ją na zorganizowanej przez siebie konferencji poświęconej badaniom nad Chojnicko - Człuchowskim Miejskim Obszarem Funkcjonalnym. Konferencję należy zorganizować na terenie obszaru funkcjonalnego. Wykonawca opublikuje ogłoszenia o konferencji na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych, w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF, zapewnia wyposażone sale i serwis kawowy. Opracowanie stanowi tom I Strategii rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Termin wykonania: do dnia 1 marca 2014r. Ad. 2. Opracowanie strategii rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz planów działań dla tego obszaru wraz z konsultacjami społecznymi Strategia opracowana będzie na lata 2014-2020 z perspektywą do roku 2030. Opracowanie będzie wykorzystywane przez partnerów projektu Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny oraz pozostałe zainteresowane podmioty przy opracowaniu projektów oraz aplikowaniu o środki zewnętrzne, w tym z budżetu Unii Europejskiej, w szczególności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Strategia musi: być spójna z dokumentami strategicznymi wyższego szczebla (tzn. wspólnotowymi, krajowymi i regionalnymi), uwzględniać uwarunkowania zawarte w aktualnych lub projektowanych strategiach lokalnych jednostek samorządu terytorialnego wchodzących w skład MOF, być opracowana metodą ekspercko - społeczną,wskazywać priorytetowe zadania do realizacji i możliwe do zastosowania źródła ich finansowania w formie sektorowych planów działań. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji dokumentu w terminie do 30 marca 2014. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą do opracowania projektu dokumentu oraz jego wersji ostatecznej. Koncepcja zawierać będzie co najmniej: opis metodologii opracowania, szczegółowy harmonogram prac uwzględniający terminy spotkań z Zespołem ds. Strategii, komisji problemowych oraz spotkań z mieszkańcami, spis treści z opisem struktury dokumentu. Opracowanie zawierać będzie co najmniej: opracowane wyniki badań oraz diagnozę służącą określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego i wyniki analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego, opis metodologii przygotowania strategii i planów działań, odniesienie do zatwierdzonych i projektowanych strategii rozwoju obszaru MOF, polityk wspólnotowych, krajowych i regionalnych, określenie misji i wizji MOF oraz zdiagnozowanych strategicznych obszarów rozwojowych, określenie priorytetów strategicznych i wspólnych celów rozwojowych MOF, określenie narzędzi i podmiotów realizujących strategię, określenie planów działań ze wskazaniem: pogłębionej diagnozy sektora - określenie ram terytorialnych, potencjałów i barier danego sektora, uzasadnienie interwencji, określenie celów rozwojowych realizowanych w ramach planu, wskaźników produktu, rezultatu, określeniem przedsięwzięć do realizacji w ramach planów - opisy zakresów projektów, rezultatów, grup docelowych, wartości, źródeł finansowania, komplementarność z innymi przedsięwzięciami i dokumentami strategicznymi, tryb i zasady monitoringu i ewaluacji strategii i planów działania, pozytywną opinię niezależnej, zaakceptowanej przez Zamawiającego, jednostki naukowej na temat opracowanej w ramach zamówienia Strategii. Opinię Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swój koszt i dostarczyć wraz z opracowaniem. Sektorowe plany działań winny dotyczyć zagadnień objętych badaniami i zdiagnozowanych w ramach zlecenia, tj. takich jak: planowania przestrzenne jednostek administracyjnych, struktury przestrzenne (zwarte miasto, efektywne systemy sieci infrastruktury technicznej i gospodarki komunalnej), obszary zdegradowane tkanki miejskiej i ich rewitalizacja, infrastruktura drogowa i komunalna, system transportu publicznego, zasoby przyrodnicze i wodne oraz ich ochrona, polityka mieszkaniowa, zatrudnienie i rynek pracy, kształtowanie przestrzeni publicznych, kultura i zabytki, edukacja, ochrona zdrowia, przedsiębiorczość lokalna i rozwój gospodarczy, turystyka. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego, Partnerów Projektu oraz szerokimi grupami mieszkańców. Proces konsultacji obejmuje: a) Organizację przez Wykonawcę pracy Zespołu do spraw Strategii powołanego przez Zamawiającego (około 25 osób). Wykonawca zorganizuje (zapewni sale, obecność co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającego, poczęstunek (kawa, herbata, woda, kanapki) podczas przerw): spotkanie konsultacyjne służące omówieniu koncepcji opracowania i jego akceptacji przez Zamawiającego; co najmniej 4 spotkania warsztatowe trwające po 1 dniu roboczym (około 8 godzin) o zakresie tematycznym związanym z wypracowaniem treści Strategii - szczegółowy zakres tematyczny poszczególnych spotkań należy określić w koncepcji opracowania, Wykonawca przekazuje członkom Zespołu ds. Strategii oraz Zamawiającemu co najmniej 5 dni przed każdym spotkaniem materiały (treści) służące przygotowaniu do aktywnego uczestnictwa w warsztatach; spotkanie służące omówieniu projektu strategii i jego akceptacji przez Zamawiającego. b) Organizację przez Wykonawcę pracy komisji problemowych w ramach opracowywania sektorowych planów działań, składających się z członków zespołu do spraw strategii oraz dodatkowo powołanych osób. Wykonawca zorganizuje (zapewni sale, obecność co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającego, poczęstunek (kawa, herbata, woda, kanapki) podczas przerw):: co najmniej 3 posiedzenia każdej z 4 (liczba przewidywana) komisji problemowych (liczących po około 25 osób) w formie warsztatów trwających dzień roboczy (około 8 godzin) celem wypracowania diagnozy danego sektora, określeniu celów i przedsięwzięć do realizacji w ramach planu. Wykonawca przekazuje członkom komisji problemowych oraz Zamawiającemu co najmniej 5 dni przed każdym spotkaniem materiały (treści) służące przygotowaniu do aktywnego uczestnictwa w warsztatach. c) organizację otwartych spotkań konsultacyjnych dla mieszkańców służących: analizie głównych problemów w ramach zdiagnozowanych powiązań w ramach obszaru funkcjonalnego, ustaleniu wstępnych propozycji projektów rozwiązujących analizowane problemy, ustaleniu planów działań z wyszczególnieniem projektów priorytetowych. Spotkania odbędą się na terenie każdej z gmin - partnerów projektu Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny. Spotkania należy poprzedzić publikacją ogłoszeń na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych oraz w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF. Treść ogłoszenia Wykonawca przekazuje również Zamawiającemu i do urzędów gmin, na terenie, których odbędzie się dane spotkanie. Wykonawca z każdego spotkania sporządza raport (zawierający również projektowaną treść części Strategii będącą przedmiotem spotkania konsultacyjnego) i przekazuje Zamawiającemu w ciągu 10 dni od spotkania celem opublikowania na stronach internetowych. Jednocześnie Wykonawca uruchomi adres poczty elektronicznej służący zbieraniu uwag do opublikowanego raportu zgłaszanych przez mieszkańców. Uwagi zbierane są przez okres 14 dni od dnia opublikowania raportu. Następnie w ciągu 7 dni Wykonawca przekazuje Zamawiającemu raport z konsultacji internetowych z propozycją uwzględnienia bądź nieuwzględnienia poszczególnych uwag. Zamawiający przyjmuje bądź odrzuca propozycje i informuje o swojej decyzji Wykonawcę w ciągu 7 dni. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania opinii wszystkich jednostek samorządu terytorialnego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego na temat projektu opracowania. Wykonawca przeprowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 46 ustawy z dn. 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) Opracowanie należy dostarczyć w formie drukowanej oraz elektronicznej w formacie PDF oraz formatach umożliwiających edycję w pakiecie biurowym np. doc, xls (po 8 egzemplarzy). Wykonawca jest też zobowiązany przygotować streszczenie opracowania w formie prezentacji multimedialnej oraz przedstawić ją na zorganizowanej przez siebie konferencji podsumowującej opracowanie strategii, którą należy zorganizować na terenie obszaru funkcjonalnego. Wykonawca publikuje ogłoszenia o konferencji na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych, w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF, zapewnia wyposażone sale i serwis kawowy. Termin wykonania: do dnia 1 września 2014r..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.22.00.00-0, 73.11.00.00-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN Słownie: cztery tysiące złotych 00/100. 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.) 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 1 dokument wadium należy dołączyć do oferty. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6.Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz w przypadku jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie p.7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności, 5)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 13.Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie: a)minimum 1 zadanie polegające na opracowaniu strategii rozwoju lub planu rozwoju: gminy, powiatu, województwa lub innego regionu (obejmującego swym zasięgiem co najmniej 1 gminę, lub 1 powiat lub 1 województwo) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) dysponują lub będą dysponowali osobami: Wykonawcy musza wykazać, iż dysponują lub będą dysponowali zespołem składającym się, z co najmniej 3 osób w tym: - minimum 1 osobą posiadającą stopień naukowy, co najmniej doktora w dziedzinie nauk ekonomicznych lub społecznych lub nauk technicznych lub gospodarki przestrzennej oraz posiadającą udokumentowane doświadczenie, to znaczy była w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, autorem lub współautorem opracowania, co najmniej 1 strategii rozwoju lub planu rozwoju gminy, powiatu, województwa lub innego regionu (obejmującego swym zasięgiem co najmniej 1 gminę, lub 1 powiat lub 1 województwo), - minimum 2 osobami posiadającymi dyplom, co najmniej magistra lub magistra inżyniera w dziedzinie nauk ekonomicznych lub społecznych lub nauk technicznych lub gospodarki przestrzennej oraz każda z nich musi posiadać udokumentowane doświadczenie, to znaczy była w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, autorem lub współautorem opracowania, co najmniej 1 strategii rozwoju lub planu rozwoju gminy, powiatu, województwa lub innego regionu (obejmującego swym zasięgiem co najmniej 1 gminę, lub 1 powiat lub 1 województwo).


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,: a)minimum 1 zadanie polegające na opracowaniu strategii rozwoju lub planu rozwoju: gminy, powiatu, województwa lub innego regionu - obejmującego swym zasięgiem co najmniej 1 gminę, powiat lub 1 województwo - o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ZAWARTOŚĆ OFERT: Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: -Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 6 do siwz. -Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do siwz. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 8 do siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 ww rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku gdy wykonawca nie spełnia samodzielnie wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (w oryginale) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: Dokumentów dotyczących w szczególności (wg wzoru nr 6 do siwz) a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Dowodami, o których mowa w pkt. 2.1 oraz 2.2 siwz są: a)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.1 oraz pkt. 2.2 siwz zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których mowa w pkt. 2.3 siwz. Zgodnie z zapisem § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231) w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej wykonawca może przekładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia lutego 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226, poz.1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3.Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli te okoliczności będą trwały minimum 30 dni i Zamawiający uzna je za zasadne. 3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)wystąpienie siły wyższej, 5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 6)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. 5.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 6.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany umowy o dotację na realizację projektu, którego dotyczy postępowanie lub zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego do tej umowy, w zakresie, którego dotyczy zmiana. 7.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 9.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2)zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w siwz. 9.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 10.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 12.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 13.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.chojnice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Chojnice: 1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.


Numer ogłoszenia: 424664 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 355978 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn 1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego.2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 2013. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Opracowanie dokumentu pn. Strategia rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. Projekt realizowany jest w partnerstwie obejmującym następujące jednostki samorządu terytorialnego: Powiat Chojnicki, Gmina Brusy, Gmina Chojnice, Gmina Miejska Chojnice, Gmina Czersk, Gmina Konarzyny, Gmina Człuchów, Gmina Miejska Człuchów. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji Zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów programu i Unii Europejskiej oraz informowania o finansowaniu Zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Podane poniżej terminy wyrażone w liczbach dni oznaczają liczbę dni kalendarzowych. Wykonawca w terminie do 5 dni od zawarcia umowy przedstawi projekt harmonogramu realizacji zamówienia. Zmiana harmonogramu wymaga pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy o zmianę harmonogramu, której Wykonawca dokonuje w terminie do 3 dni. Wszelkie spotkania organizowane przez Wykonawcę w ramach Zamówienia należy dokumentować listami obecności. Wykonawca przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do całości prac i dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji. Ad. 1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego.Metody badań zaproponuje Wykonawca w formie pisemnego opisu metodologii badań, który zostanie przedstawiony Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zawarcia umowy z Wykonawcą. Wykonawca zorganizuje w siedzibie Zamawiającego spotkanie z przedstawicielami Zamawiającego w celu przedstawienia metodologii badań. Opis metodologii badań wymaga pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający akceptuje bądź zgłasza uwagi do zaproponowanej metodologii badań w terminie do 7 dni od przedstawienia opisu. Wykonawca jest zobowiązany do odniesienia się do zgłoszonych uwag i przedstawienia zmodyfikowanego opisu metodologii w terminie do 5 dni. Badania obejmą co najmniej: analizę dokumentów (w tym europejskich, krajowych, regionalnych, powiatowych i gminnych strategii i programów), analizę danych statystycznych (dostępnych w ramach statystyki publicznej i innych źródeł), wizyty studyjne na terenie poszczególnych gmin z udziałem przedstawicieli partnerów projektu umożliwiające bezpośrednią obserwację zagadnień problemowych co najmniej 2 wizyty z udziałem około 20 osób, program wizyt Wykonawca zaproponuje w opisie metodologii badań, Wykonawca zapewnia organizację transportu i obecność co najmniej 2 przedstawicieli Wykonawcy członków zespołu badawczego, badanie charakterystyki obszaru funkcjonalnego, funkcjonujących w nim powiązań oraz zasięgu obszaru przy wykorzystaniu zarówno metod jakościowych, jak i ilościowych (w tym badania z bezpośrednim udziałem mieszkańców gmin partnerów projektu Chojnicko Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny). Zakres terytorialny badań obejmie co najmniej gminy wchodzące w skład partnerstwa realizującego projekt Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny. Zakres tematyczny badań powinien obejmować w szczególności takie zagadnienia jak:planowanie przestrzenne jednostek administracyjnych - m.in. objęcie jednostek planami zagospodarowania przestrzennego, obowiązujące dokumenty planistyczne, analiza dokumentów planistycznych obowiązujących na terenie MOF-u pod kątem możliwych kierunków rozwoju w kolejnych latach; struktury przestrzenne (zwarte miasto, efektywne systemy sieci infrastruktury technicznej i gospodarki komunalnej) - m.in. rozprzestrzenianie się tkanki miejskiej, stan systemów infrastruktury technicznej: wodociągów i kanalizacji, energetyki, gazownictwa i ciepłownictwa (źródła ciepła, źródła indywidualne a ciepło systemowe, stosowane paliwa); obszary zdegradowane tkanki miejskiej i ich rewitalizacja - m.in. diagnoza obszarów zdegradowanej tkanki miejskiej (analiza społeczna i przestrzenna); infrastruktura drogowa i komunalna - m.in. analiza stanu infrastruktury umożliwiająca uzgodnienie priorytetów i uzasadnionej kolejności realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych dla dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i niektórych gminnych, potrzeby budowania nowych dróg i ich wpływu na środowisko, drogi rowerowe i ciągi piesze; system transportu publicznego - m.in. sieć powiązań transportowych i przepływy osób wewnątrz MOF i do ośrodków regionalnych, charakterystyka i struktura rynku w segmencie transportu zbiorowego, ocena opłacalności w kontekście współpracy międzygminnej, stan techniczny i własnościowy infrastruktury transportu publicznego; zasoby przyrodnicze i wodne oraz ich ochrona - m.in. inwentaryzacja najważniejszych zasobów przyrodniczych, stan czystości wód, ocena potrzeby jej systematycznego monitoringu, wpływ turystyki na stan zasobów przyrodniczych, stan oczyszczalni pod kątem ich wpływu na produkcję rolniczą i ocena potrzeb inwestycyjnych w tym względzie, ograniczenia wynikające z położenia na terenie stref przyrody chronionej; polityka mieszkaniowa - m.in. strefy zamieszkania, potrzeby w zakresie wydzielania i przeznaczenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne, programy budownictwa mieszkaniowego wspieranego przez gminy, preferencyjne kredytowanie zakupu mieszkania, potrzeby i możliwości w zakresie lokali socjalnych; zatrudnienie i rynek pracy - m.in. trendy na rynku pracy, potencjał rynku pracy, struktura zatrudnienia, możliwości dojazdów do większych ośrodków, poziom wynagrodzeń, możliwości uzupełniania kwalifikacji, formy współpracy przedsiębiorców z instytucjami rynku pracy i instytucjami edukacyjnymi; kształtowanie przestrzeni publicznych - m.in. zaangażowanie organizacji społecznych i obywateli w kształtowanie przestrzeni publicznych; kultura i zabytki - m.in. analiza stanu zabytków oraz zasobów kultury, wykorzystanie zabytków na potrzeby mieszkańców i turystów, dostęp do kultury, określenie preferencji mieszkańców MOF w zakresie oferty kulturalnej; edukacja - m.in. dostęp dzieci i młodzieży do różnych form kształcenia, wychowania i opieki, zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne, baza szkolna - budynki i wyposażenie, edukacja regionalna, edukacja przedszkolna, doradztwo zawodowe w szkołach, doskonalenie zawodowe nauczycieli, potrzeby tworzenia i wdrażania innowacyjnych metod nauczania; ochrona zdrowia - m.in. sytuacja zdrowotna mieszkańców, stan infrastruktury zdrowia, zakres i dostępność usług świadczonych przez podmioty medyczne z terenu MOF, działania profilaktyczne, edukacja medyczna; przedsiębiorczość lokalna i rozwój gospodarczy - m.in. liczba /struktura przedsiębiorstw, instytucje otoczenia biznesu, potencjał rozwojowy MOF i ewentualne potrzeby w tym obszarze; turystyka - m.in. istniejąca infrastruktura turystyczna i obsługa ruchu turystycznego na terenie MOF, diagnoza postaw społecznych wobec rozwoju turystki w MOF, ruch turystyczny-obecny, przewidywana wielkość i struktura rodzajowa, produkty turystyczne w MOF, formy turystyki, sezon turystyczny. Dobrane metody badawcze winny umożliwić bezpośredni udział w badaniach społeczeństwa. Przedmiotem badań z udziałem społeczeństwa będzie subiektywna ocena jakości usług publicznych z zakresu tematycznego badań wskazanego powyżej oraz subiektywne postrzeganie powiązań w obszarze funkcjonalnym.Procesem badawczym objęta zostanie próba o wielkości nie mniejszej niż 1000 osób. Dobór jednostek do próby powinien zapewnić reprezentatywność próby w populacji mieszkańców obszaru gmin wchodzących w skład partnerstwa realizującego projekt Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny w zakresie kryteriów płci, wieku i zamieszkania na terenie poszczególnych gmin. Badanie z udziałem społeczeństwa będzie poprzedzone kampanią informacyjną prowadzoną przez Wykonawcę wśród mieszkańców, która przybliży cele badania i jego metody. Narzędziami kampanii informacyjnej będą: przygotowanie i publikacja artykułu sponsorowanego poświęconego celom i metodom badania oraz założeniom projektu na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych, w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF, przygotowanie ulotki informacyjnej w liczbie egzemplarzy odpowiadającej wielkości próby i jej dystrybucja przez osoby prowadzące badania. Treść artykułu oraz ulotki podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca we własnym zakresie zbierze dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia diagnozy. Dane wykorzystane w opracowaniu nie mogą być starsze niż z 2005 r. Wyniki badań winny być przedstawione w formie opracowania - diagnozy. Opracowanie winno zawierać: opis metodologii badań, charakterystykę obszaru funkcjonalnego, opis zdiagnozowanych powiązań wewnątrz obszaru przy zastosowaniu wskaźników funkcjonalnych, społeczno-gospodarczych i morfologicznych, analizę - delimitację obszaru funkcjonalnego w odniesieniu do poszczególnych powiązań funkcjonalnych (zasady delimitacji oraz jej wyniki), pozytywną opinię niezależnej, zaakceptowanej przez Zamawiającego, jednostki naukowej na temat opracowanej w ramach zamówienia Strategii. Opinię Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swój koszt i dostarczyć wraz z opracowaniem. Wyniki badań należy przedstawić w formie opisowej i graficznej, w formie tabel, wykresów i map. Opracowanie należy dostarczyć w formie drukowanej oraz elektronicznej w formacie PDF oraz formatach umożliwiających edycję w pakiecie biurowym np. doc, xls (po 8 egzemplarzy). Wykonawca jest też zobowiązany przygotować streszczenie opracowania w formie prezentacji multimedialnej oraz przedstawić ją na zorganizowanej przez siebie konferencji poświęconej badaniom nad Chojnicko - Człuchowskim Miejskim Obszarem Funkcjonalnym. Konferencję należy zorganizować na terenie obszaru funkcjonalnego. Wykonawca opublikuje ogłoszenia o konferencji na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych, w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF, zapewnia wyposażone sale i serwis kawowy. Opracowanie stanowi tom I Strategii rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego. Termin wykonania: do dnia 1 marca 2014r. Ad. 2. Opracowanie strategii rozwoju Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz planów działań dla tego obszaru wraz z konsultacjami społecznymi Strategia opracowana będzie na lata 2014-2020 z perspektywą do roku 2030. Opracowanie będzie wykorzystywane przez partnerów projektu Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny oraz pozostałe zainteresowane podmioty przy opracowaniu projektów oraz aplikowaniu o środki zewnętrzne, w tym z budżetu Unii Europejskiej, w szczególności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Strategia musi: być spójna z dokumentami strategicznymi wyższego szczebla (tzn. wspólnotowymi, krajowymi i regionalnymi), uwzględniać uwarunkowania zawarte w aktualnych lub projektowanych strategiach lokalnych jednostek samorządu terytorialnego wchodzących w skład MOF, być opracowana metodą ekspercko - społeczną,wskazywać priorytetowe zadania do realizacji i możliwe do zastosowania źródła ich finansowania w formie sektorowych planów działań. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji dokumentu w terminie do 30 marca 2014. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą do opracowania projektu dokumentu oraz jego wersji ostatecznej. Koncepcja zawierać będzie co najmniej: opis metodologii opracowania, szczegółowy harmonogram prac uwzględniający terminy spotkań z Zespołem ds. Strategii, komisji problemowych oraz spotkań z mieszkańcami, spis treści z opisem struktury dokumentu. Opracowanie zawierać będzie co najmniej: opracowane wyniki badań oraz diagnozę służącą określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego i wyniki analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego, opis metodologii przygotowania strategii i planów działań, odniesienie do zatwierdzonych i projektowanych strategii rozwoju obszaru MOF, polityk wspólnotowych, krajowych i regionalnych, określenie misji i wizji MOF oraz zdiagnozowanych strategicznych obszarów rozwojowych, określenie priorytetów strategicznych i wspólnych celów rozwojowych MOF, określenie narzędzi i podmiotów realizujących strategię, określenie planów działań ze wskazaniem: pogłębionej diagnozy sektora - określenie ram terytorialnych, potencjałów i barier danego sektora, uzasadnienie interwencji, określenie celów rozwojowych realizowanych w ramach planu, wskaźników produktu, rezultatu, określeniem przedsięwzięć do realizacji w ramach planów - opisy zakresów projektów, rezultatów, grup docelowych, wartości, źródeł finansowania, komplementarność z innymi przedsięwzięciami i dokumentami strategicznymi, tryb i zasady monitoringu i ewaluacji strategii i planów działania, pozytywną opinię niezależnej, zaakceptowanej przez Zamawiającego, jednostki naukowej na temat opracowanej w ramach zamówienia Strategii. Opinię Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swój koszt i dostarczyć wraz z opracowaniem. Sektorowe plany działań winny dotyczyć zagadnień objętych badaniami i zdiagnozowanych w ramach zlecenia, tj. takich jak: planowania przestrzenne jednostek administracyjnych, struktury przestrzenne (zwarte miasto, efektywne systemy sieci infrastruktury technicznej i gospodarki komunalnej), obszary zdegradowane tkanki miejskiej i ich rewitalizacja, infrastruktura drogowa i komunalna, system transportu publicznego, zasoby przyrodnicze i wodne oraz ich ochrona, polityka mieszkaniowa, zatrudnienie i rynek pracy, kształtowanie przestrzeni publicznych, kultura i zabytki, edukacja, ochrona zdrowia, przedsiębiorczość lokalna i rozwój gospodarczy, turystyka. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego, Partnerów Projektu oraz szerokimi grupami mieszkańców. Proces konsultacji obejmuje: a) Organizację przez Wykonawcę pracy Zespołu do spraw Strategii powołanego przez Zamawiającego (około 25 osób). Wykonawca zorganizuje (zapewni sale, obecność co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającego, poczęstunek (kawa, herbata, woda, kanapki) podczas przerw): spotkanie konsultacyjne służące omówieniu koncepcji opracowania i jego akceptacji przez Zamawiającego; co najmniej 4 spotkania warsztatowe trwające po 1 dniu roboczym (około 8 godzin) o zakresie tematycznym związanym z wypracowaniem treści Strategii - szczegółowy zakres tematyczny poszczególnych spotkań należy określić w koncepcji opracowania, Wykonawca przekazuje członkom Zespołu ds. Strategii oraz Zamawiającemu co najmniej 5 dni przed każdym spotkaniem materiały (treści) służące przygotowaniu do aktywnego uczestnictwa w warsztatach; spotkanie służące omówieniu projektu strategii i jego akceptacji przez Zamawiającego. b) Organizację przez Wykonawcę pracy komisji problemowych w ramach opracowywania sektorowych planów działań, składających się z członków zespołu do spraw strategii oraz dodatkowo powołanych osób. Wykonawca zorganizuje (zapewni sale, obecność co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającego, poczęstunek (kawa, herbata, woda, kanapki) podczas przerw):: co najmniej 3 posiedzenia każdej z 4 (liczba przewidywana) komisji problemowych (liczących po około 25 osób) w formie warsztatów trwających dzień roboczy (około 8 godzin) celem wypracowania diagnozy danego sektora, określeniu celów i przedsięwzięć do realizacji w ramach planu. Wykonawca przekazuje członkom komisji problemowych oraz Zamawiającemu co najmniej 5 dni przed każdym spotkaniem materiały (treści) służące przygotowaniu do aktywnego uczestnictwa w warsztatach. c) organizację otwartych spotkań konsultacyjnych dla mieszkańców służących: analizie głównych problemów w ramach zdiagnozowanych powiązań w ramach obszaru funkcjonalnego, ustaleniu wstępnych propozycji projektów rozwiązujących analizowane problemy, ustaleniu planów działań z wyszczególnieniem projektów priorytetowych. Spotkania odbędą się na terenie każdej z gmin - partnerów projektu Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny. Spotkania należy poprzedzić publikacją ogłoszeń na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych oraz w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF. Treść ogłoszenia Wykonawca przekazuje również Zamawiającemu i do urzędów gmin, na terenie, których odbędzie się dane spotkanie. Wykonawca z każdego spotkania sporządza raport (zawierający również projektowaną treść części Strategii będącą przedmiotem spotkania konsultacyjnego) i przekazuje Zamawiającemu w ciągu 10 dni od spotkania celem opublikowania na stronach internetowych. Jednocześnie Wykonawca uruchomi adres poczty elektronicznej służący zbieraniu uwag do opublikowanego raportu zgłaszanych przez mieszkańców. Uwagi zbierane są przez okres 14 dni od dnia opublikowania raportu. Następnie w ciągu 7 dni Wykonawca przekazuje Zamawiającemu raport z konsultacji internetowych z propozycją uwzględnienia bądź nieuwzględnienia poszczególnych uwag. Zamawiający przyjmuje bądź odrzuca propozycje i informuje o swojej decyzji Wykonawcę w ciągu 7 dni. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania opinii wszystkich jednostek samorządu terytorialnego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego na temat projektu opracowania. Wykonawca przeprowadzi strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 46 ustawy z dn. 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) Opracowanie należy dostarczyć w formie drukowanej oraz elektronicznej w formacie PDF oraz formatach umożliwiających edycję w pakiecie biurowym np. doc, xls (po 8 egzemplarzy). Wykonawca jest też zobowiązany przygotować streszczenie opracowania w formie prezentacji multimedialnej oraz przedstawić ją na zorganizowanej przez siebie konferencji podsumowującej opracowanie strategii, którą należy zorganizować na terenie obszaru funkcjonalnego. Wykonawca publikuje ogłoszenia o konferencji na co najmniej 4 lokalnych portalach internetowych, w co najmniej 2 dziennikach i 2 tygodnikach prasowych dystrybuowanych w formie drukowanej na terenie MOF, zapewnia wyposażone sale i serwis kawowy. Termin wykonania: do dnia 1 września 2014r..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.22.00.00-0, 73.11.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: Chojnicko - Człuchowski Miejski Obszar Funkcjonalny dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIDER PROJEKT SP. Z O.O., {Dane ukryte}, 61-659 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 365853,66 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    163590,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    163590,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    273265,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@powiat.chojnice.pl
tel: 52 3966501
fax: 52 3966503
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-09-12
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 35597820130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-09-02
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 353 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.powiat.chojnice.pl
Informacja dostępna pod: POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
73110000-6 Usługi badawcze
73220000-0 Usługi doradcze w zakresie rozwoju
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Chojnicko - Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz opracowanie analizy określającej zasięg Chojnicko Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalneg LIDER PROJEKT SP. Z O.O.
Poznań
2013-10-18 163 590,00