Wynik przetargu
Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 4
Adres: | ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: edukacja9@gizycko.starostwo.gov.pl tel: 874 299 434 fax: 874 284 565 |
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: | 2293920140 | Data Udzielenia: | 2014-02-05 |
---|---|---|---|
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 4 | Centrum Kształcenia Ustawicznego, Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Giżycku, Giżycko | 6 480,00 |
Uwagi | Uwagi firmowe | Dokumenty |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-02-05 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 480,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 480,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 480,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 480,00 zł | |
TREŚĆ OGŁOSZENIA
Giżycko: Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 4
Numer ogłoszenia: 22939 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 4.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi doskonalenia nauczycieli będących członkami Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 4 nt. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować - placówki oświatowej położonej na terenie powiatu giżyckiego. Doskonalenie ma być przeprowadzone w dwóch formach: dwudniowych warsztatów prowadzonych aktywnymi metodami szkoleniowymi - w wymiarze 15 godzin dydaktycznych; wykładów i konsultacji grupowych zwiększających kompetencje nauczycieli w zakresie tematyki objętej wspomaganiem realizowanych na terenie placówki - w wymiarze: 4 x 3 godziny dydaktyczne. 1 godzina dydaktyczna 45 minut Doskonalenie nauczycieli musi odbyć się na terenie placówki. Doskonalenie nauczycieli dotyczy zakresu tematycznego wybranego spośród 12 ofert form doskonalenia przygotowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli. Realizacja doskonalenia nauczycieli musi odbyć się w terminach: - warsztaty: 25 stycznia - 26 stycznia 2014 r. - wykłady i konsultacje: 19 luty 2014 r., 12 marzec 2014r., 23 kwiecień 2014 r., 21 maj 2014; przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji poszczególnych elementów umowy, o czym powiadomi Wykonawcę na min. 7 dni przed planowanym terminem realizacji umowy. Godziny rozpoczęcia poszczególnych zajęć, ilość godzin danego dnia zostanie określona na etapie podpisania umowy. Podczas opracowywania programu należy uwzględnić 15 minutowe przerwy co 1,5 godzin, podczas warsztatów należy uwzględnić jedną przerwę półgodzinną na obiad. Liczba uczestników - 39 osób (2 grupy). Jest to ilość przewidywana. Zamawiający przekaże informację o ostatecznej ilości osób biorących udział w doskonaleniu na danym etapie na 3 dni przed danym terminem (nie dotyczy pierwszej formy -warsztatów). Obowiązki Wykonawcy: zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; przygotowanie programu doskonalenia dotyczącego tematyki. Tematyka doskonalenia dotyczy: Cele ogólne: a)Wypracowanie narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniów zgodnych z systemem wartości promowanym w szkole. b)Poznanie zagadnień z obszaru motywacji i motywowania uczniów do osiągania założonych celów, np. w nauce. Cele szczegółowe: Zdobycie umiejętności stosowania technik i narzędzi motywowania uczniów. Poznanie wybranych narzędzi komunikacyjnych ułatwiających skuteczne motywowanie ( w tym stosowania informacji zwrotnej, udzielania nagradzającej pochwały, ustalania celów wspólnie z uczniem-analiza SMART ). Zwiększenie zrozumienia przyczyn trudnych zachowań uczniów. Poznanie efektywnych strategii interwencji w sytuacjach trudnych zachowań uczniów. Diagnoza własnych zasobów i ograniczeń w pracy z uczniami sprawiającymi trudności. Nabycie świadomości własnego wpływu na poziom motywacji ucznia oraz własnych postaw i zachowań, które mogą tę motywację osłabiać. Minimalny zakres doskonalenia: Warsztaty: Prezentacja sprawdzonych narzędzi, technik i wskazówek skutecznego motywowania uczniów. Jak uwzględniać indywidualne potrzeby uczniów? Postępowanie z uczniami zniechęconymi. Poczucie bezpieczeństwa w klasie - znaczenie ustnych odpowiedzi. Informacja zwrotna jako wskazywanie właściwego kierunku. Kary i nagrody - jak stosować je z głową. Czym jest wyścig umiejętności - rywalizacja tylko u nielicznych wzmacnia motywację. Szansa na mistrzostwo dla każdego - nauka jako gra równych szans. Wspólne ustalanie celów - analiza SMART. Zachowania nauczyciela osłabiające motywację do nauki - jak ich unikać. Co to są trudne zachowania uczniów? Analiza czynników, które przeszkadzają nauczycielom w radzeniu sobie z trudnymi zachowaniami uczniów. Strategia radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów. Jak poradzić sobie z uczniem nadpobudliwym na własnej lekcji? Praktyczne podejście do dziecka nadpobudliwego, konkretne wskazówki. Konstruowanie systemów motywacyjnych, pomagających w pracy z uczniem nadpobudliwym, czy zagrożonym niedostosowaniem społecznym. Prowokacja jako specyficzny rodzaj zachowań trudnych. Wygaszanie zachowań niepożądanych. Metoda Konstruktywnej Konfrontacji. Komunikacja w sytuacjach, w których uczeń stosuje agresję. Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Wykłady i konsultacje: Postawy i zachowania rodziców utrudniające współpracę Postawy i zachowania nauczycieli utrudniające współpracę Zastosowanie mediacji w sytuacji konfliktu Analiza i wypracowywanie strategii reagowania na konkretne sytuacje trudne pojawiające się w trakcie trwania procesu wspomagania Zamawiający wymaga, by na 3 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych etapów (nie dotyczy pierwszej formy - warsztatów) Wykonawca dostarczył program realizacji danego etapu doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego. W celu ustalenia zgodności programu z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki (SORE); przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w ilości niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części). Materiał autorski trenera przygotowany w formie drukowanej. Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.efs.warmia.mazury.pl. sporządzenie listy odbioru materiałów przez uczestników doskonalenia - według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; sporządzenie listy obecności według wzoru przekazanego przez Zamawiającego; przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po realizacji szkolenia (należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Planem komunikacji Programu Operacyjnego kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej www.efs.warmia.mazury.pl); zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, w tym osobowych, do których będzie miał dostęp Wykonawca w związku z realizacją zamówienia; Dostarczenia zamawiającemu pełnej dokumentacji w terminie 7 dni od daty przeprowadzenia danego etapu doskonalenia, w tym: - program warsztatu/wykładów/konsultacji; - 1 egzemplarz materiałów przekazanych nauczycielom; - listy obecności; - listy potwierdzające odbiór materiałów; - ankiety z ewaluacji szkolenia. Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji lub oceny jakości prowadzonych zajęć przez Wykonawcę. Hospitacje będą dokonywały osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i wyznaczone przez Zamawiającego w tym Personel Projektu. Zamawiający zastrzega prawo kontroli dokumentacji, miejsca i sposobu realizacji przedmiotu niniejszej umowy przez uprawnione instytucje. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania realizacji zamówienia, na każdym jego etapie, jeżeli grupa uczestniczących w nim nauczycieli stwierdzi brak kompetencji wykładowcy i/lub sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały. Wówczas Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danego etapu, po uprzednim przedstawieniu dla Zamawiającego propozycji zmiany wykładowcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia Ustawicznego, Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Giżycku,, ul. Smętka 5, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7307,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6480,00
Oferta z najniższą ceną:
6480,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
6480,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na realizację zadania pn. Doskonalenie pracy nauczycieli wchodzących w skład Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim. 2. Stosownie do treści art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w sytuacji, gdy w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wskazany przepis zezwala zatem na zawarcie umowy o zamówienie publiczne po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, w przypadku łącznego zaistnienia następujących przesłanek: 1. w kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, 2. w postępowaniach tych nie złożono żadnych ofert lub wszystkie oferty zostały odrzucone, 3. pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. 3. Z literalnego brzmienia przepisu wynika zatem wymóg, by w dwóch kolejnych postępowaniach zamawiający nie miał możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na wystąpienie sytuacji, o których mowa w w/w przepisie. 4. Zamawiający w dniu 10.12.2013 r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi pn: Realizacja doskonalenia nauczycieli w różnych formach (warsztaty, wykłady i konsultacje grupowe) w ramach projektu pn. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim. Nr ogłoszenia 268367-2013 data zamieszczenia 10.12.2013r. Zamówienie zostało podzielone na 43 części. Na części nr: 3, 6, 7, 9, 10, 14, 15, 18, 23, 26, 27, 29, 33, 35,, 36, 38, 39, 41, 43 w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna oferta, co zmusiło Zamawiającego do unieważnienia postępowania w/w części. 5. Następnie w dniu 20.12.2013r. Zamawiający wszczął kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. Drugie postępowania na realizację doskonalenia nauczycieli w różnych formach (warsztaty, wykłady i konsultacje grupowe) w ramach projektu pn. SORE działają w szkole - nowy model systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie giżyckim. Nr ogłoszenia 278671-2013 data zamieszczenia 20.12.2013r. Zamówienie zostało podzielone na 19 części. w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna oferta co zmusiło Zamawiającego do unieważnienia postępowania na wszystkie części. 6. Należy wskazać, iż w każdym postępowaniu (łącznie z przedmiotowym postępowaniem prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki) pierwotne warunki zamówienia nie uległy zmianie. W związku z powyższym stanem prawnym i faktycznym uzasadniony jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w wyniku negocjacji przeprowadzonych w procedurze zamówienia z wolnej ręki.