Wynik przetargu

Zamawiający:
Uniwersytet Rzeszowski
Adres: ul. Rejtana , 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: org@univ.rzeszow.pl
tel: 178 721 018
fax: 178 721 262
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 5629620130 Data Udzielenia: 2013-02-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Usługa szkoleniowo-edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych z fizyki dla studentów pierwszego roku kierunku Inżynieria materiałowa w ramach Projektu NANO - Nowoczesna Atrakcyjna oferta edukacyjna Nowo Otwartego kierunku Inżyni Piotr Gronkowski
Rzeszów
9 000,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-02-11
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
803000007
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
9 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
9 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
9 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
9 000,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Rzeszów: Usługa szkoleniowo-edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych z fizyki dla studentów pierwszego roku kierunku Inżynieria materiałowa w ramach Projektu NANO - Nowoczesna Atrakcyjna oferta edukacyjna Nowo Otwartego kierunku Inżynieria materiałowa na Wydziale Matematyczno - Przyrodniczym Uniwersytetu Rzeszowskiego


Numer ogłoszenia: 56296 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Rzeszowski, ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkoleniowo-edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych z fizyki dla studentów pierwszego roku kierunku Inżynieria materiałowa w ramach Projektu NANO - Nowoczesna Atrakcyjna oferta edukacyjna Nowo Otwartego kierunku Inżynieria materiałowa na Wydziale Matematyczno - Przyrodniczym Uniwersytetu Rzeszowskiego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługa szkoleniowo-edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych z fizyki dla studentów pierwszego roku kierunku Inżynieria materiałowa w ramach Projektu NANO - Nowoczesna Atrakcyjna oferta edukacyjna Nowo Otwartego kierunku Inżynieria materiałowa na Wydziale Matematyczno - Przyrodniczym Uniwersytetu Rzeszowskiego.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.30.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt NANO - Nowoczesna Atrakcyjna oferta edukacyjna Nowo Otwartego kierunku Inżynieria materiałowa na Wydziale Matematyczno - Przyrodniczym Uniwersytetu Rzeszowskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21.01.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Gronkowski, ul. Sportowa 21/101, 35-111 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z przepisami art. 66-69 ustawy. Wyboru trybu dokonano na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy - W przypadku zamówień o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeśli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem dokonywania wydatków w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zobowiązań. Uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki wobec przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest to, że są to usługi o charakterze niepriorytetowym zgodnie z pozycją 24 - usługi edukacyjne i szkoleniowe, wykazu usług o charakterze niepriorytetowym stanowiącego załącznik nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Środki przeznaczone na realizację niniejszych usług zostaną wydane najbardziej efektywnie, jeżeli wykonanie usług zostanie powierzone kadrze dydaktycznej pracującej ze studentami w danej uczelni zarówno na obowiązkowych, jak i dodatkowych zajęciach, co pozwoli na organizowanie spotkań w trakcie, bezpośrednio przed lub po zajęciach, z uwzględnieniem harmonogramu zajęć. O zatrudnieniu konkretnych nauczycieli akademickich decydować będzie jakość przeprowadzanych zajęć dydaktycznych, wiedza i doświadczenie przyjęte w trakcie rozeznania. Wybór osób będzie gwarantował realizację celu głównego, którym jest zwiększenie liczby absolwentów kierunku Inżynieria Materiałowa o optymalnym przygotowaniu zawodowym dostosowanym do współczesnych wymagań w zakresie wysokich technologii dla przedsiębiorstw Doliny Lotniczej i innych oraz celów szczegółowych, a przede wszystkim wspierać wyrównanie szans edukacyjnych studentów, co ułatwi opanowanie ze zrozumieniem treści przedmiotów kierunkowych w procesie kształcenia technicznego. Rezultat ten mogą osiągnąć tylko nauczyciele znający zarówno potencjał studentów Wydziału, jak problemy środowiska lokalnego, co jest niezwykle istotne, ponieważ zajęcia wyrównawcze skierowane są do studentów pochodzących z różnych środowisk oraz szkół ponadgimnazjalnych o różnym profilu oraz poziomie edukacyjnym. Realizacja celu głównego Projektu i zminimalizowanie skutków ryzyka nie osiągnięcia tego celu wymaga pomocy dydaktycznej studentom w zaliczeniu pierwszej sesji. Żeby zwiększyć szanse studentów na zaliczenie pierwszej sesji egzaminacyjnej (zimowej) niezbędne jest przeprowadzenie, co najmniej 10 godzin zajęć wyrównawczych z przedmiotów kierunkowych (matematyka, fizyka, chemia). Decyzja o przyznaniu środków finansowych na realizację Projektu została podpisana w dniu 8 stycznia 2013r. w związku z tym żeby efektywnie pomóc studentom w zaliczeniu sesji niezbędne jest najszybsze podjęcie prowadzenia zajęć wyrównawczych. Zajęcia wyrównawcze realizowane w ramach Projektu bezwzględnie wymagają znajomości programów kształcenia na kierunku Inżynierii materiałowej jak również braków wiedzy studentów przystępujących do egzaminów. Ww. warunek mogą spełnić tylko nauczyciele akademiccy mający bezpośredni kontakt ze studentami, na co dzień. Powierzenie, więc prowadzenia zajęć wyrównawczych nauczycielom akademickim Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego, która ma zajęcia ze studentami, będzie zgodne z założeniami Projektu. Poza tym zatrudniona kadra nauczycieli akademickich posiada wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, a także może się wykazać bardzo dobrą znajomością bezpośrednich uczestników Projektu oraz wysoką efektywnością świadczonych usług edukacyjnych. Tak, więc zatrudnienie nauczycieli akademickich Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego sprawi, że w pełni będą przestrzegane zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków i realizację projektu zgodnie z założeniami