Suchożebry: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę


Numer ogłoszenia: 359242 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę. Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach: 1. Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33, 2. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67, 3. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8, Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część Nr I Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr II Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr III Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr IV Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr V Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr VI Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr VII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr VIII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr IX Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr X Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr XI Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XII Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr XIII Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XIV Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr XV Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje: Część Nr I - III, VII - IX, XII - XIV Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr IV - VI Kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr X - XI Kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr XV Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz ukończoną, co najmniej jedną formę doskonalącą dającą kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) 3.3.Wykonawca zobowiązuje się do a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć. c) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. e) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu f) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie. 3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. b) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, c) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, d) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć. e) Sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej, f) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego g) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 15.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 26.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. 1 do SIWZ), b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII Specyfikacji. c) zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4 SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, b) wynikających ze zmian wytycznych instytucji, która przyznała środki sfinansowane zamówieniem, c) będącym następstwem działania siły wyższej. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest zawiadomienie o zaistnieniu okoliczności wymienionych w ust.1 w formie pisemnej, a zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron umowy. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.suchozebry.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Suchożebry ul.A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul.A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, Sekretariat (pokój nr 16).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
15
NAZWA:
Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 26.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Numer ogłoszenia: 363076 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
359242 - 2013 data 05.09.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę. Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach: 1. Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33, 2. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67, 3. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8, Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część Nr I Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr II Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr III Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr IV Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr V Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr VI Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr VII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr VIII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr IX Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr X Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr XI Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XII Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr XIII Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XIV Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr XV Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje: Część Nr I - III, VII - IX, XII - XIV Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr IV - VI Kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr X - XI Kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr XV Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz ukończoną, co najmniej jedną formę doskonalącą dającą kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) 3.3.Wykonawca zobowiązuje się do a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć. c) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. e) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu f) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie. 3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. b) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, c) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, d) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć. e) Sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej, f) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego g) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę. Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach: 1. Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33, 2. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67, 3. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8, Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część Nr I Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr II Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr III Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr IV Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć, z czego 33 godz. będą realizowane w 2013r., a 57 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr V Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr VI Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr VII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr VIII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr IX Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr X Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr XI Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XII Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr XIII Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć, z czego 11 godz. będą realizowane w 2013r., a 19 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XIV Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr XV Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć, z czego 22 godz. będą realizowane w 2013r., a 38 godz. w 2014r. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje: Część Nr I - III: Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część VII - IX, XII - XIV Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr IV - VI Kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr X - XI Kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr XV Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz ukończoną, co najmniej jedną formę doskonalącą dającą kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) 3.3.Wykonawca zobowiązuje się do a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć. c) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. e) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu f) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie. 3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. b) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, c) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, d) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć. e) Sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej, f) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego g) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..


Suchożebry: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę


Numer ogłoszenia: 420720 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 359242 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę. Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach: 1. Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33, 2. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67, 3. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
9   


Nazwa:
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BM AIR Usługi Szkoleniowe Radosław Pawełko, {Dane ukryte}, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2383,80


  • Oferta z najniższą ceną:
    2099,40
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BM AIR Usługi Szkoleniowe Radosław Pawełko, {Dane ukryte}, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2383,80


  • Oferta z najniższą ceną:
    2099,40
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3600,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowieniapubliczne@suchozebry.pl
tel: 0-25 63 145 15
fax: 0-25 63 145 15
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-09-15
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 35924220130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-09-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 283 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 15
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.suchozebry.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Suchożebry ul.A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. BM AIR Usługi Szkoleniowe Radosław Pawełko
Stalowa Wola
2013-10-16 2 383,00
Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. BM AIR Usługi Szkoleniowe Radosław Pawełko
Stalowa Wola
2013-10-16 2 383,00