Wynik przetargu
Wykonanie czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach.

Adres: | ul. Pawińskiego , 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: secretariate@ibb.waw.pl tel: 226 584 724 fax: 226 584 636 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 4372520140 | Data Udzielenia: | 2014-02-28 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | dostawy | Tryb postępowania [NB]: | Negocjacje bez ogłoszenia |
Kody CPV
38500000-0 | Aparatura kontrolna i badawcza |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Wykonanie czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach. | PROFILEX Sp. z o. o. Sp. K. Łask | 97 170,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-02-28 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 385000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 97 170,00 zł Minimalna złożona oferta: 97 170,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 97 170,00 zł Maksymalna złożona oferta: 97 170,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Warszawa: Wykonanie czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach.
Numer ogłoszenia: 43725 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6584724, faks 022 6584636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie ( w tym wykonanie projektu wykonawczego) czterech zestawów bioreaktorów do prowadzenia hodowli bakterii fermentacji wodorowych i konsorcjów metanogennych w skali ułamkowej wraz z ich umocowaniem na statywach - zgodnie z projektem koncepcyjnym Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
38.50.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFILEX Sp. z o. o. Sp. K., Orchów 28A, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 121950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
97170,00
Oferta z najniższą ceną:
97170,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
97170,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu wykonawczego oraz wykonanie prototypowej aparatury laboratoryjnej. Art. 4 ust 3 pkt e) ustawy prawo zamówień publicznych stanowi, że nie stosuje się jej do usług w zakresie badań naukowych i prac rozwojowych oraz świadczenia usług badawczych, które nie są w całości opłacane przez zamawiającego lub których rezultaty nie stanowią wyłącznie jego własności. Zgodnie z definicją legalną wyrażoną w ustawie z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2008 r. Nr 169, poz. 1049), pracami rozwojowymi są m.in. nabywanie, łączenie, kształtowanie i wykorzystywanie dostępnej aktualnie wiedzy i umiejętności z dziedziny nauki, technologii i działalności gospodarczej oraz innej wiedzy i umiejętności do planowania produkcji oraz tworzenia i projektowania nowych, zmienionych lub ulepszonych produktów, procesów lub usług, w szczególności opracowywanie prototypów o potencjalnym wykorzystaniu komercyjnym oraz projektów pilotażowych w przypadkach, gdy prototyp stanowi końcowy produkt komercyjny, a jego produkcja wyłącznie do celów demonstracyjnych i walidacyjnych jest zbyt kosztowna. W świetle powyższego, sporządzenie projektu wykonawczego, który stanowi pierwszy i niezbędny etap wykonania przedmiotu zamówienia, niewątpliwie spełnia ww. przesłanki wyłączające go spod stosowania Ustawy Mając powyższe na uwadze i będąc uprawnionym do niestosowania w danej materii Ustawy, Zamawiający zdecydował się jednak na zastosowanie trybu ustawowego i przeprowadzenie postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia, na podstawie przesłanki wyrażonej w art. 62 ust. 1 pkt 3), z racji drugiego etapu przedmiotu zamówienia, tj. wykonania prototypowej aparatury laboratoryjnej. Ww. przesłanka dopuszcza przeprowadzenia postępowania w tym trybie, gdy przedmiotem zamówienia są rzeczy wytwarzane wyłącznie w celach badawczych, doświadczalnych lub rozwojowych, a nie w celu zapewnienia zysku lub pokrycia poniesionych kosztów badań lub rozwoju. Mając powyższe na względzie oraz chcąc zrealizować przedmiot zamówienia w jednym trybie i postępowaniu, Zamawiający zdecydował się na powyższy tryb, uznając, że jest bardziej przejrzysty i konkurencyjny, niż zrealizowanie przedmiotu zamówienia w trybie pozaustawowym.